Jump to content
BulForum.com

Продавам автомобил


Recommended Posts

Данни:

Дата на производство - октомври 1988 г.

Тип двигател - Дизелов

Мощност (к.с.) - 100 к.с.

Скоростна кутия - Ръчна

Категория - седан

Пробег - 174000 км

Цвят - Тъмно сив

 

Особености:

4(5) Врати

Аларма

Бордови компютър

Ел. Огледала

Ел. Стъкла

Застраховка

Лети джанти

Металик

Серво управление

Халогенни фарове

Центр. заключване

 

Допълнителна информация:

колата е в отилично състояние ; троен стоп ; километрите са реални; има сервизна книжка ; сменени номера ; липсват емблемите, но ското и те ще са си на място ;)

 

тел.: 0898317166

e-mail: [email protected]

цена: 4000 ( възможен е и коментар в разумни граници )

снимки:

 

http://img245.imageshack.us/img245/2705/bmw2az6.jpg

http://img171.imageshack.us/img171/435/bmw1nh8.jpg

http://img245.imageshack.us/img245/6334/1709061628em3.jpg

http://img245.imageshack.us/img245/1069/1709061627pc2.jpg

http://img165.imageshack.us/img165/9940/1409061402pu0.jpg

 

 

колата е в Пловдив, който иска може да е види ;)

Link to comment
Share on other sites

Категория - Лимузина

мдааа бе :confused ... тва от марката ли го наследява според теб?

 

иначе изглежда добе и се сещам за някой, който може да се заинтересува.

Link to comment
Share on other sites

мдааа бе :confused ... тва от марката ли го наследява според теб?

 

иначе изглежда добе и се сещам за някой, който може да се заинтересува.

 

 

объркал съм се като съм пускал обявата :)

извинявам се за грешката ;)

 

категория : седан :)

Link to comment
Share on other sites

със всичката тая електроника по колата, със сигурност е над 86 коня, пък и това в сайта дето го пише за максималната скорост, не е вярно, защото колата е карана с над 170

Link to comment
Share on other sites

каква електроника има в тоя дизел, не мога да се сетя :lol:

 

 

яла виж колата, пък тогава ми се обяснявай

 

и не ми пълнете темата с излишен спам

Link to comment
Share on other sites

Спри да лъжеш потенциалните клиенти и обясни, като си толкова наясно! И как ще докажеш, че е над 86 коня? Така си говорите в махалата, или можи би имаш Дино-графика???? ОБЯСНИ НИ (на нас, неосведомените). :angry: :angry1

Link to comment
Share on other sites

Наистина ли е карана със над 170,или толкова е показвал километража,защото има разлика,ако ме разбираш какво ти казвам. ;)

Link to comment
Share on other sites

Наистина ли е карана със над 170,или толкова е показвал километража,защото има разлика,ако ме разбираш какво ти казвам. ;)

 

 

ами километража показваше над 170, не вярвам да има отклонение, защото колата си е с оригиналните размери гуми. Я обясни на ПМ по подробно какво имаш предвид.

 

@Vento

 

1.според теб, ако колата е 86 коня, може ли да поддържа без проблем 150 км/ч, с 5 човека и ремарке ?

2. тоя сайт който си дал, е за първите модели 324, защото първо максималната скорост, второ 4-те спирачки са дискови и т.н.

 

 

Електрониката .... кво за нея.... всички други 324-ки които съм виждал подаването на гаста е с жило, при тази тва го няма, нафтовата помпа е дигитална

 

@theeyeless

 

знам че това не е мястото за продаване на кола, но реших да пробвам и тука. Ама като гледам има хора които само си чешат езиците

 

 

 

 

 

НЕ МИ ПИШЕТЕ В ТЕМАТА АКО НЕ СТЕ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ ОТ КОЛАТА, СТИГА С ТОЯ СПАМ, АКО НЯКОЙ ИМА ПРОБЛЕМ, ДА МИ ПИШЕ НА ПМ, А НЕ ТУКА ...

Link to comment
Share on other sites

Каква е тая ДИГИНАЛНА нафтова помпа бе момче ? и каква е тая електроника в тоя дизел ? ти май хич не си наясно с ДВГ или имаш някакъв прототип, за който и от БМВ АГ не знаят? :D

Link to comment
Share on other sites

Каква е тая ДИГИНАЛНА нафтова помпа бе момче ? и каква е тая електроника в тоя дизел ? ти май хич не си наясно с ДВГ или имаш някакъв прототип, за който и от БМВ АГ не знаят? :D

 

 

 

да, дигитална е !!! ако толкова не вярваш обади се да се разберем да видиш колата, като толокова ти знае устата.....аз съм сляп и не виждам че няма жило, и просто ей така в сервиза и те не са наясно....

е па ного ви знаят устите да се заяждате...

първо виж и тогава говори .... :censored2:

Link to comment
Share on other sites

Абе хора, какво ви пише най-отгоре в каренцето ВНИМАНИЕ! ?

 

 

Внимание!

Писането на коментари без интерес е абсолютно забранено и се наказва строго (warn + moderated). Изкуственото вдигане на темите (ъпване) също е забранено и се наказва по горепосочения начин. При повторно нарушение на правилата в секцията санкциите стават по-строги. Това е единствения начин да се предотврати спама и да се увеличи коректността в разделa.

 

 

Преписах ви го! Или ще се опитвате сега да разясните, че не сме прави?!?

Особено вмятвания, подмятвания и смехувки като на avion и theeyeless са тоооолкова досадно излишни, че няма накъде и личностите ще отнесат повече от предупреждение...

 

Ясно ни е, че живеем в държава от няколко милиона разбирачи - в един момент сме няколко милиона депутати/политици - в следващия момент за милисекунда превключваме и сме автомонтьори - в следващата милисекундва всички ставаме доктори хирурзи, а малко след това хардуерни и софтуерни специалисти...

 

 

едит:

 

http://www.evrocom.info/invision/index.php...mp;p=1494956395

Link to comment
Share on other sites

Neiskam da spamia temata na prodavacha prosto iskam da mu pomogna s malko tehnicheska informacia za kolata:

BMW 324d (E30 kupe) e s mostnost 63kW ili 86 k.s. (kolko ot tiah sa ostanali e drug vapros), varianta koito e s turbo e 85kW.

Sistemata za upravlenie na dvigatelia e EDC1.1 ili 1.2, t.e. tova sa edni ot parvite sistemi za elektronno upravlenie na dizelovata pompa. pri tazi kola niama jilo koeto da vodi ot pedala na gazta do naftovata pompa. v neya vlizat edin snop kabeli i markuchite na naftata, drugo niama.kolichestvata nafta se oprdeliat i zadavat po elektronen pat.

@avion: edva li v bmw ne sa nayasno s tia pompi:) v dizelite elektronikata e veche dosta poveche ot kolkoto pri benzinovite motori.

uspeh s prodajbata

Link to comment
Share on other sites

Neiskam da spamia temata na prodavacha prosto iskam da mu pomogna s malko tehnicheska informacia za kolata:

BMW 324d (E30 kupe) e s mostnost 63kW ili 86 k.s. (kolko ot tiah sa ostanali e drug vapros), varianta koito e s turbo e 85kW.

Sistemata za upravlenie na dvigatelia e EDC1.1 ili 1.2, t.e. tova sa edni ot parvite sistemi za elektronno upravlenie na dizelovata pompa. pri tazi kola niama jilo koeto da vodi ot pedala na gazta do naftovata pompa. v neya vlizat edin snop kabeli i markuchite na naftata, drugo niama.kolichestvata nafta se oprdeliat i zadavat po elektronen pat.

@avion: edva li v bmw ne sa nayasno s tia pompi:) v dizelite elektronikata e veche dosta poveche ot kolkoto pri benzinovite motori.

uspeh s prodajbata

 

 

мерси за подкрепата, само искам да кажа за конете ;) (опасната тема) , сега погледнах в талона и видях че пише Двигател: нестандартен ... това обяснява (поне за мен сигурно и за другите) че има някой друг кон отгоре....

малка промяна в цената: 3900

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...