Jump to content
BulForum.com

NetZombie

Members
  • Posts

    251
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

NetZombie's Achievements

Майстор

Майстор (4/9)

  1. Добре е да те прегледа психиятър - оттук вижда ли се това, за което питам, след като черната лента го реже?
  2. Значи пак да уточня - тестовете са правени на машинa със следните параметри: Gigabyte GA-880GA-UD3H v2/ AMD Athlon II X4 640, 3000 MHz/ Radeon HD 5670/ Kingston 2х2 1600/ Hitachi 1ТВ, 7200,SATA-II/ Chieftec 450 W Благодаря на Plameni и на всички момчета, които откликнаха и се постараха да направят клипчета с браузинга си! Значи,Plameni от твоя клип не мога да видя горе вляво на браузъра дали има недозареждане т.е дали се появява едно колелце, което се върти и продължава да се върти дори и когато страницата е заредена.Най-интересното е, че това колелце го няма при брауза сутрин рано или късно вечер, което ме кара да смятам, че в определени моменти нета на Кууул кляка!Има моменти, когато нещата се влошават още повече.
  3. Рекламка, и Линукс съм ползвал бе...за 5 месеца откакто дадохме гласност на този проблем с недозареждането на страниците, мислиш ли че нещо съм пропуснал да направя или опитам?! Айде сега всички критици да Ви помоля да свалите този клип. Изгледайте го няколко пъти и сравнете нещата при вас.След това, кажете че нещата при вас са по-добре! Оставям на съвестта на всеки един от Вас да отсъди! Свали
  4. Айде говориш глупости сега! Не си прави заключения, след като не знаеш кой, колко и какво разбира. На калпав водолаз - водораслите му пречат! Тествал съм браузинга с току-що инсталиран Уиндоус, без оптимизации и инсталиране на допълнителна защита - пак е същата работа. Така, че спокойно...чак толкова гол и бос не съм! Ти може и да си доволен ако ползваш нета само за Скайп и пощенски клиенти за да си пращаш писмата - аз не съм! Ей сега ще дам линк за сваляне на едно клипче с браузинга при мен. Ай кажи, че при теб нещата са по-добре!
  5. Ейиии ся пък и ти ли започна да ме обвиняваш бе, човек. След инсталацията Уиндоуса е оптимизиран - спряни са излишните процеси, дето само стоят като куфар и не са ми потребни. Не виждам какви специални настройки да правя по ОС...представям си ако на всеки абонат му настройват ОС според техните изисквания, какво ще се получи! Значи на хората, на които сме дотегнали искам да ги попитам - Вие мислите ли, че на мен или на Викторито ни е много приятно вече 5 месеца да се дръглим като крастави магарета със съпорта на Кууулбокс, та белким си размърдат задниците и вземат, че отстранят проблема, ама ей на - дебели глави са и тва е, майна! Проблема е в инсталацията в "Кючука" според мен, за което от съпорта в Пловдив са много добре запознати, но не им се отделят финанси, които да инвестират в ново оборудване!Това е мое лично мнение по този проблем! Вместо да очакваме разбиране, и подкрепа от вас Вие се нахвърляте, като ято оси срещу нас.
  6. Няма по неадекватен съпорт от този на Кууулбокс според мен - от 2 седмици имам отворен тикет. Тези дни ми се обади човек от съпорта, който ме убеждаваше, че проблемът с недозареждането на страниците е в машината ми. Когато му казах, че машината ми е актуална - 4 ядрен процесор на 3 GHz и RAM 4 GB на 1600 MHz и е само на няколко месеца, съпорта потърси причината в Уиндоуса. Казах му, че Уиндоуса е свален от сайта на Министерството на Образованието с легален сериен номер.Служителя на Кууулбокс едва ли не се опитваше да ме убеди, че този номер на бил легален, и който учител си го свалил първи минавал леценза а останалите след него ползвали нелегален Уиндоус.В лош момент ме набара, че по това време вкъщи имах гости.Та се опитах да се сдържа и да му обясня, че няма как от Министерството на Образованието да предоставят на служителите си нелегален Уиндоус, след което съпорта потърси проблем в защитата на машината. Ползвам Comodo Internet Security и ако съпорта наистина си беше на място до сега 100 пъти щеше да свали този интегриран пакет за защита, и щеше да се убеди, че проблемът не е в него, тъй като CIS не съдържа в себе си активен линк-скенер като на Avast & AVG, които да спъват браузинга. Да не говорим, че съпорта им не може да различи ланкарта от рутер. Момчето, което се обади каза, че не можел да ме пингне щото рутера ми не не му позволявал.Аз досега над 1 000 пъти съм обяснил на всеки един от съпорта им, че рутер вкъщи - нямам.Обаче момчето продължи да твърди, че виждал рутер. Казах му накрая, че това е ланкартата ми.Това говори, че колегите, му които са работели по моя проблем не са го запознали подробно с нещата по моя тикет.Представете си как служителите на Кууулбокс си сдават и приемат смените! Значи в началото пробелемът беше в машината ми - купих си нова машина за 900 лв.След това проблемът го търсят в Уиндоуса ми - е аз толкова пари дадох за нова машина, ще се снабдя и с оригинален Уиндоус.След това, когато проблемът с недозареждането на страниците е налице, какво ли ще поискат от Кууулбокс?!
  7. След 5 месечно ходене по мъките с Кууулбокс, които и до ден днешен не могат да открият проблема с недозареждането на страниците, смятам че че от съпорта на "пусни светлината в твоя дом" гледат на проблема по този начин - цъкни тук
  8. Sharkbg, никой не оспорва качествата на оптиката, като съвременна технология, и такава с бъдеще! Нещата далеч не опират до лан VS оптика, а до начинът, по който се изгражда мрежата, както и до кадърен и адекватен съпорт! Бъди сигурен, че една лан мрежа, ако е кадърно направена с нищо няма да е по-лоша от опитиката! Пак казвам - нещата опират до изграждането на мрежата и способен съпорт! Вижте тук проблема на Nikon и реакцията на съпорта на N3 - https://www.bulforum.com/index.php?showtopic=70073&st=2380 Подобни примери в тяхната страница, колкото си щеш, а не като нашите от Кууулбокс, които не могат да разрешат проблем било с нета, било с телевизията! Вижте сайта на Кууулбокс и влезте във форума.Там ще видите, колко проблеми имат и с телевизията си. Всеки има проблеми!!! Няма доставчик, който да няма проблеми!!!Въпросът е, доколко способен и адекватен е техническия персонал. Ние потребителите не сме виновни, че пишем по форумите и недоволстваме!Ръководството на всяка една фирма/компания само избира, как да гради имиджа на фирмата/компанията си...клиентите им не са виновни! Тези дни сестра ми си купи лаптоп и ме пита, къде да отиде за нет и ТВ. Аз как да й препоръчам Кууулбокс?! Как доставчикът на интернет и телевизия ще ме убеди да го препоръчвам на близки, познати и приятели?
  9. Абе те нета не могат да си оправят, та вие за телевизията говорите. От 1 седмица работят по моя проблем и нищо не могат да открият. Ако наистина няма проблем, значи това са възможностите на оптиката, която Кууулбокс предлага. Повече подробности от мен, като ми затворят тикета...сега работят и не е коректно от моя страна да ги критикувам.
  10. N3 имат ли покритие в съдийския квартал? Има ли някой, който живее там? Нека да каже мнението си за нета?
  11. Не знам от теб да има по-голям олигофрен, честно! Този пост ако искаш си го вкарай и някъде по-навътре! Ти на Sloter солташака ли си му?
  12. iso14496, ти си никой за да ми казваш на мен, или на който и да било тук, какво да прави! Не съм ти опрял нож в гърлото да ми четеш или още повече да ми коментираш постовете! Аз съм спамел темата...твоя пост не е ли спам? Щял да микаже да съм се махнел от доставчика и от форума...махни се ти, и като си доволен от услугите на доставчика, не се навирай при тези, които имат проблеми, още повече, че не можеш с нищо да помогнеш! И не говори от името на всички...ти не си "всички" в този форум!
×
×
  • Create New...