Jump to content
BulForum.com

sloter

Members
  • Posts

    64
  • Joined

  • Last visited

sloter's Achievements

Член

Член (2/9)

  1. Динамичните IP адреси могат да бъдат сменяни, но при определени условия... възможно е за 30 минути да държиш изключена връзката и да ти се смени, а друг път и за няколко дни да не може да ти се смени.. това зависи от множество фактори. Няма лесен начин за смяна по желание и не го практикуваме това , защото абонат който е баннат заради хакове или спам не е редно да взима лесно друг адрес, който след време да влезе в съответните забрани...и т.н.
  2. Не е имало грешки до сега . Имало е неуспешни премествания на номера, но те са били свързани с отношенията на клиентите с текущия им оператор (неплатени сметки , такси за разтрогване на срочни договори или други ). Ние движим процедурата, но клиента понякога се налага да извърши някакви действия, ако не го направи няма как да помогнем. Ако направи всичко необходимо няма начин да не се пренесе номера
  3. Отиваш само в офис/каса на cooolbox. Там се попълва заявка по образец от титуляра по договора (или негов пълномощник) с текущия ти доставчик. След това Cooolbox има грижата за всичко. Ако се налага нещо от страна на абоната примерно да си плати стари задължения или е със срочен договор и се налага да се плащат някакви неустойки за прекратяване или друго ние се свързваме с абоната и го уведомяваме каква е следващата стъпка.
  4. bibiiip , Обади се на 070045045 и се свържи с отдел обслужване на клиенти. Те ще ти отговорят на всички въпроси
  5. netrootbg, прочел съм всичко. Просто на някой хора гледам да не им подавам сламки за които да се закачат и да се губи ценно време после в полемики. Понякога тактично си замълчавам. За проблема на Plameni ония ден имаше проблем с един ъплинк на суитч които даваше загуби + няколко рестарта.. след подмяна на SFP-тата проблема се отстрани. Не е бил в цялата мрежа и беше през деня, но това няма как да се предвиди или да се изчаква с решаването му.
  6. Victory, Понякога се прибягва и до такива методи, когато изграждането на последните 20-30 метра ще се забавят, а има абонати на зор С риск да ти разваля радостта от това, че си успял да намериш още нещо с което вярваш, че ще ни злепоставиш ще ти кажа: 1) В тази кутия няма никакво активно оборудване 2) Няма абсолютно никакъв проблем от това да влезне вода в кутията или да се заледи вътре (ако е зима). В каналните мрежи е не по-малко влажно, да не казваме, че понякога се налага изпомпване на водата за да се стигне до муфите. 3) Така направената инсталация, като се изключи външния и вид, не носи абсолютно никакви рискове за трафика на абоната. За съжаление наличието на канална мрежа е оскъдно, а изграждането и е достатъчно бавно което налага понякога и такива "кръпки" докато не бъде изградена съответната канална мрежа и инфраструктура.
  7. Всеки има правото като абонат да избере което решение му харесва. Само няколко факта ще споделя. Клинетите на телевизия на cooolbox се увеличават със супер бързи темпове, а отказалите се от нея до сега са единици. Качеството на картината и интерфейса нямат нищо общо с никой друг оператор, като съвсем скоро ще приключат официално тестовете и ще бъде пусната поредната нова функционалност. Да, наистина понякога се получават супер редки проблеми по картината на някои канали като в голямата си част са от самите предавания. До сега за близо 2 години е имало 3 случая на малко по-продължителни проблеми за всички програми. Мрежата е в процес на непрестанно надграждане на резервираността , качеството и мониторинга и. Ако трябва да кажа собственото си мнение (понеже и аз от над година вече я гледам в къщи) и това на над 95% от абонатите на cooolbox - това е най-качествената ТВ в момента на пазара и ще става все по-добра. Аз лично те съветвам да я видиш в наш център и задължително при наш абонат (все имаш някои приятел с нашето TV) и да вземеш решение. Така няма да бъдеш подведен нито от мен като служител на фирмата нито от хейтърите по форумите. Ще прецениш сам.
  8. Обади се на 070045045 и говори с отдел обслужване на клинети. Телевизията може да я видиш на касата или в магазин Деком.. или при приятел който е на cooolbox и има TV.
  9. NetZombie найстина не знам какво може да те накара да се обадиш на съпорта и да си заявиш проблема. Все още няма нито едно обаждане от теб а от там и официален тикет по които се работи. Повече коментари са излишни... ти ако искаш продължи да пишеш по форумите.
  10. charmock, преди три години не съм сигурен, че е имало cooolbox все още ? Колегите от вестител работят над USB-тата и над гледането на програми (за които има права) след излъчването им, но връщане на канала 1,2,3 часа назад няма да има, защото е незаконно. Технически реализацията на пускане на канали със заксъснение 1-2-3 часа е доста проста за съжаление телевизиите не искат и да чуят за подобно нещо , а за тези които са ОК с тях няма никакъв смисъл да се прави, защото никои няма да ги гледа. Повече инфо на този етап не мога да ви дам. Lucky Luciano, прав си, но разбрах от NetZombie че сте говорили и че си доволен както и заявката за включване. Нямаше как да знам, че тя е стара и е нямало покритие. Сори ако съм те засегнал, но не съм и казал кои знае какво все пак
  11. Привет, Моля ви, не ме питайте за цени, промоции, плащания и всякакви други странични освен качеството на услугите въпроси. Колежките от отдел "обслужване на клиенти" са изключително любезни и ще отговорят на всичките ви въпроси на телефон 070045045 , също така може да запитате и през официалния форум на cooolbox, където малко по-бавно, но също ще получите информация. Относно проблемите на някои абонати със скорости и "играещ" пинг имам потвърждение от почти всички тях по лични съобщения, че проблема е решен. ( Lucky Luchano без да ми е писал лично го виждам, че е пуснал заявка за включване на троен пакет на друг адрес... сигурно е доволен щом го прави... ?) Тази нощ ще завършим и реорганизацията на мрежата и са възможни краткотрайни (под 1 минута) прекъсвания на услугите които ви предоставяме. Поздрави.
  12. Victory , Е ти направо ме съсипа Добре, сега проблем всъщност имаш ли, защото скоростите които пишеш са светлинни Между другото това е и основната причина да не предлагаме наш рутер, защото ефтин рутер няма никакъв начин да се справи с трафиците и неизбежно ще започнат въпросите защо ги даваме изобщо. Ако давахме 20Mbps щяхме да даваме и рутер и нямаше да има никакви коментари. Когато обаче даваш 100 Mbps с 40mbps интернет в най-малкия пакет трудно може да се намери читав рутер на прилична цена. Затова който иска максимални скорости или да си купи скъп рутер които може да ги понесе или да работи на кабел. Аз лично в нас имам 100Mbps оптика без никакво ограничение в трафика и си ползвам един linksys WRT54G с DDWRT и като видя 2MB (~20Mbps) скорост си е напълно достатъчно. Дали ще изям една вафла или ще изпия едно кафе с жената или ще си свърша нещо за 5-10 минути докато ми се дръпне каквото искам e нещо което изобщо не ме касае. Нямам никакви мераци да го дърпам не за 10, а за 5 минути филма. Това съм аз де.. ако за някои това не е достатъчно може да ползва кабел или скъп рутер и да сърфира на макс.. въпрос на избор
  13. victory, никога не съм казвал, че проблема ти е в рутера. Престани, моля те да ми слагаш думи в устата и да преекспонираш казаното от мен. Ако си съгласен с моето предложение в предния пост предлагам да го изпълним и да не занимаваме форума с този въпрос поне няколко дни. мерси предварително
  14. Victory, гейтуея ти е Cisco и както огромна част от мрежовите рутери и оборудване да отговаря на пинг е най-малкия му приоритет и "играенето" на ping-а до него по никакъв начин не се отразява на качеството на услугата която получаваш през него. Колегите които са в Пловдив многократно са идвали до вас. И понеже не ми се връща 100 страници назад в темата може ли в крайна сметка да сумаризираш какви са ти проблемите с няколко думи и без патос : играещ пинг (до къде и колко играещ) , бавен ъплоад/даунлоад (от къде) , загуба на пакети (до къде) , недозареждане на страници (кои) ? Имай едно на ум, че интернета е доста обширно понятие и ние не го администрираме целия, че да поемаме отговорност за сайтове в "тамбукту" или масово използвани сайтове които в пикови часове си имат проблеми. Цифровите телевизии която гледам в всичките ни конкуренти също не минават без някой друг артефакт от време на време, а за качеството на картината им да не говорим. Когато има по-сериозен проблем както миналата седмица нито сме го отричали нито сме седяли със скръстени ръце. Винаги съм уважавал тестовете от абонатите и съм ги приемал за чиста монета , защото доста често от подобни оплаквания се откриват и решават проблеми в мрежата. Това си е като висша форма на мониторинг на мрежата. Просто не мога да се съглася с теб, че забавянето на един или два пакета или загубата на единични пакети от дъжд на вятър по какъвто и да е начин се отразява на услугата ти. А това, че хиляди абонати които използват услугите ни за игри , мултимедиини проекти , мини колокационни центрове в мазета и тавани , телефония и т.н. нямат никакви проблеми и са изключително доволни ме кара да не вярвам в крайните ти заключения и очевидна агитация против нас като доставчик. И понеже знам, че сега пак ще започне полемика ще ти кажа че не твърдя че нямаш никакъв проблем и след като завършим преместването ще направя всичко възможно да намеря време да дойда дори лично до вас.
  15. ovid , информацията която споделям и в двата форума за мрежата ни не мисля, че някои друг доставчик би я дал. Опитвам се да бъда максимално конкретен в нещата които ви казвам.
×
×
  • Create New...