Jump to content
BulForum.com

Едно интересно сравнение:


Recommended Posts

Ще рече че е леко и спортно на вид. Точно каквото трябва да е за мен едно купе. Като ще взимам нещо тежко и тромаво по-добре с 4 врати. Много по-изпънато ми изглежда и от мергела и от аудито на мен лично. 90 хилки за френска кола не коментирам дори.

Car%20and%20Driver%20Car%20and%20Driver%20Photo%20Gallery.jpg

 

Мен лично от дотук изброените най ме радва поне на външен вид.

Link to comment
Share on other sites

И на Инфито му набиваме един пирон в челото с новия Нисан 370z.

39 хил. долара ;) още не е представен в БГ.

Първия в света със синхорнизатор при превключване на по-долна предавка при ръчна скоростна кутия.

 

http://www.hyts.hu/hk.php?l=autok/nissan/3...g&kid=30223

Link to comment
Share on other sites

В България може и да не е толкоз нали знаеш. Освен това защо да се показва нещо което шанса да го намери тук е нулев а да го докара от чужбина се е таралеж в гащите. Ако бяха тук цените като в америка например не бих казал за 100 хилки нищо освен курвет. Ама не са нали. 370z може и да е хубав но мисля че и той е ще дойде на 100 хилки. Ако иска да си купува кола сега а не след половин година просто отпада като избор. Иначе и аз съм за него безпорно.

Link to comment
Share on other sites

Ще рече че е леко и спортно на вид. Точно каквото трябва да е за мен едно купе.

Мен лично от дотук изброените най ме радва поне на външен вид.

 

G37 Coupe 1719 kg по EU1

330i Coupe 1545 kg по EU1

 

 

Външния вид няма да го броим - за всеки си е строго индивидуално.

 

 

За бързината G37 е една идея по-бързо демек с 0,1 е по-бързо от 330i, но това се дължи на факта, че едното е 320 коня, а другото 272.

За разход няма да говорим, защото при инфинитито нещата седят адски зле.

 

Цената в българските шоуруми е идентична.

 

G37 94 900 лв базово, цена от шоурум в България

330i 95 500 лв базово, цена от шоурум в България

 

 

@Host

Като стана дума за малки купета...

 

135i :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

От тея е ясно, че според мен най-дорото е Лагуна Купе.

 

БМВ-то наистина го харесвам, ама все пак е 3-ка.Квото и да е, не е 5-ца купе, та да го сравнявам с Лагуна.

 

 

Добър ще и новият Меган РС, ама не му знаем цената.Все пак официално не се предлага още.

Link to comment
Share on other sites

Момчета каква е тази митична 5-ца купе която ви гони?Лада 5-ца, Рено 5-ца?Щото БМВ 5-ца няма :)

 

 

Тука явно има някви различни класове специално за тоя форум.

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Има май само hard top кабрио...ама то е чувал пари и нито върви, нито е нещо кой знае какво вътре.

 

Добре верно не стоплих в началото че говорите за купета само (така е като не разбирам от европейски коли) обаче очевидно не съм си правил вятър на устата => клик Ще угодят и на тази прищявка.

 

А пък ми е и интересно от де знаеш колко върви кабриото че да го отпишеш така с две приказки.

 

 

lexusiscoupeoctober2820xg6.jpg

Link to comment
Share on other sites

И въпрос към колега горе дето писа ,че алфа били несполучливи... Пич ,колко алфи си карал или попринцип си притежавал...???

Щото аз имах КуВе със 150кончета ,което наказваше бМвта мерцедеси и всичките му салтанати( говорим за 15 годишни коли ) !!!

И що си мислиш че ЕДНА БРЕРА със предно предаване няма да омаже един мергел или бмв със сходен двигател на 400 метра... ???

Работата ми е такава ,че карам много и различни марки коли ,от най-евтините до най-скъпите баровски возила...

Точно една, както вече казах - Алфа Ромео 156, 2004 г. С малък двигател - 1.6 120 магарета.

 

"Пич" (качвам се на нивото ти за секунда, после ще слеза, обещавам), аз споменах, че таблото е дървено, ти за какви "омазвания" говориш? Не съм казвал нищо за спортния дух на Алфа, който има дори и споменатата вече 1.6. Интериорът е много важна част за едно купе - противно на очакванията, масовите купета, за които говорим, не са спортни драгстери, а коли а кеф и удоволствие. Имат и накое друго магаре отгоре, разбира се, но не са състезателни машини (като голфа на pazu). Ей, аман от такива, дето "са карали много коли" и могат експертно да се изкажат по всякакви автомобилни въпроси...

 

Най-много ме кефи като някой специалист, който се е качвал на два автомобила зачеркне цяла марка автомобили барабар с n-десет годишната им история и инженерна мисъл :)

Link to comment
Share on other sites

Peugeot 407 Coupe V6 HDI 205 81 275 лв

Renault Laguna Coupe 3.0 DCI 81 900 лв

Audi A5 2.7 TDI 89 086 лв

Mercedes E250 CDI Coupe 96 813 лв

BMW 325d Coupe 79 800 лв

 

Кое бихте избрали и защо?

 

 

A5-цата определено. Вътре Мерцедеса не и харесва, BMW-то пък отвън... Докато Audi-то ми пълни душата и отвън и отвътре :)

 

08_audi_a5_interior.jpg

Link to comment
Share on other sites

Тъй като гледам, че има цени в лева, само да попитам нещо дето не разбрах - от тук спорещите, някой ще си взима ли модел от обсъжданите или само си говорите по принцип?

 

Едит (за INCINERATOR): :tongue :) :wub: :lol: :P :D :rolleyes: :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Проблем ли е, че е само дискусиика? Аз в един от първите постове написах, че това е сравнение от списание.

 

 

Класациата на списанието е следната:

 

5 Peugeot

4 Renault

3 Audi

2 Mercedes

1 BMW

Link to comment
Share on other sites

Мама му стара, човек да не зададе най-обикновен въпрос - като видят, че е модератор, веднага си мислят, че се заяжда, а на мен просто ми беше интересно...сигурно трябваше да сложа десетина усмихнати иконки, че да не се засягаш. ;)

Link to comment
Share on other sites

Мама му стара, човек да не зададе най-обикновен въпрос - като видят, че е модератор, веднага си мислят, че се заяжда, а на мен просто ми беше интересно...сигурно трябваше да сложа десетина усмихнати иконки, че да не се засягаш. ;)

 

 

Няма нищо такова, не се заяждам. Виж, че даже съм пропуснал да напиша кое на кое място е :D

Link to comment
Share on other sites

Спорно е дали Лексъс ще пуснат IS Coupe поради обстановката в момента в компанията.По-скоро се бърза да се пусне суперспортния им модел (онзи който горя на Нюрба).За LF-A става дума.

Като прибавим и пускането на общ модел със Субару на Тойота - със задно предаване 100%, нещо като нова Селика би трябвало да е -, то не е ясно как би могло да получи приоритет доработването на IS във купе, имайки предвид и свитите продажби на Лексус и загубата на 1-вото място като луксозна марка в САЩ за сметка на БМВ при последното обявяване на данните за продажби.

 

Защо да не върви кабриото...9.0 до 100 км/ч (208 к.с. от v6 при обем 2.5 л), освен това металния покрив се отразява на теглото, а и точно този модел, освен в is-f версия, не се слави с кой знае какво пътно поведение - камо ли при свален покрив какво ще е.

 

325i кабрио ги прави 0-100 за 7.6 ако не се бъркам...така че :)

 

________________________________

 

Няма майтап, мисля, че сме изтървали да споменем най-сериозния конкурент в този клас.Хюндай Купе.Ако някой има инфо за цени в БГ и нива на оборудване да дава ;) мисля, че е доста по-добър и евтин вариант от другите.

Link to comment
Share on other sites

Имам предложение , да съберем от всички малко парички и да вземем тези колички.

Качваме се и си правим теста , а после отиваме на форумната среща да поспорим :laughing:

 

Нормално е всеки да си има предпочитания, но да не забравяме ,че човек харесва коли, които ще са му удобни.

Аз като съм висок гледам да е голяма. Принчипно в аудито може да не ми е комфортно, за другитя ще се замисля.

 

Нямам инфо но какво ще кажете за Скайлайн :rolleyes: (доста злобничко)

nissan_skyline_gtr_35.jpg

 

Нека спора продължи, а парите се събират банковата сметка ДСК-946596765678324587 Де Се Ка яяя

 

EDIT:

Но грозната предница малко ме резервира.

 

Определено се съгласих тук, че пежо няма място май.

Link to comment
Share on other sites

Проблем ли е, че е само дискусиика? Аз в един от първите постове написах, че това е сравнение от списание.

 

 

Класациата на списанието е следната:

 

Peugeot

Renault

Audi

Mercedes

BMW

 

Хм. Ако 407 не беше вече остарял модел, бих ги подредил по същия начин. Но грозната предница малко ме резервира. Иначе ако се оставят всякакви неоснователни предубеждения, купето на Лагуна е 1-во и надолу по класацията, а за Пежо - нека да направят следващото купе. На това не му е тук мястото. Дори 406 с малко фейслифт и съвременен интериор би изглеждало доста по добре.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

GT-R въобще няма място тук, също както и инфинитито - не са дизели, а ГТ-Р е маалко по-нагоре в класовете :)

 

 

 

Edit:

 

А за тия дето си мислят, че E-class не е за тая класация...

Е клас е пряк конкурент на 3 и А5. След време ще излезне А7 което ще е конкурент на ЦЛС. А засега няма данни БМВ да пускат модел от тоя клас.

Link to comment
Share on other sites

GT-R въобще няма място тук, също както и инфинитито - не са дизели, а ГТ-Р е маалко по-нагоре в класовете :)

 

Що ли се сетих, че пак оплесках да пиша докато се опитвам да се събудя :laughing:

 

Тогава твърдо заставам за лизинга (ако е широк ), но толкова пари няма да се дадат за Рено определно, по-добре да е БМВ-то, но като става дума за дизел една 123-ка ще свърши работа :laughing:

 

@INCINERATOR промени първия пост, че са само дизели- доста объркване с недочитане стана :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...