Jump to content
BulForum.com

N3 / Vivacom


Recommended Posts

в начаото не беше ясно че изходящия международен ще се товари толкова много а входящия ще стои неизползван.

в последствие стана ясно че цял свят точи от българските тракери и прави изходящия международен трафик дефицитна стока.

знам че потребителите не обичат такива отговори но скоростите трябва да са технически и финансово съобразени и за съжаление при типа употреба към днешна дата, високи изходящи международни скорости не са реалистични.

 

и за който още не е научил да вметна кратко разяснение за проблемите с телевизията : снощи комуникационен сателит чрез който се разпространяват доста канали излезе от строя към 22:30. Доста време отне да се позакърпят нещата и поне няколко от каналите да се пуснат чрез временни източници, някои канали все още не са достъпни.

В различна степен проблема се отрази на всички телевизионни оператори.

По полу-официална информация функциите на сателита ще бъдат възстановени за няколко дни.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ето малко информация от Eutelsat ;)

 

Paris, 28th January 2010

Dear customer,

On 27th January 2010 at 19:57 UTC, a depointing occurred on the W2 satellite (16° East) leading to a loss of traffic. Investigations on the cause of this incident are on going in close collaboration with the satellite's manufacturer.

Immediate actions have been taken in order to propose alternative capacity to customers and services are being restored progessively. Restoration of services has been done whenever possible on W2M or EUROBIRD 16 already at 16° East, and will continue on SESAT 1 under redeployment at 16° East, and due to arrive there on 29th January 2010.

 

С 2 думи постой, почакай. Ще си правят експерименти с 2 полуработещи спътника и ако стане - добре, ако не ще мислят друг вариант. Добре, че за няколко часа българските телевизии реагираха, та сега доста канали са свободни на Хеласа, докато 16 се оправи.

 

Това за който го интересува де :)

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Мерси за подсещането... аз гаранция щях да забравя ако някой не беше го споменал... То аз може и да съм платил за 1-2 месеца напред ама кой да помни :)

 

furiozo, има ли начин клиент да си даде email и да му пращате напомняне кога следва да си плати следващата сметка? Примерно 1 седмица по-рано, но само ако не е платил, иначе е малко досадно... то като се замисля може да си наглася телефона да ме подсеща но взеха да стават много подсещанията там и бързо ги игнорирам та файдата взе да клони към нула :)

Link to comment
Share on other sites

Ми защо не си регистрираш сметката в e-pay. И я направи да ти праща писмо. Мен като ми дойде в началото на месеца - плащам и не го мисля - кога беше, ще спре ли, няма ли да спре.

Edited by mIRCata
Link to comment
Share on other sites

furiozo, има ли начин клиент да си даде email и да му пращате напомняне кога следва да си плати следващата сметка? Примерно 1 седмица по-рано, но само ако не е платил, иначе е малко досадно... то като се замисля може да си наглася телефона да ме подсеща но взеха да стават много подсещанията там и бързо ги игнорирам та файдата взе да клони към нула :)

Регистрирай сметката в ePay.bg и ще получаваш напомняния за всяка дължима фактура.

А ако не искаш да се занимаваш с електронни разплащания, можеш пак да продължиш да си плащаш на касата, но поне ще си информиран своевременно за задълженията . . .

 

EDIT: mIRCata се оказа по-бърз от мен :)

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

Защото свикнах да плащам с една друга карта и онази която бях регистрирал в epay изтече и я върнах на банката (то и Хеброс отдавна не съществува)... пък и мързела е много важно нещо :) Но пред алтернативата да се разхождам всеки месец, май ще се напъна да регистрирам някоя от другите си карти в epay...

Link to comment
Share on other sites

От почти 1 месец използвам интернет услугите на N3 и съм повече от доволен. Нета е перфектен ! Към момента едва ли някъде другаде може да се гарантира подобно съотношение цена/качество. Поздравления за което !

 

Но имам друг въпрос - един познат е заинтересуван от цифровата телевизия и има три телевизора. Като желанието му е на два от трите да има цифрова, а на третия само аналогова. Като теглим чертата, каква ще е месечната вноска при подобна оферта, при сключване на 1-годишен договор? А също и може ли тв-тата с цифрова, да не се влияят един от друг, тоест на единия ако се гледа програмата Х, на втория програмата У ?

Edited by xyz_1897
Link to comment
Share on other sites

Защото свикнах да плащам с една друга карта и онази която бях регистрирал в epay изтече и я върнах на банката (то и Хеброс отдавна не съществува)... пък и мързела е много важно нещо :) Но пред алтернативата да се разхождам всеки месец, май ще се напъна да регистрирам някоя от другите си карти в epay...

Не е задължително да регистрираш друга карта в еPay. Само добави сметката от N3 и уведомление по e-mail.

Link to comment
Share on other sites

От почти 1 месец използвам интернет услугите на N3 и съм повече от доволен. Нета е перфектен ! Към момента едва ли някъде другаде може да се гарантира подобно съотношение цена/качество. Поздравления за което !

 

Но имам друг въпрос - един познат е заинтересуван от цифровата телевизия и има три телевизора. Като желанието му е на два от трите да има цифрова, а на третия само аналогова. Като теглим чертата, каква ще е месечната вноска при подобна оферта, при сключване на 1-годишен договор? А също и може ли тв-тата с цифрова, да не се влияят един от друг, тоест на единия ако се гледа програмата Х, на втория програмата У ?

 

До колкото съм запознат, за 2та телевизора с цифрова ще струва общо 19 лева на месец (13 за първи и 6 за втори телевизор), като няма да се влияят един от друг. Аналоговата на 3тия телевизор ще им е безплатна. Ако искат допълнителни пакети към цифровата, Фуриозо скоро беше писал, че като се плати за даден пакет, то на всички приемници на абоната този пакет е активен (т.е. ако искат пакет "Кино", доплащат 1 лев към таксата = 20 лева общо за месец и на двата телевизора с цифровата го има активиран пакета). Ако прекарат и интернет има и малка отстъпка от месечната такса (в моя случай - 2 лева).

 

 

Между другото всичко това е разисквано по 1 милион пъти назад в темата ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

касите работят в събота до обяд.

 

за 2 телевизора с цифрова е 19 лева/месец , това е за основен пакет, допълните пакети се плащат веднъж и тръгват и на двата телевизора. аналоговата минава бонус когато имаш цифрова. Всички телевизори са независими и могат да гледат различни канали.

Edited by furiozo
Link to comment
Share on other sites

Мерси за подсещането... аз гаранция щях да забравя ако някой не беше го споменал... То аз може и да съм платил за 1-2 месеца напред ама кой да помни :)

 

furiozo, има ли начин клиент да си даде email и да му пращате напомняне кога следва да си плати следващата сметка? Примерно 1 седмица по-рано, но само ако не е платил, иначе е малко досадно... то като се замисля може да си наглася телефона да ме подсеща но взеха да стават много подсещанията там и бързо ги игнорирам та файдата взе да клони към нула :)

Доставчика, който ползвам ми изпраща SMS от 2 до 5 дни преди края на месеца, за да ми напомни.Така че и това е един вид възможност за напомняне, за забраванковците. :lol:

Edited by magdanoz4o
Link to comment
Share on other sites

Вярно ли е че N3 има вече услуга за част от каналите да се пускат с няколко часа закъснение? И ако да кои са те и как става?

По-назад е обяснено подробно. Вкарани са като допълнителни канали -1 и -2 часа.

Link to comment
Share on other sites

А аз само не разбрах какво става с HD каналите,при мен са само звук и изписва някаква грешка във видеото.Само при мен ли е така или просто още не са ги пуснали офицялно.

Link to comment
Share on other sites

в начаото не беше ясно че изходящия международен ще се товари толкова много а входящия ще стои неизползван.

в последствие стана ясно че цял свят точи от българските тракери и прави изходящия международен трафик дефицитна стока.

знам че потребителите не обичат такива отговори но скоростите трябва да са технически и финансово съобразени и за съжаление при типа употреба към днешна дата, високи изходящи международни скорости не са реалистични.

 

Както се казва - нищо ново под слънцето! Заради такива отговори от страна на ЕК, доста народ се преместихме при вас. И поне една година ще търпим подобни отговори. Че и договорите са направени с автоматично преподписване (подобно на някои играчи на пазара). Нали не искате, като мине еуфорията на потребителите на N3, да заемете във форумите мястото на така "обичания" от всички ЕК!

Link to comment
Share on other sites

към днешна дата, високи изходящи международни скорости не са реалистични.

 

 

Защо ли за някои доставчици са? Не се заяждам, просто констатирам.

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

gimara, кога изобщо си получавал отговор от ЕК ? Хората които си правеха труда да комуникират с клиентите отдавна не са в ЕК.

Питате - отговарям ви искрено, колкото и неприятна да е истината.

 

И не разпространявайте неверни твърдения. При автоматично удължаване на договора той вече не е за 1 година а е безсрочен, тоест различно от някои други играчи на пазара.

 

viiipeer_, другите доставчици са си направили техни калкулации, кой си е направил по-добре сметките - бъдещето ще покаже.

 

И не оставайте с впечатлението че не съм съпричастен с искането за по високи изходящи международни скорости, и на мен ми се иска да са по-високи, периодично се замислям как да извъртя нещата че да станат. Ако се появи възможност ще бъдат вдигнати.

 

bankov, трябва ти HD декодер за да ги гледаш.

И да, все още са в експериментална фаза.

Link to comment
Share on other sites

Абе преди има няма 1 час ме вързаха иии всичко е на 6 :)

Обаче да питам Дискавъри, Нат Гео и т.н. имат ли субтитри щото не всичките канали имат. Избрах бълг. субтритри от приемника ама пак не излезаха

Link to comment
Share on other sites

Абе преди има няма 1 час ме вързаха иии всичко е на 6 :)

Обаче да питам Дискавъри, Нат Гео и т.н. имат ли субтитри щото не всичките канали имат. Избрах бълг. субтритри от приемника ама пак не излезаха

 

 

Понякога няма превод за дадено предаване, въпреки че е включена опцията за субтитри.

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

И не разпространявайте неверни твърдения. При автоматично удължаване на договора той вече не е за 1 година а е безсрочен, тоест различно от някои други играчи на пазара.

 

И не оставайте с впечатлението че не съм съпричастен с искането за по високи изходящи международни скорости, и на мен ми се иска да са по-високи, периодично се замислям как да извъртя нещата че да станат. Ако се появи възможност ще бъдат вдигнати.

 

furiozo, хубаво е че има човек като теб, който разяснява нащата тук, но ти все пак защитаваш интересите на фирмата. Нашите интереси няма кой да защити. По повод изходящи межународни: Защо не намалихте и на другите планове, а само на стандартен?

Моето обяснение: Може би най-много са потребителите на този план(това вие си знаете)и ако реват за висока изх. международна ще минат на плана 39 лв - още 9 кинта на калпак във фирмата. Това е само предположение, дано да не съм прав!

 

Относно удължаването на договора - Цитирам дословно:

 

т.5 Срокът на договора се удължава автоматично всяка година с ОЩЕ ЕДНА ГОДИНА, освен ако някоя от страните отправи писмено предизвестие до другата страна, изпратено 15 дни преди изтичане на срока на договора, с което заяви, че не желае продължаването му.

 

Надявам се тук ти да си прав! То ще стане ясно тази есен някъде.

Link to comment
Share on other sites

Ще прозвучи тъпо но не съм чел нито договора нито общите условия, но можеш да си спокоен, след изтичането на година договора става безсрочен. Това е практиката.

 

Виждам че си наплашен от политиките на други доставчици и съзираш пъклени планове за прецакване на потребителя там където ги няма.

 

N3 не иска да прецаква клиентите си, напротив, правят се всевъзможни компромиси и отстъпки за да се угоди на всеки. И дори в случаите когато някой клиент реши да преустанови отношенията си с фирмата се стараем това да стане по начин който да не оставя горчиви чуства у клиента.

 

Няма специално отношение към план Стандартен, всичките са коригирани ... В началото скоростите бяха симетрични но се видя че така не се получава . Вдигнах входящите и намалих изходящите на всички планове, не точно едновременно, но все пак всичките бяха аналогично засегнати. Имам план за средно-далечното бъдеще да направя двата по скъпи плана малко по-добри като съотношение скорост/цена.

Edited by furiozo
Link to comment
Share on other sites

Здравейте.

Интересувам се от 20 и 30 лв. тарифите - как е пинга навън (да речем до Лондон), дали става за online game, има ли request timed out през 30 сек. както е при ек?

Като гледам зоната на покритие в Смирненски, съм на около стотина метра от зеленото (в горния край на Баучер съм, в къща), дали съществува вариант да се достигне до мен?

Link to comment
Share on other sites

  • w00x changed the title to N3 / Vivacom

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...