Jump to content
BulForum.com

Recommended Posts

Вече 2-ри път някой бъзика отсрещния край на кабела. Това да не е "профилактика"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

в нормални дни телефона отговаря до 22:00, в почивни и празнични дми е скъсено работното време, поради което предполагам не си могъл да уведомиш.

 

денонощна поддръжка ще има когато е оправдано да има.

за сега заради 1-2 обаждания между 22:00 и 08:00 не е оправдано.

 

знам че не ви се слушат оправдания но реалностите са такива.

никой доставчик в Пловдив няма истинска 24ч поддръжка, а най-младия измежду доставчиците - Н3 , който няма и 2 години откакто предлага услуги, има бая хляб да изяде докато се превърне в това което искаме да бъде.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нямам в предвид някой да дойде веднага за да види за какво става въпрос ,но в повечето случаи се касае за проблеми които могат да бъдат отстранени по телефона от оператора отсреща!!!

Cooolbox я имат тази подръжка звънял съм им в 2 часа през ноща и си ми решавали проблема!!! Доколкото ми е известно Евроком също имат 24 часа съпорт, както и Гаров...

Но щом казваш ,че не е оправдано ,значи не е оправдано и съществуването на такъв доставчик!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Един редирект към на някой GSM + VPN и ако има проблем те будят, ако не си спиш :) "Съпорт в готовност" или нещо такова се казваше ( мисля spnet - Пловдив го практикуват ).

Edited by pcworm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Нямам в предвид някой да дойде веднага за да види за какво става въпрос ,но в повечето случаи се касае за проблеми които могат да бъдат отстранени по телефона от оператора отсреща!!!

Cooolbox я имат тази подръжка звънял съм им в 2 часа през ноща и си ми решавали проблема!!! Доколкото ми е известно Евроком също имат 24 часа съпорт, както и Гаров...

Но щом казваш ,че не е оправдано ,значи не е оправдано и съществуването на такъв доставчик!!!

Гаров няма 24 часа подръжка.Иначе съм съгласен,че 'подръжка'(разбирай телефонистка дето разбира малко) е нужно да има 24/7 всеки уважащ себе си доставчик... На Нетгруп лайната им спираше редовно след 7 часа и после чакаш до сутринта някой да рестартира някой рутер по трасето което става за 30сек през браузър :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

furiozo Недей така... преди 1-2 години ми се беше наложило една вечер между 2-3 посред нощ да звъня на оператора и ми вдигнаха и оправихме тогавашния проблем :) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо info@entry.bg does not exist.

Защо ъплоада ми е 1.0МВ/s , а тук пише, че трябва да е 1500КB/s.

Към кой сайтове/потребители е 3000/3000 КВ/с?

 

Ако скоростите са негарантирани, не е ли логично да ги закръглите към по-близката стойност? А и предвид устойчивото поддържане на 1МB/s може би така е зададено.

Edited by Igniter

Share this post


Link to post
Share on other sites

exists, ама е furiozo@entry.bg.

обновил съм таблицата с текущите стойности.

към потребителите на фирмата.

 

не разбирам какво искаш да кажеш, закръгляне няма. максималните стойности на полезен трафик които се очаква да постигаш са 1.2 МБ/с.

Share this post


Link to post
Share on other sites

По някоя от спортните не дават ли испанско първенство?

Edited by midas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бих желал да благодаря на N3 и в частност на furiozo за бързината с която решиха проблема с накъсването на част от програмите в цифровия пакет в района на квартал Кършияка. Проблема беше решен буквално на следващия ден след като писах тук! Изключително доволен съм от N3!

Share this post


Link to post
Share on other sites

От поне 1 седмица си имаме ТВ+ по която дават Примера Дивизьон (в цифровия пакет). Хвала.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Кой цифров пакет, основния ли?

На коя позиция се намира?

Два пъти ги прекарах от край до край и не го откривам.

 

бил пуснат на мястото на re:tv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес изпаднах в много странна ситуация. До днес бях само аз от моя вход ползващ интернет. Днес техниците са включили още един човек и са сложили суич, докато работеха логично нямах интернет. След като приключиха интернета отново не дойде. Гледам аз настройките, рутерчето стои на Acquiring Network Parameters и не може да се закачи. Дойдоха техниците, провериха кабелите - всичко си е както трябва, пък и е работило нормално до преди 2 часа. Стигнахме до заклчюението, че рутера се е сбъгясал, защото WAN-а въобще не светва като се включи кабела. Купих нов рутер, но ситуацията е същата WAN-a свети като се включи кабела. Преместих PC-то в коридора до главния кабел, обадих им се, закачихме MAC-a на ланката и нета тръгна. Преместих го обратно, клонирах MAC-a в рутера и нъцки, няма нет. Пробвах и с 2та рутера резултата е същия с клониран МАК от ланката стои на Acquiring Network Parameters. Преместих отново компа в коридора и има нет. Сега седя в коридора и се чудя какво да правя, стана ми неудобно да звъня днеска, за това мисля утре сутрин да се обадя да го бистрим.

Edited by Crazy_Hamster

Share this post


Link to post
Share on other sites
Защо трябва да ти е неудобно, след като в случая, те ти правят неудобство?

Защото не мога да открия на 100% дали проблема не е при мен нещо. Друго интересно нещо се сетих, преди да вържем МАК-а на ланката, в ipconfig-а се виждаше, че взима IP и зад него пишеше (Duplicate), след като закачихме другия МАК се оправи. Би трябвало да си работи. Но уви, двата рутера не могат да се закачат.

Edited by Crazy_Hamster

Share this post


Link to post
Share on other sites
Защото не мога да открия на 100% дали проблема не е при мен нещо. Друго интересно нещо се сетих, преди да вържем МАК-а на ланката, в ipconfig-а се виждаше, че взима IP и зад него пишеше (Duplicate), след като закачихме другия МАК се оправи. Би трябвало да си работи.

 

А защо трябва да клонираш IP-то на компютъра? Ползвай си МАС-а на рутера само им го кажи на хората да го въведат в тяхната система

Share this post


Link to post
Share on other sites

Последно развитие, май switch-а не се разбира с моята марка рутери - Tp-Link. Възможно е да е това проблема, ще го сменят и ще видим.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Последно развитие, май switch-а не се разбира с моята марка рутери - Tp-Link. Възможно е да е това проблема, ще го сменят и ще видим.

 

Вземи си друг switch и го закачи преди рутера.

Share this post


Link to post
Share on other sites
... Пробвах и с 2та рутера резултата е същия с клониран МАК от ланката стои на Acquiring Network Parameters. Преместих отново компа в коридора и има нет. Сега седя в коридора и се чудя какво да правя, ...

Единственото обяснения за което се сещам, е че проблема да е в кросването на кабела. Някои лан-ки са достатъчно умни да се усетят и да работят дори да с грешната ориентация, но тези на рутерите може да не е такива.

Като си бил единствен абонат може да са ти сложили кроснат кабел, но сега като си със switch трябва да е прав. (Представи си че оптичният конвертор е просто друг компютър.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Единственото обяснения за което се сещам, е че проблема да е в кросването на кабела. Някои лан-ки са достатъчно умни да се усетят и да работят дори да с грешната ориентация, но тези на рутерите може да не е такива.

Като си бил единствен абонат може да са ти сложили кроснат кабел, но сега като си със switch трябва да е прав. (Представи си че оптичният конвертор е просто друг компютър.)

Тестваха го това като бяха при мен техниците и не беше от него. Нямам суйч в момента за да пробвам. Утре ще купя един.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crazy_Hamster, мислех че е ясно че при странни проблеми трябва да се пише на мен.

проблема е в суича, имахме дефектна пратка която върнахме но някаква бройка явно е останала и се е паднала при теб.

за съжаление няма да го оправят тази вечер, утре ще го сменят.

извинявам се за тъпата ситуация и се надявам да можеш да върнеш/продадеш втория рутър.

 

всъщност може и N3 да ти го купи, колко го взе ? надявам се не е някой скъп модел.

Edited by furiozo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма нужда да се извиняваш, случва се, просто ми беше интересно да не би проблема да е в моя телевизор. Рутерчето ще ми стои резерва, че не го знам стария кога ще си замине.

 

Смениха суича и всичко си работи перфектно отново :)

Edited by Crazy_Hamster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Току що ме включиха. Имам въпрос, който естествено не се сетих да попитам момчето (:D)

В близост до у-вото, на около 1,5м имам ви-фи рутер, ще си пречат ли?

И още нещо, сега гледам и виждам някакви сенки в картината, оставащи след движещи се обекти, от какво се получава така, в мен ли е проблема?

Edited by Eleutherios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...