Jump to content
BulForum.com

Recommended Posts

Понеже  ги  точкуваш ще  ти  отговоря  по  точки.  

1.  Ако  беше чел, глупостите(както  написа по-горе) внимателно,  щеше  да  разбереш,  че  аз  нямам  вземане  даване  с  Н3,  но  сестра  ми  има  действащ  договор към  бившия Н3  и  следователно  близко до акъла  да  разбереш  с  кои  данни  съм  се  регнал.  Понеже аз  и  плащам  сметките  по интернет  за да  не  ходи  и тя  до  офис  имах  акаунт  на  Н3,  който  номер  сега  се  различава  с  този  в  сайта  на  Виваком.  

2.  Понеже тези,  които са  си  доволни  от  услугата  на  Н3  ще  предпочитат  да  си я  ползват,  докато  все  още  виваком  им  е  доставят.  Нормално  е  да  им  дадат  устройства,  понеже  виваком  иска  да  се  оттърве  от  договорите  на  Н3  и  да  ги  замени  с такива  на ЕОН.  Ако  не  си  запознат  услугата  ЕОН  се предлага  по  2  начина.  В мрежа  на  Виваком  и  във външна  мрежа.  Не  ти  пречи  да  използваш  ЕОН  в  мрежата  на  Кулбокс. 

3.Разбира  се,  че  не  си  единственият  абонат,  но  в  момента  си  един  от  най-афектираните  от  случилото се.  Имам един  приятел,  той  също е  на  Н3  и  сега  след  като  стана  Виваком,  ходи  няколко  пъти  до  офис  и  резултата  беше,  че  му  идваше да  убие някой след тези  посещения.  :rofl:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 7.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Наско, ми той Миро по точка 1 освен да е Ванга... Стегни се малко, кви глупости ръсиш? Той трябвало незабавно да се сети как ти плащаш сметките на сестра ти и защо. WTF???   
И вземете се разкарайте вече от тая помия. Всичко там е боклук и ПОМИЯ - отървете се бе, момчета и момичета, бягайте! 

Link to post
Share on other sites

Тъкмо да пиша, че за онлайн услуга, която всеки може да регистрира и да ползва, очаква аз да се сетя какво е правил. Затова няколко пъти зададох въпроса да каже с чии данни го е направил. Щото може и с на кака Пена общата данните да е ползвал. EON не е само за n3 и всеки може да си го пусне.

Link to post
Share on other sites

Защо да е помия? При мен нещата са били адски стабилни до сега. При малкото случаи на проблеми, винаги е имало адекватна поддръжка от страна на N3. Ако наистина беше зле, както някои хора се опитват да го изкарат, със сигурност нямаше да съм толкова много години абонат.

Предстои да видим виваком какво ще направят. Ако се издънят, ще се търсят и други варианти.

 

@mIRCata, пробва ли да си регистрираш профил в my.vivacom.bg? Регистрацията мисля, че ставаше само по email, но след това не помня как ставаше свързването на акаунта. Трябва да има инструкции там. Най-много да се наложи да си поговориш със съпорта по телефона.

Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, The AnGeL said:

винаги е имало адекватна поддръжка от страна на N3.

 

@mIRCata, пробва ли да си регистрираш профил в my.vivacom.bg? Регистрацията мисля, че ставаше само по email, но след това не помня как ставаше свързването на акаунта. Трябва да има инструкции там. Най-много да се наложи да си поговориш със съпорта по телефона.

 

Адекватна - 3 месеца не можеха да оправят проблем с пикселизираща се картина между нашия блок и съседния и накрая докараха оптика, като им се каза, ще се прекъсват договори. След къмто 15-то викане за проблем. Съседите намазаха, в къщи дойдоха, казаха, ми трябва да си направиш дупки в коридора и хола, че да ти докараме влакното и им казах да си ходят, понеже те за PoE не са чували, а аз контакт там където са кабелите нямам. И гледаха като телета, като им казах, че сега си захранвам медиаконвертора с PoE. Не пречеше и за заключат обаче, че: "При нас ще ти падне трафика по този начин. Чудно как го правят coolbox" И разни други такива.

 

За регистрацията: дава грешки след въвеждането на ЕГН, не мога даже да се регистрирам.

Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, mIRCata said:

Тъкмо да пиша, че за онлайн услуга, която всеки може да регистрира и да ползва, очаква аз да се сетя какво е правил. Затова няколко пъти зададох въпроса да каже с чии данни го е направил. Щото може и с на кака Пена общата данните да е ползвал. EON не е само за n3 и всеки може да си го пусне.

Ако се беше регистрирал нямаше да пишеш глупости сега. Регистрацията изисква ЕГН. По ЕГН-то вивакома определя каква услуга тяхна ползваш. Близко е до акъла. Щом имаш договор с Н3 ще ти се появи. Пък ти ако искаш още 5 ЕОНа си активирай.

Quote

Наско, ми той Миро по точка 1 освен да е Ванга... Стегни се малко, кви глупости ръсиш? Той трябвало незабавно да се сети как ти плащаш сметките на сестра ти и защо. WTF???   
И вземете се разкарайте вече от тая помия. Всичко там е боклук и ПОМИЯ - отървете се бе, момчета и момичета, бягайте! 

Видене, ако Мирката си беше направил труда да се регистрира в началото, много от тези приказки щеше да отпаднат, но той вместо да се регистрира и да си ползва кабелната както досега си я е ползвал хаби време да пише тук. Ако му харесва няма ядове.

 

Иначе аз вземане даване с вивакома имам само като gsm оператор.

Edited by splendor
Link to post
Share on other sites

Аз имам телефон на вивакомци и регистрация на сайта им от години. Телевизията като активна услуга се появи преди няколко дни даже и ми разреши да си активирам мобилния ЕОН за три едновременно работещи устройства. Лошото в тази цялата каша дето се забърка е че телевизията у дома аз не я гледам а домашните ми НЕ ИСКАТ да работят с друго дистанционно от това на телевизора. Имам договор за още година и половина и ще настоявам да си получавам досегашната услуга - кабелна цифрова телевизия, а не IP заместител. Ако не могат да я поддържат ще си търся неустойката от Виваком за едностранно прекъсване на договорните отношения. Ако ще минавам на IP телевизия предпочитам Cooolbox поради по добрият интернет и поддръжка. Интернета на Виваком и поддръжката му по наблюденията на колеги са си тотална щета. Реалните скорости са от 1/4 до 1/6 от обявените по договор а като падне може да мине и седмица доката го оправят.

Link to post
Share on other sites

На тези,  които имат  мобилни  услуги на виваком  и имат  регистрация в  сайта  им,  телевизията от Н3  им се  появява  автоматично.  На тези  като сестра ми  и един  приятел  е  нужно  да  се  регистрират, понеже  телефоните  им са  на  други  оператори.  

Така както  гледам  не  са  само  вашите,  които искат  да  гледат  с кам  модул.  Доста са,  и  ми  се  струва,  че  вивакома  ще  поддържа  тази  система  докато  изтече и  последният  договор направен  от Н3 или  успеят  да  убедят  абонатите  на  Н3  да  минат  на ЕОН преди това.  

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, splendor said:

Иначе аз вземане даване с вивакома имам само като gsm оператор.


В комбинация с Булсатком... Ти с ебати стоика, честно!!! Признах те! 

Link to post
Share on other sites

Разбира се,  къде  ще  намериш  неограничени минути към  всички  оператори и 17 гига интернет  за 13 лева на  месец.  Ако знаеш  по  добро  свиркай.  Иначе  була  единствен  дава  оптика  в  Изгрев,  та  нямам много опции.   

Link to post
Share on other sites

Знам по-добро, Наско, ВСИЧКО е по-добро... Но не всеки има и моите фирмени бонуси ако ще си говорим за 2-3-5 лева... 

Link to post
Share on other sites

Видене,  разбира  се,  че  твоите  са  по-хубави,  но  след като  не  ги  споделяш  с  мен, не ми  ги  хвали :lol:

Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, splendor said:

Видене,  разбира  се,  че  твоите  са  по-хубави,  но  след като  не  ги  споделяш  с  мен, не ми  ги  хвали :lol:


Разбирам, че търсиш ако може БЕЗ пари, но вЕрвай ми - НЕ СТАВА! :laughing1:

Link to post
Share on other sites

Сега забелязах, че в сайта на Н3,  датата на изключване на услугата се е променила на 04.Юли.2023, а до вчера беше 03.Август.2021. Това са почти 2 години. Какво става?! Да не би да са подновили договорите автоматично без да разберем?! :wtf:

 

Capture.PNG

Link to post
Share on other sites

Вчера  са  звъняли  от вивакома  да  оферират  сестра  ми  да  мине  на  ЕОН  и  след  15 мин  по  телефона са  я убедили  да  каже "ДА" на 24 месеца  по 34лв,  като  в сайта  им  оферират  първите  6 месеца  по 1лв.  Това са  близо  200лв  набутвация.   Днес  тя ми  беше  на  гости  и  реших  да   се  обадя  на  виваком  да  видя  за  какво  става  въпрос.  Попитах  ги  защо  на  сестра  ми предлагат  24х34 след  като  върви  оферта  първите  6 месеца  по 1лев,  и  отговорът беше понеже се  сменял  плана  а  офертата за 1лев  било  само  на  за  нови  клиенти.  Та  аз и  казах  да  канселира  посещението  на  техниците  за  прекарване  на  ЕОН,  и  онази  отсреща  още  малко  не  загриза слушалката  от  яд.  На два  пъти  иска  да  говори  със сестра  ми,  понеже  тя  е  титуляра  на  договора,  но  чу  същото  и  от  сестра  ми,  та  нямаше  избор  и  канселира  заявката  за  ЕОН.  

Най-мразя  игрички  на  дребно.  

Link to post
Share on other sites
10 hours ago, mIRCata said:

За регистрацията: дава грешки след въвеждането на ЕГН, не мога даже да се регистрирам.

Ако нямаш услуга във Виваком, избираш регистрация с мейл, след като си въведеш ЕГН. Ако имаш, изобщо не излиза опцията за мейл.

При мен се оказа, че имам една предплатена СИМ. Взех я за асансьора на входа и бях забравил за нея. От съпорта обаче веднага ми припомниха.

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, splendor said:

Вчера  са  звъняли  от вивакома  да  оферират  сестра  ми  да  мине  на  ЕОН  и  след  15 мин  по  телефона са  я убедили  да  каже "ДА" на 24 месеца  по 34лв,  като  в сайта  им  оферират  първите  6 месеца  по 1лв.  Това са  близо  200лв  набутвация.   Днес  тя ми  беше  на  гости  и  реших  да   се  обадя  на  виваком  да  видя  за  какво  става  въпрос.  Попитах  ги  защо  на  сестра  ми предлагат  24х34 след  като  върви  оферта  първите  6 месеца  по 1лев,  и  отговорът беше понеже се  сменял  плана  а  офертата за 1лев  било  само  на  за  нови  клиенти.  Та  аз и  казах  да  канселира  посещението  на  техниците  за  прекарване  на  ЕОН,  и  онази  отсреща  още  малко  не  загриза слушалката  от  яд.  На два  пъти  иска  да  говори  със сестра  ми,  понеже  тя  е  титуляра  на  договора,  но  чу  същото  и  от  сестра  ми,  та  нямаше  избор  и  канселира  заявката  за  ЕОН.  

Най-мразя  игрички  на  дребно.  

На тъщами, която е на н3 също и преподписа преди няколко месеца, преди да стане ясно това с купуването, едва ли не са и се карали по телефона защо отказва да си пусне ЕОН-а. Някв мега нахална е била. Що на мен не ми се падат такива, не знам

 

Link to post
Share on other sites

Щом  договора е на твое  име  очаквай  и  теб  да  те  подхванат  по  някое време.  Не  знам  колко  ти  остава  от  договора,  но  на  сестра ми  и  остава повече  от  година  и  такива  като  нея  им  бъркат  у  задника  на  вивакома.  Тя  понеже е  по-скромна  и  не  толкова  запозната е лесна  за  манипулация  от  такива  досадни  кокошки и  след малко обработка  клеква,  но  при  мен  този  номер  не  минава.  Точно затова  като  се  обадих  и  видя,  че  при  мен няма  да  им  мине  номера  поиска  да говори  със  сестра ми  очаквайки  нещо  различно. И това  за  каналите  е  така.  При  Н3  на  кам  модула  има  канали,  които  на  приложението на ЕОН са  недостъпни,  като  се  почне  от  Food  Channel, NG Wild,  N Junior,  Baby Tv  и   т.н.   

Link to post
Share on other sites

Моя изтече преди половин, 1 година и сега е безсрочен.

Link to post
Share on other sites

Това  обяснява  защо  не  си им спешен.  В момента  ги  морят  тези със  срочните  договори  на  Н3,  и  докато не  им  изтечат  или  не  подпишат  на  ЕОН,  вивакома  е  длъжен  да  държи мрежата  на  Н3. :lol:

Link to post
Share on other sites

Добре де. Някой може ли да даде адекватен съвет как да си платим сметката по договорите. Аз съм такъв потребител (и на скоро преподписах за 2 год с Н3. При безсрочен дог.с Н3 хубавците ограничават тв, но те таксуват на пълна такса. Преподписах. Никой нищо не каза в офиса, че са ги купили или ще се закриват или.... Новия месец идва опит за плащане и греда. С клиентския номер от Н3 не става. Да видим кога ще ни спрат сигнала
 

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, one665 said:

Добре де. Някой може ли да даде адекватен съвет как да си платим сметката по договорите. Аз съм такъв потребител (и на скоро преподписах за 2 год с Н3. При безсрочен дог.с Н3 хубавците ограничават тв, но те таксуват на пълна такса. Преподписах. Никой нищо не каза в офиса, че са ги купили или ще се закриват или.... Новия месец идва опит за плащане и греда. С клиентския номер от Н3 не става. Да видим кога ще ни спрат сигнала
 

Писано е по-назад  в  темата.  Оивате на сайта на Виваком  и се регистрирате.  Ще изиска ЕГН-то на титуляра на договора и имейл адрес. Ще получите  обаждане  от  служител  на  виваком,  в  който  да  потвърдите  самоличността на  титуляра.  След  това  ще  получите  имейл  с  активация в  профила  ви  във  виваком.  След  като  активирате  профила  си,  ще  може  да  влезнете  и  да  видите  новия  си  абонатен  номер,  както  ще  имате  и  опция  да  платите  онлайн.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Авточасти Онлайн 24


×
×
  • Create New...