Jump to content
BulForum.com

N3 / Vivacom


Recommended Posts

1 hour ago, w00x said:

Абе... то масовия потребител и музика от data.bg сваляше, но сега си плаща Спотифай/Тайдъл/Дизър абонамент.

И филми от видеотека си наемаше, но сега си плаща Нетфликс и HBO GO.

Ще дойде и момента на интернет телевизията предлагана от големи платформи.

Времената се променят, а фирмите, които отказват да го приемат, ги чакат само лоши дни.

 

Ти знаеш ли кой е масовият потребител на нет/телевизия?

Да ти дам жокер - вечерта пие ракия и гледа Планета/Grand/DMSat/DSTV и мачове, в дните които има.

Ако се имаш за масов потребител, далече си от истината. Ако имаш познат в някой оператор, питай ги - какво се гледа и какво се търси.

Над 80% от клиентите гледат точно 10-15 канала, искат да е евтино и нетът ДА НЕ ПРЕКЪСВА МНОГО и ако може договорът да не е срочен, защото понякога може и да няма пари да си плати! Именно поради този факт, Булсатком са НАЙ-ГОЛЕМИЯТ оператор, все още. Там цените са 25-30лв./месец за всичко, не си гонят клиентите с договори и на последните изобщо не им дреме дали има нещо по-така, защото и да има е ПО-СКЪПО, което никак не ги кефи. Както казах, тук стандартът на живот е много нисък, хората едва свързват двата края и предпочитат разликата в цената да я изпият/изядат/изпушат. Така е било, така е и така ще бъде. Това е положението.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Общо взето ситуацията е такава, каквато си я описал. 

 

Щом хората си монтират смарт контакти, за да не стават да си рестартират фюжън боксовете...

 

От друга страна - нашето си е болест. :)

Edited by Danzki
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Danzki said:

Общо взето ситуацията е такава, каквато си я описал. 

 

Щом хората си монтират смарт контакти, за да не стават да си рестартират фюжън боксовете...

 

От друга страна - нашето си е болест. :)

Аз си  монтирах  за  да  следя  консумацията  на  климатиците,  ама  някой  ден  като  си  взема  фюжъни  ще  знам как  да  ги  рестартирвам без  да  ставам :rofl:

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Lucky Luciano said:

 

Ти знаеш ли кой е масовият потребител на нет/телевизия?

Да ти дам жокер - вечерта пие ракия и гледа Планета/Grand/DMSat/DSTV и мачове, в дните които има.

Ако се имаш за масов потребител, далече си от истината. Ако имаш познат в някой оператор, питай ги - какво се гледа и какво се търси.

Над 80% от клиентите гледат точно 10-15 канала, искат да е евтино и нетът ДА НЕ ПРЕКЪСВА МНОГО и ако може договорът да не е срочен, защото понякога може и да няма пари да си плати! Именно поради този факт, Булсатком са НАЙ-ГОЛЕМИЯТ оператор, все още. Там цените са 25-30лв./месец за всичко, не си гонят клиентите с договори и на последните изобщо не им дреме дали има нещо по-така, защото и да има е ПО-СКЪПО, което никак не ги кефи. Както казах, тук стандартът на живот е много нисък, хората едва свързват двата края и предпочитат разликата в цената да я изпият/изядат/изпушат. Така е било, така е и така ще бъде. Това е положението.

 

Да, прав си. И точно тези услуги предлагат всичко от изброеното.

Ще плащат по-малко, защото ще гледат това, което искат да гледат. Няма да му трябва Дискавъри (например) - няма да го плаща.

Няма да има срок, защото всяка такава услуга се плаща месец за месец.

Не е нужно и оборудване/инсталация/конфигурация. Само акаунт. :) 

Link to comment
Share on other sites

Дай ми такъв доставчик, на когото да плащам MagicHD, bTV Comedy HD, bTV Action HD, Fox HD, Fox Crime HD, Max Sport HD всичките, Diema Sport HD всичките и турските beIN Sport HD от 1 до 4, както и beIN Sport MAX TR 1 и 2 - но искам тези канали, с таймшифт 1 седмица назад и да плащам само за тях, но за тях, а не да им търся съдържанието някъде, като това го искам на дистанционно и телевизор, разбира се, а не да превключвам приложения, да чопля компютри, клавиатури и прочее. Разбирай искам да си легна с дистанционното и да си цъкам тези около 20 канала. И цена ако може:)

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, splendor said:

Аз си  монтирах  за  да  следя  консумацията  на  климатиците,  ама  някой  ден  като  си  взема  фюжъни  ще  знам как  да  ги  рестартирвам без  да  ставам :rofl:

 

Другия форум и той е болест. :D Климатик само на твърда връзка, спестява ватметри. :D

6 minutes ago, w00x said:

 

 

Не е нужно и оборудване/инсталация/конфигурация. Само акаунт. :) 

Байо как ще се оправи с акаунта ? А и за едно сръбско дали си струва мъките и четенето... :D

Link to comment
Share on other sites

Just now, Danzki said:

 

Байо как ще се оправи с акаунта ? А и за едно сръбско дали си струва мъките и четенето... :D

 

Вие ги изкарахте малоумни тия хора....

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, w00x said:

 

Вие ги изкарахте малоумни тия хора....

Нищо подобно, но реалността е горе-долу такава. 

 

Интересно ми е кой доставчик ползваш. 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Danzki said:

 

Другия форум и той е болест. :D Климатик само на твърда връзка, спестява ватметри. :D

Болест,  болест,  колко да  е  болест?  Само  24 часа  в  денонощието :rofl:
Иначе истината  е,  че  масата  народ не знае  какво  иска  и  ако  нещо  му  е  харесало,  то  това  вече  му  е  комфортна  зона  и  не иска да  излезне  от нея.  Та  ми  се  струва,  че  от  26000 человека поне половината  ще  минат  на  Виваком,  понеже  за  тях  дали  е  Н3  или  Виваком  е  без  значение, важното е  да  получава  едно  и  също. 

Link to comment
Share on other sites

Забравяте, че тези хора, колкото и да са глупави, ползват и YouTube, Facebook и всякакви други такива услуги, които изискват единствено акаунт.

 

Cooolbox, но аз телевизия рядко гледам. Но те падат в същата категория като тези, които обсъждам. Спрели във времето.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, w00x said:

Забравяте, че тези хора, колкото и да са глупави, ползват и YouTube, Facebook и всякакви други такива услуги, които изискват единствено акаунт.

 

Cooolbox, но аз телевизия рядко гледам. Но те падат в същата категория като тези, които обсъждам. Спрели във времето.

Да ти кажа ли колко и как се оправят например макка ми , тъщата и тъста с акаунтите и ютуб и т.н? С бързо набиране до мен. За сякакви глупости. Всеки ъпдейт на телефона ме питат какво да правят, онзи ден чистих ютуба от абонаменти, че напляскали 1000. И т.н и т.н

Link to comment
Share on other sites

Е и? :) Те и с дистанционните на приемниците не могат да се оправят лесно. Тоя таймшифт на Куулбокс към 10 пъти съм обяснил как работи. И CAM модул да им дадеш, няма да могат да го включат. Много хора изпитваха трудност и с преминаването от аналогова към цифрова телевизия. При мен е същото, но не са спрели да ги ползват. Никой не си е казал "Ауе, тука много сложно да влезна с акаунта, ще спра да ползвам Фейсбук.".

Ако беше така, смарт функциите на смарт телевизорите също няма да се ползват.

 

Кое е по-лесно? Да конфигурираш устройство и да се логнеш с профил за IPTV или да се логнеш с потребителско име и парола по същия начин, по който се логваш навсякъде?

Има го и момента със започването/подписването. Няма ходене в офиси, договори, срокове, предизвестие, устройства, техници, прекарване на кабели. Правиш акаунт, слагаш картата и си готов.

Link to comment
Share on other sites

За фейса е същата работа. Влезли в 100 групи. И този нов акаунт пак аз ще го правя и пак аз ще трябва да им регистрирам и влизам в услугите. Да не мислиш, че сами са си направили акаунтите за фейса, за гугъл, за банката? На всички места е просто да направят 1 профил. Аме не. Мен занимават. Същото ще е и за профил за телевизията. И много хора са така. Алтернативата е отива въе виеаком, праска един подпис и идва техника да пуска кабела.  Винаги друг се занимава. Това е масово нивото на потребителите.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Lucky Luciano said:

Дай ми такъв доставчик, на когото да плащам MagicHD, bTV Comedy HD, bTV Action HD, Fox HD, Fox Crime HD, Max Sport HD всичките, Diema Sport HD всичките и турските beIN Sport HD от 1 до 4, както и beIN Sport MAX TR 1 и 2 

 

Със сегашните схеми на регионални права за излъчване и разпространение, няма кой легално да предложи такава компилация.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, mIRCata said:

За фейса е същата работа. Влезли в 100 групи. И този нов акаунт пак аз ще го правя и пак аз ще трябва да им регистрирам и влизам в услугите. Да не мислиш, че сами са си направили акаунтите за фейса, за гугъл, за банката? На всички места е просто да направят 1 профил. Аме не. Мен занимават. Същото ще е и за профил за телевизията. И много хора са така. Алтернативата е отива въе виеаком, праска един подпис и идва техника да пуска кабела.  Винаги друг се занимава. Това е масово нивото на потребителите.

 

Нека така ти го кажа. В днешно време за хората е по-лесно и по-често наложително да направят акаунт някъде (или в краен случай някой да им го направи), отколкото да викат техници и да ги чакат по 3 дни.

Това е бъдещето и е доказано в много други сфери. Игри, филми, музика, книги, уроци и т.н.

Link to comment
Share on other sites

За по-лесно съм съгласен. Обаче пак говориш за неща на теория. Аз пък ти говоря за реалната практика и как се случват нещата на истина.

Аз пък ще ти го кажа така - практиката показва, че масово ще чакат не по 3, а по 10 дни ако трябва, но друг да свърши нещо отколкото да се занимават те. Всички тия сфери дето ги изброи ги ползват масово млади хора, не тези дето масово ползват кабелната.

Друг пример от живота ще ти дам, не теоретични съчинения - на дъщеря ми в училището покрай тия ковид неща, направиха система за електронен ученически стол. Регистрираш се, купуваш си една карта и срещу такса 3.6(по малко от 1 купон за деня) на месец си купуваш и управлявваш купоните за храна на детето през интернет.

Удобствата са - не се редиш на опашки сутрин неизвестно колко време според броя родители пред теб, чудейки ще успееш ли на време да идеш на работа или не. Или пък да се чудиш да ходиш в обедната почивка, ако работиш на разстояние, което да отиване и връщане да ти се вместят в почивката. Не те вали сняг, дъжд, не мръзнеш, не ти е жега  - защото се чака от вън, на открито, на каквото време се е случило в момента, имаш право на избор между 2 менюта, вместо 1 и така по-гъвкаво може да си решиш проблемите ако детето не иска едно днес, да яде от другото, вместо за дадени дни да му правиш сутрин допълнително обяд или да даваш пари за пици и снаксове. И това за 2 седмици напред, а не като е на място 1.

И всичко това се спестява с 1 акаунт, 1 карта за 2 лв и 3.6 на месец. Практиката, подчертавам практиката, показва, че масово дори по-млади от мен, седят като тъпани в студ и пек, по 20-30 минути всяка седмица, да си купят купоните, вместо да си седнат в тях и за 5 минути да планира 2 седмици напред яденето на децата си.

А най-ми е тъжно да мина покрай някой офис на easy pay и да видя млади хора, че и мои набори да се редят на опашки да плащат сметки. Това са неща дето ги има от повече от 10 години. Все едно няма дебитни карти(не е толкова сивата икономика както беше преди), няма банкиране на банките, няма и-пей, че тия неща да стават от вкъщи или още по-добре автоматично. Аз от 14 години живея в апартамента ми, за битови сметки съм ходил само и единствено до каса на Н3 и мобилен оператор само и единствено да си подновя договор. Нямам никаква идея как и къде се плаща ток, вода, парно и т.н, защото всичко плащам по нета. 1 сметка не съм платил на място за нещо.

И въпреки всички възможности достъпни само на един акаунт разстояние - нещата не са такива каквито на теб и мен ми се искат, а както ти ги пиша.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, mIRCata said:

...

А най-ми е тъжно да мина покрай някой офис на easy pay и да видя...

 

+1

Обаче... Обаче хората искат бележки. Да си го имат черно на бяло, че са платили. :lol:

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, plameni said:

 

+1

Обаче... Обаче хората искат бележки. Да си го имат черно на бяло, че са платили. :lol:

мддда, щото нямам справка в банката на една ръка разстояние по всяко време с телефона или компа. Даже сметките за ток на блока плащам през моята карта, после им разпечатвам бележката от плащането на банката и така отчитам парите.

1 път опитах да платя на място. май беше в пощата - и като ме лъхна на пенсионери в оная зала, че и лято беше..... не мога доброволно да си причиниявам това

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, plameni said:

 

+1

Обаче... Обаче хората искат бележки. Да си го имат черно на бяло, че са платили. :lol:

 

Не е само това. Майка ми ходи до касата, за да се разходи. И защото там можела да плати Теленор по телефонен номер, а през онлайн банкирането иска абонатен.

И други причини има хората да ходят в ИзиПей директно.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, w00x said:

 

Не е само това. Майка ми ходи до касата, за да се разходи. И защото там можела да плати Теленор по телефонен номер, а през онлайн банкирането иска абонатен.

И други причини има хората да ходят в ИзиПей директно.

Е то онлайн е един път да го вкараш - от фактурата. Не е като да го искат всеки път. А причини за разходка има и други. Но ето и ти виждаш, че при наличие на 1 акаунт разстояние на лесното, не го правят.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, w00x said:

 

Нека така ти го кажа. В днешно време за хората е по-лесно и по-често наложително да направят акаунт някъде (или в краен случай някой да им го направи), отколкото да викат техници и да ги чакат по 3 дни.

Това е бъдещето и е доказано в много други сфери. Игри, филми, музика, книги, уроци и т.н.

 

Аз още чакам да ми кажеш някой, който ми предоставя тези услуги, които ти изброих... Май няма, нали? Няма и да има скоро.

 

Ако съм на оператор, който трябва да чакам повече от 2 часа, на следващия ден ще съм му върнал оборудването! Няма шанс да чакам повече от няколко часа и после да съм им абонат, просто няма. И ако някой мисли, че е нормално да чака някого с дни - ми не е.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky Luciano said:

 

Аз още чакам да ми кажеш някой, който ми предоставя тези услуги, които ти изброих... Май няма, нали? Няма и да има скоро.

 

Ако съм на оператор, който трябва да чакам повече от 2 часа, на следващия ден ще съм му върнал оборудването! Няма шанс да чакам повече от няколко часа и после да съм им абонат, просто няма. И ако някой мисли, че е нормално да чака някого с дни - ми не е.

 

Чакай де. Аз не говоря за в момента. Скоро ще има. :) Надявам се.

Link to comment
Share on other sites

  • w00x changed the title to N3 / Vivacom

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...