Jump to content
BulForum.com

Recommended Posts

Анджик де- тва имах в предвид, че N3 се  създаде от  бивши  служители  на  Евроком.! Само дето някои кадьрни вече не са там  ;)

То много кадърни вече  не  са  в България, но  това  е  тема  на  друг  разговор  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой да е чувал за проблеми с модулите на Ентри? От сервиза твърдят, че имат доста случаи на изгорели мейн бордове на техни абонати.

Телевизора е Сони, но нямам идея за модела, модула е Грифин. Доста се озадачих от това твърдение, но знае ли се. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз съм от години с модули на 3 телевизора, няма проблеми за сега.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Модул ползвам  сигурно  повече  от  3 години  на  единият телевизор  и нямам проблеми.  Другият телевизор е с модул  от една  година  и също  нямам проблеми.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като искам да го гледам на лаптопа (windows 10), пускам Connect приложението на компютъра и съответно screen sharing на телефона. Това работи и за телевизор с miracast/chromecast. Недостатъкът е, че на телефона ще си върви app-а и няма да може да се ползва за друго.

За емулатор, пробвай с bluestacks, ако вече не си. Преди си спомням, че го ползвах за нещо и самият емулатор ми се стори доста ок, но не знам ще работи ли n3 play в него.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Приложението за телефон работели, преди искаха парола от каса, сега как е положението, не съм го пол вал от две години.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Н3 им спря нета и цифровата едновременно и то точно на мача ... На всеки ли е така и кога ли ще го пуснат .

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен не е спирало нищо. Обади се на поддръжката.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поддръжка в това време... По-скоро утре след 10ч. Някой е играл с ножиците, вероятно. Чак се чудя как още е възможно да се режат кабели... Доста инфантилно...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поддръжка в това време... По-скоро утре след 10ч. Някой е играл с ножиците, вероятно. Чак се чудя как още е възможно да се режат кабели... Доста инфантилно...

24/7 е поддръжката на теория :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам дали сте забелязали, мисля че е от доста време ,но където има безжична мрежа на Ентри абонатите и могат да регистрират мобилните си устройства и да ползват интернет, като спестяват от мегабайтите от мобилните си планове.

Не е лошо като идея, видях го в района на Евмолпия, градската градина,главната улица...

Може и да сте писали по-горе в темата,но сега го забелязах.

 

Edited by k-otixxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

С bluestacks има звук, няма картина. С останалите - ептен нищо. Вариантът с телефона става и с USB sharing, но не е работа.

 

Току-що го подкарах с картина и звук - с последната версия  Bluestacks+N и Windows 10.

Ето тази: https://www.bluestacks.com/download-android-n.html

 

http://store.picbg.net/pubpic/53/E6/bf021fe9c72853e6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Възникна един спор тук с един приятел та искам да попитам някой, който е минал през процедурата за отговор.

 

Ако абонат на срочен договор иска да премести услугата на адрес, където Н3 нямат покритие, трябва ли да плаща неустойки или не? Защото според условията за ползване, трябва:

 

 

 

56. В случаите, когато ПОТРЕБИТЕЛЯТ желае да премести ползването на
услугата на нов адрес, това е допустимо само със съгласието на ОПЕРАТОРА, като
ПОТРЕБИТЕЛЯТ дължи такса за преместване съгласно т.40.6. Ако адресът на
преместване е извън мрежата на ОПЕРАТОРА, Договорът се прекратява, при
установените в него и допълнителните споразумения към него условия и срокове като
ПОТРЕБИТЕЛЯТ заплаща на ОПЕРАТОРА всички дължими суми към момента на
прекратяване на договора, както и неустойките в случаите на сключен срочен договор.

 

Той твърди, че в някакъв офис му били казали, че се попълвала молба и се прекратявал договора без плащане на неустойки.

Share this post


Link to post
Share on other sites

По договор трябва да плати, но са разбрани и не ги искат. Правилно ти е казал и така ще стане.

Share this post


Link to post
Share on other sites

След дъждовете интернета е мега зле. Международен down - около и под 1мб, вътрешен до около 5 мб ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен няма такъв проблем, звънни на съпорта.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...