Jump to content
BulForum.com

Recommended Posts

  • Replies 7.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

От 60 Mbps на 80 Mbps. :)

А имаш ли инфо дали от 40мбит става на 60, понеже си пускам промоцията от грабо, която е на нитро (40мбита)

Link to post
Share on other sites

Не мога да ти кажа. Аз съм на максималната скорост и промяната е такава. За другите не знам.

Link to post
Share on other sites

наистина през speedtest-a до София е 70/40, сега ще пробвам през FTP да видя как е.

От телепоинт 230МБ за 100 сек. Средно 2.3-2.4 МБ. без ограничения на връзката.

Link to post
Share on other sites

От събраното до тук следва, че новите скорости трябва да са 25, 50, 80. :)

Link to post
Share on other sites

Здравйте! Искам да попитам как да рестартирам паролата на LG забравил съм е, става въпрос за паролата на настроиките.

Link to post
Share on other sites

момчета един доста тъп въпрос:  На кабелена телевизия съм на Н3,до сега бях на 19 инчов ТВ и си пшредаваше отлично,но си взех 42-ка и сега като пускам канали те са с отвратително качество всичките......въпроса е от аналоговият сигнал ли е така или просто трябва да мина на цифров приемник?

Link to post
Share on other sites

Аналоговия е така.

Аз бях приятно изненадатн от една тошиба, която купихме на майка ми. Верно е 30 и нещо инча, но на аналоговия сигнал с включео силно шумоподтискане изкара доста прилична картина.

На нещо над 32" е направо престъпление да пускаш аналогов сигнал. Цифров си трябва.

Link to post
Share on other sites

Аналоговия е така.

Аз бях приятно изненадатн от една тошиба, която купихме на майка ми. Верно е 30 и нещо инча, но на аналоговия сигнал с включео силно шумоподтискане изкара доста прилична картина.

На нещо над 32" е направо престъпление да пускаш аналогов сигнал. Цифров си трябва.

Ами и аз стигнах май до тоя извод :),май само аз съм останал "динозавър" при телевизорите :) .....мерси за отговора :punk

Link to post
Share on other sites

Събота и неделя да нямате човек за поддръжка е леко казано несериозно. Сега 2 дена ще се седи без телевизия, защото има изгорял/заминал приемник, а на телефоните няма никой.

Link to post
Share on other sites

Пуснат е FOX на мястото на "Наше Кино"

"Наше Кино" е пуснат на нова позиция, но е малко прикрит за момента.

Link to post
Share on other sites

Супер! Нормалния или HD версията? EPG има ли? Предвижда ли се да се появи в минусовите на мястото на някой от другите (SBS Drama ;) )

Link to post
Share on other sites

момчета един доста тъп въпрос:  На кабелена телевизия съм на Н3,до сега бях на 19 инчов ТВ и си пшредаваше отлично,но си взех 42-ка и сега като пускам канали те са с отвратително качество всичките......въпроса е от аналоговият сигнал ли е така или просто трябва да мина на цифров приемник?

 

По принцип от 40 " нагоре и с цифров приемник да си SD каналите са си мацаница. Абонирай се за някои от пакетите предлагащи hd канали. Няма смисъл от хубав телевизор с кофти картина.

Link to post
Share on other sites

След последния спор, бях решил да не пиша в темата, но... сега ще пиша и при това хвалба...

Изключително приятно съм изненадан от отношението на момичетата, които предлагат услугите на N3. Преди няколко дни се позвъни на вратата и като отворих видях представителки на N3, като очаквах да ми надуят главата, обяснявайки ми как те са единствените и неповторимите и как ако съм на друг оператор съм се прецакал жестоко и т.н. глупости...

Обаче, след нормалното "Добър ден..." и т.н., за мое най-голямо учудване, момичето /говореше само едното, а не се надприказваха тип магазин "Виваком/ попита дали ползвал услугите на някой оператор за телевизия и интернет и дали съм доволен. Обясних, че ползвам услугите на даден оператор и за момента съм доволен. Попита дали познавам услугите на N3 - цифрова с минусови канали, интернет с реални скорости и т.н., на което аз отговорих, че съм запознат с техните услуги, с минусовите, спортните и HD каналите, както и с интернета им. След тази ми реплика, момичето попита дали искам да ми остави техни координати и в случай, че операторът, който ползвам ме ядоса или по друга причина реша да стана техен абонат, да им се обадя,на което аз отговорих положително. Последва пожелание за лек ден и си тръгнаха. Всичко се разви за около минута-две. Наистина съм изненадан от абсолютно коректното държание на представителките на N3 и отношението им. До момента съм гонил абсолютно всички представители на други оператори, които ми подскачат и ми се превъзнасят, защото са изключителни дразнители, но тези не заслужаваха подобно отношение. Едното момиче се казваше Петя Христова, името на другото не разбрах. Хвала!

Link to post
Share on other sites

Не, просто отбелязвам нещо, което се среща все по-рядко, при който и да е оператор. А и да напиша нещо наистина положително за N3, защото винаги бивам обвиняват за скрит представител на конкуренцията или не знам си какво още.

 

Няма да забравя, когато Булсат спряха каналите на БосфорТВ, как Виваком бяха забили по двама от магазин, да стоят пред него и като папагали да повтарят:"Имаме каналите на bTV и можем да ви включим днес", като последното беше откровена лъжа, първото не беше нещо, с което трябваше да се хвалят. Дори помня, как теглих майните на една, която ми подскачаше именно заради Босфор и като ѝ казах, че такива противни канали не гледам, тя направо се засегна и взе да ми обяснява за "съдържанието" на каналите на Босфор Медия Груп и как едва ли не съм супер дезинформиран за тези канали и те са най-интересните на света... Последно изгоних един тюфлек и една кифла от Близу, които неистово се опитваха да ми докажат и да ме убедят, че изобщо не съм в час и как коаксиалният кабел, всъщност е оптичен и тяхната услуга е оптична до девето коляно и как при тях никога няма прекъсване на сигнала и имат всичко, което има по спътниците /на което се смях доста, а те ме гледаха като изтървани/.

Ако може някой да ме опровергае, но всички представители на оператори - и в магазини и които обикалят, са супер досадни и супер дразнители - първо защото се опитват да те изиграят /помня как някой го бяха зашили с 24 месечен договор Близалките, като му бяха казали, че е безсрочен и се оплакваше в темата/ и второ, защото са абсолютно неграмотни на тема телевизия, интернет и преносна среда - нещо нормално, защото са отдел маркетинг, а те почти никога не знаят какво точно предлагат, а имат заучени реплики, които повтарят като надраскани плочи.

Edited by Lucky Luciano
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Авточасти Онлайн 24


×
×
  • Create New...