Jump to content
BulForum.com

N3 / Vivacom


Recommended Posts

От няколко дни, когато записвам програма по BTV HD, изписва изведнъж Кодиран сигнал...и записа прекъсва... Някакъв проблем при Вас ли има, или проблема е в телевизора - Samsung F6500?

Използвам CI Module!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ами то тези ни често разни програми дава тов със сигнала, на някои се губи говор, липсват или нещо от сорта. Аз също съм с модул.

Link to comment
Share on other sites

Аз съм с приемник и не записвам, но ми се е случвало (вклч и тази вечер) сигналът на BTV HD да спре. Само на HD и само на BTV, на SD няма проблем.

Не че е чак толкова голям проблем, но го има.

Да, и при мен се получи на 2 пъти докато вървеше "Шоуто на Слави". Изписа ми, че няма поставена карта и след няколко секунди се оправи.

Link to comment
Share on other sites

Благодаря на всички за отговора! Поне да знам, че не е от телевизора!

И при мен се случва. Само с БТВ. Очевидно проблемът не е в нашите телевизори.

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

Явно има някакъв проблем с БТВ хд,защото и при мен е проблемно от известно време,но не постоянно.

 

Пп на БСК съм.

Link to comment
Share on other sites

WTF? Днес по Speedy получих ИЗВЕСТИЕ ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ на договора, който е безсрочен - едностранно от страна на оператора...?

 

Като причина се посочва " поради технически причини за осигуряване на референтите стойности на параметрите на предлаганите услуги, отправяме едностранно едномесечно предизвестие за прекратяване на дейстивето му!

 

Хайде сега, ако ,може някой да ми обясни, при полжение че до нас - съседната къюа ползват услугите на N3, аз съм ги препоръчвам на много мои познати, как така ще ме "одрежат" и имам ли право да оспорвам?

 

Аз искам да остана на N3!

Link to comment
Share on other sites

Обадих им се, казаха да иим звънна в понеделни, че хората от по-високо ниво отсъствали.

Казаха ми само, че аз съм заявил, че не съм доволен от качеството...???

 

НЯМА ТАКОВА НЕЩО!

Link to comment
Share on other sites

Ъ, директно се махай. Те не искат да ти вземат парите, ти се натискаш. Да не си луд? Тея пирати да не са последният оператор на света? Айде моля ти се.

Това, че си заявил, че не си доволен от качеството е от този форум изсмукано. Директно им режи кабелите и викай друг оператор. Какво се занимаваш с глупости.

Link to comment
Share on other sites

WTF? Днес по Speedy получих ИЗВЕСТИЕ ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ на договора, който е безсрочен - едностранно от страна на оператора...?

 

Като причина се посочва " поради технически причини за осигуряване на референтите стойности на параметрите на предлаганите услуги, отправяме едностранно едномесечно предизвестие за прекратяване на дейстивето му!

 

Хайде сега, ако ,може някой да ми обясни, при полжение че до нас - съседната къюа ползват услугите на N3, аз съм ги препоръчвам на много мои познати, как така ще ме "одрежат" и имам ли право да оспорвам?

 

Аз искам да остана на N3!

 

 Пич, нищо лично, ама ти си най-голямото мрънкало, което някога съм виждал, а имаш доста сериозна конкуренция в лицето на бившата ми  :laughing: Щом успя да издразниш няколко човека във форума с постоянното си мрънкане (включително и мен, човек, който се пали само на футболни теми) прави си сам сметка  :laughing: 

 

А относно Lucky той си хейтва постоянно, но не мога да разбера защо :bgrin:

Link to comment
Share on other sites

Пич, въобще не ме интересува, кой те ядосва и кой не, ти гледай себе си!

И какво като съм ги издразнил, те са ПЕРФЕКТНИ, включително и ти ли?

И за да завърша, ама чувствата ни са взаимни, при всеки мой проблем, още преди да постна нещо тук, знам че ще хейтваш!

Аман от драскачи във форума!

 

 Пич, нищо лично, ама ти си най-голямото мрънкало, което някога съм виждал, а имаш доста сериозна конкуренция в лицето на бившата ми  :laughing: Щом успя да издразниш няколко човека във форума с постоянното си мрънкане (включително и мен, човек, който се пали само на футболни теми) прави си сам сметка  :laughing:

 

А относно Lucky той си хейтва постоянно, но не мога да разбера защо :bgrin:

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

Бре, чак да хейтвам?

Изразявам си мнението. Първо не е редно да пиратиш, тоест да не плащаш за даден канал, а да взимаш пари за него, просто остава впечатление за мошеничество.

Второ - да ти е барлива техниката, а да обвиняваш телевизорите на клиентите е някак тъпо, не мислиш ли?

А сега и трето - да прекратяваш договор, на някой, който си е плащал, но не е получавал качество - педерастко някак... Да не говорим, че представителят на оператора, се беше репчил на някого на ЛС, че ще пусне дадени канали, когато този някой вече не е абонат... Комплексарско...

Та, такива работи.

Да видим докога ще издържи стрийма на SK2 от София, да не вземе да секне, че се чува и за "гасене" на SD Джазирите. Тогава ще ми е интересно какво ще стане.

Link to comment
Share on other sites

И понеже e неофициален форум за N3, във страницата на FB на N3 пише, че е официален..., нека се произнесе Furiozo по случая.

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

https://www.facebook.com/pages/N3-fanpage-entry-%D0%9F%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D0%9A%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD-%D0%9E%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80/287653541252323

Как е фейсбук страницата на Н3?

Ъ, директно се махай. Те не искат да ти вземат парите, ти се натискаш. Да не си луд? Тея пирати да не са последният оператор на света? Айде моля ти се.

Това, че си заявил, че не си доволен от качеството е от този форум изсмукано. Директно им режи кабелите и викай друг оператор. Какво се занимаваш с глупости.

Ще пиша, какво ще ми отговорят в Понеделник.

Edited by viiipeer_
Link to comment
Share on other sites

... Първо не е редно да пиратиш, тоест да не плащаш за даден канал, а да взимаш пари за него, просто остава впечатление за мошеничество.

 

 

Ми като не е редно, що не си ги хванеш сам? Аз проблеми с това нямам.

Link to comment
Share on other sites

Ще се изненадате колко е разликата, ако не си преподпишете договора-15 или 16 лева ми казаха в офиса им, на Нитро бях.

Бях, защото вече не съм абонат на N3, подобно изнудване ми дойде в повече.За това,че им бях лоялен клиент 1 година, решиха,че могат да ми вдигнат цената с 50 %, с обяснението,че "такова е положението,като не искаш да подписваш срочен договор, ще плащаш повече" Отстъпките били само за срочен договор,за да си покрият инвестицията за включване-кабели и тн.И не можаха да ми кажат какво точно ще инвестират отново в мен като абонат,кабелите ли ще сменят???

При включването си платих за експресно, платих си и модула...Доведох им и 1 нов клиент...

Е, сега всички са доволни, аз няма да им ползвам услугите, те няма да се тревожат за инвестициите си.И без това ми беше омръзнало пренареждането на каналите, и глупавото обяснение да си спра автоматичното обновяване на каналите.Никой от N3 ли не се сеща, че телевизора си е мой, и мога да го ползвам не само за да гледам техните канали? Заради вашите постоянни смени на канали, аз да губя часове всеки месец,че и по няколко пъти в месеца се е случвало, да пренареждам? Да не говорим, че търпеливо си изчаках да се реши проблема със звука на LG...

А и като чета как на някой,дето се оплакал от качеството,му изпратили писмо,че му прекратяват договора...

Общо взето се повтаря историята на други оператори, докато бяхте малки,всеки клиент ви беше важен, порастнахте и стана...

Пожелавам ви успех, при вас има и добри професионалисти, но нещо в определянето на политиката ви куца...

Link to comment
Share on other sites

Не виждам защо си толкова огорчен, при положение, чи за нитрото съвсем ясно си пише, че по-ниските цени важат само за промоционалния период. Явно много хора не сте били на ентри, "кагато бяха малки", защото от тогава промени по реалните цени на услугите няма. Според мен никакво изнудване няма, просто някой ни си е чел договора. 

Link to comment
Share on other sites

Колега, ако си прочетеш внимателно договора, ще разбереш, че там не е написано с колко ще ти вдигнат цената,нито че ще имаш няколко  месеца проблеми със звука,защото телевизора ти е LG, нито че ще местят канали безпричинно, нито че ще изчезват канали...

И не ми се влиза в спор относно каналите,да,знам че не е написано кои канали ще гледам.Въпрос на техен избор и възможност какво ще излъчват, но и на мой избор дали ще съм им клиент.Ако искаш сравни какви канали са вървели преди година и какво върви сега.Форума е пълен с чуденки защо изчезват разни канали.Има и доста адмирации за новите.Обаче на мен не ми вършат работа.

Щом за теб условията им са приемливи, ок.За мен обаче не са,затова вече не съм им абонат.Всеки потребител има право на собствена преценка,моята е,че вида и качеството на услугата и обслужването за момента не си заслужават тази цена.Ако искаш виж и предишните ми питанки,поставени тук, и виж на колко от тях съм получил отговор.Не ми се разказва какво се случи при посещението на техниците веднъж...

  Договора съм го чел, затова си го изпълних, въпреки уверението на тяхна служителка,че мога да прекратя договора при изтичането му,си платих 1 месец допълнително,заради предизвестието.Тук няма спор по договора,ако забелязваш...

Приятен ден!  

Link to comment
Share on other sites

по повод постовете на viiipeer_ и niko002 :

 

Нека кажа нещо от името на N3, за да не остават читетелите на форума с грешно впечатление:

 

Всеки който е имал към N3 човешко отношение е получил от N3 човешко отношение.

Някои клиенти имат ... нека ги наречем "индивидуални изисквания", които се боя че не могат да бъдат удовлетворени.

 

 

p.s. : това не е начало на дискусия, няма да ви отговарям.

Link to comment
Share on other sites

  • w00x changed the title to N3 / Vivacom

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...