Jump to content
BulForum.com

Recommended Posts

Едно ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ на момчетата от съпорта на N3. Такова нещо просто много рядко може да се види от който и да е доставчик. Вчера дойдоха да ми сложат CA модул, но поради някаква причина не ми намираше един пакет и програмите започваха от 17 нагоре. Първото нещо, което ми направи впечатление беше, че вчера около 3 часа се опитваха да разберат какъв точно е проблемът. След като не откриха каква е причината се разбрахме днес да дойдат и да ми сложат приемник. Сутринта към 09:30 дойдоха и го сложиха. Просто изключително отношение! Още веднъж БЛАГОДАРЯbeer.gif

Edited by Stenli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пред дилема съм да мина на N3 или на Мтел. Досега съм бил на Cooolbox.

Можете ли да ми кажете нещо повече за N3 какво трябва да знам, че не мога да прочета 180 страници.

Благодаря ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Питай ако те интересува нещо по-специфично. Ползвам N3 от април 2009 (почти 4 години) и за миг не съм се замислял да си сменям доставчика. Мисля, че мнението за поддръжката си го изразих вечеlaughing1.gif Що се отнася до интернета спокойно мога да заявя, че съм от хората, които при най-малкото влошаване го усещат и започват да се изнервят - ползвам интернет за работа, гледам доста стриймове, а също така играя игри, които изключително много зависят от интернет връзката. Относно телевизията не мога да бъда някакво мерило, понеже гледам предимно футбол :)

 

 

edit: някъде мога ли да намеря програмата на Box телевизиите поне на английски да еbiggrin1.gif

Edited by Stenli

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 за N3. Ако ще сменяш бокса те са следващия добър избор. Можеш и към Ангел да се обърнеш, не знам само ще имат ли покритие при теб (помня че беше някъде на майната си и трябваше да плащаш фирмения за да ти пуснат)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еми и аз съм доста стар абонат... винаги като съм имал проблем момчетата го решават. Каквито и тъпи въпроси да им задавам на съпорта хората са винаги разбрани и обесняват.

Оператор с толкова пакети, толкова добър персонал и качество на сигнала (CA модул на 42'LED 1080p го гледам) не се сещам а ползвам Кулбокс и БулсатHD... няма даже близост за мен в предалаганите услуги. Това е. Една наистина добра услуга, на една добра компания.

 

Нета не го коментирам, не съм имам никакви проблеми и даже забравих да пиша за него.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 и от мен за N3, въпреки опитите да ме поядосат преди месец и нещо. Все пак да не ги хвалим безотговорно. С HD каналите имаха едни някакви прекъсвания и пикселизиране около нова година но в момента почти не се забелязват. Явно си знаят проблемите и работят по отстраняването им. Пакетната им услуга е много добра и на изгодна цена, още повече и ако е обвързана със срочен договор.

Share this post


Link to post
Share on other sites

По какъв кабел им върви телевизията от кутията в блока до апартамента? Някой ми каза, че до телевизора бил лан кабел и след това през модула минавал на телевизионен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Телевизията си минава по коаксиал, а интернета по FTP/UTP => у вас влизат два кабела - един коаксиал и едно FTP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте , ще се излъчва ли в кабелната мрежа на N3 новия канал FOX ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте искам да попитам..днес нета е супер мега бавен..има ли някакъв проблем принципно около кръстовището на бул България и Победа или да се "дера" заради проблема? Не виждам да дропи пакети, обаче всичко и БГ и Външният се зареждат едва едва...

 

п.с Всичко е наред. Съпорта беше много любезен, макар че проблема беше в буферния суич, който е сложен на входа на рутера от времето на дългите кабели.... ма как да го махнеш, ветерана :D

Edited by Romel

Share this post


Link to post
Share on other sites

От 2 дена между 20 и 24часа нямам интернет, дори сега пиша от телефона, живея на ул. Анри Барбюс, моля да оправите проблема

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес сутринта до колкото разбрах при пускане на приемника се е обновило нещо след което EPG-то е почнало да се "ебава" показвало е програмата само на 2-3 канала. При превключване на канали не извеждало инфо какво дават в момента. След натискане на info бутона след 1 минута извеждало информация за текущата програма и след това при натискане на EPG извеждало програмата за деня. При изключване на приемника или при продължително гледане на друг канал на предния отново се губело. Долу в ляво индикаторчето за незнам връзка ли е какво е когато не вадело нищо си седяло празно, при натискането на инфо бутона и изчакване се "напълвало" съвсем леко с червено.

Надявам се да съм успял да го опиша точно. Някой някакви идеи какво да се направи?

Благодаря предварително!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема с интернета продължава и днес, furiozo може ли някаква информация кога ще бъде отстранен

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема с интернета продължава и днес, furiozo може ли някаква информация кога ще бъде отстранен

 

Защо не звъннеш на съпорта ? Нещата ще станат много по - бързо ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо не звъннеш на съпорта ? Нещата ще станат много по - бързо ;)

Някой имали идея как се нареждат програмите с HD приемника.След сканиране всичко се изтрива от фаворитните списъци.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо не звъннеш на съпорта ? Нещата ще станат много по - бързо ;)

 

Защото от съпорта ми говорят приказки от 1001нощ

Share this post


Link to post
Share on other sites

От 2 дена между 20 и 24часа нямам интернет, дори сега пиша от телефона, живея на ул. Анри Барбюс, моля да оправите проблема

В същия квартал съм. С модем. Положението и при мен е същото - трета вечер нета ту го има ту го няма, а когато го има върви ужасно бавно. Естествено, че звъних на съпорта - отговарят ми че "знаят за проблема"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Напиши в браузъра 192.168.100.1 и кажи нивата на сигнал как са. Прилича на пират, който вечер се закача и омазва положението на модемите, но не е 100% де. Виж сега как са нивата и когато се появи проблемът.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Параметрите на модема са ОК. Нивата не са мърдали с месеци - downstream S/N 37 dB, power level 4dBmV, upstream power 45 dBmV. Това бе първото, което проверих (както и рестарт на модема, на рутера, както и тест с РС, свързано директно към модема) преди да звънна на съпорта. След рестарт модема се "закачва" за секунди. Пинга към google, abv, yahoo и т.н. вървеше без загуби и с прилични тайминги, но сайтовете или не се зареждаха въобще в браузъра или пък им бе нужно две-три минути за да се заредят напълно. Проблема се оправи към 23-23:30 и до 0:30 (когато приключих с работата и си легнах) всичко си работеше нормално. Възможно е и да са оправили перманентно проблема вече. Тази вечер ще видим как е положението...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тези дни и аз забелязах едно лагване в отварянето на сайтовете вечерта, като си бах в къщи - а съм в Тракия и съм с LAN, а не модем. Явно има нещо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Furiozo, оправете си цифровата - на нищо не прилича това!

 

Това, ако е нормално 3 месеца да не може да се оправи този канал....

 

www.youtube.com/watch?v=2HSbdVD8ccE&feature=youtu.be

Edited by viiipeer_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Furiozo, оправете си цифровата - на нищо не прилича това!

И аналоговата също.В Изгрев се намирам и всички канали са на линии.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма да е лошо и HD приемника да се пооправи.Така разбъркани каналите чак не ми се гледат.В меню инсалация има настройки на оператора,но иска 5-цифрен пин код.Някой знае ли го?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...