Jump to content
BulForum.com

Онлайн пазаруване


samkijot

Recommended Posts

Еми да ама не точно.

...

RI099997261BG

...

 

 

An Post No. Sender No. Status Location Date Receiver Name Country of Origin Delivery Record?

RI 150 606 515 IE RI099997261BG DELIVERED PORTUMNA, CO GALWAY 06-Jan-14

16:27 PEG CANNIF BULGARIA

 

 

Не ми се занимава да ти проверявам и другите номера....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

An Post No. Sender No. Status Location Date Receiver Name Country of Origin Delivery Record?

RI 150 606 515 IE RI099997261BG DELIVERED PORTUMNA, CO GALWAY 06-Jan-14

16:27 PEG CANNIF BULGARIA

 

 

Не ми се занимава да ти проверявам и другите номера....

 

Е да беше дал линк.Явно не ползваш http://www.track-trace.com/ а нещо друго.

Link to comment
Share on other sites

Е да беше дал линк.Явно не ползваш http://www.track-trace.com/ а нещо друго.

От тук си става. Ползвай обаче този линк: http://www.track-trace.com/post

Слагаш тракинга. Понякога не цялата информация излиза на страницата на изпращача и трябва да провериш и в страната получател. От менюто в ляво имаш такава опция.

Link to comment
Share on other sites

От тук си става. Ползвай обаче този линк: http://www.track-trace.com/post

Слагаш тракинга. Понякога не цялата информация излиза на страницата на изпращача и трябва да провериш и в страната получател. От менюто в ляво имаш такава опция.

 

Да, всичките съм ги проверявал там и нищо не излиза.Сега проверих пак и ефекта е същия:

 

Please try again.

The reference number you have entered may be incorrect. Please check and try again. Find out more about tracking reference numbersextlink.png.

 

П.С. Избирам държава United Kingdom.

П.С2. Преди доста време съм писaл тракинги дори и директно в сайта на Royal Mail, както и мейли до track-trace и royal mail, какъв може да е проблема с невъзможността за проследяване.

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

Да, всичките съм ги проверявал там и нищо не излиза.Сега проверих пак и ефекта е същия:

 

Please try again.

The reference number you have entered may be incorrect. Please check and try again. Find out more about tracking reference numbersextlink.png.

 

П.С. Избирам държава United Kingdom.

П.С2. Преди доста време съм писaл тракинги дори и директно в сайта на Royal Mail, както и мейли до track-trace и royal mail, какъв може да е проблема с невъзможността за проследяване.

Ирландия не е част от Обединеното кралство.
Link to comment
Share on other sites

Ирландия не е част от Обединеното кралство.

 

Да, знам.Този 1вия нямам идея как така го траква в Ирландия, след като на бележката (трябва пак да проверя) пишеше UK.Така или иначе другите 3 НЕ се проследяват, което за мен е достатъчно красноречиво за качеството на услугата (да не поствам още 10 които също не могат да бъдат проследени).

 

P.S. За Русия работи, но трябва ръчно въвеждане заради кода за проверка.Литва,Бразилия също се проследява.Явно проблем има само с UK.

P.S2. За Германия също не може да се проследи.

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

Аз да попитам горе-долу за колко време пристигат неща от Китай? Странното е че си траквам артикула през сингапурските пощи  :unsure:  

Link to comment
Share on other sites

... ча'й и аз да питам за тея пратки от китай. значи china post, singapore post и hongkong post(всичко се води Air) в повечето случаи пращат безплатно, но последните две имат и платени пратки(china post също имат, но общо взето рядко някой ги предпочита, ако трябва да се плаща), които са в рамките на около 5$(зависи от пакета предполагам), тъй като днес взех една подобна пратка, за която обаче се бях договорил с китаеца извън всякаква платформа и той ми беше казал 12$, въпросният пакет пристигна за 11 дни с hongkong post ... мисълта ми е - това някаква случайност ли е или просто защото съм платил тези 12$ за две мостри, пратката е дошла толкова бързо? и как мога да разбера дали има различен вид доставка - бърза, нормална, експресна ... става въпрос за изброените три куриера, а не за такива като dhl, fedex, ems, ups и т.нат.

Link to comment
Share on other sites

... ча'й и аз да питам за тея пратки от китай. значи china post, singapore post и hongkong post(всичко се води Air) в повечето случаи пращат безплатно, но последните две имат и платени пратки(china post също имат, но общо взето рядко някой ги предпочита, ако трябва да се плаща), които са в рамките на около 5$(зависи от пакета предполагам), тъй като днес взех една подобна пратка, за която обаче се бях договорил с китаеца извън всякаква платформа и той ми беше казал 12$, въпросният пакет пристигна за 11 дни с hongkong post ... мисълта ми е - това някаква случайност ли е или просто защото съм платил тези 12$ за две мостри, пратката е дошла толкова бързо? и как мога да разбера дали има различен вид доставка - бърза, нормална, експресна ... става въпрос за изброените три куриера, а не за такива като dhl, fedex, ems, ups и т.нат.

 

Примерно от сайтовете им:

 

"China Post kicks off a new service nationwide Wednesday called priority package delivery, which is faster than the common package delivery service but much cheaper than the Express Mail Service (EMS) "

 

но е най-добре да говориш директно с продавача.

 

П.С. БГ пощи също имат EMS, но не ви трябва да знаете цената му :D

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

Искам те попитам, че гледам има тук доста хора, които пазаруват от Китай. Пазарувам от над година, досега всичко ми е идвало с техните си пощи (Китайски, Сингапруски и т.н), а сега ми предстои закупуване на стока, която трябва да бъде доставена с DHL или UPS. Въпросът ми е как стоят нещата с ДДС-то при тях. Разбрал съм се с китаеца да ми издаде фактура за по-ниска стойност (100-120 $), ясно ми е че ще платя ДДС на общата сума(стойността+доставката), но има ли начин от DHL да не се вържат на китайската фактура и да ми поискат на мен извлечение, имат ли право, и трябва ли да им нося някакви документи, или просто ще получа известие да отида да си взема пратката от техен офис и да заплатя съответната сума ДДС.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

DHL не може да ти иска нищо, те не са никакви - просто куриер. Митниците обаче могат. Понеже най-вероятно DHL, ще го декларират при тях. Ако решат, може да ти отворят пакета за проверка, и ако не им хареса стоката и описанието може да поискат документите за плащането - примерно разпечатка от Paypal. Ако там е вече повече и има разлика.... може да стане интересно за теб.

Link to comment
Share on other sites

Значи поръчах си от китай една джаджа,но след това се оказа,че я има в английския ибей та писах на китаеца и той ми рефъндна кинтите,но пратката още се движи :D

Link to comment
Share on other sites

Значи поръчах си от китай една джаджа,но след това се оказа,че я има в английския ибей та писах на китаеца и той ми рефъндна кинтите,но пратката още се движи :D

 

Това какво е - въпрос или констатация? А и не е сигурно, че пратката се движи, защото може да не е изпратена, а само маркирана като такава. Вчера купих 2 чипа памет за един лаптоп и в момента на покупката/плащането се появи и маркера, че поръчката е изпратена, което разбира се е абсурдно.

Link to comment
Share on other sites

DHL не може да ти иска нищо, те не са никакви - просто куриер. Митниците обаче могат. Понеже най-вероятно DHL, ще го декларират при тях. Ако решат, може да ти отворят пакета за проверка, и ако не им хареса стоката и описанието може да поискат документите за плащането - примерно разпечатка от Paypal. Ако там е вече повече и има разлика.... може да стане интересно за теб.

До колко интересно, ако е до толкова, че да си платя просто реалното ДДС не е чак толкова страшно. А и не мога ли винаги да им кажа "Еми той китаеца така си е решил, аз какво да направя и т.н."

Link to comment
Share on other sites

До колко интересно, ако е до толкова, че да си платя просто реалното ДДС не е чак толкова страшно. А и не мога ли винаги да им кажа "Еми той китаеца така си е решил, аз какво да направя и т.н."

 

ModEdit: Това всичкото - на ЛС, плийз.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

на някой да му се е налагало да връща стока купена от ebay вследствие на дефект, който се констатира след време ... да кажем получил съм стоката, дал съм положителен коментар на продавача, но след 3 седмици продукта не е това, което трябва да бъде.

Link to comment
Share on other sites

Ами да - първо пишеш на продавача да пробваш да се разбереш с него. Ако не стане имаш право да отвориш кейс към ибей и те вече ще решат кали да ти върнат парите.

Особено ако е с графа, че стоката не отговаря на описанието тогава е доста вероятно ибей да отсъдят в твоя ползва, ако продавача се заяде. Само че каквото и да говориш и каквото и да коментираш с продавача - само през платформата на йбей. Даже и снимки да пращаш - пак от там. За да може да остане следа и после да се използва за решение кой какво.

Edited by mIRCata
Link to comment
Share on other sites

в моя случай продавача се съгласи. иска обаче да платя и разноските по връщането на стоката(ако се окаже, че не е дефектна) ... въпроса е аз като пращам пратката(да речем ползвам български пощи), трябва ли да снимам квитанцията за изпратен пакет към въпросния адрес или само с номера на проследяване(не съм сигурен дали на бг пощи могат да им се проследяват пратките извън рамките на страната) ... притеснението ми идва главно от това да не стане така аз да ги пратя, оня там да си направи пас, та аз да остане без продукта(не ми го връща), и без парите(refund-a).

 

п.п. между другото става въпрос за обувки salomon с gore-tex, които след 3 седмици носене, при първия дъжд, лявата пропусна(с дясната няма никакъв проблем).

Edited by samkijot
Link to comment
Share on other sites

До колкото съм запознат проследяващия номер от български пощи важи само до напускане на страната. След това какво се случва с пратката никой не може да ти каже.

Link to comment
Share on other sites

До колкото съм запознат проследяващия номер от български пощи важи само до напускане на страната. След това какво се случва с пратката никой не може да ти каже.

Не е така. Показва и когато пристигне в страната на получателя. Зависи обаче дали ще се появи на сайта на българските пощи или на сайта на получателя, но си има проследяване.
Link to comment
Share on other sites

До колкото съм запознат проследяващия номер от български пощи важи само до напускане на страната. След това какво се случва с пратката никой не може да ти каже.

Всичко е видно. Заблуждаваш се

 

 

Turn off this option! iPhone Turn off this option!

Link to comment
Share on other sites

Всички изходящи пратки си имат пълно проследяване видно от сайта на БГ пощите (до излизането) и на трекинг сайта на съответната страна (при влизането в страната).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...