Jump to content
BulForum.com

Онлайн пазаруване


Recommended Posts

  • Replies 965
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 hours ago, MaiconDogg said:

Дадоха ми проследяващия номер ( 10 цифрен ) и ми е пълна мъгла . 

Ако искаш пак провери дали са ти предоставили правилен тракинг номер. На моята пратка немският тракинг беше във формат CF000000000DE (две букви, 9 цифри, после пак 2 букви).

Link to post
Share on other sites

Искай от твоя приятел товарителницата, за да свериш, че номера е правилен. Не може нищо да не излиза.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Али Баба е за по-големи поръчки да. Вмомента обаче някои стоки се бавят толкова сериозно, че мои познати влязоха в диспут с ибей даже, който е британски. Иначе мисля, че в експреса има абсолютно всичко, което и в али баба, ибей и другите такива.

Link to post
Share on other sites

Али Експрес ги чаках последния път 2 месеца за разни джунджории от Сингапур. Ибей дойдоха за 2 седмици, а последната седмица поръчах от Онлайн магазин Teodor и дойдоха за 2 дни.

Интересен извод си направих:

Коефициент:

От Азия Х месеца

От Европа Х седмици

От България Х дни.

Така че въпреки по-високата цена в България си мисля, че нетърпението е по-голяма краста.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Става въпрос за поръчка на едно зарядно за телефон от Али-то. Получх го, работи, но не поддържа "fast charge". Писах на китаеца, изпратих му и видео. В обявата на няколко от снимките пише "fast charge", но според него това не било реално "fast charge", а било по-бързо от обикновено зарядно... Отворих Диспут с опция "Functions not as described" и предложение за пълно връщане на сумата от 3 евро. Китаеца ми писа няколко пъти да затворя Диспута и ще ми даде отстъпка 2 евро при следваща покупка. Казах му, че не желая и той ми писа адрес за обратно връщане...?

1. Трябва ли в тази ситуация да го върна или той се прави на разсеян?

2. Ако аз не съм разбрал правилно и грешката е евентуално моя, Али-то какво може да отсъди по мойто искане за пълно връщане на сумата?

3. Има ли нещо, което аз да не съм разбрал в цялата ситуация и други възможности по Диспута?

Link to post
Share on other sites

Пробвай с нещо такова. При мен досега тази "конструкция" на диалога е бачкала безотказно.

 

Quote

Dear ....

 

I got something completely different from what I paid for. This charger is useless to me.


The Consumer Rights Act 2015 makes it an implied term of the contract that goods be as described, of satisfactory quality and fit for purpose.
I should not lose out financially as a result of your breach of contract and accordingly all costs of returning the item should be met by you.
Any returns policy that says I have to cover the cost of returning items must only relate to the situation where I change my mind about the item ordered and not where there is a problem with the item.
You can arrange courier collection at your expense.

I expect a full refund.

 

Kind regards,

 

ПП: Владеещите английски език, моля, да коригират невежеството ми :-)

 

Link to post
Share on other sites

Колко ампера е това зарядно?

Ако е 1А/1000ма и ако е описано в обявата, не можеш да очакваш бързо зареждане и да обвиняваш продавача.

Бързо зареждане е много относително понятие.

Ако е 1.5А минава за бързо, но не много,  над 1.5А само Type C зарежда  бързо.

Иначе от Али-то, ако се заинатиш винаги връщат парите, дори да не си прав.

Link to post
Share on other sites

Dell U3219Q 

Харесах си това мониторче и в ем@г има 2 разопаковани, което събужда у мен една рядка форма на параноя...

Мисля, че не се продават много такива монитори... ми че и цели два да имат разопаковани... почва да ми намирисва нещо.

Някой мнение по монитора или табуто за разопаковани продукти- че не трябва да се купуват...

 

image.thumb.png.6b333e90596a09c9dc5bd39b9117f723.png

Edited by sasshko
Link to post
Share on other sites

"USB Charger 2.1A Max Fast Charging Portable Phone Charger"

Тествам го с оригинален кабел type-c. Пак не разбрах в тази ситуация, при отворен Диспут и искане за връщане на парите, аз трябва ли да връщам зарядното на китаеца? Или зарядното остава за мен и ако Али-то реше, ще ми върнат и парите?

Link to post
Share on other sites

Искаш си парите обратно и в диспута настояваш китаеца да си организира връщането на зарядното за негова сметка, защото е изпратил нещо, което не отговаря на рекламираното. 

Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, plameni said:

Искаш си парите обратно и в диспута настояваш китаеца да си организира връщането на зарядното за негова сметка, защото е изпратил нещо, което не отговаря на рекламираното. 

А има ли опция да го задържа и да ми върнат парите? Питам защото за 6 лева не ми се ходи да се занимавам по пощи да пускам пратка. Ако трябва да го изпратя обратно задължително, за да ми върнат парите, то по-добре да не ми ги връщат и да не се занимавам с пратки.

Link to post
Share on other sites

Нищо ли не разбра от това, което написах?

 

Смисълът на това писмо е ясно и категорично да заявиш, че :

1. Стоката (зарядното) е безполезна за теб, защото не отговаря на описанието и ти не я желаеш;

2. Желаеш пълно възстановяване на платените суми;

3. Ако искат да изпратиш за твоя сметка стоката, нарушават правата ти като потребител, защото освен всичко друго, това води и до финансова загуба за теб;

4. Ако за търговеца, стоката е толкова ценна, че си я иска обратно - да организира транспорта за своя сметка.

 

Досега, след такова писмо, винаги са ми връщали парите и естествено никой не се е занимавал да организира транспорт... т.е. ще си остане за теб.

Edited by plameni
Link to post
Share on other sites
10 hours ago, sasshko said:

Dell U3219Q 

Харесах си това мониторче и в ем@г има 2 разопаковани, което събужда у мен една рядка форма на параноя...

Мисля, че не се продават много такива монитори... ми че и цели два да имат разопаковани... почва да ми намирисва нещо.

Някой мнение по монитора или табуто за разопаковани продукти- че не трябва да се купуват...

 

image.thumb.png.6b333e90596a09c9dc5bd39b9117f723.png

 

Няма какво да те притеснява. Все пак си идва с пълна гаранция.

Възможно е някой да е взел 2 монитора, за да си прави dual monitor, да не му се е получило и да ги е върнал. :)

Това не са гаранционно върнати продукти с дефекти. Това са отворени и върнати в 30 дневния срок. Възможно е и да не са ползвани изобщо.

Хората имат различни причини да връщат продукти. Може да не му са се събрали на бюрото на някой.. Или може да не е погледнал характеристиките и да е очаквал нещо различно. :)

 

Един път си купих рутер от тях. След няколко дни го пуснаха на промоция с 30лв по-евтин. Върнах първия и си поръчах същия от промоцията.

 

Ако цената е добра - аз бих го взел. Има буквално 0% риск.

Link to post
Share on other sites

Баси, май постигнах нов рекорд в бързината на доставка от Китай. Точно 10 дни всичко, от момента, в който китаеца пуска пратката от Шенжен, до момента, в който аз я получавам в пощенската си кутия. От тези 10 дни, цели три дни е престояла в нашите митници, демек от Китай с тяхната си обработка до тук за 7 дни. :)

Link to post
Share on other sites
On 9/11/2020 at 4:28 PM, Fibaman said:

Става въпрос за поръчка на едно зарядно за телефон от Али-то. Получх го, работи, но не поддържа "fast charge". Писах на китаеца, изпратих му и видео. В обявата на няколко от снимките пише "fast charge", но според него това не било реално "fast charge", а било по-бързо от обикновено зарядно... Отворих Диспут с опция "Functions not as described" и предложение за пълно връщане на сумата от 3 евро. Китаеца ми писа няколко пъти да затворя Диспута и ще ми даде отстъпка 2 евро при следваща покупка. Казах му, че не желая и той ми писа адрес за обратно връщане...?

1. Трябва ли в тази ситуация да го върна или той се прави на разсеян?

2. Ако аз не съм разбрал правилно и грешката е евентуално моя, Али-то какво може да отсъди по мойто искане за пълно връщане на сумата?

3. Има ли нещо, което аз да не съм разбрал в цялата ситуация и други възможности по Диспута?

 

Не се съгласявай на отстъпка. Aliexpress ще ти върнат парите. Те се намесват когато между продавач и купувач няма консенсус.

Имаш  право на 3 връщания на пари без основателни причини. Това ми е само по спомен.

Има разлика между fast charge и quick charge. Всеки от тях е стандарт и има отделни степени на бързо зареждане.  Мисля, че вече има и super charge.

Ще си получиш парите, според мен, но ситуацията е доста спорна.

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Godfather said:

Баси, май постигнах нов рекорд в бързината на доставка от Китай. Точно 10 дни всичко, от момента, в който китаеца пуска пратката от Шенжен, до момента, в който аз я получавам в пощенската си кутия. От тези 10 дни, цели три дни е престояла в нашите митници, демек от Китай с тяхната си обработка до тук за 7 дни. :)

И на мен ми се е случвало. До колкото разбирам всичко зависи от това кога и къде ще намерят място да набутат пакета в някой кораб, който е към твоята дестинация. Т.е. малко като случаен превоз. 

Link to post
Share on other sites
11 hours ago, vikktorpenchev said:

И на мен ми се е случвало. До колкото разбирам всичко зависи от това кога и къде ще намерят място да набутат пакета в някой кораб, който е към твоята дестинация. Т.е. малко като случаен превоз. 

 

:blink:

Няма товарен кораб, който може да измине това разстояние за 7 дни.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Авточасти Онлайн 24


×
×
  • Create New...