Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Имам някав проблем с нета.

Като пускам Utorent-а да сваля или ъплоуд-ва ,нета започва да влачи...страниците във Firefox-а едвам се отварят.А като изключа торент клиента всичко се оправя.Кво ще кажете ? :blink:

Преди като бях на Екк ,можех да се ровя съвсем спокойно в нета ,при включен торент клиент.

Да си провериш настройките на конекциите.

Проблеми с нет-а поне аз нямам в момента, въпреки че свалям по 20 торента наведнъж при 250 конекции и включени до 60 пиъра на торент.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Може тази версия да има бъгове. Лично аз ползвам v1.8.2 build 15296

Настойките ти са добри и не би трябвало да имаш проблем. Преди всичко друго виж и настройките на антивирусната си програма... да не би там да се корени проблема.

Link to comment
Share on other sites

Не мисля че от Nod 32-ката идва проблема.

Преди и аз ползвах версия 1.8 на Юторента ,обаче харда много overload-ваше .Пък може и тоя build да е бъгав.

Ще пробвам uTorrent 2.0.3 build 20683 (Stable) ,пък да видим :laughing:

 

Бтв,гледам из коментарите в тракера,че и други имат като моя проблем

Link to comment
Share on other sites

И аз да се похваля...Цифровата вече е налице, но преди половин час зависна докато беше на Discovery и нито 1 друга телевизия не тръгна. Реших да му разкача тока и да го закача наново, и сега вече 30 минути ми изкарва Loading KreaTV и ми мига последната лампичка и упорито не иска да тръгне...:(

Link to comment
Share on other sites

И аз да се похваля...Цифровата вече е налице, но преди половин час зависна докато беше на Discovery и нито 1 друга телевизия не тръгна. Реших да му разкача тока и да го закача наново, и сега вече 30 минути ми изкарва Loading KreaTV и ми мига последната лампичка и упорито не иска да тръгне...:(

 

При мен телевизията си работи в момента (Дискавърито също)

Link to comment
Share on other sites

Още няколко рестарта, положението е същото. При опит да се свържа със съпорта ми дава веднъж свободно и след това веднага заето.... :sayjin

Link to comment
Share on other sites

Още няколко рестарта, положението е същото. При опит да се свържа със съпорта ми дава веднъж свободно и след това веднага заето.... :sayjin

Виж дали ти мигат диодите за ТВ-то на оптичния конвертор (т. нар. smart swich) и изобщо дали светят. Провери и да не се е измъкнал кабела то STB-то.

Link to comment
Share on other sites

Всичко по кабелите е ОК. Излиза съобщението -Неуспешно влизане. Възникна грешка. Моля, обадете се на центъра за обслужване на клиенти.

 

Там - никой...СтраМно е...

 

Edit: На 15-тия рестарт се оправи...

Edited by quovadis
Link to comment
Share on other sites

И аз да се похваля...Цифровата вече е налице, но преди половин час зависна докато беше на Discovery и нито 1 друга телевизия не тръгна. Реших да му разкача тока и да го закача наново, и сега вече 30 минути ми изкарва Loading KreaTV и ми мига последната лампичка и упорито не иска да тръгне...:(

Е, аз за какво се отказах от ТВ-то им. Нервите ми издържаха месец и половина. Няма смисъл да търсиш повреда при теб, нали един от кулбокс тук ми беше писал, че може проблема да е и в телевизора ми...

Ако прочетеш постовете ми в темата ще разбереш какво те очаква и накрая ще си потърсиш друг доставчик на ТВ. При мен вече няма такива проблеми.

Link to comment
Share on other sites

Е, оправило се е, но причината е останала неясна. Според мен е добре да се обадиш на съпорта и да им споделиш всичко, както е било. Може да са имали подобен случай и да предприемат някакви действия. Дори сигнала заето ми се струва като симптом за проблем.

Та от твоето обаждане полза ще имат всички - и ти да си спокоен, и доставчика да е нащрек за потенциални проблеми, и услугата да се подобрява :).

@victory, не бързай със съветите за отказване от ТВ. Без да се обиждаш, но за мен специално твоята сиуация е в графа "изключения".

Edited by alchemy
Link to comment
Share on other sites

Е, оправило се е, но причината е останала неясна. Според мен е добре да се обадиш на съпорта и да им споделиш всичко, както е било. Може да са имали подобен случай и да предприемат някакви действия. Дори сигнала заето ми се струва като симптом за проблем.

Та от твоето обаждане полза ще имат всички - и ти да си спокоен, и доставчика да е нащрек за потенциални проблеми, и услугата да се подобрява :).

@victory, не бързай със съветите за отказване от ТВ. Без да се обиждаш, но за мен специално твоята сиуация е в графа "изключения".

Само още един пост, че току-що виж некои фактори пак ме обвинили в спам...

Аз постъпих точно както ти пишеш, но до момента на отказа ми така и не стана ясно къде е проблема. Според съпорта такъв случай (като моя) не са имали и естествено нямат обяснения за проблема. Ненапразно му казвам какво ще реши (изобщо не му давам съвет, вярвай ми) накрая. И това го правя за да се запаси с нерви, да отдели време за дълги телефонни разговори и кафе и кола за посещенията (защото техниците им са готини момчета и лаф моабета с тях върви).

Когато в темата за ДСС писах още юли месец какво ще стане... тука ми скочиха. Блях. Сега какво стана? Оказах се прав. Но ми треснаха наказание, че съм спамел и съм пишел дълги и сухи постове. Нищо, в БГ пространството съм свикнал на всичко и въобще не ми пука.

Link to comment
Share on other sites

И аз я намерих преди около час и нещо замръзнала на един канал, а другите никакви ги няма. Рестартирах - получи се съобщението за грешка. Рестартирах отново и тръгна. За първи път ми става подобно нещо, което да изисква рестартиране.

Link to comment
Share on other sites

Забелязвам, че май доста хора имат проблеми с Кулбокс. Или са единици, но проблемите са странни и неразрешими за съпорта, поради една или друга причина. Та и аз да споделя моите. Абонат съм от 28.09 и като цяло съм доволен от услугата, но само през деня. Вечерно време нещо става и нета става бавен, на моменти непоносим и дори ден и нещо си пуснах стария нет на Булсат /добре, че наистина имам втори нет, защото наистина ми трябваше спешно/. Звънях на съпорта, видяха проблема, набедиха медияконвертора /интересно ми стана защо, при положение, че през деня нета е бетон, а се скапва вечер/. Пратиха човек, много любезен, смени го, дори смени и захранването, като ми остави старото, за всеки случай. Всичко беше перфектно, когато го тестваше /нали беше 4 следобяд/. Вечерта пак същото мина 8 и нета се омаза. Загуба на пакети, бавене на сайтове, невъзможност да зареди целия сайт и т.н. Пак звъня на съпорта, пак видяха, че има загуби и обещаха съдействие. След 2 дни ми се обади техен човек да ме пита пак за проблема и като му обясних, че става само вечер той ми отговори, че май се сеща за какво става дума и след 2 минути ще ми спре нета за малко. Е, спря го, после уж всичко трябваше да е ок, ама на... Не е. Проблема си остава - през деня всичко е ок, но вечер се омаза. По поръка на човека направих скрийншотове на пинг на 5 адреса през деня и вечерта и ги пратих на техния мейл да умуват от София. От скрийншотовете ясно се вижда, че през деня при пингване на abv.bg, gmail.com, yahoo.com, гейтуея и DNS. От 600 пакета към всеки от адресите с дължина на пакета 1200 имаше загуба само на 2 към gmail.com. Към всички други адреса - 600 изпратени, 600 получени. Вечерта пак около 600 пакета, но вече няма загуби само към gateway и DNS. Към всички други по 3%. Тази вечер към 19:30 нета пак хвана гората, като дори не можеше да ми зареди Гугъл. Пробвах да звънна на съпорта, но след като избера "3" за оператор и започваше да дава заето. Преди малко се свързах със съпорта и от там ми казах, че виждат загубите и да затворя и след малко ще ми се обадят... Що ли ми е познато това... И какво като ми се обадят? Проблема е вече половин месец. Явно нещо при тях не е наред. Дори ме убедиха да си сменя кабелите от медията към рутъра и този от рутъра към компа. Но пак нищо. Дори да махна рутъра и да вържа директно компа - пак има загуби - виждам ги и аз и те...

Link to comment
Share on other sites

В момента и аз имам загуби към абв-то и дата-та!

Пинга към гейта много играе, но засега не забелязвам загуби=

 

Малко по-късно ще направя по-подробно тестове.

Иначе нета става зле след 17 ч. и имам чувството, че съм на ADSL-а на БТК.

След 00ч. всичко се оправя като на магия!

Edited by NetZombie
Link to comment
Share on other sites

Това е пинга към abv.bg... откакто съм към кулбокс. Естествено, стойностите могат да варират, но общата картина е една и съща. Очевидно и тук някъде се корени проблема с телевизията, но след като от съпорта казват, че няма проблем... значи няма. Аз не играя игри и дори с тези проблеми нет-а ме устройва.

 

10978820.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Наподобява претоварване на мрежата или на някоя определена точка. Да видим дали ще успеят да го оправят. Едва ли имат проблеми с капацитета на връзката. Все пак и пиъринга ти е по - този начин.

Link to comment
Share on other sites

Определено имаш проблем, звъни да ти направят необходимите тестове. Никога не са отклонявали обаждане за проблем. Всичко се води на отчет.

 

Зад рутерче е теста.

pings.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

Определено имаш проблем, звъни да ти направят необходимите тестове. Никога не са отклонявали обаждане за проблем. Всичко се води на отчет.

Oпределено ТЕ имат проблем. Още повече, че не е само при мен. След месец и половина телефонни разговори... вече - баста, нямам нерви и време за повече.

Link to comment
Share on other sites

Наподобява претоварване на мрежата или на някоя определена точка.

 

Именно, точно това е. Някъде нещо се натоварва и скапва нещата.

Според мен обаче не могат да го оправят поради някаква причина или и те ще са така и занапред.

Не може за 20 дни да не разберат къде е. Още повече, че не е само при мен и преди 2 дни се опитаха да ме убедят, че проблема е в пач кабелите /много напомня на ЕК и БТК:"При нас всичко е наред, проблемът е при вас/. И след като зададох логичния въпрос:"Значи искате да ми кажете, че кабелите ми се развалят вечер и сутрин се оправят?" Отсреща млъкнаха и ми казаха, че ще ми звъннат след малко. В последвалото обаждане ми казаха, че пак ще пратят някой да ми смени медията, което така и не стана, но то и няма смисъл - няма как през деня да работи и вечер да се разваля... всъщност може, ако я е страх от тъмно :D

Между другото след обаждането ми тази вечер, никой не ме потърси, за да ми каже какво се прави, както ми обещаха. Това, което разбрах само е, че за да се направи нещо тук от техниците, трябва изрично да им се нереди от София. Нямат право дори захранване на суич да сменят, без заповед от София, иначе можело да го изтълкуват като кражба... Много започва да мирише на ЕК - всичко от София...

Добре, че нямам договор. Ако Булсат вземат, че се оправят, мога да си остана на тях, след декември :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Всеки сигнал се записва и завежда под наблюдение до решаването му. Това което казваш, че от съпорта не са констатирали проблем, когато ти си го засекал не мога да го повярвам понеже и аз съм се обаждал с проблем за загуби и на момента го отчетоха и проблема бе решен още на следващия ден и то почивен ден :) Обаждал съм се и за други проблемчета и те също са били решавани още на следващия ден, даже и на същия ден :) За което моите благодарности към АйТиДи Нетуърк с услугата им за Пловдив Кулбокс :)

 

Това, което разбрах само е, че за да се направи нещо тук от техниците, трябва изрично да им се нереди от София. Нямат право дори захранване на суич да сменят, без заповед от София, иначе можело да го изтълкуват като кражба...

Такава е процедурата. Това са вътрешнофирмени правила, които се спазват от всички. Това да не е някоя Бай Ганьовска фирма, като някои други познати ни до болка ;)

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

Всеки сигнал се записва и завежда под наблюдение до решаването му ...

 

това наистина си е баш като евроком ... брат ми имаше някакви ядове с тях(живее в софия) и като му бях на гости на 2 пъти им звънях и им обяснявах, че проблема е в изгорял лан порт на модема, тъй като през usb-то има нет, а те два пъти "записваха за обаждането", като втория път ми казаха буквално "да, тук е отбелязано, но не знаем защо техниците не са реагирали ..." ... и проблема си е все още наличен. така че това "записано и съобщено" е нормална процедура за фирмите, които искат да покажат някаква заинтресованост към клиента. от там насетне кво става е отделен въпрос.

не знам дали тея случаи с cooolbox-а тук са изолирани или не, но доколкото имам някакво наблюдения от постовете на Lucky Luciano и на victory и двамцата са "мрежово грамотни", та да могат да констатират, че проблемите не са при тях, а че самото ISP не е наясно какво става ... това вече е малко тревожно :)

@sharkbg, твоят проблем може да не е бил същия като техния, така че няма тъждественост между неговото решаването и тяхното нерешаване :beer:

Link to comment
Share on other sites

Определено не може да се прави сравнение между този доставчик и останали. Да не отричам, че там някъде вероятно има и други стабилни фирми за доставка на интернет услуги :) Бога ми от този доставчик ми се обаждат за предстоящи профилактики. Даже при мое предупреждение към майка ми, че след определен час ще има прекъсвания на интернета за да не се шашка и като и казах, че са ми се обадили за тази информация, че тя се учуди. Така е сред всичката простащина в България. Някои хора се опитва да вървят по съвсем друг път, път на уважение и разбиране. Не искам да споменавам с един друг оператор, какви проблеми съм имал, че съм им казвал и да не ми изпращат аматьорчета да ми слагат флашгет на компютъра и да отварят абв.бг. Това беше уникално, като го направиха :laughing:

 

Хайде ти го спомена вече, оператора е евроком :blink:

 

Но просто с впечатлението придобито за този доставчик просто е невъзможно и не ми се вярва те да отсвирят потребител при подаден от него сигнал за проблем :)

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

Факт, не получих обаждане тази вечер.

Предишните 2 или 3 пъти ми се обадиха, но тази вечер не. Нямам причини да го казвам, нали се сещаш.

Искам нета да се оправи, но за жалост виждам друго.

Между другото на 12.10 писах на laner, който работи в Кулбокс, ето и неговия отговор от 13.10:

 

 

Виждам, че има дълга история по твоя въпрос в тикет системата. Колегите ще държат връзка с теб.

Не искам да си ъпдейтвам повече инфото, защото си имаме собствен форум, който и без това ми отнема супер много време. Тук ще пиша само при крайна нужда .

 

Иначе му бях писал, че ще е добре, ако иска да си пише в инфото, че работи в Кулбокс и ако някой има проблеми, да помага, подобно на furiozo от N3.

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...