Jump to content
BulForum.com

Recommended Posts

Някой успявал ли е да програмира дистанционно weko 11295 ? Пробвам по стандартния начин, но не се получава. Бутоните нямат диоди и е трудно да се ориентираш кога е в режим програмиране. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 8.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Относно приложението - в интрфейса за превъртане на предаване, най-долу показаните номера на канали и индикатори за превъртане са леко под нивото на екрана и седят като изрязани.

Сравних с няколко други приложения за телевизии и стриминг услуги +менютата на самите телевизори - на всички интерфейса се скрива след 3-4 сек. Тук седи по 8-9. Намалете ги тези времена, не е нужно след избор на нещо, да чакаме камара време да се скрие овърлея и да пречи на гледането

Link to post
Share on other sites

След няколко дни неизползване на приложението от едното устройство(това със прения нет в детската), ме накара да го пререгистрирам. Защо така?

Като въведох кода в сайта си го разпозна като вече конфигурираното и запали.

Link to post
Share on other sites
On 5/13/2022 at 12:09 PM, w00x said:

Някой прекарвал ли е скоро интернет от Куулбокс на нов адрес? В Понеделник пуснах заявката, в Сряда се обадиха да потвърдят, че можело да се прекара на адреса и това е. 5 дни вече.. Не знам как е при другите оператори със сроковете, но 5 дни ми се виждат много, при положение, че в съседния апартамент има Куулбокс.

Здравейте, 
Дали имате развитие по описаното? Може да ни изпратите на лично съобщение информация за адрес, за да проверим заявката. Насреща сме да съдействаме.
 

Link to post
Share on other sites
On 5/14/2022 at 10:04 AM, Danzki said:

Някой успявал ли е да програмира дистанционно weko 11295 ? Пробвам по стандартния начин, но не се получава. Бутоните нямат диоди и е трудно да се ориентираш кога е в режим програмиране. 

Здравейте, 
Съветваме Ви да се обърнете към колегите ни от отдел Техническа поддръжка на национален номер 0800 45 845, които ще Ви съдействат с програмирането. Обаждането е за наша сметка. 
 

Link to post
Share on other sites
On 5/14/2022 at 12:09 PM, mIRCata said:

Относно приложението - в интрфейса за превъртане на предаване, най-долу показаните номера на канали и индикатори за превъртане са леко под нивото на екрана и седят като изрязани.

Сравних с няколко други приложения за телевизии и стриминг услуги +менютата на самите телевизори - на всички интерфейса се скрива след 3-4 сек. Тук седи по 8-9. Намалете ги тези времена, не е нужно след избор на нещо, да чакаме камара време да се скрие овърлея и да пречи на гледането

 

23 hours ago, mIRCata said:

След няколко дни неизползване на приложението от едното устройство(това със прения нет в детската), ме накара да го пререгистрирам. Защо така?

Като въведох кода в сайта си го разпозна като вече конфигурираното и запали.

 

Здравейте,
Благодарим Ви за обратната връзка. Предали сме коментарите към колегите, които разработват приложението. 
 

Link to post
Share on other sites
On 5/16/2022 at 10:51 AM, JoyDay said:

Здравейте, 
Дали имате развитие по описаното? Може да ни изпратите на лично съобщение информация за адрес, за да проверим заявката. Насреща сме да съдействаме.
 

 

Днес дойдоха да прекарат услугата. И все пак, повече от една седмица ми се струва доста.

Link to post
Share on other sites

Здравейте, @w00x

 

Без да имаме информация за конкретния адрес, няма как да Ви предоставим подробности за сроковете за изпълнение на заявката. Понякога независимо, че има работеща услуга в съседен обект, е необходимо да се направят разширения по мрежата ни поради FTTH технологията, която използваме.

Link to post
Share on other sites

Здравейте,

 

Понеже от скоро съм абонат на Cooolbox(Пловдив, Южен) и преди не е имало толкова силна връзка на този адрес се чудя дали проблема не е от мен...

 

Проблема е следния:

Често при сваляне се губи интернет връзката за около 10 секунди, но само и единственно на компютъра който сваля в момента. Също така това се случва и когато се пробвам да изпратя GIF чрез Discord... отново само и единственно на същия компютър.

 

Това ме кара да мисля, че проблема е от мен.

До сега съм пробвал:

- Множество рестарти на рутера и медия конвертора(?)

- Смяна на рутер (от TL-WR1043ND към Archer C6 3.20)

- Друг кабел (cat 5e)

- Преинсталация на Windows, включително и тестове под Linux.

- Друго устройство (Горкия лаптоп не може да дигне тези скорости, че да има проблем - дори и с гигабитова лан карта)

- Смяна на торент клиент с/без допълнителни настройки(от qBittorrent към Deluge, Transmission), случва се и при сваляния от Steam и други подобни приложения, но по рядко.

 

Спецификации на компютъра:

 

- ASRock H81M-VG4 с Realtek RTL8111G(вграден)| i5 - 4460 | 8GB Ram | Crucial MX500 500GB + Toshiba P300 3TB

 

Тъй като дъното няма възможност за допълнителна лан карта поради обема на графичната карта се чудя дали Тaзи USB джаджа би била добра да помогне при откритие на проблема?

 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
22 minutes ago, Legna said:

Друго устройство (Горкия лаптоп не може да дигне тези скорости, че да има проблем - дори и с гигабитова лан карта)

 

22 minutes ago, Legna said:

когато се пробвам да изпратя GIF чрез Discord

То този гиф да е колко Кб? Че да не може да се види на лаптопа.

Само при сваляне с големи скорости ли става?

Само на 1 машина ли го прави или на всички, които свалят нещо в момента с голяма скорост?

Ако е на една и съща машина и то под различни ОС, а на други няма проблем - може да е хардуерно нещо на самата машина.

Edited by mIRCata
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, mIRCata said:

 

То този гиф да е колко Кб? Че да не може да се види на лаптопа.

Само при сваляне с големи скорости ли става?

Само на 1 машина ли го прави или на всички, които свалят нещо в момента с голяма скорост?

Ако е на една и съща машина и то под различни ОС, а на други няма проблем - може да е хардуерно нещо на самата машина.

 

Да, гифовете са малки, но беше забавно да го спомена.
Да, предимно със скорости над 20МБ/с.

Отностно третия въпрос: Тук ме накара да се замислия и пробвах.. сваляне едновременно на няколко машини освен "битката" за трафик, което си е нормално видях и проблема. Същото което описах и в прединишния пост. Това с гиф ми е най-бързо да го тествам за това пробвам предимно с него защото почти винаги го прави. Става и при най-малката интернет активност (влизане в игра изискваща интернет). Ако свалям едновременно и на едната машина се получи този "проблем" другата си работи нормално, но и там присъства същия проблем при същите условия.

Освен ако и двете машини нямат същия проблем..

А ако е от значение медийния конвертор доста загрява, особенно във входа на файбъра.

Още допълнителна информация: Този проблем се появява само и единственно когато нещо се сваля: Ако 1 машина сваля и има този проблем, другите си работят напълно нормално.

 

Благодаря за бързия отговор!

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 hour ago, Legna said:

Ако свалям едновременно и на едната машина се получи този "проблем" другата си работи нормално,

 

1 hour ago, Legna said:

Ако 1 машина сваля и има този проблем, другите си работят напълно нормално.

T.e проблем се получава при различни машини, но винаги само на 1? Не е винаги да речем само на настолния компютър. Може и да е на другата (лаптопа), но прекъсването е само на 1 машина в даден момент?

Защото ако дефекта се случва на различни машини - няма нужда да купуваш онази карта - проблема явно не е в дефектна ланк-а.

Може да пробваш да ползваш WinMTR - да видиш къде изчезват пакетите. Примено решаваш да сваляш нещо. Пускаш го да търси да речем cnn.com или някой сървър на игра и почваш да сваляш. Като изчезне нета - виж в коя точка почват загубите и ще се ориентираш къде евентуално е проблема.

преди време така хванахме, че Н3 имаха проблеми в използваното от тях трасе през Румъния към сървърите на WoW

Edited by mIRCata
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 hours ago, mIRCata said:

 

T.e проблем се получава при различни машини, но винаги само на 1? Не е винаги да речем само на настолния компютър. Може и да е на другата (лаптопа), но прекъсването е само на 1 машина в даден момент?

 

Да.

2 hours ago, mIRCata said:

 

 

Може да пробваш да ползваш WinMTR - да видиш къде изчезват пакетите.

 

Благодаря за идеята!

Тест №1

Тест №2 + Видео какво точно става, тук стана само веднъж в началото. Едва ли претоварване на диска е проблема защото като се получи нямаше голямо натоварване(получава се и на SSD-то). Куриоза с GIF-овете не проработи, този път.

 

Отново Ви благодаря за вниманието! Дори и да не стигнем до никъде поне научавам нещо ново!

Edited by Legna
Link to post
Share on other sites

Ти имаш загуба на пакети между компютъра и рутера ти. От там започва. Даже като гледам, най-много са от там. Но пък може и да е от някакво приоритезиране на трафика и рутера да не обръща внимание на тези пакети от програмата и затова да показва така, но поне загубите почнаха малко преди да почне писането по диска. Който после яко се натовари на 60МБ/с Процесора също дръпна - някаква антивирусна?

Link to post
Share on other sites

Дори рутера да не отговаря заради приоритизиране на трафика, имаш загуби на пакети до aggregation gateway, както и до следващия хоп 94.155.94.22 - такова нещо не би трябвало да се случва.

Щеше да е по-интересно първо да пуснеш WinMTR и чак след това да стартираш свалянето. Така щеше да се види, дали изгубените пакети са в зависимост от натоварването или просто си ги има.

 

Можеш да пробваш и следните неща:

- ако IPv6 не ти трябва изключи го; 

- в настройките на мрежовия контролер изключи "Allow the computer to turn off this device to save power";

- направи тест с връзка на 100 Mb/s и виж дали пак има загуби на пакети. 

Link to post
Share on other sites

Чудя се аз защо този месец не ми излиза сметка за интернета - миналия месец са ме таксували 2 пъти в началото и средата на месеца......

Link to post
Share on other sites
On 5/19/2022 at 10:27 AM, Legna said:

Здравейте,

 

Понеже от скоро съм абонат на Cooolbox(Пловдив, Южен) и преди не е имало толкова силна връзка на този адрес се чудя дали проблема не е от мен...

 

Проблема е следния:

Често при сваляне се губи интернет връзката за около 10 секунди, но само и единственно на компютъра който сваля в момента. Също така това се случва и когато се пробвам да изпратя GIF чрез Discord... отново само и единственно на същия компютър.

 

Това ме кара да мисля, че проблема е от мен.

До сега съм пробвал:

- Множество рестарти на рутера и медия конвертора(?)

- Смяна на рутер (от TL-WR1043ND към Archer C6 3.20)

- Друг кабел (cat 5e)

- Преинсталация на Windows, включително и тестове под Linux.

- Друго устройство (Горкия лаптоп не може да дигне тези скорости, че да има проблем - дори и с гигабитова лан карта)

- Смяна на торент клиент с/без допълнителни настройки(от qBittorrent към Deluge, Transmission), случва се и при сваляния от Steam и други подобни приложения, но по рядко.

 

Спецификации на компютъра:

 

- ASRock H81M-VG4 с Realtek RTL8111G(вграден)| i5 - 4460 | 8GB Ram | Crucial MX500 500GB + Toshiba P300 3TB

 

Тъй като дъното няма възможност за допълнителна лан карта поради обема на графичната карта се чудя дали Тaзи USB джаджа би била добра да помогне при откритие на проблема?

 

 

А пробва ли просто да махнеш рутера и да включиш компютъра към media converter-а с кабел?

Звучи ми като да имаш проблем с рутерите нищо, че си пробвал два различни.

Link to post
Share on other sites
On 5/19/2022 at 7:36 PM, plameni said:

 

Щеше да е по-интересно първо да пуснеш WinMTR и чак след това да стартираш свалянето. Така щеше да се види, дали изгубените пакети са в зависимост от натоварването или просто си ги има.

 

 

Според мен пакетите се губят защото интернета изцяло спира(дано не написах някои бисер) на машината за около 10с която сваля в момента. Не успях да открия изгубени пакети при нормално ползване преди сваляне.

On 5/19/2022 at 7:36 PM, plameni said:

 

Можеш да пробваш и следните неща:

- ако IPv6 не ти трябва изключи го; 

- в настройките на мрежовия контролер изключи "Allow the computer to turn off this device to save power";

- направи тест с връзка на 100 Mb/s и виж дали пак има загуби на пакети. 

 

Изключването на IPv6 не промени нищо както и другата опция. Тази "черна дупка" не се случи под 100 Мб/с, нямаше и загуба на пакети.

 

On 5/19/2022 at 6:55 PM, mIRCata said:

Процесора също дръпна - някаква антивирусна?

Windows Defender-a си бръжди, но съм пробвал и без него и без firewall - няма промяна.

10 hours ago, w00x said:

 

А пробва ли просто да махнеш рутера и да включиш компютъра към media converter-а с кабел?

Звучи ми като да имаш проблем с рутерите нищо, че си пробвал два различни.

Искаше ми се да е от рутера. Получава се и през другата джаджа.

 

Дали е възможно работата да става от media converter-a? Доста си загрява :D

 

Oтново благодаря на всички за помощта и отделеното време! Извинявайте, ако ви създавам главоболия.

Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Legna said:

Искаше ми се да е от рутера. Получава се и през другата джаджа.

Дали е възможно работата да става от media converter-a? Доста си загрява :D

 

Може да пробваш с друго захранване. Имах случай, в който медия-конвертора правеше проблеми при натоварване, заради издъхващо захранване.

Ако няма промяна, обади се на поддръжката и помоли да направят проверка.

Link to post
Share on other sites

А колко торента имаш заредени? Какви са ти настройките на торент клиента за брой ноудове и т.н? Да не пускаш прекалено много конекции и да го забиваш?

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
23 hours ago, w00x said:

А колко торента имаш заредени? Какви са ти настройките на торент клиента за брой ноудове и т.н? Да не пускаш прекалено много конекции и да го забиваш?

Предимно никога не свалям повече от един. Настройките винаги са били каквито са си по подразбиране. Пробвах и с малко и с много малко връзки, но пак ставаше.

Ставаше, но до вчера. От вчера вече няколко сваляния и множество рестарти и проби да симулирам проблема - не става. Мисля, че го премахнах напълно!

 

От толкова ум не се сетих изобщо за драйвърите. Реших да ползвам офицялния драйвър от Realtek, а не този който Microsoft доставя. Та ако случайно друг попадне на този пост със същия проблем и със Realtek RTL8111G карта, може да пробва този драйвър.

 

Благодаря отново на всички които помогнаха!

Edited by Legna
Link to post
Share on other sites
On 5/20/2022 at 12:36 PM, mIRCata said:

Чудя се аз защо този месец не ми излиза сметка за интернета - миналия месец са ме таксували 2 пъти в началото и средата на месеца......

@mIRCata , през изминалия месец април при няколко клиента се е получило дублиране на фактури в нашата система. Проблемът е бил прихванат и коригиран, така че да се пренасочи повторното плащане към фактурата, която излиза през май. Вашият случай е един от тях. В настоящия месец май - нямате задължения. Следващата фактура, която предстои да Ви бъде издадена, ще бъде на дата 02.06.2022 г.

Link to post
Share on other sites
48 minutes ago, JoyDay said:

В настоящия месец май - нямате задължения

Е, то оставаше да имам :D

При мен се плащат автоматично от банката, но ми направи впечатление, че нещо се забави писмото за плащане, в транзакциите на кредитната карта не го видях и като се разгледах - беше това.

 

Link to post
Share on other sites

Ей сега отново приложението не намираше интернет на телевизора в хола. Показваше няма връзка с интернет. А при пускане на HBO Max - работеше.

Трябваше да се спре принудително и пак да се спусне за да хване връзка и да тръгне да работи

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...