Jump to content
BulForum.com
beku

Cooolbox by ITD Network

Recommended Posts

Отвори хелп файла и ще намериш отговор на повечето си въпроси.

https://www.cooolbox.bg/images/cb/help/Icotera-i6850_User-Guide_1.16.0-BG.pdf
Съмнявам се, че имат чак такъв достъп до устройството, че да ти следят вътрешната мрежа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dahter, понеже си в позиция че не можеш да избягаш от новото им устройство, просто изчакай да ти го инсталират и го пробвай някакво време в режим рутер. Ако те устройва, може да продадеш поръчания рутер.

За следенето, и аз силно се съмнявам, че биха се занимавали с подобни простотии.

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.png

 

Моля?

Използвам устройството в режим "преходно устройство", но ако искам да го използвам като "преходно устройство" трябва да мина в режим Router mode?

4 пъти го прочетох това изречение. Аз ли нещо пропускам?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това ми напомня на програмиста, купил 10 хляба :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Очевидно е грешка. На твое място бих им се обадил за да го оправят по-бързо за да няма конфузии.

Edited by tedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, w00x,

При последните правени доработки се е получило недоразумение. Благодарим за обратната връзка, информацията вече е коригирана.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/14/2019 at 6:46 PM, dahter said:

Чудя се дали да ползвам новото устройство, което предлагат. Има ли поддръжка на QOS и безопасно ли е да се използва. В смисъл такъв понеже имат достъп до него могат ли да виждат какво се случва във вътрешната мрежа, колко и какви устройства са свързани. Доколкото видях новите устройства не използват предишния интерфейс и портал за логване и управление, а използват фабричния си. Мога ли да им сменям firmware-а и аз ли избирам admin username-a и паролата. Има ли опция да създам Guest мрежа?

 

Здравейте, dahter,
Устройството Icotera i6850 няма QoS функционалност, достъпна за крайния потребител. Колегите от техническа поддръжка имат дотолкова достъп до устройството, колкото да могат да съдействат на клиент при евентуален проблем и да видят какви устройства има закачени в мрежата. Относно смяната на firmware, не е достъпно и е недопустимо да се прави от клиенти. Потребителското име и парола могат да се променят, според желанието на потребителя. 
На този етап не е предоставена възможност за създаване на повече от една Wi-Fi мрежа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тоя speedtest нещо откачи...

Взе да дава ъплоуд над гигабит :lol:

 

a18e7bfe-af85-4d1d-8e46-fda91761df24.png 539b4122-9dd4-4821-8c06-797a7d1727bf.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това с апп-а ли?

Докато тествах около моите "проблеми" преди 2-3 месеца, с FF и аз видях няколко пъти ъплоуд над 1000. С апп-а и сега, и оттогава, винаги е нормално - около 950 в двете посоки, в зависимост от сървъра. Някои сървъри (като А1 напоследък) достигам не повече от 860 някъде на даунлоуд.

Иначе да им се обадим да оправят проблема :lol: .

Доколкото знам конвертора се води 1.25 Gbit, но мрежовите ни карти са гигабитови, така че вероятно е несъвършеност в изчисляването на скоростта от спеедтеста.

Edited by tedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

С app-а. Първият тест е към Evolink, а вторият към A1. В началото на ъплоуда тръгва от около 2500 и постепенно пада до тези скорости.

Ако не ме лъже паметта, едно време на компютри с Kaspersky виждах фантастични ъплоуди от по 200-300 mbs и повече на 100 mbs връзка.

Предполагам, че това сега е заради Windows-кия defender. Инсталацията на този компютър е съвсем "прясна".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

 

Във връзка с промяна на търговските условия от страна на Нова Броудкастинг Груп цената на пакет Diema Extra се увеличава на 7,99 лв с ДДС считано от 01.07.2019 г.
Повече информация можете да намерите тук.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кво стана с cooolbox в Кършака. Всичко се сгомнясва много яко. Всяка седмица почва по- зле и по- зле да става. Преди нямах никакви прекъсвания, сега са всяка седмица. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е само Кършака. Навсякъде е и май не е от Куулбокс.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какво означава това? То не се трае бъркат ми да не казвам къде...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Означава, че в Кичука също има проблем и проблема е в големите доставчици, а не в Куулбокс. Не случайно част от сайтовете работят, а друга част не работят. Ако бяха Куулбокс, нямаше да можеш да отвориш нищо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дайте пример какво не ви отваря. Не забелязвам проблеми аз. Всъщност отдавна не съм забелязвал и най-малкия проблем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щеше да има няква профилактика тая вечер....

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, w00x said:

Означава, че в Кичука също има проблем и проблема е в големите доставчици, а не в Куулбокс. Не случайно част от сайтовете работят, а друга част не работят. Ако бяха Куулбокс, нямаше да можеш да отвориш нищо.

При мен го има това да. Част от сайтовете работят, част не. И ми създава голямо неудобство

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, tedy said:

Дайте пример какво не ви отваря. Не забелязвам проблеми аз. Всъщност отдавна не съм забелязвал и най-малкия проблем.

 

Сървърите на Оувъруоч тотално сгънаха за 20 минути.

Twitch също.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аа, някви гейм сървъри, стрийм шитз... явно затова не съм забелязал проблеми :) . Трябваше който може да пробва и през други доставчици дали е така.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте sasshko, възможно е проблемите, които сте наблюдавал с определени сайтове да са следствие на —>>https://blog.cloudflare.com/cloudflare-outage/

Можете ли да ни дадете допълнителна информация за часовия диапазон, в който наблюдавахте прекъсванията и конкретните дестинации, с които сте имал затруднение?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, JoyDay said:

Здравейте sasshko, възможно е проблемите, които сте наблюдавал с определени сайтове да са следствие на —>>https://blog.cloudflare.com/cloudflare-outage/

Можете ли да ни дадете допълнителна информация за часовия диапазон, в който наблюдавахте прекъсванията и конкретните дестинации, с които сте имал затруднение?
 

 

23:07

Overwatch сървъра на Близард. Имаше лаг и прекъсвания.

Пуснах и пинг към google.com по същото време, който ми връщаше загубени пакети. Към 10% от изпратените.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, w00x said:

Пуснах и пинг...

 

Пускайте pathping за анализ и малко по-детайлна статистика по цялото трасе до хоста, който ви интересува:

 

image0091123751435438.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Безплатната версия на програмата, която използвам, няма pathping. Пуска го, но не показва хоповете, а само крайния резултат.

Трябва ми програма, защото когато имам проблем, пускам пинговете към няколко сървъра на всеки 2 секудни и ги гледам в продължение на час или повече.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...