Jump to content
BulForum.com
beku

Cooolbox by ITD Network

Recommended Posts

За обслужването което имаше до преди, са им много. Сега се водим VIP клиент (точката ни е една от може би 10-15 в БГ), ще видим след тази издънка как ще се развият нещата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нещо става и интернета в момента до определени външни дистинации е леш! На телефона или има мн недоволни или нещо не ме отразяват.

Edited by exabyte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нета верно отиде по дяволите. Много често взе да се случва. Аз толкова проблеми сумарно съм нямал откакто съм абонат, колкото се появиха през последните няколко месеца.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко след като звънях ми върнаха обаждането. Били им нафлудили някаква мрежа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Били им нафлудили някаква мрежа.

 

Това е официалната версия :)

Имат проблеми с международния си доставчик. По-точно доставчика има някакви проблеми.

Иначе българския нет требе да си върви.

Тоя месец така ще бъде  :laughing1:

Резил. На баш най-вип доставчика да му се случат такива работи  :lol:

Edited by biodesign

Share this post


Link to post
Share on other sites

Наистина....

някой има ли информация защо изобщо се наложи да сменят външен доставчик?! Логичното е, че вероятно им излиза по-евтино, ама дали е само това..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е официалната версия :)

Имат проблеми с международния си доставчик. По-точно доставчика има някакви проблеми.

Иначе българския нет требе да си върви.

Тоя месец така ще бъде  :laughing1:

Резил. На баш най-вип доставчика да му се случат такива работи  :lol:

 

Имаш някаква вътрешна информация която искаш да споделиш или просто си спамиш темата както правиш в тази за ebay? Аз не виждам да е имало проблем с целия външен трафик (имам пуснат smokeping към доста дестинации).

Edited by exabyte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нещо става и интернета в момента до определени външни дистинации е леш! На телефона или има мн недоволни или нещо не ме отразяват.

Винаги не отговарят на техния телефон. Аз съм звънял поне 5пъти, и 5те ми връщат обаждане след поне 20мин - някаква политика е.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като се отвори дума за телефона, та се сетих...

 

Във въпроса: 'А бе к'во стана с .......? Щеше има някакво развитие', на мястото на точките мога да напиша няколко неща, които чакат от месеци или повече от година.

Относно 0700 номера, както вече казах и в предния си коментар,  сме допуснали пропуск, като не сме обърнали внимание на промяната в политиката за таксуване на мобилните оператори на такъв тип номера.

Вече работим за решаването на този въпрос.

... и така четири месеца.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Наистина....

някой има ли информация защо изобщо се наложи да сменят външен доставчик?! Логичното е, че вероятно им излиза по-евтино, ама дали е само това..

Не сме сменяли доставчика, а добавихме нов (Telia), като в момента сме пуснали основна част от трафика през него. Обмисляме го отдавна, но решението беше катализирано от няколкото поредни аварии, които имаше първия доставчик (Hurricane Electric) през декември. HE имат много добра свързаност, но за съжаление се оказаха доста нестабилни. Основния проблем с тях е, че при авария (напоследък доста чести) трафика не спира, а се влошава или се black hole-ва, което не ни позволява автоматично да преминем към резервен доставчик. Telia има славата на най-добрия и най-стабилния от доставчиците първо ниво и е повече от два пъти по-скъп. Рядко сме си позволявали компромиси с качеството на услугата и винаги сме съжалявали и бързо сме се коригирали. Вчера имаше флууд.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като се отвори дума за телефона, та се сетих...

 

 

 

... и така четири месеца.

На 1-ви март ще го обявим. (Тази година)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първоначалната информация, която бяхте дали преди няколко месеца в този форум, ставаше дума за нов дизайн на опорната мрежа с нов доставчик, също така че сте открили проблеми в самия нов дизайн.

Та смятам е нормално при зачестили проблеми потребителите да се питаме подобни неща :) .

Но с горния пост поне обяснихте малко по-подробно, в крайна сметка няма кой знае каква драма, случват се проблеми, особено когато се смени нещо основно. Видяхме примерно Windows през какви големи перипетии мина след Win7 та до Вин10, където още има купища проблеми, които не са оправили.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имаш някаква вътрешна информация която искаш да споделиш или просто си спамиш темата както правиш в тази за ebay? Аз не виждам да е имало проблем с целия външен трафик (имам пуснат smokeping към доста дестинации).

 

Имам. Проблем ли е?

Но, нека бъде флуд, както се изрази ИТД  :laughing1:

Интересно е само как тоя флуд основно е към трасета дето се ползват за иптв на други доставчици. А от същите иптв доставчици телевизията си върви при други исп-та.

Ама некои хора, дето иначе са много отворени сега мълчат някак си.

Поне по едно сапунче да ви подарят от кулбокс, че къпане без сапун си е чисто мокрене само.

Edited by biodesign

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имам. Проблем ли е?

Но, нека бъде флуд, както се изрази ИТД  :laughing1:

Интересно е само как тоя флуд основно е към трасета дето се ползват за иптв на други доставчици. А от същите иптв доставчици телевизията си върви при други исп-та.

Ама некои хора, дето иначе са много отворени сега мълчат някак си.

Поне по едно сапунче да ви подарят от кулбокс, че къпане без сапун си е чисто мокрене само.

 

Услугите на Google също имаха/имат проблем. Телефона ми вече 2-ри ден вади съобщение Network Error, please try again, когато съм закачен на Coolbox мрежа. Такова съобщение не съм виждал за последните 9 години, през които ползвам Андроид.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Услугите на Google също имаха/имат проблем. Телефона ми вече 2-ри ден вади съобщение Network Error, please try again, когато съм закачен на Coolbox мрежа. Такова съобщение не съм виждал за последните 9 години, през които ползвам Андроид.

Аз пък точно с телефона не съм имал проблем от доста (известно) време.

Даже последната седмица започнах да ползваме Viber и за аудио разговори (досега ползвахме whatsapp), защото при случаен разговор видях че са го пооправили и засега е Ок. А на телефона месинджърите разчитат на GCM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Услугите си работят, но съобщението се появява постоянно. Дори не знам кое приложение го вади, защото не е в нотификейшъните, а в долната част на екрана и излиза без значение от отвореното приложение. Мисля, че е директно от операционната система.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Услугите на Google също имаха/имат проблем. Телефона ми вече 2-ри ден вади съобщение Network Error, please try again, когато съм закачен на Coolbox мрежа. Такова съобщение не съм виждал за последните 9 години, през които ползвам Андроид.

 

С моя телефон нямам никакви проблеми нито когато съм към Виваком, нито когато съм към Булсатком, нито към оптиката на Мтел.

Share this post


Link to post
Share on other sites

С моя телефон нямам никакви проблеми нито когато съм към Виваком, нито когато съм към Булсатком, нито към оптиката на Мтел.

То както казах, и аз (и не само) нямам проблем когато съм на оптиката на Кулбокс ;) . Сигурно е нещо от телефона му или е локално при него и/или рутера.

Share this post


Link to post
Share on other sites

С моя телефон нямам никакви проблеми нито когато съм към Виваком, нито когато съм към Булсатком, нито към оптиката на Мтел.

 

Защо изобщо се обаждаш тогава? Какво искаш да кажеш с това си мнение? Как твоето мнение е адекватен отговор на "Имам проблем с телефона, когато съм закачен на мрежа използваща Куулбокс?"

 

То както казах, и аз (и не само) нямам проблем когато съм на оптиката на Кулбокс ;) . Сигурно е нещо от телефона му или е локално при него и/или рутера.

 

Не е проблема с телефона ми, защото като мина на мобилен интернет - проблема изчезва.

Имам го само на мрежи на Куулбокс (2 различни) и започна вчера към 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, имах предвид локално в твоя район, а не конкретно в теб. Иначе пробвай в друга Wifi мрежа на друг доставчик ако можеш. Може да е само на Wifi, случвали са ми се такива работи, на мобилен да работи всичко иначе.

Колкото до biodesign, ти сериозно ли го питаш..., то е от 100км ясно, че троли с това мнение :) . Няма лошо - тези, които четат е нужно да разсъждават малко, и такива мнения не биха имали никакво значение, нито да дразнят някого.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо изобщо се обаждаш тогава? Какво искаш да кажеш с това си мнение? Как твоето мнение е адекватен отговор на "Имам проблем с телефона, когато съм закачен на мрежа използваща Куулбокс?"

 

 

Не е проблема с телефона ми, защото като мина на мобилен интернет - проблема изчезва.

Имам го само на мрежи на Куулбокс (2 различни) и започна вчера към 2.

 

С това си мнение искам да кажа, че кулбокс ИМАТ проблеми с интернета си. Сега разбираш ли го или да го напиша по-бавно?

И тези проблеми са от няколко дни. И не се знае кога и дали ще ги оправят. Щото нито един друг оператор ги няма!

Edited by biodesign

Share this post


Link to post
Share on other sites

С това си мнение искам да кажа, че кулбокс ИМАТ проблеми с интернета си. Сега разбираш ли го или да го напиша по-бавно?

И тези проблеми са от няколко дни. И не се знае кога и дали ще ги оправят. Щото нито един друг оператор ги няма!

 

Напиши го и в жълто ако искаш. Не виждам причина да повтаряш нещо, което съм констатирал и сам още вчера. И то с подобен тон.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Напиши го и в жълто ако искаш. Не виждам причина да повтаряш нещо, което съм констатирал и сам още вчера. И то с подобен тон.

А, аз не виждал смисъл да задаваш въпрос и след това да си отговаряш сам.

Т.е. има смисъл в това, но той е от една компетенция в бяло с червени кръстосани линии под 90 градуса.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А, аз не виждал смисъл да задаваш въпрос и след това да си отговаряш сам.

Т.е. има смисъл в това, но той е от една компетенция в бяло с червени кръстосани линии под 90 градуса.

 

Аз не съм задал въпрос.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...