Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

Здравейте, chasti,

 

Моля на лично съобщение да ни изпратите актуален телефонен номер за връзка. Бихме искали да се чуем с Вас, за да получим по-ясна представа какво е Вашето оплакване и разбира се, да реагираме на сигнала, който сте подали. 
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Напоследък получавам съпорт на ниво: тоя пък ся кво иска... да има интернет или телевизия ли пак? Ще ме кара да пиша мейл, да ме извинява. Аааа ма тоя ме пита нещо конкретно. Няма значение, ще се направя, че не съм видял/а въпроса и/или ще отговоря на нещо което не ме е питал и ще го отсвиря уж вежливо, белким спре да ме занимава.

Че аз точно за това започнах да рейджвам, въпреки закараните им лично то мен поне 150 абоната. Нивото на подбор на кадрите за телефонните им линии е паднало до толкова, че доживях при последното си обаждане до тях да получа отговор... - Ми... не мога да ви помогна. А ставаше въпрос за нещо съвсем елементарно и постижимо за разбиране от същество с брой мозъчни клетки, равен поне на тия, дето се съдържат в консерва с цаца.

А само като си помисля, че имаше време, когато операторите правеха нещо като конферентни разговори в опит да решат даден проблем на клиента...

 

П.п. За пичовете от ремонтните групи обаче мога да говоря само суперлативи! В изключително редките случаи, когато се е налагало да ми идват на място, просто... Егати, искам да имам и при мен хора с подобно ниво на общуване с клиента....

Edited by gado
Link to comment
Share on other sites

Подкрепям за второто, за първото нямам наблюдение.

 

П.С. Може пък да залагат на това, че рядко се налага да се звъни на съпорта и за това летвата там да е толкова ниско :D

Link to comment
Share on other sites

И моя изведнъж запече...

И с новия доставчик, пинга ми към Оувъруоч сървърите е с 10мс по-висок. Това са 25% повишение...

Edited by w00x
Link to comment
Share on other sites

15-тина минути по-късно се оправи. Дано не са чести такива прекъсвания. Между другото DNS-a скоро не е фейлвал :Р .

Аз не играя онлайн и няма да ми прави впечатление точно такава разлика в пинга, но ако е истина (и гледам и други се оплакват), не е добре.

Иначе в скоростта навън, която ме интересува, уж засега не виждам влошаване.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

. Нивото на подбор на кадрите за телефонните им линии е паднало до толкова, че доживях при последното си обаждане до тях да получа отговор... - Ми... не мога да ви помогна. А ставаше въпрос за нещо съвсем елементарно и постижимо за разбиране от същество с брой мозъчни клетки, равен поне на тия, дето се съдържат в консерва с цаца.

А само като си помисля, че имаше време, когато операторите правеха нещо като конферентни разговори в опит да решат даден проблем на клиента...

 

П.п. За пичовете от ремонтните групи обаче мога да говоря само суперлативи! В изключително редките случаи, когато се е налагало да ми идват на място, просто... Егати, искам да имам и при мен хора с подобно ниво на общуване с клиента....

Причината е, че едните се "ръководят" некадърно, щом може да говорят по телефона , това е достатъчно :) , а другите имат наистина строги, но справедливи управници. Смяната на водещия международен доставчик май съесем ще скофти нещата :) И таймшифта едва ли някога ще е на ниво :)

Link to comment
Share on other sites

Ако ползват телепойнт няма да се оправят... Тия цървули от телепойнт снощи бил им спрял тока... едно кило хостинг компании ги ползват уж генератори трябва да имат... ама ако копат койни генераторите няма да издържат много.

Link to comment
Share on other sites

И с новия доставчик, пинга ми към Оувъруоч сървърите е с 10мс по-висок. Това са 25% повишение...

Същата работа и при мен в Уортъндър. И дори понякога скача с доста повече. Което води до наистина драстично влошаване на качеството на игра.. Гледайки си риплеите после (изтеглени директно от сървърът) се оказва доста често, че съм преследвал и обстрелвал цел, която изобщо е е била там :)

А това преди изобщо не беше така.

 

Ама нищо, де... В момента съм в процес на ослушване за алтернативен ISP. Понеже предвид скапването на услугата и спадналото ниво на обслужване, смятам, че не получавам това, за което си плащам съвсем съвестно всеки месец.

Link to comment
Share on other sites

Е, вие какво повече искате, 1 гбит за 25 лв... така като ви слушам явно е трябвало да сменят с някой по-евтин доставчик за да излязат сметките... явно. Аз все още смятам, че получавам това, което плащам :) .

Последно преди няколко месеца като имах вземане даване със съпорта, нещата бяха съвсем наред, търсят ме след мои постове тук, обсъждаме и т.н. Освен в рамките на месеци нещо тотално да се е променило..

Link to comment
Share on other sites

Аз съм си на 100mbit. И честно казано, докато играя, пинг-а ми е по-важен от скоростта.

Нищо не се е променило. Миналата седмица ми звъняха относно мой пост с оплакване тук, за да видят дали проблема продължава.

 

С предния доставчик на международен нет, който ползваха, на няколко пъти връзката към PSN и Overwatch сървърите тотално се сриваше. С този за сега не съм видял проблем с Overwatch конкретно.

Link to comment
Share on other sites

Е, вие какво повече искате, 1 гбит за 25 лв... така като ви слушам явно е трябвало да сменят с някой по-евтин доставчик за да излязат сметките... явно. Аз все още смятам, че получавам това, което плащам :) .

Последно преди няколко месеца като имах вземане даване със съпорта, нещата бяха съвсем наред, търсят ме след мои постове тук, обсъждаме и т.н. Освен в рамките на месеци нещо тотално да се е променило..

Там е работата, че 1 гбит изобщо не ми е нужен. Това първо. Второ. Нещата изобщо не опират до скъпо или евтино  ;)

Link to comment
Share on other sites

Винаги опират ;) .

Дали за клиента или за ISP-то... ISP-то гледа да си оптимизира/намали разходите (или поне по-маловажните). Винаги във всяко нещо има някакъв баланс, в който парите са част от уравнението. За който не си "прави сметката" (т.е. скъпо/евтино) то това вече е друга тема.

А за теб като клиент това също е от значение, дори да е индиректно (ако си толкова богат че да не ти прави впечатление и 100 лв да плащаш). В този дух, винаги имаш мтел насреща, там ггбит е 100 лв :) . И обслужването най-често е отчайващо. Всъщност мтел имат и по-ниски тарифи от 1гбит.

Според мен кулбокс осъзнават много добре, че за 1ггбит винаги ще има хора за тази цена, дори да намалят качеството на съпорт или др. подобни неща. Нищо ново не казвам. Та те май вече имат само 1 физически офис..

Link to comment
Share on other sites

Гледам, че някои се оплакват от сьпорта, не знам, преди две години близо когато ги напуснах не сьм имал ядове- единствено проблем за мен ми беше телевизията, дьрвените дистанциони и бавните кутийки. От 4 /четири/ дни както сьм се вьрнал отново при тях -  естествено сега само с един бокс, за да не оставям майка ми без ТВ - нямам оплаквания от сьпорта, даже бих изказал суперлативи за вниманието, което ми бе оказано за един проблем, който вьзникна, но то не е по тяхна вина, а тьпия рутер/моя/ макар и скьп ми направи малко главоболия, но взаимно успяхме да решим проблема и дори имах контролни прозвьнявания дали всичко е - ОК!! Адмирации само за това!!

Link to comment
Share on other sites

В работата сме на гарантиран МТЕЛ за 140лв, ако не се лъжа. Скороста е около 5-6MB на download, ъплоуда не съм тествал все още.

Последно миналата седмица в делничен ден беше (дали Петък) интернета спира около 22ч. Нямаме ли интернет, цялата фабрика спира кажи речи. Колега звъни на съпорта и получава следният отговор:

 

- колега: Здравейте, да проверим защо нямаме интернет

- съпорт: Е как, ние имаме обявена профилактика

- колега: а къде я обявихте? На кого се обадихте или пратихте е-мейл?

- съпорт: ами... явно сме ви пропуснали. Да знаете тази вечер няма да имате до 03ч интернет

 

Съответно минаваме на бекъпа и в 03:10 все още опорния МТЕЛ го няма. Звъним:

 

- колега: здравейте, все още нямаме интернет

- съпорт: наложи се да удължим малко времето, опитайте след 06ч

 

и те така... Да им имам гарантираният интернет.

 

П.С. Бяхме на Новател, който е БЕТОН (може би една идея по-добре от кулбокс), но на шефовете им се стори скъпо и... ха познай.

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

Бяхме на Новател, който е БЕТОН (може би една идея по-добре от кулбокс), но на шефовете им се стори скъпо и... ха познай.

 

Да ви имам и шефовете и фабриката!

Що не организирате благотворителна кампания да им помогнете финансово на горките собственици, или да вземете да си плащате за да работите там!

Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

Извинявам се, сумата е била друга - 400лв за основно трасе (оптика индустриална зона Радиново) и бекъп по въздух. Преди на Новател - 700лв. Таксите са месечни ;)

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

Да бе, к'во са 300 лв на месец разлика... вие и шефа ви ги копаете тези пари.. :)

Ако сте филиал на Мерцедес примерно, тогава 300 лв вероятно няма да са никакъв фактор.

Всеки нормален (шеф) си прави сметката и баланса и в никакъв случай не трябва да се мисли и говори в крайности и ангро (както между другото за всичко е отношението такова в тази държава). В случая сте имали прекъсване, вероятно имате и други чат пат. Всичко това влиза в уравнението когато се смятат плюсовете и минусите от дадено решение, заедно с прогнозите. Ако за времето на това прекъсване имате някакви загубени ползи, което се измерва в пари, заедно с честотата на такива събития, всеки може (трябва) да анализира дали тези 300 лв на месец се "компенсират" от загубите, че и вероятно надминават.

 

Кулбокс колко пари ви предложиха оферта.. ако имат покритие.

Link to comment
Share on other sites

Офтопик е, но 400/700 или нещо подобно е евтино за такъв тип корпоративна свързаност. :) А щом фабриката спира, плащаш на всичките по толкова, а може и по повече и си клатиш BGP–то отгоре. :)

Link to comment
Share on other sites

Но явно шефа му не мисли така и/или са малка фирма, и предполагам 300 лв по-малко за Мтел, плюс обикновен евтин бекъп доставчик им върши работа нормално. Нормална негарантирана тарифа, особено нощно време, си достига скоростите сигурно в 99% от времето за повечето хора, зависи вече дали имат постоянен 24/7 поток от данни, който да "усети" флуктуациите, породени от агрегирането на трафиците.

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...