Jump to content
BulForum.com
beku

Cooolbox by ITD Network

Recommended Posts

А, няма такова нещо. Кулбокс е "най-иновативният" и "гъвкав" доставчик. Поради тази причина имат само един офис, плаща се с регистрация на карта и куп други "улеснения". Ние сме "заблудени" и нищо не разбираме. Режат услуги, ама то е по-добре така, но ние не го разбираме, защото сме закостенели мозъци... Те са ехеее, а ние... 

 

А най-обичам да правят опит да ме убеждават как когато ме затрудняват по някакъв начин, как, всъщност, те ме улесняват, ама аз не разбирам... Все едно мобилен оператор да ми обяснява как вдигайки таксата ми, на мен ми е по-евтино... С това отношение се стига доникъде. А още по-лошо се пада, когато някой си е повярвал и не слуша какво му се говори. В случая Кулбокс си мислят, че са прекалено куул, за да се вслушат в нещата, които им се казват в "някъФ си форОм"... А още по-големия резил е как един през друг влизат и четат, но от вчера ни вопъл, ни стон... Скоро ще има включване, в което пак ще се говорят тинтири-минтири и с редовните заучени фрази тип "гражданското за пред гостите"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

А, няма такова нещо. Кулбокс е "най-иновативният" и "гъвкав" доставчик. Поради тази причина имат само един офис, плаща се с регистрация на карта и куп други "улеснения". Ние сме "заблудени" и нищо не разбираме. Режат услуги, ама то е по-добре така, но ние не го разбираме, защото сме закостенели мозъци... Те са ехеее, а ние...

 

А най-обичам да правят опит да ме убеждават как когато ме затрудняват по някакъв начин, как, всъщност, те ме улесняват, ама аз не разбирам... Все едно мобилен оператор да ми обяснява как вдигайки таксата ми, на мен ми е по-евтино... С това отношение се стига доникъде. А още по-лошо се пада, когато някой си е повярвал и не слуша какво му се говори. В случая Кулбокс си мислят, че са прекалено куул, за да се вслушат в нещата, които им се казват в "някъФ си форОм"... А още по-големия резил е как един през друг влизат и четат, но от вчера ни вопъл, ни стон... Скоро ще има включване, в което пак ще се говорят тинтири-минтири и с редовните заучени фрази тип "гражданското за пред гостите"...

Следят и обръщат внимание, но НЕ МОГАТ нищо да направят, точно защото са най - иновативни :) и най-гъвкави. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

... и бързи... Мнооого бързи.

 

Във въпроса: 'А бе к'во стана с .......? Щеше има някакво развитие', на мястото на точките мога да напиша няколко неща, които чакат от месеци или повече от година.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

 

Прави сте, следим с интерес дискусията :)

 

Нямаме претенция да сме най-иновативни или най-гъвкави. Правим всичко така, че да е в унисон с ценностите и визията ни, за да чувстваме удовлетворение от резултата. Не винаги успяваме, но се стараем и се радваме, когато резултата се харесва. Не бихме направили нещо, което според нас не е редно, само защото някой го е поискал.

 

Относно 0700 номера, както вече казах и в предния си коментар,  сме допуснали пропуск, като не сме обърнали внимание на промяната в политиката за таксуване на мобилните оператори на такъв тип номера. Вече работим за решаването на този въпрос.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аха, правите нещата, за да сте удовлетворени вие, а не абонатите /клиентите/ ви... Хитро... Това изказване е за графата "No Comment". 

Направихте доста неща, с които абонатите /клиентите/ ви, не бяха съгласни. Едно от тях е премахването на двойната услуга. Но какво от това, вие, вероятно, сте били доволни от резултата, че сте успели да изнудите някои хора, които имат нужда от домашен телефон, да ви плащат 10лв. отгоре, а и сте били доволни, че някои си тръгнаха, защото с по-малко абонати, имате същите приходи /заради по-високата такса/, но по-малко вероятности за съпорт. Хем парите същите, хем отговорността по-малка...

 

Нали схващате защо пиша това /клиентите/... Има един неписан закон, който гласи, че клиентът винаги има право... Но за вас това не важи, защото е важно:"да чувстваме удовлетворение от резултата".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Останах с усещането за интервю на "мис"-ка, обикновено завършващо с: "Най-важното е да се забавля'аме..."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Определено е важно да се забавляваме ;)

 

Това ли е официалната позиция на Кулбокс АД?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-важното е нета да е добър. Телевизията е второстепенна и третостепенна услуга, която даже не разбирам какво й се гледа. Телевизиите са по-долни от помия, кво да им гледате, биг брадъра ли или там некви ферми и глупости, направо невероятно.

Като слушам, 99% от оплакванията са покрай телевизиите. Защото покрай нета явно мноого рядко се налага дори да се ползва 0700 или който и да е :) .

 

Като прекарвате услуга с комбинирано устройство (за тройна услуга), предполагам не карате клиента да се обажда допълнително някъде ако иска да ползва свой рутер, и у-вото да е в режим бридж..

Днес прекарах мтелска оптика на един адрес, устройството е рутер и раздава на нашия рутер 192.168 частен адрес. На въпроса че искам да е бридж, получих отговор, че не можели да си представят защо искам мой рутер (тяхното устройство е заключено), и да се обадя на някакъв телефон. Оттам след множество менюта, така и не ми свършиха работа, и сега се чудя какво и на кого да се обадя, и пак до офис ще се ходи. Предполагам при вас няма такива изцепки.

 

Това ли е официалната позиция на Кулбокс АД?

 

Силно се съмнявам. Простено им е, това не е официален форум на кулбокс :) .

Edited by tedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

И какво като не е официален форум?

Първите три поста на потребителя изразяваха официална позиция и звучаха като официален отговор, при това като от човек с над десет години в компанията.

Та затова питам...

 

Както и да е... подигравателното отношение към клиентите не е довело никого до добър край

Edited by plameni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аха, правите нещата, за да сте удовлетворени вие, а не абонатите /клиентите/ ви... Хитро... Това изказване е за графата "No Comment". 

Направихте доста неща, с които абонатите /клиентите/ ви, не бяха съгласни. Едно от тях е премахването на двойната услуга. Но какво от това, вие, вероятно, сте били доволни от резултата, че сте успели да изнудите някои хора, които имат нужда от домашен телефон, да ви плащат 10лв. отгоре, а и сте били доволни, че някои си тръгнаха, защото с по-малко абонати, имате същите приходи /заради по-високата такса/, но по-малко вероятности за съпорт. Хем парите същите, хем отговорността по-малка...

 

Нали схващате защо пиша това /клиентите/... Има един неписан закон, който гласи, че клиентът винаги има право... Но за вас това не важи, защото е важно:"да чувстваме удовлетворение от резултата".

 

Вярваме в свободата и в нуждата от взаимно удовлетворение от една връзка. Когато някоя от страните се почувства неудовлетворена, трябва да има свободата да я прекрати. Това е причината да нямаме срочни договори. Това е и причината да се чувстваме свободни да спрем предлагането на някоя услуга, когато тя вече не отговаря на възгледите ни.

 

 

Това ли е официалната позиция на Кулбокс АД?

 

Да

 

Най-важното е нета да е добър. Телевизията е второстепенна и третостепенна услуга, която даже не разбирам какво й се гледа. Телевизиите са по-долни от помия, кво да им гледате, биг брадъра ли или там некви ферми и глупости, направо невероятно.

Като слушам, 99% от оплакванията са покрай телевизиите. Защото покрай нета явно мноого рядко се налага дори да се ползва 0700 или който и да е :) .

 

Като прекарвате услуга с комбинирано устройство (за тройна услуга), предполагам не карате клиента да се обажда допълнително някъде ако иска да ползва свой рутер, и у-вото да е в режим бридж..

Днес прекарах мтелска оптика на един адрес, устройството е рутер и раздава на нашия рутер 192.168 частен адрес. На въпроса че искам да е бридж, получих отговор, че не можели да си представят защо искам мой рутер (тяхното устройство е заключено), и да се обадя на някакъв телефон. Оттам след множество менюта, така и не ми свършиха работа, и сега се чудя какво и на кого да се обадя, и пак до офис ще се ходи. Предполагам при вас няма такива изцепки.

 

Силно се съмнявам. Простено им е, това не е официален форум на кулбокс :) .

 

Няма изцепки.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кое е най-важно за един потребител се определя от...потребителя, а не от някоя всевишна сила или дървен философ, който има две-три дъвки в устата и ги дъвчи 5-7-8000 мнения.

 

Думите и позициите на този или онзи нямат никакво значение. Достатъчно е да видите делата и посоката на развитие...например последните 8 години. Пак ще повторя един свой коментар по-назад отново по подобен, пореден казус - първото впечатление рядко лъже. Много отдавна отмина тръпката и интереса от дискусии и надежди в доброто, в името на потребителите, затова и официалният им форум няма нищо общо с преди и е спокойно и тихо в него. Решението е лесно - алтернативи колкото искаш и така нещата приключват. А такива изскочиха достатъчно.

Edited by Samo_minava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Уникален доставчик, уникална позиция! Хвала!

 

И понеже предполагам кой се крие за никнейм ITD, не мога да повярвам, че той може да се държи по подобен начин. Както казах по-горе, когато човек се самозабрави, пада най-лошо!

Изводите са си за ITD.

Edited by Lucky Luciano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мненията и дъвките на тия с по 8000 мнения са пак на потребител.

Мненията като на теб (визирам samo_minava) дето ревеш и стана по-известен с тия 80 мнения с това дори от моите 8000, са на няколко потребителя, за разлика от сигурно хиляди други, които са доволни.

Гледай си тъпата телевизия и си реви там (тук) колкото искаш, на мен не ми пречиш. За мен (и за доста други хора, които познавам и ползват само нет) нета е от първостепенно значение да е добър.

Строго погледнато ако ще говорим, в името на раздела е записано "Интернет доставчици". И това е в подкрепа, че телевизията е от второстепенно значение, и явно е достатъчна за повечето хора.

Както сам каза, има алтернативи, ползваш ги, няма драма. Който избира кулбокс, трябва да свикне с политиката им, която стана ясно, че няма да се промени когато е в разрез с техните разбирания. Когато преценят, го правят, както това с 0700, така че и от реването има полза понякога - мен реването ти не ми пречи. Твоя воля. И аз ще си пиша каквото искам в такъв случай, което явно пък на теб ти пречи.

Кулбокс в някакъв смисъл не е за всеки, много хора си казват "не ми трябва гигабит".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Строго погледнато ако ще говорим, в името на раздела е записано "Интернет доставчици". И това е в подкрепа, че телевизията е от второстепенно значение..

 

Темата отдавна не е само за интернет.

Елементарна статистика: Pinned доставчици - 11 (1 прекратил дейност и 2 се сляха в 1, остават 9)

От тези 9, един даже не е доставчик на интернет, а само на телевизия, а само двама официално не предлагат телевизия.

При отдавна започналата конвергенция на телекомуникационните услуги, интернет е важен главно като преносна среда.

Edited by plameni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Темата вече не е за нищо /поне за мен/, след като разбрахме официалната позиция на фирмата...

Всичко останало е  :popcorn-and-drink-smiley-emotic  :popcorn-and-drink-smiley-emotic  :popcorn-and-drink-smiley-emotic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като прекарвате услуга с комбинирано устройство (за тройна услуга), предполагам не карате клиента да се обажда допълнително някъде ако иска да ползва свой рутер, и у-вото да е в режим бридж..

Наскоро правих такова нещо. През интернет страницата им се прави и е доста удобно. Реално мога да го направя и без да съм вкъщи.

 

Не е истина какви мнения има в темата. От доста години съм им потребител. Използвам тройна услуга с 3 телевизора. Мега доволен съм. Сега даже ще ги пускам на още едно място. Чакам ги да увеличат покритието за да ги пусна и на 3-то. Не знам какво толкова недоволствате. Като не ви харесва, винаги може да се прехвърлите при ментел или подобни.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Наскоро правих такова нещо. През интернет страницата им се прави и е доста удобно. Реално мога да го направя и без да съм вкъщи.

 

Можеш ли да избереш wifi-канала?

Ако си забравил wifi-паролата, имаш ли възможност да я погледнеш?

Ако не си вкъщи, имаш ли начин, без други помощни средства, да разбереш  IP-адреса, който си получил? 

Можеш ли да видиш активните устройства в домашната мрежа, взели адрес по DHCP и евентуално да резервираш IP-адрес за тях, без да набиваш ръчно MAC?

и т.н. , и т.н...  Още доста мога да пиша..

 

Ако някога си ползвал my.contact.bg, би трябвало да знаеш, че тези неща от мнооого, много години са стандартни за отдалечено управляеми клиентски устройства. 

 

Ама щом те кефи...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Уникален доставчик, уникална позиция! Хвала!

 

И понеже предполагам кой се крие за никнейм ITD, не мога да повярвам, че той може да се държи по подобен начин. Както казах по-горе, когато човек се самозабрави, пада най-лошо!

Изводите са си за ITD.

Официалната позиция е "Важно е да се забавляваме" :) ти да не си помисли нещо друго? :) Например, че мнението на клиента не е важно?

Колкото до самозабравянето и падането от високо - времето ще покаже...

Някой спомена, че Кулбокс се изживяват като елитарна услуга,( не е за всеки) затова и поведението им е такова - надменно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Можеш ли да избереш wifi-канала?

Ако си забравил wifi-паролата, имаш ли възможност да я погледнеш?

Ако не си вкъщи, имаш ли начин, без други помощни средства, да разбереш  IP-адреса, който си получил? 

Можеш ли да видиш активните устройства в домашната мрежа, взели адрес по DHCP и евентуално да резервираш IP-адрес за тях, без да набиваш ръчно MAC?

и т.н. , и т.н...  Още доста мога да пиша..

 

Ако някога си ползвал my.contact.bg, би трябвало да знаеш, че тези неща от мнооого, много години са стандартни за отдалечено управляеми клиентски устройства. 

 

Ама щом те кефи...

Това все пак е базово устройство. Никой не е казал, че ще имаш опции колкото с един Микротик примерно. Ставаше въпрос за превключване между bridge и ap режим. В режим ap го държах само няколко дена, през които нямаше грам проблем. Както и споменах в предишни мнения, защо не се прехвърлиш на ментел примерно? Там ще задоволят всичките ти желания, може би.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това все пак е базово устройство. Никой не е казал, че ще имаш опции колкото с един Микротик примерно.

Кой говори за толкова опции?

 

Това:

Ако някога си ползвал my.contact.bg, би трябвало да знаеш, че тези неща от мнооого, много години са стандартни за отдалечено управляеми клиентски устройства.

се отнасяше за ADSL-модемите на Виваком, с които още от времето, когато бяха БТК, можеше отдалечено да се правят цитираните неща.

 

Както и споменах в предишни мнения, защо не се прехвърлиш на ментел примерно? Там ще задоволят всичките ти желания, може би.

Аз моите желания съм си ги решил по мой си начин (при това описван тук с подробности, че даже и с картинки).

Когато през септември 2016-а попитах:

Не видях възможност за избор на Wi-Fi-канала.

Предвиждате ли такава?

и ми отговориха:

Здравейте, @plameni,

 

Благодарим ви за предложението, ще бъде взето под внимание. Към момента устройството автоматично си избира честотен канал.

Веднага ми стана ясно, че трябва да се оправям сам.

Вижда се, че повече от година по-късно, съм бил прав, защото и тук развитието е кръгла нула...

 

Има някаква промяна в посоката:

 

Нямаме претенция да сме най-иновативни или най-гъвкави...

Преди две-три години претенцията беше за точно обратното...

Edited by plameni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plameni е прав - възможностите за управление на устройството са недомислени, wifi е слаб като сигнал. И затова че промените се случват бааавно, баавно или никога.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Искам да попитам доставчика защо няма отдлни услуги - само интернет намрипер? от няколко години установих че не гледам ТВ и ако гледам го правя по интернет. Тогава защо да я плащам като не я ползвам? Ако няма такава то след време ще се принудя да мина на доставчик само на нет....


 Кулбокс е "най-иновативният" .....

 

 

Ако бяха толкоз иновативни щяха да пуснат ТВ по интернет преди другите и VoiP т.н. Сега ги спасява само факта че нета им е железен, никакви екстри никакви нововъведения ..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...