Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Това е някакъв БЕТА ъпдейт. В нито едно от цитираните изказвания не се споменава за проблемът, дискутиран тук. Най-вероятно той се дължи на клиентската част: Сталкер.

В последната, официална информация на Инфомир е отбелязано, че след последният ъпдейт (говоря за за този от 24.02.2017), трябва задължително да се обнови и Сталкер с последната версия.

Да не тръгваме да съдим компания като Инфомир ей-така - от въздуха.

 

Не си прав, не спори  :grin:

 

@jovito - проблемът е при всички доставчици и е от някой драйвър! Теставал съм два бокса, на три доставчика. До рилийз 14, няма проблеми. 17 и 18 са проблемни. В момента 18 е свален и може да се ъпва само до 17, това е от тази сутрин, снощи 18 си беше наличен, като редовен ъпдейт. Тея Инфомир, съвсем изпушиха. Да не си ги поръсили с нещо...

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Явно Lucky Luciano и аз сме по-дребнави и заядливи  :lol:

Ъхъм. От което нито ще станете по-щастливи, нито ще получите по-добро от другите за парите си. Придавате си важност, безспорно, но файда никаква.

На ваше място бих се радвал повече на живота, ако ме разбираш какво искам да кажа.

За Сталкер си прав, моя грешка..., нещо ми се вмъкна между пръстите докато пишех. Посипвам си главата с пепел  :)

Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

 

направих една обиколка набързо тези дни до всички доставчици на интернет и телевизия. От любопитство. Впечатлението ми най-общо е, че навсякъде се обясняват едни и същи неща, общи и почти никой не се опитва да се "заиграе", за да те спечели. Аз уж се водят някакъв вид "търговци" това. Казвам го в шеговит тон, все пак срещу тях седи също такъв :)

Просто не виждам смисъл в това да ти извадят брошурата си и да започнат да ти ограждат с химикал нещо, на което пише например "34.78лв" и има 6 подробности по цената...както и да е. Следват обученията, на които са били. Аз също си признавам, е пък не се опитах докрай да изтискам нещо, просто като кажеш благодаря и вече си "враг", сякаш са си загубили времето и са направили голяма грешка с теб :D

 

Обръщам се специално към Кулбокс, в техния форум също ще го напиша, там преди редовно водихме дискусии.

Най-малко време престой, най-кратък разговор проведох в техния офис. Бих формулирал нещата така: Плащаш 34.90лв, ставаш клиент, не плащаш, не ставаш :) И с това разговорът със служителя приключва. То...и той не изгаря от желание да те поразпита, то пък и да те...какво да предложи - няма други тарифи на интернета, на тв-пакетите, общо-взето нищо няма ... :)

Лично мен това малко не ме удовлетворява и почти сигурно отпадат като опция за мен, поне за момента. Иначе само позитивни мнения за услугите им, особено за интернета. В случая просто приемам удобно позицията на обикновен, незапознат и търсещ информация, съответно решение на желанието си да има интернет и телевизия човек.

Edited by Samo_minava
Link to comment
Share on other sites

Ъхъм. От което нито ще станете по-щастливи, нито ще получите по-добро от другите за парите си. Придавате си важност, безспорно, но файда никаква.

На ваше място бих се радвал повече на живота, ако ме разбираш какво искам да кажа.

 

Най-вероятно имаш проблем с възприемането на ироничните коментари и затова генерализираш.

 

Фактът, че в крайна сметка по-качественото изображение беше възстановено, показва, че е имало смисъл от усилията ни и особено от тези на Lucky Luciano, който знам, че се опита да направи всичко възможно да предупреди Cooolbox за проблема, далеч преди да се появи "на светло".

Link to comment
Share on other sites

 

Фактът, че в крайна сметка по-качественото изображение беше възстановено, показва, че е имало смисъл от усилията ни и особено от тези на Lucky Luciano, който знам, че се опита да направи всичко възможно да предупреди Cooolbox за проблема, далеч преди да се появи "на светло".

Нали проблема беше дефектния фърмуер. 

Link to comment
Share on other sites

 При мен се появи проблем с четенето на филми и сериали от флашката, преди всичко си тръгваше, сега пробвах с няколко различни файла и половината не се отварят. Седи черен екран и нищо, бутона "exit" не бачка, трябва да се натисне "TV", за да може да се излезне от черния екран. Всички файлове, които пробвах са в "x264 .mkv" формат. Друг забелязал ли е такива проблеми?

 

EDIT: След форматиране на флашката всичко се оправи...

Edited by Tsunamito
Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

 

направих една обиколка набързо тези дни до всички доставчици на интернет и телевизия. От любопитство. Впечатлението ми най-общо е, че навсякъде се обясняват едни и същи неща, общи и почти никой не се опитва да се "заиграе", за да те спечели. Аз уж се водят някакъв вид "търговци" това. Казвам го в шеговит тон, все пак срещу тях седи също такъв :)

Просто не виждам смисъл в това да ти извадят брошурата си и да започнат да ти ограждат с химикал нещо, на което пише например "34.78лв" и има 6 подробности по цената...както и да е. Следват обученията, на които са били. Аз също си признавам, е пък не се опитах докрай да изтискам нещо, просто като кажеш благодаря и вече си "враг", сякаш са си загубили времето и са направили голяма грешка с теб :D

 

Обръщам се специално към Кулбокс, в техния форум също ще го напиша, там преди редовно водихме дискусии.

Най-малко време престой, най-кратък разговор проведох в техния офис. Бих формулирал нещата така: Плащаш 34.90лв, ставаш клиент, не плащаш, не ставаш :) И с това разговорът със служителя приключва. То...и той не изгаря от желание да те поразпита, то пък и да те...какво да предложи - няма други тарифи на интернета, на тв-пакетите, общо-взето нищо няма ... :)

Лично мен това малко не ме удовлетворява и почти сигурно отпадат като опция за мен, поне за момента. Иначе само позитивни мнения за услугите им, особено за интернета. В случая просто приемам удобно позицията на обикновен, незапознат и търсещ информация, съответно решение на желанието си да има интернет и телевизия човек.

Ъъъ...?

Ама пък квот такова, щото той къде, ама тя, ехее... И ако няма кво, айде и край....

Link to comment
Share on other sites

@Samo_minava те си махнаха офисите, ти за зарибяване говориш. Когато станат като мобилните оператори (таргетиране), тогава може да очакваш повечко внимание (демек никога).

Link to comment
Share on other sites

Иии пак проблем с Нова! Пускам таймшифт и на около 10 минути, просто изключва и се връща в реално време... Дали е само при мен?

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, @Lucky Luciano,  
 

 

Бихте ли ни дали повече информация дали за конкретно предаване се е отнасял проблемът (ако да, кое е било то) или се наблюдава и по време на други предавания.
Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

 

аз ще ви дам малко повече инфо по друг проблем, който от много, много месеци забелязвам.

В неделя, мисля след полунощ, когато пробвам да върна някой канал назад, за да видя какво е излъчвано (примерно в 22:30ч) забелязвам следното: Натискам един път, за да проверя предишното събитие - не се случва нищо, натискам втори път - директно преминава на събота вечер.

Link to comment
Share on other sites

 

Здравейте, @Lucky Luciano,  
 

 

Бихте ли ни дали повече информация дали за конкретно предаване се е отнасял проблемът (ако да, кое е било то) или се наблюдава и по време на други предавания.

 

 

Господари на ефира. Малко след това връщах нещо друго на Нова и проблем нямаше.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Супер, вече имаме чейнджлог.

Само дето в него не виждам да е пипано там, където те сърби:

 

Changes in release 0.2.18-r18-250:

 

Player:

Fixed error in current postion while playing DVD.

Fixed crash on some HLS streams.

Fixed error while playing some RTSP streams.

 

И упорито не отговаряш на въпроса ми как така от кулбокс оправиха проблема в дефектния фърмуер, след като те по фърмуера не могат да пипат.

Предполагам се досещаш, че ако има проблем във фърмуера ( а Инфомир продават на 3 континента), то при наличие на такъв сериозен проблем, отдавна да беше излезнал нов фърмуер.

Link to comment
Share on other sites

Супер, вече имаме чейнджлог.

Само дето в него не виждам да е пипано там, където те сърби:

Тотално бъркаш хронологията.

Проблемът се появи в r17. Не е задължително промяната да е описана в чейнджлога.

 

И упорито не отговаряш на въпроса ми как така от кулбокс оправиха проблема в дефектния фърмуер, след като те по фърмуера не могат да пипат.

Кой твърди, че Кулбокс са оправили проблема?

При мен и Lucky Luciano понижиха версията до r11, нямам представа дали са го направили за други потребители.

 

Предполагам се досещаш, че ако има проблем във фърмуера ( а Инфомир продават на 3 континента), то при наличие на такъв сериозен проблем, отдавна да беше излезнал нов фърмуер.

Цитат от форума на Кулбокс:

 

Здравейте, @plameni,

Направихме тестове и успяхме да възпроизведем проблема при 1080p, благодарение на вашата обратна връзка. Не забелязахме въпросното трептене при 1080i. Ескалирали сме проблема към производителя. Към момента не можем да се ангажираме с конкретни срокове, в които ще бъде отстранен. При развитие ще пишем отново.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, @Samo_minava, 

 
Бихте ли ни дали повече информация на кой канал наблюдавате този проблем, само в този ден от седмицата ли се наблюдава и за конкретно предаване ли става въпрос?
Link to comment
Share on other sites

Здравейте, @Samo_minava, 

 

Благодарим ви за информацията. Бихте ли ни предоставили в лично съобщение три имена и телефон за връзка, за да направим проверка по сигнала ви.

Link to comment
Share on other sites

Кой твърди, че Кулбокс са оправили проблема?

Някакъв пич с ник plameni:

 

Фактът, че в крайна сметка по-качественото изображение беше възстановено

Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

Някакъв пич с ник plameni:

Фактът, че в крайна сметка по-качественото изображение беше възстановено...

 

Именно... Възстановено каквото си беше. А няколко поста преди това бяхме коментирали, че както бях поискал, фърмуерът е върнат до някоя от предходните версии.

 

Не вкарвай друг смисъл в думите, които употребявам...

 

— Когато аз употребявам една дума — рече Хъмпти-Дъмпти с доста презрителен тон, — тя означава точно онова, което аз искам. Ни повече, ни по-малко!

"Алиса в огледалния свят"

Луис Карол

Link to comment
Share on other sites

Именно... Възстановено каквото си беше. А няколко поста преди това бяхме коментирали, че както бях поискал, фърмуерът е върнат до някоя от предходните версии.

 

Не вкарвай друг смисъл в думите, които употребявам...

Имаш някакви... да кажем глобални проблеми в невронната си система, пламени.

Когато се коментира възникнал проблем в обновено нещо, което преди обновяването е работило добре и след него се е развалило, смисълът на думата "възстановено" се възприема като отстранен проблем на разваленото, но в контекста на новото, което е заменило старото.

 

Алиса в страната на чудесата е може би отлична книжка за възрастта ти, но не и за моята.

Научи се да се изразяваш правилно, за да те разберат другите. Със себе си, е ясно че се разбираш.

 

Ще ме извиниш, но трябва да се приготвя за "Годишните времена" на Вивалди и Пиацола в изпълнение на Веско Ешкенази и няма да мога да ти обръщам внимание повече тази вечер.

Edited by biodesign
Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...