Jump to content
BulForum.com

Recommended Posts

?

 

А мен ме интересува следният въпрос към Кулбокс - ще видим ли в близко бъдеще или някога изобщо онлайн ТВ?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

А мен ме интересува следният въпрос към Кулбокс - ще видим ли в близко бъдеще или някога изобщо онлайн ТВ?

 

Здравейте, @vebaev,
 
В краткосрочен план: не сме планирали разработване на подобна функционалност до края на годината, защото сме дефинирали приоритетите си и ги следваме стриктно. В дългосрочен план: както вече сме ви споделяли, непрекъснато обсъждаме идеи в екипа, които могат да подобрят потребителското изживяване. 

 

Link to post
Share on other sites

А какво правите в случая с Нова? Очевадно е, че има стрийм/доставчик с по-добро качество. Работите ли в посока смяна на стрийма и намиране на този с НАЙ-ДОБРО качество.

Същото питам и за Diema Sport, защото и там има пробойна, която ми се струва обща за групата Nova...

Link to post
Share on other sites

Еййй...ама голяма преса му правите на тоя съпорт - въздух не му оставяте да си поеме, напоследък това е най-вървежната тема във форума. :P

 

П.П. "Нова" си е зле и това е...

Link to post
Share on other sites

Вземете си оправете тайм шифтинга най-накрая бе.....

ТО бива, ама Вашето на нищо не прилича.... Когато се връща назад, да речем новините от 19:00 и пише примерно "Шоуто на слави" 12:45..., при положение че съм задал на 19:15....

Името на предаването е само пример, ама в крайна сметка как 1 година Ви е малко да си изгладите таймшифтинга......

Link to post
Share on other sites

Аз лично нищо ново не виждам в му.кулбокс. Като изключим фенси шаренииките. А като се има в предвид, че преди потребителското име беше клиентския номер, нищо нямаше да коства на програмистите ви (освен 5 реда код и 5 мин. време) да си генерират новите регистрации или да добавят автоматично клиентския профил. А ЕГН-то или ЕИК-то можеше да се се поиска с един попъп, без възможност за прескачане. 100 пъти по COOOL и по-лесно за 99% от хората който ползват портала. Сега не само, че затруднявате потребителите си (някой повече, други по-малко), но и ще си натоварите call съпорта с повече работа и въпроси. 

 

А за добавянето на нова услуга... че вие колко нови услуги имате? Едва ли има хора който плащат по 25 лв. за стационарен телефон или пак по толкова за ТВ, камоли пък 50 лв. за ТВ и тел./нет. 

 

100%, че каквото и да сложите там, ще бъде с възможност за добавяне (увеличаване на месечната такса) с 1 клик на мишката, а за махане ще трябва най-вероятно да се ходи до офис или да се минава през сложна, тромава и неприятна процедура за да се откажем. 

 

П.С. Абе къде е тоя линк за по-хубавия стриим към нова (ако има и за други ТВ пуснете и тях), че съм го пропуснал и не го виждам?

Edited by Nanko
Link to post
Share on other sites

П.С. Абе къде е тоя линк за по-хубавия стриим към нова (ако има и за други ТВ пуснете и тях), че съм го пропуснал и не го виждам?

 

Не е публикуван линк, защото няма публичен такъв, който да е по-добър...

Link to post
Share on other sites

В събота, заедно със @swan222 записахме едновременно директно предаване по NovaSport HD, за да направим сравнение на стрийма излъчван от Cooolbox и този от N3.

Останах много приятно изненадан, че този път битрейта на стрийма от Cooolbox беше 11.8 Mbps. Изображението беше доста по-добро от това по N3, а там стрийма беше 5.1 Mbps.

 

WWqdGuV8.png

Link to post
Share on other sites

Просто N3 нямат капацитет и мачкат канали наред, то не става 300 канала по коксиал - но все пак качеството е задоволително на основните канали.

N3, просто трябва да махнат половината плява дето я излъчват и да вдигнат битрейта на макс на HD-тата, според капацитета на мрежата си.

 

Вчера и ония ден, гледах ( опитах се ) мачовете по стандартната диема по булсат. МААААЛЕЕЕЕЕ направо картината вървеше като slideshow :D. А по нова тв, пак при булсат вчера на Слабаците и Исландия беше добре(за булсат) и след 10-15мин от мача - пак slideshow :D

 

Не вярвах, че ще го кажа, но добре че беше ефирната :D

Link to post
Share on other sites

Аз пък забелязах, че специално вчера мача по НОВА ТВ беше в прилично качество - да не би или от НОВА ТВ или от Cooolbox да са намерили решение на проблема?

Link to post
Share on other sites

А какво правите в случая с Нова? Очевадно е, че има стрийм/доставчик с по-добро качество. Работите ли в посока смяна на стрийма и намиране на този с НАЙ-ДОБРО качество.

Същото питам и за Diema Sport, защото и там има пробойна, която ми се струва обща за групата Nova...

 

 

@Lucky Luciano, както вече споделихме, в директна комуникация сме с Нова Броудкастинг груп, които лично са се ангажирали със случая.

Получихме информация от Нова, че са направили някои промени и е възможно да има леко подобрение в качеството на сигнала. Комуникацията продължава.

Link to post
Share on other sites

@Lucky Luciano, както вече споделихме, в директна комуникация сме с Нова Броудкастинг груп, които лично са се ангажирали със случая.

Получихме информация от Нова, че са направили някои промени и е възможно да има леко подобрение в качеството на сигнала. Комуникацията продължава.

 

Значи все пак правилно съм забелязал, че мача вчера беше с по-добро качество...

Edited by viiipeer_
Link to post
Share on other sites

Вземете си оправете тайм шифтинга най-накрая бе.....

ТО бива, ама Вашето на нищо не прилича.... Когато се връща назад, да речем новините от 19:00 и пише примерно "Шоуто на слави" 12:45..., при положение че съм задал на 19:15....

Името на предаването е само пример, ама в крайна сметка как 1 година Ви е малко да си изгладите таймшифтинга......

 

 

Здравейте, @viiipeer_,

За да проверим сигнала ни е нужна по-конкретна информация: времеви интервал, през който сте забелязали проблема, канал и още подробности. Например: вторник вечер в 18ч. исках да гледам БТВ Новините, но отдолу на EPG-то изписваше "Шоуто на Слави". Предприех тези и тези действия, за да се случи това и това.

Ще ви помолим отново да спазвате рамките на добрия тон. Винаги сме се отнасяли уважително и не толерираме грубото отношение.

Link to post
Share on other sites

Този проблем съм го докладвал нееднократно във вашия форум, но така и не се предприеха някакви действия.

Дори колега от форума тук @Lucky Luciano и@jozo Ви е докладвал за същия проблем, ако успея да открия поста му, ще го добавя.

 

P.S.

 

https://www.bulforum.com/index.php?showtopic=67257&page=292&do=findComment&comment=1495705159

https://www.bulforum.com/index.php?showtopic=67257&page=292&do=findComment&comment=1495705967

 

Няма времеви интервал, когато и да се превърти, все неадекватна информация дава - за времето като час, иначе конкретното предаване си върви без проблеми, но ако се даде на пауза, и да речем е 20:00 за предаването, което е в режим таймшифт, то ще пише например 13:00.... Сващате ли идеята ми?

 

Докога Ние потребителите ще Ви сочим с пръст - нямате ли си необходимия екип за да следи за изрядните услуги и за това какво пускате към потребителте си...?!?

Както в случая с "директния" сигнал на НОВА ТВ, пък стрийма е по-лош, от този на конкурентите и това пак благодарение на НАС потребителите, които са активната част по тази страна, вместо Вие да предприемете инициативата....

 

Аз не съм излизал от рамките на добрия тон, и ако моите постове за Вас се считат като такива, то не смятам че причината е в мен. Пак ще се повторя - 1 година малък срок ли е за да имате изгладена услуга, след старта и ???

 

 

Здравейте, @viiipeer_,

За да проверим сигнала ни е нужна по-конкретна информация: времеви интервал, през който сте забелязали проблема, канал и още подробности. Например: вторник вечер в 18ч. исках да гледам БТВ Новините, но отдолу на EPG-то изписваше "Шоуто на Слави". Предприех тези и тези действия, за да се случи това и това.

Ще ви помолим отново да спазвате рамките на добрия тон. Винаги сме се отнасяли уважително и не толерираме грубото отношение.

Edited by viiipeer_
Link to post
Share on other sites

 

Стартира НОВИЯТ клиентски портал My Cooolbox. Той е съвършено различен, по-красив и по-функционален от всякога! :) Работихме по него месеци наред и планираме до края на годината да бъде още по-богат на функции. 

 
Най-важното условие, за да се възползвате от възможностите на новата платформа, е да се регистрирате отново, което става изключително лесно и бързо.
 
Повече за нововъведенията вижте тук => http://bit.ly/28NizCx

 

 

Здравейте,

Моля да разрешите добавянето на повече от един клиентски номер на физическо лице към потребителски акаунт. Имам три клиентски номера, които се водят на различни физически лица.

Link to post
Share on other sites

Здравейте,

Моля да разрешите добавянето на повече от един клиентски номер на физическо лице към потребителски акаунт. Имам три клиентски номера, които се водят на различни физически лица.

 

 

Здравейте,

Заложена е логика, която дава възможност едно физическо лице да бъде собственик само на един клиентски номер на физическо лице и на неограничен брой клиентски номера на юридически лица. Причините са:

1) Един титуляр (физическо лице) може да притежава само един клиентски номер на физическо лице, тъй като се подписва един единствен договор с даденото лице, променливата величина е само броят на услугите към този клиентски номер; 

2) Само титулярът може да се разпорежда с данните и услугите към неговия клиентски номер, което изискване е заложено и в My Cooolbox. Но, порталът има и разширени възможности, като позволява на титуляра да даде оторизиран достъп на трети лица, които да могат да управляват неговия клиентски номер, като отговорността в този случай е изцяло негова и собствеността не се променя. Достъп може да се дава и прекратява.

3) В дългосрочен план предвиждаме обогатяване на функционалностите на портала, при които, ако има възможност едно физическо лице да е собственик на повече от един клиентски номер на физическо лице, то това би било предпоставка за злоупотреби.

 

За вашия случай възможният вариант е всеки от титулярите да си направи еднократна регистрация и да ви оторизира. Така вие ще имате пълни права да управлявате клиентските номера на физическите лица, които са ви поканили за това, без възможност да давате оторизиран достъп на трети лица до тези клиентски номера.

Link to post
Share on other sites

Ако ще има възможност за активиране/деактивиране на допълнителни услуги, ще е стъпка напред.

Възможността за оторизация един да управлява няколко си е благинка. За vivaonline, напр. ми трябват 5 отделни акаунта за управление на 5 фирми в холдингова група...  :censored2:

Link to post
Share on other sites

За да се знае, че е напълно нормално и възможно - в EVN командвам до 5 клиентски номера с един акаунт. 

Link to post
Share on other sites

Този проблем съм го докладвал нееднократно във вашия форум, но така и не се предприеха някакви действия.

Дори колега от форума тук @Lucky Luciano и@jozo Ви е докладвал за същия проблем, ако успея да открия поста му, ще го добавя.

 

P.S.

 

https://www.bulforum.com/index.php?showtopic=67257&page=292&do=findComment&comment=1495705159

 

https://www.bulforum.com/index.php?showtopic=67257&page=292&do=findComment&comment=1495705967

 

Няма времеви интервал, когато и да се превърти, все неадекватна информация дава - за времето като час, иначе конкретното предаване си върви без проблеми, но ако се даде на пауза, и да речем е 20:00 за предаването, което е в режим таймшифт, то ще пише например 13:00.... Сващате ли идеята ми?

 

Докога Ние потребителите ще Ви сочим с пръст - нямате ли си необходимия екип за да следи за изрядните услуги и за това какво пускате към потребителте си...?!?

Както в случая с "директния" сигнал на НОВА ТВ, пък стрийма е по-лош, от този на конкурентите и това пак благодарение на НАС потребителите, които са активната част по тази страна, вместо Вие да предприемете инициативата....

 

Аз не съм излизал от рамките на добрия тон, и ако моите постове за Вас се считат като такива, то не смятам че причината е в мен. Пак ще се повторя - 1 година малък срок ли е за да имате изгладена услуга, след старта и ???

 

Дали към момента все още наблюдавате описания проблем?

Link to post
Share on other sites

Нова е такова мазало, че нямам думи.

Не знам как е на N3 или на ефира, мързи ме да проверя, но при Кулбокс е направо да повърнеш. Отива към VHS...

По Диема Спорт го гледам, но и там като че ли не е много наред...

Edited by Lucky Luciano
Link to post
Share on other sites

Гледам тук разни доставчици и си мисля, че дори не подозирате, колко неща има за оправяне при телевизионната услуга и по-точно функционалността ѝ!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...