Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ами да, но за съжаление нямам пакета, както споменах. Ще трябва някой от другите да каже.
Помня, че пробвах филмовите канали докато имаше безплатно HBO преди време, но не си спомням какъв беше резултата.
Имаше Dolby Digital аудио поток със сигурност, но за броя на каналите ще трябва да налучквам.

Link to comment
Share on other sites

Още няколко с Dolby Digital - Discovery Showcase HD, Wild TV HD, KiKa HD, ZDF HD

 

...

Да, наистина има времезакъснение в звука по оптика, но се усеша само ако и звука на телевизора е пуснат, докато работи и "киното".

Няма ли възможност за корекция на времезакъснението?

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

Много жалко, че не мога по телефона като титуляр да си пусна ДИЕМА ЕКСТРА, а трябва да ходя до офиса предварително.

 

 

Бъдете по куул ! 

 

 

Здравейте, @KyPo,

В процес на разработване сме на система, която да улесни добавянето на допълнителни пакети, без да е нужно посещение на Coool център. Когато приключим с разработката, ще го обявим официално :)

Това, което можем да направим към момента за Ваше улеснение е, титулярът да се обади на националния ни телефон (0700 45 045) и да каже трите имена на човек, който има възможност да отиде в Coool център, за да подпише документа.

Link to comment
Share on other sites

Имах предвид корекция от менютата на телевизора или на домашното кино.

 

Не, няма. Закъснението е следствие на преобразуването на звука от Digital -> Optical -> Optical -> Digital и е съвсем нормално да го има.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, @jozo, @Lucky Luciano и @w00x, 

Бихте ли проследили дали продължават да се наблюдават споменатите от Вас проблеми в timeshift режим, тъй като работихме по въпроса за отстраняването им. Ще ни е полезна Вашата обратна връзка.

Link to comment
Share on other sites

 

Здравейте,
Бизнес клиентите също са ограничени да ползват SIP акаунтите си само през cooolbox услугата си.
 В тази връзка не се прави дискриминация между бизнес и домашни, а просто бизнес клиентите плащат допълнително за по-голяма функционалност (да ползват номерата си през собствена централа). Причините да ограничаваме ползването са много, но двете основни са: 
- Регулационни - нямаме право да предоставяме мобилни номера (реално свободният SIP акаунт е мобилен номер).Номерата трябва да са фиксирани към физически адрес.
- Технически - много често се случва, колкото и добре да смята клиента, че е защитил SIP акаунта си, да бъде хакнат. Сдобият ли се хакерите с акаунта на клиента започват опити да пуснат през него огромно количество международен трафик от различни краища на света, като всичко това се трупа на сметката на клиента. От тази гледна точка ограничението да се провеждат разговори се приема от повечето ни клиенти като екстра.
 
Въпреки това ние се вслушваме в мнението на всичките си клиенти и ще помислим дали има начин да преодолеем неудобствата и да предложим подобна услуга.

 

Една година по-късно, когато вече няколко български фирми предлагат такава услуга, включително и ваш пряк конкурент, ме интересува вие до къде стигнахте с проучването и дали планирате в близките месеци да добавите такава услуга. 

 

П.С. Да уточня, става въпрос за ползване на телефонията през мобилен телефон без значение от интернет доставчика. 

Link to comment
Share on other sites

MAG 250 на Infomir Украйна. Ако предложат MAG 254, би било по-добре...

А и да питам - ще имаме ли HBO 3? Или тепърва ще се коментира пак?

 

Относно таймшифта - снощи гледах около 2 часа и освен дежурния черен екран, който се появи 1 или 2 пъти, друго проблем не е имало. Всичко стартира една идея по-бързо от преди.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Здравейте, @jozo, @Lucky Luciano и @w00x, 

Бихте ли проследили дали продължават да се наблюдават споменатите от Вас проблеми в timeshift режим, тъй като работихме по въпроса за отстраняването им. Ще ни е полезна Вашата обратна връзка.

 

За сега всичко е О.К. освен понякога появата на черен екран за секунда, но това става много рядко. Миналата седмица сряда пак имах същите проблеми, но бях задремал на дивана и не ми се ходеше до телефона.  :grin:

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, @Lucky Luciano,

Планираме пускане на HBO 3 в края на месец март.


@Lucky Luciano, @jozo, относно появата на черен екран, за която споменавате, дали имате предвид появата му на всеки кръгъл час?

Link to comment
Share on other sites

Дали е на всеки кръгъл час, не съм обръщал внимание, но е вероятно да е така - ще проверя.

 

Искам да погледнете BGMusic Channel, който през около 3-4 секунди има лек фрийз на картината. Особено се забелязва на бързи кадри. Не е от тях, защото при друг оператор го няма. Мисля, че и преди съм писал за това.

Link to comment
Share on other sites

 

@Lucky Luciano, @jozo, относно появата на черен екран, за която споменавате, дали имате предвид появата му на всеки кръгъл час?

Не съм засичал кога точно се появява... Трябва да го проверя това.

Link to comment
Share on other sites

Незнайно защо, преди час и нещо е минал ъпдейт, който е променил шрифта на основното меню и менюто като цяло. От 10мин. се опитвам да гледам нещо от сутринта, което е излъчено по bTV, но проблемите с насичането пак са налице. Звукът не може да зацепи 3-4мин. Надали е от ъпдейта, но все пак.

И въпросче - как да си върна стария шрифт, защото този никак не ми допада. Единия начин го знам, но ако има възможност за друг...  :grin:

Link to comment
Share on other sites

Определено, черен екран се появява в произволно време, не е на кръгъл час. Най-често като превъртиш, гледаш 10 секунди, излиза черен екран и след това може след 2 часа да се появи, може хич да го няма.

Link to comment
Share on other sites

Снощи гледах около 2 часа и нещо таймшифт и при мен черен екран се появяваше точно в даден час и 59мин. гледано по времето на таймшифт. Тоест в 23:15ч. гледам нещо, което по време е било в 19:59ч., при което черен екран и продължаваше. Снощи не забелязах проблем със звука, но гледах канал, различен от bTV.

Link to comment
Share on other sites

Това с черния екран се появява винаги като се прехвърля кръгъл час. Поне е за 2 секунди. В началото беше за повече.

 

При мен имаше насичане снощи на таймшифт-а на бТВ.

Link to comment
Share on other sites

@Lucky Luciano, бихте ли споделили кои предавания точно сте гледали, когато се е появил проблемът? Бихте ли тествали отново в timeshift режим дали на същите предавания се наблюдава насичането.

@jozo, поведението, което описвате, е характерно. На всеки кръгъл час от записа, при преминаването от един запис на друг, има около две секунди, в които се получава буфериране. То е оптимизирано и сведено до минимум към момента, но няма възможност да бъде избегнато изцяло.


Здравейте, @Nanko,

Благодарим Ви, че повдигате въпроса. Обсъждали сме го, но към момента не планираме предлагането на подобна услуга.

Link to comment
Share on other sites

Вчера следобед, когато проблемът беше налице, гледах Тази Сутрин по bTV.

Нещо по въпроса с другия шрифт? Този никак не ми се нрави.

Link to comment
Share on other sites

Да, вчера го наблюдавах, наистина е така. На кръгъл час, но не в реалното време. Явно при мен се е получило случайно, като върна назад.

 

Тая сутрин в 8 часа имах друг проблем. Исках да гледам по БТВ MasterChef, който се излъчва от 21:30 до 22:30. В момента в който тръгне предаването моментално часовника в менюто ставаше 00:00 и не се движи. Предаването върви, ама седи 00:00. Хайде това не е проблем, но в момента който се опиташ да превъртиш напред или назад, веднага те връща в реално време. Това ми го направи поне 10 пъти и накрая се отказах да превъртам, защото видях че НЕ става и няма как да стане. После като се върнах в реално време, часовника показваше, че е 26:00 часа....Поне аз не знам да има такъв час....

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...