Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Весело е с Cooolbox,  тази вечер случайно установих, че един от адаптерите осигуряващи захранване на устройствата на въпросната фирма е много горещ. Обаждам се, обяснявам, че не изключвам устройствата, изразявам загриженост  от възможен пожар. Разговарям с момиченце с което диалогът е трудно осъществим.  Известно е, че използването на NO NAME  техника не води до нищо добро, например при мен, от както съм клиент, всички устройства на доставчика са сменени. Молбата ми към клиентите на Cooolbox, е да проверят състоя нито на адаптерите и ако е възможно да пишат. Към Cooolbox, молбата ми е да предоставят в електронен вариант във форумът сертификатите на устройствата им с което да е ясно че  могат да се използват в ЕС. 

Link to comment
Share on other sites

То това е от основните проблеми на услугата, реално. Не знам имат или нямат сертификати, но захранванията на CPE главно, са барливи. Самите захранвания скапват устройствата и съм 99% сигурен в това. Когато ползвах от старите медии и ATA устройства, съм сменил поне 2 захранвания на АТА, 2 или 3 на медии и още 2 цели медии. Накрая реших проблема с някакви мои, едното от които беше от стар касов апарат и разликата беше, че бе с по-висок ампераж, което не е никакъв проблем. Познай дали нещо се развали от тогава.

Аз се питам друго - защо не се предлагат устройства на Huawei, примерно. Мегалан дават такива, че са и с вграден рутер за по-непретенциозните. Техните не се развалят. Ъптайм с месеци, докато EVN не решат да го "рестартират". Вероятно цената играе тук, но знае ли се. Има и други варианти, не само на Huawei - споменавам техните, защото имам пряко наблюдение.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, @poppopov,


Благодарим Ви за споделената обратна връзка за нашата услуга, впечатленията от разговора с нашия служител и притесненията Ви относно устройствата ни.


На Ваше място ние също бихме били загрижени за възможен проблем, предизвикан от високата температура на устройството. Имайте предвид, че всеки адаптер, който е свързан към електрическата мрежа и консумира енергия в затворена среда, излъчва количество топлина. За съжаление, няма как да проверим от разстояние температурата на адаптера дали е в норма, затова, моля, посредством лично съобщение да ни изпратите три имена на титуляр по договор с Вас, телефон за връзка, както и удобен часови интервал, в който може наш технически специалист да Ви посети на адреса, за да провери дали излъчваната топлина е повече от нормалната, както и дали устройството е излязло от нормални параметри на работа. При установяване на проблем, адаптерите Ви ще бъдат сменени с нови такива.


Имайте предвид, че ние от CooolBox не сме производители на оборудване, а използваме закупено такова, като всички устройства в нашата мрежа имат сертификат или декларация за съответствие, че отговарят на изискванията за използване в Европейския съюз, издадени от техния производител или вносител.

 

 

Ще очакваме да се свържете с нас!

Edited by jay
Link to comment
Share on other sites

От няколко седмици не ми се отваря сайта http://www.skyscrapercity.com, на някой  с Кулбокс отваря ли му се? Интересното е че като се вържа през ВПН с работния нет ми се отваря (т.е нямам проблем с компютъра локално)?

Edited by vebaev
Link to comment
Share on other sites

Някой друг да забелязва, че са изчезнали функциите на бутон APP в режим медия плеър?

Единствената възможна опция при мен е Оплакване, другите ги има в режим ТВ и Радио. Дразнещото е, че не се тръгват субтитрите като пусна нещо от външно устройство. Предполагам са омазали нещо с последното обновяване.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте, @poppopov,

 

 

Благодарим Ви за споделената обратна връзка за нашата услуга, впечатленията от разговора с нашия служител и притесненията Ви относно устройствата ни.

 

 

На Ваше място ние също бихме били загрижени за възможен проблем, предизвикан от високата температура на устройството. Имайте предвид, че всеки адаптер, който е свързан към електрическата мрежа и консумира енергия в затворена среда, излъчва количество топлина. За съжаление, няма как да проверим от разстояние температурата на адаптера дали е в норма, затова, моля, посредством лично съобщение да ни изпратите три имена на титуляр по договор с Вас, телефон за връзка, както и удобен часови интервал, в който може наш технически специалист да Ви посети на адреса, за да провери дали излъчваната топлина е повече от нормалната, както и дали устройството е излязло от нормални параметри на работа. При установяване на проблем, адаптерите Ви ще бъдат сменени с нови такива.

 

 

Имайте предвид, че ние от CooolBox не сме производители на оборудване, а използваме закупено такова, като всички устройства в нашата мрежа имат сертификат или декларация за съответствие, че отговарят на изискванията за използване в Европейския съюз, издадени от техния производител или вносител.

 

 

Ще очакваме да се свържете с нас!

 

 

Здравейте, изпратих Ви лично съобщение на дата 06.11.2015 г. До сега нищо. Никой не се е свързал с мен. От трите адаптера за захранване на Вашите устройства единият е осезаемо по-горещ, т.е. потенциално повреден или опасен. Но въпреки изразената от Вас загриженост  дори не се обадихте да разберете какъв точно е  проблемът. Вие сте пример за фирма изпълняваща обещанията си и очевидно се грижите за проблемите на клиентите Ви свързани с Вашата услуга. 

Link to comment
Share on other sites

Здравейте JoyDay, благодаря за съобщението, то изцяло изяснява  ситуацията. Първо бих искал, да се извиня на екипът на cooolbox, изводите ми в предишният пост са прибързани и неверни. По мое недоглеждане вместо на  Jay съм изпратил лично съобщение на JoyDay, който сигурно е бил озадачен, тъй като информацията в съобщението, не бе достатъчна за да разбере  за какво става дума. Това е и причината да не се свържете с мен. По настоящем проблемът със захранването при мен  е решен благодарение на идеята на Lucky Luciano, вече съм с друго захранване с което гарантирано няма да имам притеснения. Но проблемът за другите Ви клиенти си остава. След като вече имаме Time shifting, качеството на устройствата който предоставяте става недостатък номер едно за cooolbox.

Edited by poppopov
Link to comment
Share on other sites

Някой друг да забелязва, че са изчезнали функциите на бутон APP в режим медия плеър?

Единствената възможна опция при мен е Оплакване, другите ги има в режим ТВ и Радио. Дразнещото е, че не се тръгват субтитрите като пусна нещо от външно устройство. Предполагам са омазали нещо с последното обновяване.

Здравейте отново,

 

Колегите ни са уведомени за проблема и предстои той да бъде решен. Благодарим Ви!

Link to comment
Share on other sites

Въпрос към някой от cooolbox:

какво представляват крайните устройства, с които включвате в момента?

Помня че преди години беше медия конвертор, но сега разбрах че май е нещо повече...

Може ли някаква техническа спецификация (data sheet) да постнете?

Благодаря.

Link to comment
Share on other sites

Не че нещо, ама коментарът ти е абсолютно неуместен.

 

Вярно е, че устройствата са собственост на доставчика, но от друга страна, потребителят има пълното право, да знае какво точно се монтира в дома/офиса му, както и на какви стандарти отговаря оборудването.

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...