Jump to content
BulForum.com
beku

Cooolbox by ITD Network

Recommended Posts

# cat /etc/resolv.conf; generated by /sbin/dhclient-script

nameserver 89.25.0.253

nameserver 84.22.22.14

 

# nslookup github.com;; connection timed out; trying next origin

;; connection timed out; no servers could be reached

 

# nslookup github.com 8.8.8.8Server:         8.8.8.8

Address:        8.8.8.8#53

Non-authoritative answer:

Name:   github.com

Address: 192.30.252.129

 

Някой от съпорта може ли да вземе становище?

 

Миналата седмица аз също имах проблем с тези Dns-и. Говорих със съпорта, дадоха ми други DNS и сега вече няма проблем.

 

Turn off this option! PMP5780D Turn off this option!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кои са тия други DNS-и?

 

Май проблема ще се окаже при мен... Само да знаех къде е... :D

Edited by exabyte

Share this post


Link to post
Share on other sites

chris@xfce:~$ cat /etc/resolv.conf
# Dynamic resolv.conf(5) file for glibc resolver(3) generated by resolvconf(8)
# DO NOT EDIT THIS FILE BY HAND -- YOUR CHANGES WILL BE OVERWRITTEN
nameserver 127.0.1.1
search lan
chris@xfce:~$ nslookup github.com
Server: 127.0.1.1
Address: 127.0.1.1#53

Non-authoritative answer:
Name: github.com
Address: 192.30.252.130

chris@xfce:~$ nslookup github.com 89.25.0.253
Server: 89.25.0.253
Address: 89.25.0.253#53

Non-authoritative answer:
Name: github.com
Address: 192.30.252.128

chris@xfce:~$ nslookup github.com 84.22.22.14
Server: 84.22.22.14
Address: 84.22.22.14#53

Non-authoritative answer:
Name: github.com
Address: 192.30.252.130

chris@xfce:~$ ps -ax | grep dns
1149 ? S 0:00 /usr/sbin/dnsmasq --no-resolv --keep-in-foreground --no-hosts --bind-interfaces --pid-file=/run/sendsigs.omit.d/network-manager.dnsmasq.pid --listen-address=127.0.1.1 --conf-file=/var/run/NetworkManager/dnsmasq.conf --cache-size=0 --proxy-dnssec --enable-dbus=org.freedesktop.NetworkManager.dnsmasq --conf-dir=/etc/NetworkManager/dnsmasq.d
7618 pts/1 S+ 0:00 grep --color=auto dns

Edited by AlBundy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте @exabyte,

 

Ако желаете може да се свържете с нас на номер 0700 45 0 45, за да Ви помогнем да локализирате проблема.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нищо не им пречеше да направят като Ментел. Въпросът е, че изобщо нищо не са сметнали. Накрая като теглиха чертата, видяха, че са решението е пълна глупост. Заради проходимостта, понякога, се налага външно полагане или дупчене на плоча, което се прави само с решение на входа. Сещаш се, че не всеки е съгласен и често пъти ги отсвирват, което води до НТВ като причина за разваляне на договор. След това започва мрънкане от магазините, че ги натискат да правят договори, но когато НТВ, договорите се развалят и магазините не си хващат таргетите. Едно влакно минава като масло, стига да не се скъса. Разправяха ми за монтаж на високите блокове на Борба, където трябвало да качат до 14-ти етаж. Обаче пак ненормално взето решение за оптиката. Влакното винаги било с накрайник в единия край, който не можело да демонтират и който накрайник трябвало да е в избата. Оттам следва, че могат да теглят само нагоре. Та стигнали до 10-ти етаж, тръгнали към 11 и влакното се скъсало. Оттук следва, вадена на вече прекараното влакно, и започване отначало от изба към 14-ти етаж. Абе тъпа работа. Ако мениджърите и техническите им знаеха какво правят, почти нямаше да имат конкуренция в страната, ама... Но да се оправят де, на мен все ми е тая.

Какво е НТВ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

дравейте @Lil Scrappy,

 
моля обадете се на националният ни телефон, за да можем да пуснем проучване за Вашият адрес и да Ви върнем обратна информация. Можете да пуснете и заявка през нашият сайт http://cooolbox.bg/index.php/cat.76/subcat.89.

 

Вмомента съм към друг доставчик и договора ми свършва догодина началото до колкото помна, преди да преподпиша ми беше казано от кулбокс че няма покритие към моят адрес и че тази година накрая би трябвало вече да има и ще ми се обади някой ваш колега за да ме уведоми!

До сега никой не ми се е обадил и за това реших да попитам тук има ли вече покритие за моят адрес Пловдив, бул България 25 за да знам като ми свърши договора да минавам към вас !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Здравейте @Lil Scrappy,

 

както уточнихме и в предният ни пост, моля обадете се на националният ни телефон 0700 45 0 45 или пуснете заявка през нашият сайт на адрес http://cooolbox.bg/index.php/cat.76/subcat.89 , за да можем да Ви върнем коректна информация относно възможността да Ви предоставим услуга на посоченият адрес. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

То отвъд Марица на север никъде няма, казаха в края на годината а тя така си дойде и нищо.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много сте ми интересни. Нали за да планира фирма разширение нанякъде, трябва да има потенциални клиенти от които поне половината да са си заявили писмено намерението - т.е. официално запитване за включване. Обаждане на техния телефон също става - записват се.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми в Тракия, според мен има много заявки, ама на, вече колко години една лопата не са забили да направят нещо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Започват в Тракия. След НГ, започват включвания в района срещу Метро, посока Пощата ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми в Тракия, според мен има много заявки, ама на, вече колко години една лопата не са забили да направят нещо.

Да миналата година като ми свърши договора ми казаха че ще има развитие към края на 2014 като гледам пак няма напредък явно преди да ми изтече договора ще направя пак едно запитване и ще го обновявам отново със старият ми доставчик !

вече две години искам, да мина на кулбокс и догодина ще стане 3-та и явно отново няма да има покритие в моят регион ами здраве да е !

Интересно ще ми е кога ще има напредък като ми беше казано накрая на тази година !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми примерно може условията при срочен и безсрочен да са с ралзика 10-12лв. Защо да ги дава, като КБ от 4-5-6 години са се отказали от Тракия. Да ги чака, да ги чака, колко да ги чака.


От както се отказах да питам кога ще имат покритие - 2 договора сами изтекли на мен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще ги дава щото само пише по форумите! След като направи, това което са го посъветвали, ще има и официален отговор!

 

 

Здравейте @Lil Scrappy,
 
както уточнихме и в предният ни пост, моля обадете се на националният ни телефон 0700 45 0 45 или пуснете заявка през нашият сайт на адрес http://cooolbox.bg/index.php/cat.76/subcat.89 , за да можем да Ви върнем коректна информация относно възможността да Ви предоставим услуга на посоченият адрес. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lil Scrappy с един приятел в Кършияка от 5 години чакаме да ни се обадят.Покритието при нас е само за офис услуга и така като гледам няма да се промени скоро.Интересното беше като сменях адреса от Кичука че една жена от персонала едва ли не ме убеждаваше че след като съм им бил стар абонат можело да направят изключение.Да ама не-предложиха ми офис услуга която е доста по-скъпа.Става въпрос за блока до земеделския колеж.Поне да кажат че там няма да има нет.Какво карат хората да се обаждат излишно и да се надяват?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще ги дава щото само пише по форумите! След като направи, това което са го посъветвали, ще има и официален отговор!

 

Определено не си наясно с политиката на фирмата.

Проблема на бокса е, че дават празни обещания за срокове, които се разминават с 2-3г. Нямам нищо на против да кажат: В момента за тази улица има 10 човека, докато не станат 15, ние няма да изградим трасе. Като станат 15 ще ви се обадим.

Ама да ми казват, две-три години подред, че след 6месеца се очаква включване е кофти. Просто в един момент ти писва и ги отсвирваш тотално.

 

П.С. Аз също съм чакал 2г при положение, хем уж имах някакви познати които ми даваха инфо от кладенеца.

Edited by exabyte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Определено съм наясно за разликата между "еди кой си вътрешен  човек каза, че евентуално" и "официален отговор" и не бъркам 1-то с политиката на фирмата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Весело е с cooolbox, никога не спират да те изненадват. Вчера ми се обади на мобилният, позната която е в Лондон, а днес аз трябваше да и върна обаждане и убедено твърдях, че от стационарният ми телефон, това няма да ми струва нищо, защото ползвам услугите на оператор, които предоставя в рамките на абонаментът 100 безплатни минути към фиксирани и мобилни мрежи във Великобритания. Направих поне 15 опита да се свържа с мобилният и номер, но е невъзможно. Опитах през мобилната мрежа на Виваком свързах се веднага, с никого не беше говорила през последният час. Разбрахме се да направя няколко теста. Резултатът от мрежата на  cooolbox сигнал заето от мрежа на Виваком сигнал свободно. Разбира се това не е всичко, обадих се на съпортът, разговаря с Цветомира съдействие не получих, тя само смотолеви, че утре ще ми се обадят, явно жената нещо бързаше и това да чуе проблемите на клиентът и бе последена грижа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте @poppopov,

 
След направена проверка от наша страна се установи, че  към въпросната дестинацията, която сте набирали е имало проблем с  международния ни  доставчик. през който се терминира разговора, за да стигне до крайната точка. След намесата на нашият Voice Team и прерутиране на дестинация през друг наш доставчик този проблем е разрешен. Моля тествайте и ни уведомете за резултата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Здравейте @poppopov,

 
След направена проверка от наша страна се установи, че  към въпросната дестинацията, която сте набирали е имало проблем с  международния ни  доставчик. през който се терминира разговора, за да стигне до крайната точка. След намесата на нашият Voice Team и прерутиране на дестинация през друг наш доставчик този проблем е разрешен. Моля тествайте и ни уведомете за резултата.

 

 

 

Здравейте господин Щипков, първо бих искал да се извиня за причиненото неудобство. Направих тест и потвърждавам написаното от Вас – „този проблем е разрешен”.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Определено съм наясно за разликата между "еди кой си вътрешен  човек каза, че евентуално" и "официален отговор" и не бъркам 1-то с политиката на фирмата.

 

@AlBundy, като си наясно с политиката нека да я видим, пуснах официално запитване, отговора беше че на адреса ми, Райна Княгиния , Кършиака номера няма да казвам, се очаква да има покритие до 2-3 месеца, това било официалния отговор от регионалния им записано по моето запитване.

 

Айде да видим всички януари дали ще има покритие като политиката им е ок и не дават празни надежди!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AlBundy, като си наясно с политиката нека да я видим, пуснах официално запитване, отговора беше че на адреса ми, Райна Княгиния , Кършиака номера няма да казвам, се очаква да има покритие до 2-3 месеца, това било официалния отговор от регионалния им записано по моето запитване.

 

Айде да видим всички януари дали ще има покритие като политиката им е ок и не дават празни надежди!

 

Пусни заявка!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...