Jump to content
BulForum.com
beku

Cooolbox by ITD Network

Recommended Posts

В продължение на темата ето и нашето становище:

 

В петък вечерта след 20:25 часа, отпадна за повече от два часа IP телевизионния сигнал, който е част от услугите на COOOLBOX и е предоставян от нашите партньори Вестител. След диагностициране на проблема се оказа, че сървърите на Вестител са били подложени на масирана DoS атака отвън - съответно това е претоварило процесорите на опорното оборудване, а IPTV рутерите са блокирали в постоянен ъпдейт на рутинг таблиците си, поради което мултикаст сигнала е прекратил излъчване.

 

Като най-голям и основен партньор на Вестител имаме основания да считаме, че въпросната атака е насочена по-скоро срещу нас и вероятно е имала за цел да навреди максимално върху доброто име и имиджа на COOOLBOX, предизвиквайки прекъсване по време на най-гледаното събитие в момента – европейското първенство по футбол. Дали в това има участие недоброжелателен конкурент, можем само да гадаем.

 

Ние от COOOLBOX смятаме, че Вие - нашите лоялни клиенти, заслужавате най-доброто отношение. Затова взехме решение да Ви компенсираме с 3 лв еднократна отстъпка еднаква за всички потребители, ползващи телевизия от COOOLBOX, което се равнява на около 10% от една CooolBOX такса. Това ще бъде отразено в следващата Ви издадена фактура. Надяваме се с това решение да Ви компенсираме за причиненото неудобство и да Ви убедим, че с COOOLBOX сте направили правилния избор.

 

Поздрави,

Екипът на COOOLBOX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Весело е с cooolbox. Около 23:20 реших да се обадя на един приятел с който правехме прогнози за мача. Но телефонът ( на cooolbox)не работи, опитвам се да отворя форумът и сайтът на cooolbox, ги няма. Правя опит да се обадя на 070045045, от мобилен телефон – но той не е активен, добре опитвам да се свържа и с 0888045045 той също не е активен. Остава ми единствен вариант да се свържа с мобилният телефон за поддръжка на ITD - 0886/ 000-336. Вдигат ми на секундата, обяснявам, че съм клиент на cooolbox и няма как по друг начин да се свържа и моля да ми върнат обаждане. След минута вече говорим пак, обяснявам проблемът но те вече знаят. Засегната е само телефонната услуга. Но винаги има но, как могат да се свързват клиентите на cooolbox, със съпортът в такъв случай? Водих битка с cordier, (за сега се въздържам да публикувам подробности) за мобилен номер на съпортът, но без успех. И фактите показват, че има нужда от него, а не е дребнаво заяждане. И това, че полагам тези усилия, е само защото желанието ми е да вървите напред и да сте по- добри от другите (последното беше специално за cordier).

Edited by poppopov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Весело е с cooolbox. Около 23:20 реших да се обадя на един приятел с който правехме прогнози за мача. Но телефонът ( на cooolbox)не работи, опитвам се да отворя форумът и сайтът на cooolbox, ги няма. Правя опит да се обадя на 070045045, от мобилен телефон – но той не е активен, добре опитвам да се свържа и с 0888045045 той също не е активен. Остава ми единствен вариант да се свържа с мобилният телефон за поддръжка на ITD - 0886/ 000-336. Вдигат ми на секундата, обяснявам, че съм клиент на cooolbox и няма как по друг начин да се свържа и моля да ми върнат обаждане. След минута вече говорим пак, обяснявам проблемът но те вече знаят. Засегната е само телефонната услуга. Но винаги има но, как могат да се свързват клиентите на cooolbox, със съпортът в такъв случай? Водих битка с cordier, (за сега се въздържам да публикувам подробности) за мобилен номер на съпортът, но без успех. И фактите показват, че има нужда от него, а не е дребнаво заяждане. И това, че полагам тези усилия, е само защото желанието ми е да вървите напред и да сте по- добри от другите (последното беше специално за cordier).

 

номерът 0888045045 си е активен , но е пренасочен към техния фиксиран номер,което малко го обезсмисля в подобни случаи.

просто да махнат пренасочването и да го ползват като независим би било перфектно

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой с проблеми с външния нет в момента? И българския не е добре, но поне отваря нещо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Допреди малко беше ужасен, сигурно за около половин час. Телефонната услуга също не работеше - какъвто и номер да се набере, даваше заето. Българския интернет си беше на място.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

 

Някой може ли да ми каже дали телевизията на Кулбокс има опция за връщане каналите с по 1, 2, 3 часа назад ? и кои канали ако има ?

 

Също и някакво сравнение с телевизията на N3 относно списъкът с каналите ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е тва е много кофти че няма назад :( Аз иначе списъците съм ги разглеждал... но то по списък едно... в реалност друго...

 

Ок, мерси :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
но то по списък едно... в реалност друго...

При други оператори може и да е така, но при Cooolbox е както е написано...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Телевизията е перфектна... И да, реално си имаш 105 канала + 3 HD, които са безплатни. Аз съм с пълния пакет и съм много доволна - интернетът е страхотен, аз от лаптопа си свалям с над 6mb/s, а лан-ката ми е 65mbit/s, цифровата си е с идеално качество. Наложи ми се да се преместя от Пловдив и полудявам с този доставчик, с който съм в момента. Веднага щом изградят мрежа във Варна подписвам с тях, но за сега ще си тропам Spectrumnet/Megalan и това е. ;)

И наистина, ако избереш Cooolbox няма да останеш разочарован.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да весело е с cooolbox, обаждам се отново за ARTE HD, и питам защо го няма? Операторката от обслужване на клиенти (няма да и пиша името за сега) ми отговаря с въпрос, а вас какво ви притеснява? Обяснявам, не го излъчвате (има го в програмата но няма картина), а го има и на сайтът, т.е. заблуждавате клиентите, включително и мен. Обещава да ми върне обаждане но надали.

 

Имате ли проблеми с facebook? Отваря ми го твърде бавно, а по някой път въобще не го отваря.

 

Лично при мен проблем имаше веднъж, но веднага се обадих на съпортът, и се оказа, че и те не могат да го отворят, и прерутираха мрежата. Но периодично клиенти се оплакват от проблемът във форумът на cooolbox.

Edited by poppopov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблем със сайта на фейсбук при мен няма,единствено мога да отбележа липсата на излъчване на плейбойския канал-кой знае защо с обяснение за временна цензура

:cry ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблем със сайта на фейсбук при мен няма,единствено мога да отбележа липсата на излъчване на плейбойския канал-кой знае защо с обяснение за временна цензура

:cry ;)

 

По спомени въпросният канал, мисля можеш да гледаш след 0:00 часа. И доколкото си спомням, (беше доста отдавна) май е без пин. Благодаря galaxi , ако е така както си спомням (днес ще проверя), още от утре започвам да им мрънкам да му сложат пин.

 

Edit: Да въпросният канал е достъпен само след 0:00 часа, без пин. Това според мен не е добра идея, и ще се опитам да го променя.

Edited by poppopov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вашата любима телевизия от COOOLBOX се сдоби с още една high definition перла: гледайте в Пакетa HD дивия свят на природата с перфектно качество с National Geographic Wild HD. Каналът се активира поетапно в мрежата през следващите 24 часа - рестартирайте STB устройствата си и ако не все още не го получавате, опитайте по-късно. Ще бъде позициониран след National Geographic HD и преди Eurosport HD при активиране на основния списък канали или ще го намерите на последно място в настоящата си подредба. Приятно гледане!

<< Inspiring people to care about the planet. >>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Определено HD пакетът, е добър. Прибавянето на нов канал е добра новина. Предполагам, cordier пак ще ме „обвини” в негативизъм, но ако съществува пин код на playboy tv независимо от това, че се излъчва след 0:00 часа, ще даде допълнително спокойствие на родителите и в по-голяма степен е вероятно, те да заявят втори set top box, за да могат и децата им да имат телевизия. Без родителите да се притесняват, че ще попаднат на нежелано съдържание. Използвайте предимствата си!

Share this post


Link to post
Share on other sites

А някаква вероятност да пуснете връщане на каналите с по 1, 2, 3 часа назад ? тези по гледаните говорим ?

 

N3 е предлагат тази екстра (тоест върви си с телевизията) и е супер готино да си ги цъкаш нещата когато ти кефне...

 

Cooolbox защо го няма това ?

 

Само за инфо при N3 има 11-12 канала за връщане : BTV, BNT, NOVA, Diema, Kino Nova, TV7, BTV Action, RING.BG, BTV Cinemma, Nova Sport, Fox Life, National Geografic...

 

Ако пуснете и вие ще е доста добре.

 

 

пс. Lashes, ползвам нета отдавна и съм доволен но ми се ще да се възползвам от пакета 30 кинта - нет и тв.. ама тва с каналите е голям минус...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Въпросът за Time shifting-ът, е обсъждан много пъти във форумът на cooolbox. Проблемът е, че никой от така да се каже праводържателите на телевизионните канали, не е съгласен те да бъдат излъчвани с въпросите закъснения. От ITD, са пунктуални по-отношение на законът (вероятно за добро) и нямат никакво намерение да нарушават договорите си, но имат опцшия да записваш програми на флашка или външен хард. За N4 мога да кажа само добри неща, но ми е трудно да кажа, как законно предоставят тази услуга.

Възникна и въпрос към cordier, днес реших да сготвя пиле с броколи. В кухнята ми слушам ефирно радио, обикновено starFM. Решавам да си го пусна и на set top box ът. Всичко беше перфектно, но винаги има но. В един момент звукът се „скапа”, просто нищо не се чуваше. Естествено обадих се на 070045045. Разговарях с любезна дама и тя обеща да ми върне обаждане. След няколко минути ми позвъни и ми каза, че ITD, не подържали радиата, но ако има проблем с телевизията щели да ми обърнат внимание. Щях да умра от смях, попитах я дали неизвестен провайдър не подържа въпросните радия в тяхната мрежа, тя се притесни и ми каза че не е компетентна да отговори и ще ми се обади пак. Естествено разбрах, че момичето няма никаква вина и предава думите на техническият отдел, за това и благодарих и предложих да спрем до тук. Но cordier, не осъзнавате какво богатство са радиата, много ваши конкуренти се отказаха от тях. Но пък много клиенти имат стерео телевизори в един домашен мултимедиен център наличието на радиото е сериозно предимство. Пак подценявате това което имате.

 

EDIT: оправиха се нещата със starFM.Но защо така трябва да са така нещата? От техническият отдел дръжте се като мъже, ако разбирате думата, а не

да суфлирате на момичето какво да каже.

 

EDIT2: Определено проблемът при starFM, се случва след около час. Звукът се „скапва”, без предупреждение, без други признаци. Като сменя канал и пак се върна на starFM, всичко е наред. Дали това се случва само с този канал, не зная, но е неприятно.

Edited by poppopov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оооо интересна работа... не ми бяха ясни нещата, мерси :) Ама на мен ми се струва че всички други доставчици предлагат връщане на времето :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оооо интересна работа... не ми бяха ясни нещата, мерси :) Ама на мен ми се струва че всички други доставчици предлагат връщане на времето :laughing:

 

Всички други са само N4 и ДЦЦ. Ако греша поправи ме.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всички други са само N3 и ДЦЦ. Ако греша поправи ме.

MTel/Megalan рекламират връщане на времето до 24 часа, че дори архивиране на отделни предавания от тяхна страна. Не съм им клиент и нямам идея как и доколко е вярно.

 

Въпросът доколко time-shift-а е легален е малко в сивата зона.

Въпросното действие не е изрично забранено от закона, но не е и изрично разрешено.

 

При положение че даден доставчик има правото да излъчва даден канал, то не би трябвало да има проблем да го излъчва и със закъснение (всъщност технически, винаги има допълнително закъснение;)).

Отделно за канали които се издържат от реклами, при повторението се повтарят и рекламите, така че не може да се претендира за никакви нанесени щети. Всъщност каналите печелят повече именно защото хора които са пропуснали рекламите, имат възможността да ги гледат.

Но дори каналът да е платен, пак не би трябвало да има проблем, защото отново нямаме никакви нанесени щети, парите за канала вече са платени.

 

Така че, ако няма влязло в сила решение на Български или Европейски съд по казуса, не може да се каже че практиката е незаконна.

Ако договорите за разпространение изрично забраняват отместване във времето, тогава казусът е коренно различен.

 

Защо обаче каналите отказват да позволят изрично time-shift? Нямам вътрешна информация и затова мога да споделя само подозрения.

1. Алчност. Щом им се иска разрешение, значи могат да поискат увеличение на цената.

2. Конкуренция. Ако няма повторение, хората ще са принудени да избират само една програма. Така най-добрата телевизия ще обере всички зрители, другите добри телевизии ще умират от глад.

3. Peoplemetry . Възможно е в момента да не отчита правилно изместената гледаемост. При правилно отчитане самата статистика ще показва странни стойности, като например гледаемост над 100%.

4. Глупост.

 

Накратко, cooolbox са преценили, че не искат да се занимават с юридически спорове.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...