Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

В този напрегнат момент, нямаше време да отделяме ресурс от технически лица и оператори, които да записват ново автоматично съобщение - по-добрия избор беше да впрегнем тези усилия в разрешаване на проблема, за да може максимално бързо да възстановим сигнала.

 

 

Нещо не се връзва. От това, което казваш излиза, че ТЕЛЕФОННИТЕ ОПЕРАТОРИ са били впрегнати да оправят телевизионната услуга заедно с ваши технически лица, което не е ваша работа и отговорност, а на Tivia... А не вярвам да се необходими повече от двама души, за да се запише едно съобщение от 20 секунди, в което да се обяснява, че проблемът е за всички и се работи за отстраняването му. Да не говорим, че е абсолютно задължително да имате такива готови съобщения, които да влизат в употреба при проблем.

Просто си признайте, че никакви оператори не сте викали и реално проблемът е от Tivia и са си го отстранили те, а не вие, което не ви е и работа де.

Това прилича на оправданието ви във Фейсбук защо не излъчване BNT1HD. От БНТ искали непосилно висока сума?! Колко е висока тази сума, че да могат почти всички оператори да я излъчват? И по-висока ли е тази сума от тази, която плащане на Булсатком за ТВ+? Не е по-висока, нали? По-скоро от Тивиа се правят на тежки, а вие се чудите как да се оправдаете пред абонатите, които си искат канала?

Никак не е добре да се опитвате да правите на балами абонатите си и да им замазвате очите с глупости, които не са верни.

 

Няма нужда да ми отговаряш.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Приблизително 25% е намалението на таксата за следващия месец (сторнират равностойността на 1 седмица). За няколко часа проблемна услуга. За всички клиенти - и на интернет услугата и на комбинираните пакети, тъй като имаха проблем с DNS сървърите (май).

И се обаждат лично на всеки абонат - хем да му се извинят за причиненото неудобство, хем да му кажат и за компенсацията. Фирмена политика.

Колко да са тези няколко часа. До колкото помня са се сринали около 16:00 часа като проблемите са продължили цяла нощ, дори и на следващия ден. Като абонати е трябвало да се обаждат че все още имат проблеми за да им бъде възстановена услугата.

 

Пазете се далеч от Мтел и Близу.

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

Колко да са тези няколко часа. До колкото помня са се сринали около 16:00 часа като проблемите са продължили цяла нощ, дори и на следващия ден. Като абонати е трябвало да се обаждат че все още имат проблеми за да им бъде възстановена услугата.

Aз имах проблеми от около 17 часа до 23 часа (затова казвам няколко часа). Други може да са имали проблеми и за по-дълго, няма как да знам. Аз говоря от мое име. За да не се хейтва, нека приемем, че проблеми е имало 24 часа. За този период компенсацията е 25% от месечната такса.

Edited by future
Link to comment
Share on other sites

Трябваше да се пусне игра с точни резултати както онази от 2010 година независимо какви ще са наградите. Просто за забавление, беше хубава игра тогава.

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

лъкито пак се обади с мерак да продължи антикампанията си срещу Куулбокса :wacko:

Той ако държеше на истината и справедливите и коректни взаимоотношения с клиентите щеше да води битка с похватите на Мтел и Мегалан за уж 5 левовия интернет :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Айде да не коментираш Лъкито, ако обичаш.

Никаква антикампания не съм водил. Услугата на Кулбокс, която ползвах в единия апартамент беше пълен кенеф, ама пълен, което на ЛС се потвърждаваше от Ники /sloter/, но незнайно защо в темата се изкарваше, че едва ли не си измислям и всичко е 6+, а аз си капризнича ей така, щото мразя Кулбокс. И да беше кенеф, защото не само, че имаше загуби /ако cordier иска, може да види тикетите и специално двете идвания на Боян у нас, където вечер след 20ч. имаше 10-15% загуби, които така и не се разбраха откъде са и защо се получават само вечер/, ами и е имало 1-2 дни в които не съм имал услуга, защото според съпорта ми падал порта, но защо и как изведнъж се оправи, така и не получих обяснение. И милион пъти сигурно съм писал, че ползвам Кулбокс на друго място и там е перфектна, без нито една забележка за сигурно 3 години и половина. Така, че с Лъки, хич не се занимавай. Капиш?

Link to comment
Share on other sites

Абе и аз се зачудих как така голям екип от телефонни оператори са започнали да оправят телевизията на Вестител, вместо да си свършат работата.

И как телефоните се претоварват така, че направо прекъсват връзката докато чакаш на линия :)

 

УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ,

по независещи от нас причини времеено е преустановено подаването на тв сигнал. Правим всичко възможно за отстраняването на проблема в най-кратки срокове. Извиняваме се за причиненото неудобство!

Ако имате техн проблем с някоя от останалите ни услуги, моля натиснете "1".

Благодарим Ви!

 

все ще има хора, на които това им е достатъчно и ще прекъснат връзката...

Link to comment
Share on other sites

Момчета, освен двамата дежурни, при ITD не е имало никакъв друг екип. Единият (новобранецът) вдигаше телефонът, другият съвместно с Вестител, се опитваше да разреши техническият проблем.

Link to comment
Share on other sites

Към 17 часа получих обаждане от съпорта. Явно прозвъняват обратно абонатите, които не са успели да се свържат, за да им обяснят ситуацията и да им препоръчат рестарт на STB-тата. Е, аз се информирах за ситуацията още снощи, но това изобщо не намалява чувството ми на удовлетвореност, че съм абонат на cooolbox.

Link to comment
Share on other sites

Приблизително 25% е намалението на таксата за следващия месец (сторнират равностойността на 1 седмица). За няколко часа проблемна услуга. За всички клиенти - и на интернет услугата и на комбинираните пакети, тъй като имаха проблем с DNS сървърите (май).

И се обаждат лично на всеки абонат - хем да му се извинят за причиненото неудобство, хем да му кажат и за компенсацията. Фирмена политика.

 

Влизам да прочета нещо по темата и какво да видя: два поста, като и двата нищо общо с оператора кулбокс.А стига с тая реклама де!

 

Ако ще и 10 телефониста и 10 техници да има, все тая след като проблема е бил във Вестител.

По-интересно ми е как седят договорните отнощения за телевизията?Примерно ако имаш гарантирана интернет скорост/връзка и стане такова нещо, ти се полага компенсация/неустойки.Какво става когато ТВ, не доставя услугата до оператора?Дали дължи пак някакви неустойки и от там тези пари да се пръснат по клиентите?

Edited by exabyte
Link to comment
Share on other sites

Айде да не коментираш Лъкито, ако обичаш.

Никаква антикампания не съм водил. Услугата на Кулбокс, която ползвах в единия апартамент беше пълен кенеф, ама пълен, което на ЛС се потвърждаваше от Ники /sloter/, но незнайно защо в темата се изкарваше, че едва ли не си измислям и всичко е 6+, а аз си капризнича ей така, щото мразя Кулбокс. И да беше кенеф, защото не само, че имаше загуби /ако cordier иска, може да види тикетите и специално двете идвания на Боян у нас, където вечер след 20ч. имаше 10-15% загуби, които така и не се разбраха откъде са и защо се получават само вечер/, ами и е имало 1-2 дни в които не съм имал услуга, защото според съпорта ми падал порта, но защо и как изведнъж се оправи, така и не получих обяснение. И милион пъти сигурно съм писал, че ползвам Кулбокс на друго място и там е перфектна, без нито една забележка за сигурно 3 години и половина. Така, че с Лъки, хич не се занимавай. Капиш?

 

Като не искаш да те коментират спираш да пишеш по форуми и проблемът ти е решен... капиш?!

 

Мисля, че в тази тема се заговори за HD-то на BNT и затова пускам новината тук, не знам доколко е вярно написаното -> http://news.plovdiv24.bg/360052.html

Link to comment
Share on other sites

Тъй ли? И кой ти каза? Ами ако не искам?

Да пиша просто така? Да пиша нещо невярно? Не, нали?

Тогава ще си пиша, а който иска, когато иска, но и когато има за какво да ме коментира - затова е форума.

Но някой да ми обяснява как аз си драскам и водя антикампания, и какви ли не простотии, които не отговорят изобщо, ама изобщо на истината - няма да стане, капиш?

Айде със здраве!

Link to comment
Share on other sites

Тъй ли? И кой ти каза? Ами ако не искам?

Да пиша просто така? Да пиша нещо невярно? Не, нали?

Тогава ще си пиша, а който иска, когато иска, но и когато има за какво да ме коментира - затова е форума.

Но някой да ми обяснява как аз си драскам и водя антикампания, и какви ли не простотии, които не отговорят изобщо, ама изобщо на истината - няма да стане, капиш?

Айде със здраве!

 

За писането нямам нищо против - пиши си, нито ми пречиш, нито нищо. Но щом пишеш във форуми нормално е да има коментари и несъгласни с това, което казваш, независимо дали е истина, или не. Или може би се чувстваш специален и никой не може да ти коментира мненията? За антикампанията съм напълно съгласен с колегата и честно не разбирам какъв ти е проблемът. Като тук не става въпрос само за Cooolbox, а също така за N3, DCC и т.н.

Link to comment
Share on other sites

За писането нямам нищо против - пиши си, нито ми пречиш, нито нищо. Но щом пишеш във форуми нормално е да има коментари и несъгласни с това, което казваш, независимо дали е истина, или не. Или може би се чувстваш специален и никой не може да ти коментира мненията? За антикампанията съм напълно съгласен с колегата и честно не разбирам какъв ти е проблемът. Като тук не става въпрос само за Cooolbox, а също така за N3, DCC и т.н.

 

Ок, кажи ми е кое не е истина в нещата, които пиша? Кое е антито? Казвам нещата както са. И DCC и N3 крадат канали от Булсатком /TV+ и FILM+/ и не само. Да не говорим, че N3 вече стават страшно, ама страшно нагли като пускат Al Jazeera Sport, които първо нямат права за България и не само N3, ами и никой оператор дори и да иска не може да излъчва. На всичко отгоре искат допълнително заплащане за тези канали - или иначе казано те излъчване нещо, за което не плащат, но искат от абонатите да им плащат. А и още по-нагло е в МОЛ Пловдив, където имат нещо като щанд, да ти вадят от чекмедже листче, на което с намигане ти казват да огледаш спортния пакет и как никой оператор не го предлага.

Да е лъжа, че DCC крадат и пускат всичко, дори и платено като HBO, Cinemax etc.?

И на трето място - не е лъжа, че интернета на Кулбокс, който ползвам в центъра вече 3 години и половина, да не кажа 4 е перфектен, но този, който ползвах 6-7 месеца в Кючука беше супер зле. Не е лъжа.

 

Казвам нещата както са. Който иска да коментира. Ако съм казал лъжи или нещо да ме коментират, но на черното да кажат бяло и да ме обвиняват в антиреклама, няма да стане. Който ме познава лично знае, че съм коректен и никога никого не съм обидил с нещо - дори напротив - гледам когато мога да помагам.

За първите две неща, които съм писал за DCC и N3 не съм съгласен, защото докато някои оператори правят и невъзможното да купят права за дадени събития, дават страшно много пари, което е непосилно за други, нашите хубавци цоцат на аванта, че и нагло се рекламират как били единствените с този пакет за тези пари. Ами няма как да не са им ниски цените, след като не плащат. Другите /DCC/ си правят реклама по ПОТВ, в която рекламират:"Безплатен пакет спортни канали", като на всички им е ясно кои са тези канали.

Като пиратят, да пиратят - поне да не бият барабани. Просто плачат за една здрава проверка и за отнемане на лиценза.

И тук не става въпрос за единични потребители, които гледат нещо нелегално. Тук става въпрос за цяла една кабелна мрежа /в случая две кабелни мрежи/, които не само, че не плащат за нещо, което излъчва, ами и взимат допълнително такси за него /в случая N3 за пакетите на Jazeera/.

 

В тази връзка прави чест на Кулбокс, че си плащат за TV+, макар и наистина високи такси, но клиентите им са доволни. Но не им прави чест глупавото обяснение от онази вечер, че били викнали всички оператори, но те не могли да поемат обажданията, ами тръгнали да оправят телевизията, което няма как да стане.

Link to comment
Share on other sites

окей,човеко,да кажем,че съм съгласен с тебе.Прав си,разбираш нещата,уважавам те за това.Ама този лозунг дето си го лепнал отдолу за най-смешния оператор те прави ПРОСТО ЕДИН ОТ МНОГОТО ЗЛОБНИ ХОРА В БГ.Самата истина ,не го отричай-никой няма да те вземе насериозно.Точно сега и точно тук в тази материя специално няма ИДЕАЛНИ участници.Ето например да вземем Мтел и Мегалан.Струва ми се твои фаворити.Обаче те с 5 левовата оферта са пълни измекяри,защото това не е коректно изведено.Това си е манипулиращ вниманието похват най-малко.Би трябвало някой ако не аз да кажем ти като голям поборник на качеството и коректноста да сложи друго към подписа си-примерно МТЕЛ /МЕГАЛАН/ СА НАЙ-ПОДЛИТЕ И НЕЧЕСТНИ В ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ.

Но тогава има вероятност от тях да те смажат в съда за клевета :(

Стиска ли ти?! :huh:

Edited by galaxi
Link to comment
Share on other sites

 

В тази връзка прави чест на Кулбокс, че си плащат за TV+, макар и наистина високи такси, но клиентите им са доволни. Но не им прави чест глупавото обяснение от онази вечер, че били викнали всички оператори, но те не могли да поемат обажданията, ами тръгнали да оправят телевизията, което няма как да стане.

 

Не, не ги разбира нещата, защото от ИТД са длъжни да съдействат на вестител при отстраняването на проблема.

На всичко отгоре най-кофтито в такива ситуации е, че не всичко зависи от тях и трябва да чакат друг оправи нещата.

 

Толкова за компетентните заключения и смешните подписи...

Link to comment
Share on other sites

Опа, тук си в голяма заблуда. Ако трябва да съм честен, в момента съм абонат на едно място на Близу и на друго на Кулбокс. От МТел имам много, ама много лош вкус в устата от мнооого години. Друг е въпросът, че интернета няма общо с МТел или по-точно общото се свежда до рекламите и това, че може в офисите им да плащаш такси и да правиш договори за Мегалан. Дори техниците им да питаш дали са от МТел, ти казват моментално, че не знаят МТел да има интернет, а те работят за Мегалан - защо не знам и не ме интересува. Имаше вариант да ги пробвам, но с промоцията 14.90 за две години, като обикновено предплащам поне за 6 месеца напред. Но откакто махната тази тарифа, просто не могат да ме грабнат, а и не само мен. Оставям настрана подвеждащите реклами за интернет за 5лв. - тук Жоро Визиото е по-коректен, защото при него, доколкото знам, нета наистина е 5лв. през всичките месеци на договора, друг е въпроса, че там нет никой не знае кога има и кога ще спре за неопределено време.

Та на МТел абонат няма да стана. Ако върнат 14.90 за 2 години - може да пробвам, но ако някои е останал с впечатление, че съм фен на МТел, много бърка.

 

Относно подписа - честно казано до такава степен съм му свикнал, че не го забелязвам. Предисторията на подписа е кореспонденцията ми със sloter относно проблемите, които имах с услугата и по-точно, че на ЛС ми пишеше, че открили някакви проблеми със оптични суичове или вече и аз не помня какво беше точно, че вероятно проблемите се дължали на тях, а и можело на нещо друго, което проверявали, като в същото това време в темата се пишеше, че услугата е цветя и рози и че някои абонати им се струвало, че имали проблеми, като 10мин. преди това съм получил ЛС, с което да ме уведоми, че можело да съм нямал услуга 10мин., защото нещо трябвало да се смени. Това за мен беше супер смешно, а и некоректно от негова страна. Ето я историята на подписа ми. И за да съм коректен като ползвател на Кулбокс, макар и на друго място, махам тази част от подписа си, защото явно дразни доста хора, а няма такава цел.

 

@pavlan - няма как да знам дали някой от ITD не е съдействал за решаването на проблемите. Честно казано не вярвам, но да приемем, че може и така да е. Но, тук идва едно но - дори и да приемем, че някой от ITD е съдействал или е трябвало да съдейства за възстановяването на услугата, това не са хората от кол центъра. И колкото и да ми обясняваш, не приемам, че нямат нещо, което е задължително - готови съобщения за такива случаи. Има проблем с телевизията - пуска се съответното съобщение, с което хората се уведомяват, че има някакъв проблем, знаят за него и работят за отстраняването му.

Сега като се замисля, вероятно от ITD са длъжни да съдействат на Вестител за възстановяване на услуга/отстраняване на проблем, само в случай, че проблемът е между двете. Не вярвам, ако проблемът е бил при Вестител, те да нямат хора, които да отговарят за поддръжката на услугата, която предлагат. Просто няма логика. ITD са клиент на Вестител и като такъв, много, ама много се съмнявам да трябва да ходят да оправят бакиите на Вестител. Между другото така и не стана ясно, поне в тази тема, какъв точно е бил проблемът онази вечер.

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

 

@pavlan - няма как да знам дали някой от ITD не е съдействал за решаването на проблемите. Честно казано не вярвам, но да приемем, че може и така да е. Но, тук идва едно но - дори и да приемем, че някой от ITD е съдействал или е трябвало да съдейства за възстановяването на услугата, това не са хората от кол центъра. И колкото и да ми обясняваш, не приемам, че нямат нещо, което е задължително - готови съобщения за такива случаи. Има проблем с телевизията - пуска се съответното съобщение, с което хората е уведомяват, че има някакъв проблем, знаят за него и работят за отстраняването му.

 

След като няма как да знаеш , защо даваш компетентно мнение ?!

Колкото до "телефонистите" , нека те да кажат как е организирано при тях.

Принципно са доста над нивото на тези от Близу и БТК. Говоря за NOC-a.

 

Абе в такива случай си проличава културата на масовия потребител. Кьораво и сакато се надпреварва да дава акъли , да псува и да се отказва от доставчика. Да иска компенсации, което е смешно за 3 часа downtime за негарантирана услуга от 20-30лв :D

Можеш да се начетеш на бисери и откровени глупости. Голям фън става.

 

Само дето на тия дето бачкат не им е забавно. И ако са съвестни каквито според наблюденията ми са момчетата в ИТД, е малко незаслужено да си го отнасят!

 

@Lucky от пълно отричане , почна да се съгласяваш. :) Да проблема е бил във вестител и не са го усетили само ИТД.

В такива случай обратната връзка клиент-доставчик е незаменима и задължителна. Но факт е, че ИТД не управляват мрежата на вестител.

Edited by pavlan
Link to comment
Share on other sites

Казвам, че не съм 100% сигурен, но да кажем 99%, че от ITD нямат защо да оправят бакиите на Тивиа. Няма логика. Все едно някоя фирма като взимат нет от ITD, когато в ITD има проблем, от тази фирма да се пернат да им оправят проблема. Може на добра воля да са отишли, но не е задължително... а и малко се отклонихме от темата. Просто обяснението за невдигането на телефони беше глупаво и не хвана много дикиш.

 

А, че има такива, които се "отказват" от услугата постоянно - има и е смешнично. Като си спомня едно време като се омазаха работите с нета на Гигабит/Евроком - в темите имаше народ, който се отказваше от Гигабит по 2-3 пъти на ден, в продължение на 2-3 месеца...

 

@pavlan - да кажем така - съгласен съм, че може на добра воля техници от ITD да са помагали на Вестител, но не и служители от колцентъра и не вярвам в колцентъра да са викнали всички да работят, още повече, че беше петък вечер и всеки може да си е хванал пътя нанякъде. Ако така е по-ясно и по-приемливо - добре :)

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Съжалявам за неточностите,които съм допуснал в предния пост.Просто базирах поста си от беглите спомени по темата тук за интернет доставчиците.Радвам се,че поне претърпя еволюция в отношението си и малко по-малко става по-обективно. :rolleyes:

Edited by galaxi
Link to comment
Share on other sites

Но не им прави чест глупавото обяснение от онази вечер, че били викнали всички оператори, но те не могли да поемат обажданията, ами тръгнали да оправят телевизията, което няма как да стане.

Е не, сериозно ли, къде точно съм казал, че операторите оправяли телевизията?? Гледам всичките си постове назад, но такова нещо няма.

FYI - на опашката на voice сървъра имаше около 1400 пропуснати повиквания за грубо двата часа, през които е траел проблема. Т.е. това са обаждания освен тези, на които колегите са успели да вдигнат и обслужат. Всички оператори отговаряха на телефоните, но дори и съпорта на някой от "светата троица", която ми давате за пример, да бяхме докарали, пак нямаше как.

Ние не сме оправили проблема, Вестител го оправиха. А дали колеги от системните администратори (не оператори!) са помагали на Вестител - няма да коментирам повече, в края на краищата както някой каза - няма значение кой и какво направил, ние от Cooolbox предоставяме телевизията и клиентите плащат на нас, така че сме солидарно отговорни и не бягаме от това. След това пък уикенда връщахме обаждания на тези, които не са успяли да се свържат. И там протести - едни искаха да получат върнато обаждане, защото така е редно, други пък - защо ме безпокоите като тя работата свърши вече...

Както писах на друго място - да, признаваме си за пропуска, трябвало е да имаме предварителен запис на съобщения в случай на подобен проблем. Но по време на работа в най-натоварения момент на проблема някой да стане и да ходи да прави записи на IVR-а - трудно, да не кажа невъзможно.

Пак ще повторя, за да няма недоразумения:

1) оператори не са оправяли телевизията

2) ние не сме оправили телевизията

Колкото до проблема - ако Вестител и мениджмънта на COOOLBOX решат - ще споделим какво е било, дайте ни малко време да преценим как да постъпим относно ситуацията в цялост.

Link to comment
Share on other sites

При положение, че телевизия нямаше за всички наши потребители, обажданията бяха няколко десетки в секунда! А часът не е от значение, като се има предвид, че в момента тече европейското - разбираемо, повечето хора са опитвали да наберат съпорта и въпреки че ангажирахме и върнахме на работа почти всички оператори, а не само дежурните, пак нямаше как да обработим всички обаждания. В този напрегнат момент, нямаше време да отделяме ресурс от технически лица и оператори, които да записват ново автоматично съобщение - по-добрия избор беше да впрегнем тези усилия в разрешаване на проблема, за да може максимално бързо да възстановим сигнала.

Разбираме и се извиняваме за всички причинени неприятни емоции - за съжаление при проблеми от такъв мащаб никой не може максимално да отговори на всички обаждания. Направихме всичко възможно да скъсим времето за отстраняване на проблема до минимум.

Не искам да се зяждам, но от тук се разбира, че всички са се включили в играта...

Edited by magdanoz4o
Link to comment
Share on other sites

...и въпреки че ангажирахме и върнахме на работа почти всички оператори, а не само дежурните, пак нямаше как да обработим всички обаждания. В този напрегнат момент, нямаше време да отделяме ресурс от технически лица и оператори, които да записват ново автоматично съобщение - по-добрия избор беше да впрегнем тези усилия в разрешаване на проблема, за да може максимално бързо да възстановим сигнала.

От това разбирам, че сте впрегнали всички, включително и операторите да оправят телевизията. Наистина така го разбирам. Защото казваш, че е нямало как да се обработят всички обаждания и едва ли не сте оставили телефоните и сте впрегнали всички да оправят телевизията. От тук започна всичко. Все пак можеше един оператор да запише един месидж и да се приключи работата.

Както и да е - в спора се ражда истината...

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...