Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

А тези лихви как се изчисляват?На базата на какво?Какъв процент са?Фиксирана сума за ден ли са?Изобщо нужно е ясно обяснение по въпроса.

Иначе аз телефон не ползвам.Бялата кутия никога не ми е била включена..Още когато ме присъединиха към мрежата, техниците направиха пробата за телефона и аз след това го разкарах.Просто не ми е нужен...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

А тези лихви как се изчисляват?На базата на какво?Какъв процент са?Фиксирана сума за ден ли са?Изобщо нужно е ясно обяснение по въпроса.

Иначе аз телефон не ползвам.Бялата кутия никога не ми е била включена..Още когато ме присъединиха към мрежата, техниците направиха пробата за телефона и аз след това го разкарах.Просто не ми е нужен...

Тук стана интересно вече щом не ползваш телефон.

Затова, ако съм те засегнал по някакъв начин с предишните ми изказвания или си се почувствал обиден, моля за извинение.

 

Оттук нататък и аз ще следя с любопитство развитието на казуса. Интересува ме как са "узаконили" тези лихви.

Link to comment
Share on other sites

Никой не ме е засегнал.Няма нужда от извинения. :)) Просто се вбесявам от начина по който се случват нещата..Като ще има лихви за просрочие да кажат...Както казах вече за миналия месец, дори и за този аз платих със закъснение.Април месец платих мисля на 17-ти, сега платих на 14-ти.Да закъснял съм с няколко дни, но така да ме изненадат...Както споделих, не е до стотинките, ама не е това начина....Нищо сложно няма, да обявят официално, че от месец АПРИЛ 2012 година ще се начисляват лихви за закъснели плащания.

Link to comment
Share on other sites

Не, тук проблем за мен е, че се начислява лихва за ПРЕДплащане!

Примерно при Близу, таксата за месеца е дължима до 15-то число на текущия месец, не на предходния.

 

Edit: Баси филма :D

Edited by Lucky Luciano
Link to comment
Share on other sites

Таксата се плаща до 12-то число на месеца.Тази такса е за услугата, която ще ползваш следващия месец.

А лихвата се добавя при забавяне от предходния месец.

В сегашната ми фактура, според която плащам таксата за месец юни, ми е включена лихва за закъснение от 4-ри дни за м. април.С две думи лихвата не се начислява за бъдещия период, а се заплаща за изминал такъв.Ако си закъснял естествено...

Основния проблем за мен е отношението...Все още няма официална информация за лихвите и за начина на определянето им.

Edited by magdanoz4o
Link to comment
Share on other sites

Таксата се плаща до 12-то число на месеца.Тази такса е за услугата, която ще ползваш следващия месец.

А лихвата се добавя при забавяне от предходния месец.

В сегашната ми фактура, според която плащам таксата за месец юни, ми е включена лихва за закъснение от 4-ри дни за м. април.С две думи лихвата не се начислява за бъдещия период, а се заплаща за изминал такъв.Ако си закъснял естествено...

Основния проблем за мен е отношението...Все още няма официална информация за лихвите и за начина на определянето им.

Не съм съгласен с теб защото:

Въпреки, че април си закъснял да платиш, то плащането през април е реално предплащане за услугата през май, т.е. за бъдещо ползване на нещо, което може и да не ползваш по ред причини. Това, че ти начисляват лихва в още по-късна фактура е както казва и Лъки: Баси филма.

Реално са ти хакнали лихва за бъдещо ползване на услуга, а не за закъсняло плащане на реално използвана такава.

В случая си напълно прав да се възмущаваш.

Edited by future
Link to comment
Share on other sites

Батка,ти абонат ли си?

НА споменатия оператор??

Ако не си - запази си полемиките за себе си!!!

@cordier - ПОНЕЖЕ ТОЗИ форум го чета МНОГО рядко,очаквам отговора на същия въпрос В КУУЛБОКС форума!

Link to comment
Share on other sites

Батка,ти абонат ли си?

Не е абонат, но за сметка на това е най - настървеният в темата. В пъти повече от човекът който се оплака. Следим го изкъсо ;).

 

По договор се заплаща до 12-то число. За какъв период се заплаща е съвсем друга тема. И на мен не ми харесва да е до тази дата, но такива са договорите.

Link to comment
Share on other sites

Какви са тези такси бре хора?...Как даден абонат ще е закъснял с плащането' date=' при условие, че се предплаща за следващия месец...?Не е нормално това...даже и морално не е.[/quote']

Не бъркайте срок за плащане на издаден финансов документ, т.е. фактура, със срок за заплащане на услуга. По реда на Общите условия месечната абонаментна цена на услугата се заплаща авансово - т.11.4.2 . Отделно обаче всяка фактура си носи свой срок за плащане, който е отбелязан изрично върху нея. Лихвата за закъснение се начислява върху издадената фактура, без значение дали тя съдържа плащане за предходен, настоящ, следващ месец или за миналата година.

Откакто съществува COOOLBOX редовните месечни фактури се издават на 02ро число на месеца и имат отбелязан определен срок за плащане - до 12то число на месеца.

11.4.2. месечна абонаментна цена, която включва дейностите по поддържане на МРЕЖАТА и се заплаща авансово в срок до 10-то число на месеца, предхождащ месеца на предоставяне на услугите.

Имам следното питане - КЪДЕ В ОБЩИТЕ ВИ УСЛОВИЯ Е ЗАПИСАНА ТАЗИ ТАКСА ЗАКЪСНЕНИЕ,ЛИХВА ЗА ЗАБАВЯНЕ и тн.

Нито една от тези думи не беше открита в същите!

Къде е грешката?

Това е моето питане на което очаквам АДЕКВАТНО обяснение!

Явно не само на мен ми прави впечатление това неандерталско поведение!!!

Link to comment
Share on other sites

Имам следното питане - КЪДЕ В ОБЩИТЕ ВИ УСЛОВИЯ Е ЗАПИСАНА ТАЗИ ТАКСА ЗАКЪСНЕНИЕ,ЛИХВА ЗА ЗАБАВЯНЕ и тн.

Нито една от тези думи не беше открита в същите!

Къде е грешката?

Това е моето питане на което очаквам АДЕКВАТНО обяснение!

Явно не само на мен ми прави впечатление това неандерталско поведение!!!

pAbLo_, АДЕКВАТНОТО обяснение на въпроса "къде е грешката", Ви беше предоставено в COOOLBOX форума, както пожелахте.

Ще си цитирам останалата част от поста там, за да Ви спестя усилието да го копирате: Моля за малко поуспокояване на страстите - заради няколкото едновременно сигнала проверяваме всички възможности, включително и проблема да е при нас. pAbLo, преди да е разгледан вашия акаунт конкретно дали има грешка по отношение на начисляване на лихви, не мога да твърдя дали има нещо нередно или не във фактурата Ви. Предал съм на фин.отдел да провери акаунта ви, както и другите сигнали от булфорум, за да сме сигурни.

Link to comment
Share on other sites

Чудна работа за някакви 4 ст, почти световен проблем стана. Това са правилата в конкретната фирма, те не са новост, някак странна е тази истерия, услугите не са спирани, просто клиента дължи законната лихва за закъсняло плащане. Така е при БТК, EVN, ВИК, Мобилните оператори и тн. Единствената разлика, е че при cooolbox услугата се предплаща. Но не виждам причина за недоволство, такива параметри на услугите на тази цена, нямат аналог в Пловдив. Това в случая е така наречения дребен шрифт, но като цяло смятам, че тарифите им съчетани с отстъпките които предлагат, са отлични. future предлагам да се съсредоточиш, върху работата си в Мегалан.

Link to comment
Share on other sites

Сега, за десети път ще кажа, че не ми е за скапаните 4-ри стотинки....От няколко години съм абонат и за първи път след закъсняло плащане ми се начислява лихва.Ако това е нещо ново, мисля че е редно да се обяви официално..Няколко пъти питах как се изчислявавт лихвите, но отговор все още нямаме..Въпроса е в отношението..Колко пъти трябва да го повторя?Четете поне какво пиша бре хора...Никога не съм се оплаквал от услугата, доволен съм, но.....

Link to comment
Share on other sites

future предлагам да се съсредоточиш, върху работата си в Мегалан.

Казал съм поне 10 пъти, че нямам нищо общо с Мегалан, като изключим факта, че съм им клиент.

Имам чувството, че някои хора имат ментални отклонения, но ако трябва ще си сложа този отговор в подписа, та да четат, а не да пишат глупости след всяко мое изказване.

Това, че кулбокс ви цакат с топла бира и на вас ви харесва - така да бъде. Моето притеснение в случая е другите оператори да не наложат тази незаконна практика за своите клиенти.

Това е. Просто и ясно. Кой както иска така да го разбира, по-просто не мога да го обясня.

Сега пиша от мрежата на другия си доставчик - ДСС. Ако на някой му хрумне, че работя и там - пак се лъже. Работя за голяма европейска фирма, която няма нищо общо с телекомуникации и интернет доставки.

Link to comment
Share on other sites

Казал съм поне 10 пъти, че нямам нищо общо с Мегалан, като изключим факта, че съм им клиент.

Имам чувството, че някои хора имат ментални отклонения, но ако трябва ще си сложа този отговор в подписа, та да четат, а не да пишат глупости след всяко мое изказване.

Това, че кулбокс ви цакат с топла бира и на вас ви харесва - така да бъде. Моето притеснение в случая е другите оператори да не наложат тази незаконна практика за своите клиенти.

Това е. Просто и ясно. Кой както иска така да го разбира, по-просто не мога да го обясня.

Сега пиша от мрежата на другия си доставчик - ДСС. Ако на някой му хрумне, че работя и там - пак се лъже. Работя за голяма европейска фирма, която няма нищо общо с телекомуникации и интернет доставки.

 

Защо акаш тук ?

Link to comment
Share on other sites

Сега, за десети път ще кажа, че не ми е за скапаните 4-ри стотинки....От няколко години съм абонат и за първи път след закъсняло плащане ми се начислява лихва.Ако това е нещо ново, мисля че е редно да се обяви официално..Няколко пъти питах как се изчислявавт лихвите, но отговор все още нямаме..Въпроса е в отношението..Колко пъти трябва да го повторя?Четете поне какво пиша бре хора...Никога не съм се оплаквал от услугата, доволен съм, но.....

 

Извинявай, чак сега разбрах къде е проблемът. Просто от cooolbox не са начислявали лихва за просроче до сега. А когато веднъж са поискали законно дължимата им лихва клиентът се чувства ощетен.

 

 

 

Казал съм поне 10 пъти, че нямам нищо общо с Мегалан, като изключим факта, че съм им клиент.

Имам чувството, че някои хора имат ментални отклонения, но ако трябва ще си сложа този отговор в подписа, та да четат, а не да пишат глупости след всяко мое изказване.

Това, че кулбокс ви цакат с топла бира и на вас ви харесва - така да бъде. Моето притеснение в случая е другите оператори да не наложат тази незаконна практика за своите клиенти.

Това е. Просто и ясно. Кой както иска така да го разбира, по-просто не мога да го обясня.

Сега пиша от мрежата на другия си доставчик - ДСС. Ако на някой му хрумне, че работя и там - пак се лъже. Работя за голяма европейска фирма, която няма нищо общо с телекомуникации и интернет доставки.

 

 

future радвам се за теб и аз съм работил за европейски фирми и мога да кажа, че наистина това ми даде уникален опит. Видях как няколко наши момчета на ръководни постове, могат да скапят всеки бизнес. Ще цитирам сегашният ми шеф, българин „Икономистите съсипахте социализма, сега ще унищожите и капитализма”. Спирам с офтопика, но е логично да коментираш това което познаваш, след като си както твърдиш, просто клиент на Мегалан, има тема за тях, пиши там на воля.

Link to comment
Share on other sites

Виж законът за задълженията и договорите - http://lex.bg/laws/ldoc/2121934337

 

Да, само че никой не го спазва, начело с държавните институции. Имах да взимам от едно такова заведение едни пари, дадоха ми ги година и половина по-късно, но с цесия. Т.е. не ми ги дадоха те а ме накараха да ида в нам си коя банка, която на свой ред не само не ми даде повече ами си прибра 10тина % за услугата. Живеем в България все пак.

 

Последното няма нищо общо с доставчика, просто си споделям ей тъй...

Link to comment
Share on other sites

Одеве на AXN Crime в рамките на 1 час телвизията заби 8 пъти...Седнеш пред тв-то за 1 час през деня и постоянно да забива...Много кофти работа :(

Link to comment
Share on other sites

Казал съм поне 10 пъти, че нямам нищо общо с Мегалан, като изключим факта, че съм им клиент.

Имам чувството, че някои хора имат ментални отклонения, но ако трябва ще си сложа този отговор в подписа, та да четат, а не да пишат глупости след всяко мое изказване.

Това, че кулбокс ви цакат с топла бира и на вас ви харесва - така да бъде. Моето притеснение в случая е другите оператори да не наложат тази незаконна практика за своите клиенти.

Това е. Просто и ясно. Кой както иска така да го разбира, по-просто не мога да го обясня.

Сега пиша от мрежата на другия си доставчик - ДСС. Ако на някой му хрумне, че работя и там - пак се лъже. Работя за голяма европейска фирма, която няма нищо общо с телекомуникации и интернет доставки.

 

Не ме грее какъв си и какъв не си , но се разкарай с тенденциозните си коментари.

 

Кой, кого и с какво цака ? с 4те стотинки ли ? :laughing:

Както се написа по-горе - има ли издадена фактура има и задължение , а има ли задължение има и срок и просрочие . (точка)

 

Мен ме интересува добрата услуга, особено откакто свалиха и цената е без забележка ( и аналог )!

Edited by pavlan
Link to comment
Share on other sites

Здравейте,

 

Преди всичко искам първо да благодаря на отзовалите се потребители, които на практика спомогнаха да открием и диагностицираме проблема, довел до начислени лихви, без да е налице закъснение от страна на всички вас - коректните клиенти на COOOLBOX.

 

Ако трябва да сме максимално точни - във финансово-счетоводната система на COOOLBOX винаги е бил заложен инструментът за начисляване на т.нар. законна лихва за забава. На практика обаче тази функция в софтуера трябва да се активира, само при закъснение с плащането повече от месец, въпреки че по Общи Условия, т.11.4.2 плащането трябва да се извърши до 10-то число на месеца. Затова и многото постъпили сигнали ни накараха да мислим, че има нещо нередно и с помощта на тези от вас, които предоставиха информация за акаунтите си, успяхме да локализираме проблема.

 

Погрешно начислените лихви са изтрити от фактурите на абсолютно всички засегнати акаунти. Всички, които междувременно са платили месечната си сметка - бързам да ви успокоя, че надплатените суми няма да се загубят, а ще можете да ги приспаднете от следващото си месечно плащане.

 

Взети са мерки този софтуерен проблем да не се появява повече и ви молим за извинение за причиненото неприятно впечатление! Ако имате допълнителни въпроси, тел. 0700 45 045 и всички Coool центрове също са на ваше разположение.

 

С уважение,

Екипът на COOOLBOX

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Вече е възможна връзката от стационарен телефон на ITD с телефонът на Мегалан 0800 20400. Преди такава връзка не можеше да се осъществи.

Link to comment
Share on other sites

От вчера се опитвам, да подпиша нов 18 месечен договор с ITD и да им предплатя за 6 месеца. Е не е лесно, първо бях в офисът на Богомил обясниха им, че първо трябва да се обадят до София. Чаках около 15 минути и ми казаха, че в моментът финансовият директор бил в среща, и евентуално утре ще ми се обадят дали това е възможно. Но все пак ми се обадиха след около 45 минути, не било нужно неговото мнение, но вече бях доста далече от въпросният офис, бях по работа в Булбанк. Казаха ми, че това е възможно и просто да отида до офис на ITD. И днес точно това направих, отидох в офисът на Ул. „Байкал”, там пак обясних за какво става въпрос но се оказа, че служителите в офисите не виждат в системата какво съм предплатил и не знаят как да постъпят. Последва серия обаждания да София и след около 40 минути, вече бях горд притежател на 18 месечен договор с ITD, предплатил за 6 месеца. Бил съм клиент на Евроком, DCC, Нетгруп, Булсатком, но такъв хаос с билингът не съм виждал. Изводът който се налага е: ITD и понастоящем, са фирма която доставя с успех интернет „на едро”, но с продажбата на дребно според мен имат проблем, и това е отношението към клиентът. Ако бях, на мястото на „шефовете” в ITD, щях да привлека човек който да оглави обслужване на клиенти от Мегалан, Това е фирма която е започнала (на Вас ли да го обяснявам, след като дълги години им доставяхте интернетът) и понастоящем продава на дребно – на индивидуални клиенти и според мен имат най добрият отдел обслужване на клиенти в страната . Декември, пак ще се пробвам да предплатя надявам се да успея от първият път.

Link to comment
Share on other sites

Ако бях, на мястото на „шефовете” в ITD, щях да привлека човек който да оглави обслужване на клиенти от Мегалан

Много се извинявам, но как ще стане така, че квартален доставчик като Кулбокс да вземе клиенти на национален такъв, какъвто е Мегалан? Та, те нямат мрежа в половината Пловдив, макар да са стъпили в него от 5-6 години.

Ще ми е интересно да кажеш как точно ще стане.

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...