Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

А ти пък орева орталъка по повод прословутия tedy, който вече сигурно от 2-3 страници насам не е написал и едно мнение, ама тоя път не издържах. Искаш ли пък аз да преброя колко пъти последните страници ти писа офтопици по повод tedy, който имал не знам си колко поста в тема на доставчик, на който не бил абонат вииш ли? Аз бях спрял, ама ти явно ми имаш зъб и нещо не виждам да спираш да ревеш против мен. Броиш постове, следиш кой колко и къде писал... Ай И ТИ се поспри малко, а... Мен не ми пука какво мислиш за мен и колко те дразня, ама и ти се оливаш вече. Не виждам да си по-светец от мен с нищо.

 

"ако някой иска да влезе да потърси информация"

- Помисли малко, каква аджеба информация някой сериозно си мисли, че може да потърси в тема за интернет доставчик, освен оплаквания, тук таме някой хвалещ, и т.н.?

Информация за доставчика се търси в сайта му, на супер съпорта му, тук най-много да намери мнения за даден район как вървят нещата, как се развива решението на даден проблем и т.н. Изключваме мен, който си признава, че е писал повече иронично по повод прословутата оптика и ултра-мега съпорта.

 

Ох мале. Броял съм бил. За какви се мислите вие, че ще седна аз да ви броя постовете бе? Вие някакви звезди ли се явявате? Егати. Вземете се запознайте с малките линкчета в борда.

Извадката я потърсих, за да видя колко са писали victory и NetZombie. Ти просто ми направи впечатление, защото имаш завидна преднина.

Имам ти зъб, да. На стената ми висят редица форумни разпечатки с твои постове и си ги режа с макетен нож, когато ми е криво, че не мога да ти го върна. Facepalm14.gif

 

На мен пък да не мислиш, че ми пука ти какво мислиш за мен и колко си мислиш, че ме дразниш? По-светец съм, защото имам какво да кажа, а не само да плюя ли плюя като видя думата "оптика". Темата на други доставчици освен на DCC и Cooolbox дори не съм я отворил. Айде давай сега. Я намери в последните страници колко съм писал офтопици в твоя чест. Моля ти се. Аз съм най-големия светец. Съжалявам, че не си го разбрал.

 

И какво друго остана освен "оплаквания, тук таме някой хвалещ"? Нали може да си зададе въпроса човека примерно.

Ти помисли малко, каква аджеба информация може да се потърси от СЪПОРТ на който не си клиент. Гений. Дали ще ти кажат "ми тука имаме едни клиенти в Кичука дето има загуби след 6 часа вечер, но работим по отстраняването. Тук има едни в район Централен, на които са им бавни торентите, но завчера пускахме пакети и нямаше загуби." Дали изобщо ще говорят с теб? Това да не ти е информационна линия? Нали много обичаш чуждите думички? Support означава поддръжка, а не "обадете се, пък ние отговаряме на въпроси".

 

Ти така ли правиш проучване като искаш да си купиш нов Фотоапарат? Не разглеждаш сайтове с ревюта и не задаваш въпрос. Ти направо си пишеш на съпорта на производителя и искаш информация от извора.

Интернета също е продукт, за който трябва да се направи проучване, но няма как да стане това в тема с безполезна, в повечето си части, информация.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Добре, защо не направите едни обстойни анализи. Каква е приликата между абонатите, които нямат проблеми и тези със съществуващи такива? Къде какво е различното. Дати на монтажи - различни дати/различно оборудване; кабели? Също и състоянието на собственото оборудване на абоната - изправно/неизправно.

 

Склонен съм да се доверя на това, което виждам в момента. Аз проблеми нямам при интензивна международна мморпг игра.

Edited by sharkbg
Link to comment
Share on other sites

До тази сутрин беше зле (сега не съм си вкъщи), както при всички.

Обикновено, когато имам проблем, се обаждам на съпорта и пиша във форума на доставчика.

И аз се обаждам на съпорта, но искам да знам дали само при мен е така или и при комшията (разстоянието от мен до теб е около 100 метра).

Link to comment
Share on other sites

Някой представител на Кулбокс, ще каже ли от кога официално, Булсат влиза във владение на мрежата ви?

Знам, че тв платформата ви се променя от месец март, а другите неща как ще са, съпорта ще остане ли същия или и той ще мине към Булсат?

Link to comment
Share on other sites

Някой представител на Кулбокс, ще каже ли от кога официално, Булсат влиза във владение на мрежата ви?

Знам, че тв платформата ви се променя от месец март, а другите неща как ще са, съпорта ще остане ли същия или и той ще мине към Булсат?

??????????

Нещо си слънчасъл

Link to comment
Share on other sites

Ping statistics for 62.149.24.66:
   Packets: Sent = 68, Received = 63, Lost = 5 (7% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
   Minimum = 66ms, Maximum = 898ms, Average = 235ms

От мен толкова :bgrin:

 

П.С.

Ping statistics for 194.145.63.12:
   Packets: Sent = 68, Received = 68, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
   Minimum = 5ms, Maximum = 875ms, Average = 84ms

При пуснат у-торент - загуби.

При спрян - ТОВА!

Връзката е безкабелна

Edited by pAbLo_
Link to comment
Share on other sites

При мен телевизията продължава да работи стабилно и по този повод си позволявам да копирам тук поста на @sloter от преди няколко минути:

 

Знае се какво е и тази нощ се надявам с профилактиката да решим проблема окончателно.

От този момент до довечера са спрени и радио програмите. Съжаляваме, но това е цената телевизията да работи без проблеми докато не стане време в което ще можем да направим няколко кратки прекъсвания на ТВ-то ( в интервала м/у 01 и 08 тази нощ )

Edited by plameni
Link to comment
Share on other sites

Всякакви слухове за Cooolbox и Булсатком са неверни. Ние просто сме добри партньори и си предоставяме различни услуги едни на други.

От март няма да има коренна промяна на платформата, а ще се появят няколко нови функционалности за които допълнително ще ви уведомим.

Спрели сме и радио станциите в мрежата като единствен за момента начин да няма проблеми по картината. Довечера ще правим доста сериозна профилактика и се надявам до утре сутрин всички канали и радио станции да са възстановени и услугата да е с качеството с което всички сме свикнали.

 

 

Edit: Plameni :)

Edited by sloter
Link to comment
Share on other sites

Всякакви слухове за Cooolbox и Булсатком са неверни. Ние просто сме добри партньори и си предоставяме различни услуги едни на други.

От март няма да има коренна промяна на платформата, а ще се появят няколко нови функционалности за които допълнително ще ви уведомим.

Спрели сме и радио станциите в мрежата като единствен за момента начин да няма проблеми по картината. Довечера ще правим доста сериозна профилактика и се надявам до утре сутрин всички канали и радио станции да са възстановени и услугата да е с качеството с което всички сме свикнали.

 

 

Edit: Plameni :)

 

Може да ме обвините в параноя, но и аз чух, че финансовото състояние на itd не е цветущо. Тоест едно евентуално обединение не е химера имайки предвид, че itd продаде на bulsacom, мрежите си в Асеновград и Пазарджик.

Link to comment
Share on other sites

??????????

Нещо си слънчасъл

 

Да от лунното затъмнение ...

най-лошото в случая е ,че Булсат куцат от към подръжка, всички мрежи купени досега от тях , вървят надолу от към подръжка и качество.

Дано да не се случи и тук с кулбокс.

Link to comment
Share on other sites

Знаете, че в живота всичко е възможно и никога не трябва да се казва никога. На този етап обаче няма никакви планове за продажба на мрежата. Никои не знае какво ще се случи след една или две години. Финансирането е на ниво и затова говори непрестанно увеличаващото се покритие. Мрежа без инвестиции не се прави. Както и инвестиция в SetTopBox у-ва за телевизията които съвсем не са евтини и т.н.

Може да бъдете спокойни на този етап мрежата няма да бъде продавана.

Link to comment
Share on other sites

наблюдавам една тенденция когато нета се сбози. (ползвам wifi адаптер) излиза една удивителна върху иконката за wifi долу вдясно, което означава че има някакъв проблем ... ограничена мрежа, няма интернет и т.нат. свързаност обаче има, но сайтовете се отварят трудно. download/upload си е ОК ... и при пускане на един пинг се получават резултати сходни на тези от предишния ми пост. има голям delay, който след време изчезва. не знам на какво се дълиж това, но нямам намерение да се занимавам да търся 3-и рутер и 3-а wifi usb адаптер, за да тествам дали е от тях. според мен не е.

 

п.п. не се обаждам на съпорта, защото с него стигаме до едно положение - той ми казва вижте как е когато свържете компютъра дирекно към кутията на кулбокс и ако нямате проблеми, нищо не зависи от нас. аз в същото време не мога да му докажа противното, но продължавам да имам проблеми, които не смятам, че са от wifi мрежата ми вкъщи.

Edited by samkijot
Link to comment
Share on other sites

@NetZombie-От тия згуби на пакети си изгуби ума,по цял ден висиш и пингваш разни пакети и загуби и после плачеш.

Ти тоя интернет го ползваш само да си проверяваш каква ти е връзката на нета и да пишеш тука .

 

И аз имам същото чувство :unsure:

Странно как във форума на Близу няма толкова постове на недоволни потребители.

Предлагам също да се направи нова тема, озаглавена например: "Място за лични нападки между интернет задръстеняците"

Не че се оплаквам, вече вървя на вързано на диагонално четене :)

Поздрави!

Edited by david_launcher
Link to comment
Share on other sites

@NetZombie-От тия згуби на пакети си изгуби ума,по цял ден висиш и пингваш разни пакети и загуби и после плачеш.

Ти тоя интернет го ползваш само да си проверяваш каква ти е връзката на нета и да пишеш тука .

 

Умът ми си е на мястото Слава на Бога!Нали сега не очакваш да се чувствам задължен към теб, заради загрижеността ти към мен?!Не мисля, че ти влиза в работата аз за какво го ползвам нета, тъй като не си спомням досега да съм ти поставял заключения за каквото и да било.Мъдрите хора отдавна са го казали: "Ситият на гладния - не вярва".

При теб като са добре нещата гледай си кефа и не се бъркай там, където не ти е работата.

Има клиенти, които не им пука как им е нета, но има и такива, които са по-взискателни и държат на качество.

Ние българите не сме научени да държим на качество!Работел съм в западна страна и мога да съпоставя нещата за сравнение с действителността у нас.Като отида в офиса на Кууул касиерката не ми казва: "Господине вие този месец ще платите 23 лв. понеже имате минимални загуби и бавен брауз вечерта",ами си плащам пълната вноска за месеца.

 

Значи аз никого не карам да ми чете постовете...още по-малко да ги коментира или да взима отношение по моите проблеми, за които пиша тук.Били сдме 2-3_ма, които сме се оплаквали тук.

Проблемът може много лесно да изчезне - нека съпорта на Кууул да разреши проблемите на тези 2-3-ма мърнкалници и няма да има, кой да се оплаква повече в тази тема и занапред ще се пишат само хвалебствия по адрес на тв-нет доставчика ITD-Cooolbox!

 

Нека да видят как се работи при опонентите, като N3 да речем - веднъж някой от тях имаше проблем с нета.Момчето само веднъж писа за проблем в тяхната тема, след което Фуриозо взе нещата и повече това момче не го видях да пише за пролбема си.А нас ни наричат мрънчовци заради това, че проблемите ни стоят от месеци без да има и грам промяна към по-добро.Как N3 могат от раз да си разрешават проблемите, а от Куул не могат...е поне нашите не могат!

Извинявай ама съпорта на Куул, ако наистина работеше 24ч. и както вика Sloter, че се правило и невъзможното да се разреши проблема ми - досега тази тема щеше да е на половината от страниците, на които е в момента.

 

Не искам повече да взимам отношение понеже съм афектиран в момента и може да кажа и по-тежки думи!

Ще изчакам да видим господата от съпорта на Куул докъде ще я докарат.

 

Щом може при един нета и телевизията да му е на 6, тогава може и за всички останали!

Изикванията ми били огромни, като че ли искам нещо грандиозно...ама айде да си замълча!

Link to comment
Share on other sites

Задръжте малко страстите, не забравяйте Правилата и се дръжте възпитано помежду си. Ако ще водите дискусия - правете го цивилизовано.

 

Прочетох последните страници и искам да попитам нещо NetZombie. Държа да отбележа, че нито имам намерение да се меся в дискусията, нито искам да дразня някого или каквото и да било от сорта. Та - колега, не ме ли убеждаваше ти преди дни, че Куулбокс са най-великия и най-компетентния доставчик в град Пловдив? Че няма по-хубав и стабилен нет от техния? Може да не ми отговаряш, но поне сам за себе си си направи изводите.

Link to comment
Share on other sites

Проблема с ТВ-то е локализиран и отстранен. HD каналите както и радиостанциите са възстановени.

Ако някои продължава да има проблем нека се обади на съпорта или да пише тук.

 

П.С : Тази нощ започна и в рамките на следващата седмица ще завърши тоталната подмяна на Core на мрежата с нови 10G интерфейси. Ако моментните колебания които са изпитвали вечер някои абонати не са изчезнали нека се свържат с нас

 

Поздрави на всички.

Link to comment
Share on other sites

Нека да видят как се работи при опонентите, като N3 да речем - веднъж някой от тях имаше проблем с нета.Момчето само веднъж писа за проблем в тяхната тема, след което Фуриозо взе нещата и повече това момче не го видях да пише за пролбема си. А нас ни наричат мрънчовци заради това, че проблемите ни стоят от месеци без да има и грам промяна към по-добро.Как N3 могат от раз да си разрешават проблемите, а от Куул не могат...е поне нашите не могат!

 

 

Нали се сещаш, че просто момчето може да се е оплакало веднъж във форума и да го е сметнало за достатъчно, защото знае, че от потребителите на форума няма кой да му помогне след като 1 път администратора на мрежата е обърнал внимание на проблема?

 

 

Не знам, колко пъти да ти го кажа, че аз,Лъкито и Викторито многократно сме били в рамките на твоите квалификации за:"нормалните професионални отношения клиент-доставчик", преди да стигнем до блестящите ти умозаключения за: "пътя на селските прояви по форуми"!

 

Ти виждаш ли го някъде да пише Лъкито? Момчето си каза проблемите, обажда си се на съпорта, пишеше през 1-2 седмици и тва си беше. Можеш сам да погледнеш. Дори още да има проблем, НИЕ (потребителите на този форум) не знаем за това. Най-вероятно има, защото ако си го беше решил щеше да ни информира. За това става въпрос. Никой не ти казва да си мълчиш като имаш проблем.

Link to comment
Share on other sites

Стига сте се карали, ей :)

Въпрос: при пингване при 150 пакета 1 изгубен колко може да ти наруши качеството на нет-а?

Просто бяха много страници и забравих потребителското име, след като свързан компа с кабел към устройствата на кууулбокс всичко е нормално, как ще смяташ, че като го вържеш през рутера и има проблем, той е на доставчика?!

Link to comment
Share on other sites

Точно това исках и аз да кажа по-горе. Доставчиците не са отговорни за проблеми след рутерите. Някои рутери просто не се спогаждат с определени услуги.

 

Друг е въпросът, че хора на същия доставчик, със същият рутер, в други райони - нямат проблем. Но това може да се дължи на много неща.

Link to comment
Share on other sites

Уха, това обаче за пръв път май се случва подобна ситуация :) Двама/трима да нападат даден доставчик и да дебнат възможно най-малкия появил се проблем за да вдигнат поредната лудница :) Опеределено считам, че някой хора са доста притиснати от кредити или са свързани с такива хора имащи солидни кредити опитали се да изградят нещо ;) Вярна ли е теорията ми за конспирация :P

Определено нямаш връзка с CPU-то :lol:

 

Разбирам да има глобален проблем, както в момента с телевизията, НО единични потребители с проблеми, които са 0.0001%( тук не съм сигурен колко нули след десетичната запетая да сложа ) от цялото да обвиняват в нестабилност цялата мрежа е меко казано уникално глупаво. Каза ви се мрежата дори не е натоварена на 50 процента. Какво да кажем за мрежите в които около 10%, 20%, 30% има недоволни. Това е все едно няма мрежа. На кой оператор ще се доверите? Да вземем и вида на технологията за променлива? В полза на кой нарастват шансовете да ви привлекат като клиент? Промоции? Ниво на подръжка? Ами сега? Обърках ли ви? Хора има цели науки за статистики и вероятности, където се правят страшни анализи. А и не се искат подобни науки за средно интелигентен човек да си направи собствен лек анализ.

Малко да обобщя, че почвате всички да издребнявате нещо.

1. По отношение на проблемите: ТЕ КАСАЯТ САМО ЧАСТТА ОТ 1-ВО РПУ ДО КОМАТЕВСКИЯТ ВЪЗЕЛ.

2. Това, че тук пишаем 4-5 потребителя с проблеми... ИЗОБЩО не означава че сме толкова. Има хора които дори не са чували за булфорум, камо ли да знаят че там има и тема за интернет доставчици. Не си мислете, че булфорум е слънцето на интернет пространството и всичко се върти около него или всички трябва да знаят за него.

3. Кулбокс се оказа поредния доставчик със съпорт, който си клати краката. Основната разлика с другите е "тикетите", с които всеки потребител може да си забърше задните части след посещение на белия дом.

 

И не на последно място да уточня: форума е място за споделяне и взаимопомощ. Ако на някого не му изнася написаното - да не чете, никой не го кара насила да прави нещо. Като стана въпрос за tedy... какво като не е абонат на кулбокс? Защо да не пише? Той може да има познати, приятели и т.н. които са абонати и да ползва техен нет. Не бъркайте форум с милиционерски кабинет.

И последно: като гледам и доволните не са много (по логиката на някои мърморковци): не са повече от 7-8 човека от които 1-2 са в Кючука, но не и в проблемния район. Това какво означава? Че кулбокс имат 15 абоната ли?

 

Сега като си спомня колко възторжено писах в началото... срам ме хваща, ама голям срам. И искам да поднеса извиненията си на tedy, който се опита да ме вразуми, но аз не разбрах намека му тогава.

 

Приятна неделя на всички и не се нападайте взаимно. Днес аз имам проблеми, утре ще има някой друг. Не допускайте от кулбокс да насаждат омраза в този форум. По-добре да решават проблемите РЕАЛНО, а не да слухтят и насаждат омраза и пререкания на територия извън тяхната.

 

Приятен ден на всички :)

Link to comment
Share on other sites

Стига сте се карали, ей :)

Въпрос: при пингване при 150 пакета 1 изгубен колко може да ти наруши качеството на нет-а?

Просто бяха много страници и забравих потребителското име, след като свързан компа с кабел към устройствата на кууулбокс всичко е нормално, как ще смяташ, че като го вържеш през рутера и има проблем, той е на доставчика?!

това сигурно е за мен :)

отговор - по това, че го прави от време на време. ако беше в рутера, проблема щеше да е перманентен ... и тук не става въпрос за колко % загуба на пакети имаш, а за delay, който се отчита от завишени стойности.

... а и с кабела не съм стоял 2-3 часа, за да тествам, а 4-5 мин, тъй като той е дълъг 1 м. и не ми се виси в коридора с лаптоп на колене ;)

Link to comment
Share on other sites

1. По отношение на проблемите: ТЕ КАСАЯТ САМО ЧАСТТА ОТ 1-ВО РПУ ДО КОМАТЕВСКИЯТ ВЪЗЕЛ.

 

Нито искам да навлизам в карането между вас, нито да защитавам кууулбокс, но аз съм в тази част и нямам проблем, единствения, който имаха всички, с цифровата, друг не

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...