Jump to content
BulForum.com

Cooolbox


Recommended Posts

А тоя телефон как работи ?

Перфектно, даже си запазих и номера на БТК та сега все едно имам два номера в един апарат.

 

 

Току-що бях у един приятел, от днес абонат на ITD. Направи ми впечатление, че Замундата и Арената бяха почти недостъпни, докато bt.wrzru.com бачкаше без грешка. Не знам това моментен проблем ли е, или зависи от часа. Според Speedtest-а, имаше доста голяма несиметрия в скоростите, приблизително порядък. Успяхме да стигнем от bt.wrzru.com 1.8 МБ/с даунлоуд при 8 налични сийдъра.

Иначе, присъствах на част от монтажа. Мисля, че хората са достатъчно компетентни. Изненада ме реакцията - на единия ден се обади във фирмата, на следващия вече беше свързан :).

 

Нямам проблеми с никой тракер.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Нямам проблеми с никой тракер.

... всички имаха проблеми с въпросните тракери.

виж датата на поста.

Edited by samkijot
Link to comment
Share on other sites

... всички имаха проблеми с въпросните тракери.

виж датата на поста.

За момента може и да е имало нещо което съм пропуснал . На мене лично изказването което съм коментирал, ми прозвуча доста генерализирано и за това реакцията ми беше такава. Но смея да твърдя, че нета ми при този доставчик е по - добър, отколкото беше при Визио, имам в предвид не само стабилноста а и скороста (а Визио поддържат доста добри скорости)

Link to comment
Share on other sites

Замунда имаха проблем със сървърите. Тия седмици минаха 500к...

Обаче за арената си нямам идея к'во стана...

Много е просто стига сте го обсъждали. Хостигна и на двата тракера е един и същ и след като е имало някакви временни проблеми с тях. Нормално е и двата тракера да спрат. Ееее направихте го.

Link to comment
Share on other sites

Много е просто стига сте го обсъждали. Хостигна и на двата тракера е един и същ и след като е имало някакви временни проблеми с тях. Нормално е и двата тракера да спрат. Ееее направихте го.

те па да не видят един от друг :angry:

преди не беше така дори единия си беше дошъл в бг

и аз се чудя за кво ако се прецака нещо единия и другия отива, последните дни дори спря да ги отваря и двата по едно и също време :(

Link to comment
Share on other sites

Днес за първи път спря интернета,по мои наблюдения заби DHCP server-a. Обадих се,мнооооооого любезна жена ми каза ще проверя така и така,обади ми се още 1-2 пъти да ме пита някой основни неща като - кое свети кое не свети,и след 15мин явно рестартира някъв суитч или не знам и нета тръгна :) Това което ме зарадва най-много е,че след като интернета тръгна тя се обади,представи се коя е(всеки път го правеше), и каза че се обажда просто да се увери,че всичко е наред :)

Link to comment
Share on other sites

Отношението към клиентите е много важно нещо, за което съм готов да платя малко повече ако се налага но да знам че ще се отнасят с мен добре

Link to comment
Share on other sites

Точно така. Именно това бе основната причина да сменя Нетгруп като доставчик.

Те просто не са наясно с елементарни неща, които следва да предоставят на своите клиенти.

Link to comment
Share on other sites

Точно така. Именно това бе основната причина да сменя Нетгруп като доставчик.

Те просто не са наясно с елементарни неща, които следва да предоставят на своите клиенти.

Изчакайте известно време да се 'наситят' с добрина, докато им писне.

 

Ако е за въпрос аз винаги когато съм имал взимане даване със съпорт, било на Нетгруп или Евроком, без изключение винаги са били доста любезни, може би съм късметлия.

Разбира се не коментирам техническото ниво на съпорта, всички си знаем понякога на какво са 'способни' :)

Link to comment
Share on other sites

Не е до насищане според мен, а до липса на клиенти. Нека станат 1000 маймуни на клона, а не 10, както са сега. Дали ще се обаждат на всеки, дали ще са толкова любезни, дали, дали, дали...

Личното ми мнение е, че започнаха от "тъпо"... Всъщност без кавичките...

Личното ми мнение е, че започнаха от ТЪПО място, да изграждат мрежа. Елате в Кършияка бе момчета! При големите риби!

Link to comment
Share on other sites

Мястото за изграждане на мрежа не зависи винаги само от потенциалните клиенти, а и от ред други неща, за ИТД това е мястото от което почнаха...

Не се сещам как реши че в кършияка са големите риби.

Link to comment
Share on other sites

Като стана въпрос наистина 2пъти съм звънял на ИТД и винаги много любезни. Първият път се шашардисах.

И нещо, което не може да се случи при другите доставчици.ДВА пъти ме търсиха след това самите те, за да уточним нещо. Звъняха ми на гсм.

Edited by sasshko
Link to comment
Share on other sites

Като стана въпрос наистина 2пъти съм звънял на ИТД и винаги много любезни. Първият път се шашардисах.

И нещо, което не може да се случи при другите доставчици.ДВА пъти ме търсиха след това самите те, за да уточним нещо. Звъняха ми на гсм.

Е, посмали малко рибата...

Мен още Евроком миналата година започнаха да ме търсят, и от ЛГ са ме търсили да се уверят, че ми е наред нета.

Ти не беше ли на Нетгруп последно?

Link to comment
Share on other sites

Е, посмали малко рибата...

Мен още Евроком миналата година започнаха да ме търсят, и от ЛГ са ме търсили да се уверят, че ми е наред нета.

Ти не беше ли на Нетгруп последно?

Да, на НетГруп съм. Докато разглеждах сайта им видях видях нещо от сорта на "Дай заявка" или "Проверете дали има покритие при вас" Не помня какво точно беше. И дадах си адреса дадах си гсм и това става към 10ч вечерта някъде. Сутринта в 10ч ми звънят да ми кажат, че няма възможност като я питам евентуално кога ще можете да имате възможнос ми отговаря " Не мога да се наема със срок", а бе културна работа, нищо общо с НетГруп :D После ме попита дали искам да се съглася да ме запишат при тях и когато имат покритие да ми се обадят отново. След това на другият ден явно беше станало някакво объркване или не знам и аз, но този път от софийски номер ми звънят и ми казаха пак същото, само че беше друга жена, друг глас, отговорих и същото и това беше.

Link to comment
Share on other sites

Абе не знам, днес се случи първият срив при мен...... НО ! Тия хора в съпорта като започнаха да се щурат.... , като се се започна едно обаждане по телефона от тяхна страна..... и така около три часа. Сам не знам как не се разпсувах. (Шегичка !) Всъщност знам ! Отношение майна ! Просто хората показват, че работят по отстраняването на проблемът ти, а не познатото до втръсване "Ще предам на колегите...", след което се започва едно предаване от порядакът на 2 - 3 дни. Това което ми направи впечатление (наистина приятно) е, че по телефона чувах как няколко човека обсъждат моят проблем, не мисля, че това го има другаде.

Edited by gado
Link to comment
Share on other sites

Не е до насищане според мен, а до липса на клиенти. Нека станат 1000 маймуни на клона, а не 10, както са сега. Дали ще се обаждат на всеки, дали ще са толкова любезни, дали, дали, дали...

 

Много правилно казано. Аз с интерес следя да видя как ще се развият нещата при тях. И особено при скъпата им тарифа... :devil

Link to comment
Share on other sites

Просто беше много важно всички да се изкажете как СПОРЕД ВАСще се насерат накрая.

10x за ясновидството.

 

И кой къде го каза това??? Много умни разсъждения няма що...

 

Аз лично изчаквам развитието им, защото ако ми харесат повече от сегашните може да се прехвърля към тях. За целта трябва да се докажат като стабилни и поне със същите скорости. Телефонът е интересното в случая за мен. Много ми се ще да изхвърля БТК от дома си.

Link to comment
Share on other sites

Кефиш ме как четеш избирателно - честно.Поне 3ма човека намекнаха как сега било така,ама нямало да бъдат винаги такива и прочие?

Link to comment
Share on other sites

Абе възможно е и да не стане както прогнозираме.

Евроком например едва последната година започнаха да се обаждат да питат имаме ли проблеми :bgrin:

Но е така, че когато едно начинание е ново, хората малко или много се шашкат и си вършат работата.

След време типично по български се 'успокояват' нещата. Няма да е вечно това суетене по телефона за всеки проблем, освен ако не си променим българското мислене. И това ще стане някой ден.

Link to comment
Share on other sites

И аз смятам, че като се разраснат ще започнат да се държат надменно и ще спрат да се грижат така за клиентите си. Примери бол, като мога да започна с "любимата" си компютърна фирма PIC, от която преди години си бях купувал първия комп. Тогава бяха още малка фирмичка и отношението им беше невероятно, но миналата година като си взимах ново пц насреща срещнах само арогантност и надменност. Така че си мисля, че опасенията на хората са доста основателни. В интерес на истината много ми се ще да излезе нещо добро от този доставчик, защото ще можем да оставим БТК изцяло :)

Link to comment
Share on other sites

И аз смятам, че като се разраснат ще започнат да се държат надменно и ще спрат да се грижат така за клиентите си. Примери бол, като мога да започна с "любимата" си компютърна фирма PIC, от която преди години си бях купувал първия комп. Тогава бяха още малка фирмичка и отношението им беше невероятно, но миналата година като си взимах ново пц насреща срещнах само арогантност и надменност. Така че си мисля, че опасенията на хората са доста основателни. В интерес на истината много ми се ще да излезе нещо добро от този доставчик, защото ще можем да оставим БТК изцяло :)

 

Това само времето може да го покаже. Аз поне тая надежда, че нещата ще си останат такива, бес значение колко големи ще станат. Крайно време е нещата да започнат да се правят по начинът по който трябва да бъдат. Най-малкото това което те предлагат, до сега в Пловдив никога не е било достъпно на тези цени за масовият потребител.

Link to comment
Share on other sites

Много съм доволен от ITD - отидох до офиса им и си заявих молба ... след няколко дена техниците се въртяха около блока и опъваха кабелите. На втория ден ми се обадиха от София и на третия вече бях вързан (макар и с доста зор :P дойдоха в 9.30 часа вързаха кабелите за 2 часа, но после 2 часа не можаха да пуснат телефона бог знае защо) :)

Скоростта е добра, обслужването е перфектно (даже ми се обадиха по телефона да ни питат дали сме доволни от услугата ;))

Link to comment
Share on other sites

Пусни нещо тестчета туй онуй. Да видим латентноста, скорости, свързаност ( БГ, Европа, Америка ). Пусни и през каде минава връзката ;)

 

То аз мога да кажа, вчера видях НЛО, ама къде ли ми е снимката ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Midex changed the title to JoyDay на Cooolbox
  • Veno changed the title to Cooolbox

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...