Jump to content



Photo

Cooolbox by ITD Network


  • Please log in to reply
7833 replies to this topic

#7821 plameni

plameni

    Quote

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3936 posts

Posted 27 November 2018 - 17:10

Одеве пропуснах да кажа още нещо за малкия рутер.

При спийдтест (95Mbps) натоварването на процесора му е почти 100%, а при fast (max 22Mbps) - едва 25%

т.е. не е до процесор и "има нещо гнило"...

Ако не ме лъже паметта, при малки пакети, скоростта на микротика пада значително??

Нямам представа как е организиран стрийма на Netflix. Да не би да е разбит на много малки пакети? 


България - земя, като една човешка дLAN...
". . . явно самото оптично влакно привлича светкавиците и ги пуска по мрежата във вид на ярка светлина и се задръства сичко от мноото светлина . . ."

 
Мрежово оборудване. Актуални цени -  olx.bg;
 
Не изпращам със спиди/speedy! Никога вече!!!
 
ЗА ФИРМИ:

Spoiler

#7822 tedy

tedy

    Депутат

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8957 posts

Posted 27 November 2018 - 17:47

Това не би ли се отразило на процесора ако е така, и да се натовари на 100%?

По време на теста успях да видя, че са само TCP конекции, не видях какви пакети и pps къде да видя, за малкото време на теста.

Все едно, ако опра до нетфликс, ще го мисля. Сега си направих няколко speedtest теста колкото да успокоя напрежението си и тва е :D .



#7823 plameni

plameni

    Quote

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3936 posts

Posted 27 November 2018 - 18:04

Де да знам, гадая и аз...  :grin:

 

Колкото до международния интернет, както писах - откакто сме на telia, не е това, което беше.

Като ми остане време, имам планирани едни сериозни тестове, които надявам се, ще покажат картинката в детайли.


България - земя, като една човешка дLAN...
". . . явно самото оптично влакно привлича светкавиците и ги пуска по мрежата във вид на ярка светлина и се задръства сичко от мноото светлина . . ."

 
Мрежово оборудване. Актуални цени -  olx.bg;
 
Не изпращам със спиди/speedy! Никога вече!!!
 
ЗА ФИРМИ:

Spoiler

#7824 JoyDay

JoyDay

    Напреднал Член

  • Members
  • PipPipPip
  • 161 posts

Posted 03 December 2018 - 11:17

Здравейте,
 
По повод дискусията тези дни относно спийдтеста от Netflix - https://fast.com, обърнахме внимание на коментарите поместени тук и проведохме тестове и при нас. Потвърждаваме, че резултатите са меко казано странни. Пробвахме през различни браузъри и отчетохме големи разминавания в резултатите. Това ни дава повод да проведем по-задълбочено проучване, за да се опитаме да открием причината. В момента, в който имаме по-голяма яснота по темата, ще опишем и становището си тук.
Благодарни сме за вашето участие и описание на наблюденията ви по случая.

t | 0800 45 845 

info@cooolbox.bg | www.cooolbox.bg


#7825 plameni

plameni

    Quote

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3936 posts

Posted 03 December 2018 - 14:50

Бях взимал един RBM33G за други цели.
Поне е гигабитов е и въпреки, че процесорът е различен, може по-късно да пробвам как е през него.


Съжалявам, че забравих да направя скрийншотове.

Тестовете бяха повече от странни: download - под 90 Kbps, upload - 80-90 Mbps

Speedtest-а беше почти в "тавана"


България - земя, като една човешка дLAN...
". . . явно самото оптично влакно привлича светкавиците и ги пуска по мрежата във вид на ярка светлина и се задръства сичко от мноото светлина . . ."

 
Мрежово оборудване. Актуални цени -  olx.bg;
 
Не изпращам със спиди/speedy! Никога вече!!!
 
ЗА ФИРМИ:

Spoiler

#7826 chasti

chasti

    Член

  • Members
  • PipPip
  • 100 posts

Posted 05 December 2018 - 21:24

Така... преди време бях изразил недоволство от съпорта.  Продължавам да съм обективен:

 

За последната половин година година ми се е налагало два пъти да се свържа с кол-центъра, включително преди малко.

И в двата случая ми помогнаха бързо, като от другата страна на линията имаше способни и мислещи хора.

 

Благодаря!


admin@chasti.ml


#7827 Samo_minava

Samo_minava

    Напреднал Член

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 posts

Posted 06 December 2018 - 09:33

Тоест: обективно са си свършили просто работата :)



#7828 plameni

plameni

    Quote

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3936 posts

Posted 06 December 2018 - 13:43

Тоест: обективно са си свършили просто работата :)

 

За съжаление, нещата са докарани (не само в тази област) до там, че такива случаи минават за изключение и трябва да се отбелязват.


България - земя, като една човешка дLAN...
". . . явно самото оптично влакно привлича светкавиците и ги пуска по мрежата във вид на ярка светлина и се задръства сичко от мноото светлина . . ."

 
Мрежово оборудване. Актуални цени -  olx.bg;
 
Не изпращам със спиди/speedy! Никога вече!!!
 
ЗА ФИРМИ:

Spoiler

#7829 w00x

w00x

    the rain on your parade

  • Moderators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 24593 posts

Posted 06 December 2018 - 14:03

И това е по цял свят, не само в БГ.

Започва да се наблюдава недостиг на персонал, което се отразява на качеството на работата.


Posted Image

#7830 tedy

tedy

    Депутат

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8957 posts

Posted 06 December 2018 - 14:42

Аз пък си мисля, че понякога нещата се преекспонират. Не че не съм го правил и аз.

Аз досега лошо отношение от съпорта не съм видял. Да си призная и като цяло от съпорти на различни доставчици (и не само) също. Чат пат има изключения някъде, които се и помнят най-дълго.

Виж, от въпиюща некадърност по разни офиси (примерно на оператори) всички сме се нагледали, там това е норма.



#7831 plameni

plameni

    Quote

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3936 posts

Posted 07 December 2018 - 09:13

Не ставаше въпрос за отношение, а по-скоро за адекватна комуникация и реакция.

Задължението за спазване на написаните правила за общуване, драстично свали случаите на кофти отношение.

Същите тези правила и написани въпроси "step-by-step", обаче, особено когато са съчетани с недостатъчна компетентност, понякога (поне при мен) предизвикват доста негативни реакции.

Случвало ми се е надълго и нашироко да обяснявам, защо нямам никакво намерение да рестартирам multiWAN-рутер и че release/renew на съответния интерфейс е напълно достатъчно, за да се получи IP-адрес, ако интерфейсът не е down и естествено, ако има кой да даде адреса.


България - земя, като една човешка дLAN...
". . . явно самото оптично влакно привлича светкавиците и ги пуска по мрежата във вид на ярка светлина и се задръства сичко от мноото светлина . . ."

 
Мрежово оборудване. Актуални цени -  olx.bg;
 
Не изпращам със спиди/speedy! Никога вече!!!
 
ЗА ФИРМИ:

Spoiler

#7832 tedy

tedy

    Депутат

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8957 posts

Posted 07 December 2018 - 09:54

Мисля, че нещата са комплексни. И съпорта са хора, и това дали по телефона ще могат да решат даден казус зависи от много фактори. Предполагам са се наслушали на какви ли не тъпи неща и "казуси" от хора с Всякакви познания, вкл. без, със забравени включени кабели къде ли не, забравени настройки и т.н. Затова и понякога настояват за наглед (за по-запознатия) прости и безсмислени неща като рестарт на някое оборудване. От друга гледна точка на всички е ясно, че софтуер/фърмуер не е безгрешен, та в случая с мултиван рутера, никога човек не може да каже дали е абс. едно и също как ще се държи устройство след ползване на негова функция спрямо ако се рестартира цялото. Самият ти си ми "обръщал" внимание на подобни неща по други казуси, и макар че съм се "дърпал", осъзнавам, и съм признавал, че има малка вероятност нещата да са така. За съпорта тази вероятност явно е по-голяма :) .

Е, понякога си личи ако отсреща има по-неадекватен човек от теб, това е ясно. Но дори в това отношение, поне спрямо моите разбирания, отсреща винаги е имало адекватни хора, които са взимали нещата сериозно или са се опитвали да помогнат.

Иначе "задължение".... имали ли са период, в който е нямало някакви правила за отношение? Да не би вече да ги заплашват с уволнение, да се записват разговорите, при лошо отношение? Просто питам.

Сигурен съм, че такива има и при мобилните оператори, но това явно хич не им помага. Наскоро в един офис на А1 ако бях записал разговора, служителката вероятно трябваше да изхвърчи на минутата заради лоша проява на сарказъм и откровено заяждане при най-обикновени въпроси.



#7833 plameni

plameni

    Quote

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3936 posts

Posted 07 December 2018 - 12:32

Call-центровете записват разговорите. Не си ли чувал предупреждението в началото на разговора?

Във форума на Cooolbox, не веднъж при повдигнат проблем са писали: "Прослушахме разговора.." и т.н.

 

Най-добрата обработка на обажданията има в Еконт. В електронният си кабинет даже можеш да прослушаш разговорите си...

 

Econt-calls.png


България - земя, като една човешка дLAN...
". . . явно самото оптично влакно привлича светкавиците и ги пуска по мрежата във вид на ярка светлина и се задръства сичко от мноото светлина . . ."

 
Мрежово оборудване. Актуални цени -  olx.bg;
 
Не изпращам със спиди/speedy! Никога вече!!!
 
ЗА ФИРМИ:

Spoiler

#7834 tedy

tedy

    Депутат

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8957 posts

Posted 07 December 2018 - 13:02

Аз съм го чувал, но не и при Кулбокс доколкото си спомням като съм ги търсил. Пък и аз май съм ги търсил на 032 или подобни телефони директно.

Това с "прослушахме разговора" ако са го писали тук във форума, явно съм го пропуснал, защото не се сещам да съм го чел тук. Другаде не чета (вече).






1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users


    Danzki