Jump to content
BulForum.com

Съвет за Лагуна - 1999


Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Обърни се към колегата Marvin. Ще ти каже всичко за колата и ще те насочи къде да отидеш за евентуален преглед на колата преди закупуване :)

Link to comment
Share on other sites

три месеца съм карал такова животно , само че дизела , 1,9 dTi

така че за двигателя нищо не мога да ти кажа, но иначе като автомобил ми беше комфортен, добра видимост , малко отзад не можех да му хвана габарита, но се свиква

Link to comment
Share on other sites

Аз карам същото но комби. Много е важно за какво го взимаш.Ако го караш значително извън града просто само мини една диагностика през Омникар до Ален Мак(много са добри момчетета и взимат по-малко от Ташев, а вниманието което обръщат е на ниво) и ако всичко е ОК взимай, НО...

Ако смяташ да въртиш предимно градско и да ИЗНАСИЛВАШ двигателя с газ или метан - Забрави!

Това е двигател VOLVO и еднствения резултат ще е скапване. Надвигателя няма какво да му се развали а с тези изнасилвания резултата е по-често в бокса, там за двигателя цифрите са минимум трицифрени

Link to comment
Share on other sites

Е какво като е мотор на Волво? Никакъв проблем няма да има с газовата. Ще има проблем единствено, ако монтажа е некадърен, но тогава всяка кола има проблем. Ако монтажът на газова/метанова се извърши качествено колата няма да има никакви проблеми и ще си върви перфектно. Както казах по-горе - обърни се към колегата Marvin и ще получиш отговор на всички въпроси, които имаш ;) Успех с покупката на Рене и после пиши какво е станало :punk

Link to comment
Share on other sites

преди време имахме същата само че моно инжекция , всеки казва че френски коли са каруци , е всъщност не е точно така , има невероятна возия , поддръжката и е доста евтина а и върви прилично при тоя двигател обаче се приготви за разход ~12 градско и ~ 7-8 извънградско иначе като двигател е перфектна , този двигател няма умора , ако смяташ да слагаш газ обаче е известен проблем понеже трябва да сложиш инжекцион а той е доста парички , може да ти предложат да ти сложат обикновенна преработена не се съгласявай говорил съм с човек от сервиз на рено понеже 1 приятел и той искаше такава , с обикновенна газова ще береш много ядове . моят съвет е да отидеш в сервиза на рено на лиляна димитрова зад ШЕЛ-а , там момчетата са добри и си разбират от работата , нашето рено е обслужвано само там и всичко беше перфектно.

и все пак ако смяташ да слагаш газ и не ти се дават пари за инжекцион търси купе с 1,8 моно или 2,0 моно.

Link to comment
Share on other sites

Много добър автомобил с много добър двигател! Естествено, че страда от болестта на (почти) всички френски автомобили -иска си качествени части и кадърна поддръжка. А с газов инжекцион просто ще заспи и откъм разход за гориво. Останалото са пълни глупости.

Link to comment
Share on other sites

Е какво като е мотор на Волво? Никакъв проблем няма да има с газовата. Ще има проблем единствено, ако монтажа е некадърен, но тогава всяка кола има проблем. Ако монтажът на газова/метанова се извърши качествено колата няма да има никакви проблеми и ще си върви перфектно. Както казах по-горе - обърни се към колегата Marvin и ще получиш отговор на всички въпроси, които имаш ;) Успех с покупката на Рене и после пиши какво е станало :punk

Като е никакъв проблем, `що не са му сложили плочка в завода :angry: за по евтино? :angry1

 

Не ИЗНАСИЛВАЙ мотора - остави някои да си гокара така

П.С Ако няма ферари дизел, значи ще му таря газова :)

Link to comment
Share on other sites

chem, на фона на мненията на хората писали в темата и в които имам доверие, би ли си обосновал написаното с факти. От общи приказки надали има нужда в момента

Link to comment
Share on other sites

Не е нужно да спамим на човека темата и мястото на този спор е другаде, но само ще кажа, че в Пловдив съм виждал едно волво с регистрация 3838 и на капка отзад пише Bifuel, а преди няколко месеца четох, че пускат двигател на 5 вида гориво - Бензин, Газ, Метан, Метанол и няква водородна смес ака не се лъжа и щяха да му сложат подобен двигател, а не бензинов. Човека си има глава на раменете и може да си реши сам. Ако иска да махне и инжекцията и да си сложи карбуратор. А при каране на газ бензина стои в резервоара. Понеже той е смес от различни въглеводороди то тези с по висока маса образуват смолисти образуваня, които впоследствие запушват помпи, тръби, инжектори в резултат се налага СКЪП ремонт и цялата икономия от разлика в цена на горивото отива в джоба на търговците на части и автомонтори. Това не е лаДуна да е ремонтираш пред блока с разбирачи

Link to comment
Share on other sites

Ясно. Бла бла бла ти е цялото писане. Спокойно могат да ти игнорират мнението като флууд в темата :P

 

И да не се повтаряме, ще цитирам:

Ще има проблем единствено, ако монтажа е некадърен, но тогава всяка кола има проблем. Ако монтажът на газова/метанова се извърши качествено колата няма да има никакви проблеми и ще си върви перфектно.
Link to comment
Share on other sites

Това ми звучи като НЛО всички говорят но никой не го е виждал. До скоро карах кадетт и все още е пред блока докато бях на бензин гореше 9/100 макс след 2години и 15 000 на газ разхода е 12/100 на бензин и 16/100 на газ след три диагностики и двигател за основен ремонт

Link to comment
Share on other sites

Не сравнявай такси с кола с която отиваш и се връщаш от работа. А на такситата си плащаш и горивото и амортизацията и и заплатата му и заплатат на шефа му и на майка му ... тортата за рождения ден

Link to comment
Share on other sites

Моята вдига 83 на първия километър още, после е готова за газ. Не че има ама това си е мой избор. Така, че ако работата е под 2 км - смисъл няма наистина.

Link to comment
Share on other sites

Хайде и аз да се изкажа по темата, лично лайно не съм имал, но и не смятам да имам, просто лично наблюдение, но мой приятел работеше във сервиза на Рено. По коментарите точно за този модел направо съм ужасен, и неговото мнение на човек който е имал Рено, e че към Лагуна няма да погледне. Иначе имам познат и с Лагуна компи 97г. с всички есктри, добре изглежда има хубави седалки, но просто не е мой тип кола. Споделям мнението на приятеля ми който работеше в сервиза им ;)

Link to comment
Share on other sites

Хайде и аз да се изкажа по темата, лично лайно не съм имал, но и не смятам да имам, просто лично наблюдение, но мой приятел работеше във сервиза на Рено. По коментарите точно за този модел направо съм ужасен, и неговото мнение на човек който е имал Рено, e че към Лагуна няма да погледне. Иначе имам познат и с Лагуна компи 97г. с всички есктри, добре изглежда има хубави седалки, но просто не е мой тип кола. Споделям мнението на приятеля ми който работеше в сервиза им ;)

 

много офф

nothing personal:

 

Имам познат - работи в R&D отдела на BMW - фен е на японските автомобили и според него никога не би карал BMW,

брат ми кара 330 2006 г.( 3-то BMW му е )и според него не би карал нищо различно от BMW: така че разни хора, разни

идеали!

 

/много офф

Link to comment
Share on other sites

Зимай е Лагунката и хич няма да съжеляваш.Има екстри много,вози добре и ако е подържана с двигателя няма да имаш абсолютно никакви проблеми.На ходовата част също ако не е с някакви боклук части.Изобщо недей се връзва на глупави мнение че не били хубави.Не случайно има толкова много в града ;)

Link to comment
Share on other sites

Зимай е Лагунката и хич няма да съжеляваш.Има екстри много,вози добре и ако е подържана с двигателя няма да имаш абсолютно никакви проблеми.На ходовата част също ако не е с някакви боклук части.Изобщо недей се връзва на глупави мнение че не били хубави.Не случайно има толкова много в града ;)

 

Това че има доста в града не значи, че една кола е №1

Просто в ценовия клас е евтина, с повече екстри и що годе голяма кола, за това е често срещана.

Link to comment
Share on other sites

Това че има доста в града не значи, че една кола е №1

Просто в ценовия клас е евтина, с повече екстри и що годе голяма кола, за това е често срещана.

 

Еми това значи че е достъчно добра да е имат много хора и да и се радват.Има и много конфорт от вътре и не дава толкова проблеми колкото си лаят една група хора.То всеки знае с много пари ама за тая цена няма по-добра.

Link to comment
Share on other sites

Имам познат - работи в R&D отдела на BMW - фен е на японските автомобили и според него никога не би карал BMW,

брат ми кара 330 2006 г.( 3-то BMW му е )и според него не би карал нищо различно от BMW: така че разни хора, разни

идеали!

Да хората са различни разбира се.Твоя познат работещ в R&D е абсолютен малоумник и кретен за разлика от брат ти,можеш да му го кажеш mhihi.gifmhihi.gifmhihi.gifmhihi.gifmhihi.gifmhihi.gifЕй пълно е с телета наистина mhihi.gifmhihi.gifmhihi.gif
Link to comment
Share on other sites

Аз карам лагуна 1.8 моно инжекция, много съм доволен, карам е на ГАЗ и двигателя изобщо не ми се мъчи. С едно хубаво копче, което да пали на газ, и над 2000 или 3000 обората да прехвъля на безнин ( както е моята ) колата ще се движи и на бензин и ще прави, така да се каже профилактика на двигателя и няма да се запуши нищо и ще си караш на газ колкото километра искаш. Возията и е супер, трябва да свикнеш с габаритите само. За градко, моята гори 12/12.5/100км, извън градско не я карам не съм е засичал, но като цяло за този клас кола съм доволен от разхода.

 

Ако искаш мнение от човек, който кара такава кола това е моето. А тази на снимката е просто супер, ако е на добра цена и на елкона всичко е ОК, можеш да е вземеш и няма да съжеляваш.

 

Поздрави :)

Link to comment
Share on other sites

Не мога да разбера защо някой който няма наблюдение върху опоменатата кола изказва мнение? Писанията за газта изобщо няма да коментирам. Човека е задал конкретен въпрос за Лагуна - не за БМВ, Опел, основни ремонти и т.н. Сега аз да кажа - имам наблюдения върху 3 такива Лагуни. Двете са с газ, третата се търкаля на бензин, но тя прави по 20км. на ден и смисъла от газта е никакъв. Колите се държат перфектно на газ - като газовите са слагани на едно и също място и колите се поддържат само там. Имат си динамика, мотора не се мъчи и т.н. Но както съм казал не е номера да шибнеш плочката, бутилката и първия изпарител, който ти попадне и да кажеш, че колата е с газова уредба. Колегата преди мен е изказал мнение за Рене и съм напълно съгласен с него. Както каза той, колата си върви, мотора не се мъчи и т.н. Нека модераторите разчистят темата ако сметнат за необходимо.

Link to comment
Share on other sites

колата е супер стига да не е твоя :D

 

Субару е истината ... аз от същото рено тръгнах

 

Може би си си взел оня грозен хечбек Субаро? Или Трайбек на старо? каквото и да е, темата е за Лагуна все пак :angry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...