Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


Recommended Posts

Което е по-важно - Васко гледа кола в български автосалон, за която се твърди, че няма 90000км на около десет години... 

 

въпреки сервизната си книжка от Швейцария силно се съмнявам да е на тия километри , по-скоро бих заложил на около 200 но за тоя двигател това е нищо. не беше палена бая време а си пална от раз , работи като пушка и вози много много стегнато ..... 

 

иначе да всичко е за крастата , винаги съм искал да имам такъв автомобил , поддръжката не ме плаши ако няма нещо фрапантно се поддържа дори по-евтино от сравнително нов дизел (примерно старото ми бмв) , притеснява ме разхода който е от 20-25 до към безкрайност , дилемата е голяма.

въпросът е че взема ли я ще и зашия ГИ задължително , а ако случайно не се разоря за 4-5 месеца в които ще и се радвам има много голяма вероятност да не искам да я махна :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 11k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Честито :) Ами аз като си правя сметки без кръчмар така става :lol: Голфа някой го е отнесъл миналия понеделник.Иии май ще се оглеждам за А4 или сходно.Колата основно ще се ползва за пътувания от Пловдив до София,а с някаква малка кола не мисля че ще е много удобно пътуването  :(

 

И повярвай ми ще си вземеш точно малка кола и знаеш ли защо...поради най-голямата причината - липса на достатъчно на брой финикийци, за да си вземеш колата, която искаш, а не колата, която ти трябва ;). Споко. 90% от хората в три паралелни свята са така. Сякаш аз съм искал да карам миксер с мощност по-малка от прахосмукачката на майка ми. ;)

 

Начел съм се дори и тук как малката кола излизала като голяма...само, че могат да ме хванат и да ме поразкарат.

Edited by DON_CHEFO
Link to post
Share on other sites

И повярвай ми ще си вземеш точно малка кола и знаеш ли защо...поради най-голямата причината - липса на достатъчно на брой финикийци, за да си вземеш колата, която искаш, а не колата, която ти трябва ;). Споко. 90% от хората в три паралелни свята са така. Сякаш аз съм искал да карам миксер с мощност по-малка от прахосмукачката на майка ми. ;)

 

Начел съм се дори и тук как малката кола излизала като голяма...само, че могат да ме хванат и да ме поразкарат.

Абе финикийци има достатъчно ;) Номера беше че исках да намеря нещое хем евтино хем хубаво,а такова животно нема ;)   

Link to post
Share on other sites

Абе финикийци има достатъчно ;) Номера беше че исках да намеря нещое хем евтино хем хубаво,а такова животно нема ;)   

и аз от много време си търся девствена проститутка - професионалистка....ама няма ;).

 

Не съм искал да кажа, че нямаш пари или да те засегна нещо. Просто скачането от малка кола на А4 под 100 коня и слагането на гаС ми звучи като спестяване от желаната кола.

Link to post
Share on other sites

а а4-ка под 100к.с. демек 1.6и с  газ ще е всичко друго но не и кола.....по-скоро кашон който се движи.

купето не е леко , най-малката която съм карал беше 116к.с. и чесно казано беше доста спряла от към вървеж а си горваше 10ка. 

Link to post
Share on other sites

Че то и астра 1.4 90 коня гори 10 :D Данъка майната му,но реално колата ще се ползва само за пътуване и нищо по сериозно.

Link to post
Share on other sites

Злобиле вземи 2.0т и го газифицирай. Като умалее, МАДНЕС и ново турбо + кулер + карантия и си готов да се с бориш с някое 4.2.

 

Turn off this option! GT-I9100 Turn off this option! 2

 

 

Link to post
Share on other sites

Това 4.2 е супер, но с газта на такъв автомобил е малко сложно, освен че за 8 цилиндъра няма да има особен избор от системи. Тоя дето ще бара трябва наистина да разбира, а такива са малко и да не стане обратен ефект. Цената на ГИ също ще е стабилна. Идеята за няколко месеца е добра, но после как се продава такава кола.....

 

А според вас дали това е на 400к км ? И при диагностика може ли да се разбере какви са Реалните километри ? 

 

Какво значение има колко са реалните километри? Една кола не се плаши от каране, а от кофти подръжка. Ако са я подържали качествено може да изкара доволно.

 

Иначе това напълно обслужена са малко трикове за продажба. Сигурно са и сменени тея неща, някъде в Италия или Германия ама нам си там коя година. До сега колкото коли съм гледал и била "обслужена" и с "нови гуми", съвсем не се оказва така. Ако има документи или частите да докаже О.К. ама иначе да обслужиш една кола и да я продаваш после съмнително ми се вижда.

Link to post
Share on other sites

Благодаря за маздичката.

@kotora ако искаш ще ти я дам да гаврътнеш едно кръгче с маздата, да видиш дали ти допада като автомобил, защото аз съм доста висок и перфектно се събирам вътре и най-вече когато сме двама отпред дори не си допираме ръцете (както в повечето коли) 
 

Има всички неща, които искам. климатик, 4 ел стъкла, 4 airbags, подлакътник, кристални фарове (според мен светят най-добре).

Link to post
Share on other sites

....

 

+ Ауди ("А")

+ прави допълнителен коментар на цената

+ има си почти всичко необходимо

+ прилични коне за купето

 

- ....комби

- ...от Враца

- не е сигурно дали всичко написано е вярно

Link to post
Share on other sites

Във връзка с поставените от Вас въпроси, отправени по електронна поща, касаещи извършване на маневра обратен завой на кръстовището, образувано от бул."Хр.Ботев" и ул."Авксентий Велешки" и кой е с предимство - дали движещите се по ул."Авкс.Велешки" или извършващите обратен завой на бул."Хр.Ботев", Ви уведомявам следното:


Съгласно чл.14, ал.1 от ЗДвП министърът на регионалното развитие и благоустройството съвместно с министъра на вътрешните работи и министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията определят с наредба условията и реда за използване на пътните светофари, пътните знаци, пътната маркировка и другите средства за сигнализиране при организиране на движението по пътищата. 

Значението на сигналите на светофарната уредба на въпросното кръстовище са указани в Наредба №17/2001г. за регулиране на движението по пътищата със светлинни сигнали. Съгласно чл.12, ал.6 на същата наредба в случаите на светещи полета, оформени като стрелка, действието на светлинните сигнал се отнася само за посоката, указана със стрелката. В конкретния случай при светещи полета със стрелка, насочена наляво, единствената разрешена посока за движение при зелен сигнал е наляво. 

Положената хоризонтална маркировка в лявата пътна лента на южното платно на бул."Хр.Ботев" е изцяло в съответствие с описаното значение на светлинните сигнали. Съгласно чл. 27, т.1 от Наредба № 2/17.01.2001г. на МРРБ "За сигнализацията на пътищата с пътна маркировка" за указване посоката на движение се поставя хоризонтална маркировка М10. Съгласно чл.28, ал.1 пътна маркировка М10, поставена в зоната за изчакване в кръстовище, указва задължителна посока за движение от съответната пътна лента. В конкретния случай положената маркировка М10 задължава водачите да продължат движението си наляво. 

При така ситуираното кръстовище при спазване правилата за движение от всички участници няма конфликтна точка между идващите от ул."Авксентий Велешки" и движещите се по южното платно на бул."Хр. Ботев". Конфликт се явява в случаите, когато в лява пътна лента водачи не изпълняват задължението си за движение наляво от бул."Хр. Ботев" към ул."Авксентий Велешки" и в нарушение извършват маневра обратен завой.

ОД на МВР - Пловдив призовава водачите на МПС да познават и спазват стриктно законовите и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи правилата за движение по пътищата за недопускане на пътнотранспортни произшествия и запазване на здравето и имуществото си.
 
ДИРЕКТОР:
КОМИСАР
Тодор Гребенаров
Link to post
Share on other sites

водачите на МПС в гр. Пловдив, призовават Комисар Т. Гребенаров освен да изказва мнение в онлайн медия да допълни сигнализацията на въпросното кръстовище със знак  B23 за южното платно на бул. Христо Ботев, тъй като е абсурдно да се въвежда ЗАБРАНА чрез ограничение в условията за разрешаващ сигнал на светофарна уредба или указваща маркировка на пътя. В ЗДП и ППЗДП затова са предвидени ЗАБРАНИТЕЛНИТЕ знаци и маркировки, каквито липсват в действаща схема за организация на движение в тази конфликтна точка.

Ако може също така на подходящи места да се информират и гостите на гр. Пловдив за въведените план за движение и възможните маршрути по  направление Север-Юг в града.

Link to post
Share on other sites
Конфликт се явява в случаите, когато в лява пътна лента водачи не изпълняват задължението си за движение наляво от бул."Хр. Ботев" към ул."Авксентий Велешки" и в нарушение извършват маневра обратен завой.

 

 
Те щото разбираш ли не знаят, че от години 90% от такситата завиват обратен точно там и огромният процент лични коли - също.
Link to post
Share on other sites

Това горното искам да го видя как катаджия ми го пише в акта. Що подяволите е знака забраняващ обратен завой, след като не се слага.

И понеже дебнат малко преди бетонния мост по-добре да се прави обратния точно преди колчетата дето наслагаха. Първо избягваш патрулката дето кисне на тротоара, второ нарушаваш само една маркировка (вярно двойно непрекъсната).

 

Та да ви го на бипам в устата на всички отговарящи за движението в Пловдив. Руски затворена една лента, моста на ВХВП едната лента затворена.движението двупосочно в другата. И тия малоумници от чистота ли са, от да им го набипам отзад ли са, рещили да затворят и половината цар Борис точно преди тунела. Това в понеделник 8 сутринта.

 

Това да затвориш или намалиш пропускателната способност на 3 основни булеварда (да не споменавам, че са един до друг) е връх на тъпотията.

 

Да не говорим прелеза на Брезовско шосе как са го направили, да не го бяха пипали.

 

 

И последно днес пак ми спадна гума, предполагам пак крива джанта,и пак точно преди важна среща.

Link to post
Share on other sites

Това да затвориш или намалиш пропускателната способност на 3 основни булеварда (да не споменавам, че са един до друг) е връх на тъпотията.

 

 

Пропускаш по-готината част - моста на ВИХВП го затвориха около 2 седмици, след като закърпиха дупките по по него...за да го ремонтират...ЗИМАТА...когато по чисто технологични причини НЕ МОЖЕШ да полагаш Хасфалт, да лееш бетон и всякакви други подобни операции...когато движението е най-натоварено...когато завали сняг и...нали... 

 

Или готиният ремонт на ЕВН - отоплителният сезон започна, те сега решиха да подменят тръби...мно'о хитро!

 

Въобще българска работа. Цяло лято си дръгнаха ташаците и сега се сетиха, че може би е добре да направим някои ремонтчета, да вземем някви парички да има за коледни премии...

 

А това с обратния завой на Авксентий Велешки и Христо Ботев - там трябва да е позволен. Иначе, като слизаш от надлеза, къде ще ходиш да обръщаш - горе на Цар Борис, където светофара е 15 секунди? Или да изнесем движението навътре по двулентовия Велешки? Да може пак тапичка да стане... Реорганизция с ускорителна лента за тези, които идват от Велешки и мисля, че ще приключим въпроса.

Link to post
Share on other sites

Младеж, малко еУементи ти се губят. Мостът се забави поради ред причини. Първата е един свинар, който от години съсипва и дои този град и заради него ремонтът не почна през юли както беше предвиден. Втората бе липсата на средства. Средства, които ако не усвоиш до определен момент - духаш супата и оставаш с разбит мост. Другите не са толкова важни...

 

ЕВН не подменят никакви тръби - полагат нови. Прекарват парно в зона, в която такова нямаше. В тоя ред на мисли вчера съобщиха, че като приключат с източното платно на Руски, почват в западното - така че се гответе декември другото платно да е затворено.

 

И преди да говорите - проверявайте кое, как и защо се случва. 

Link to post
Share on other sites

Младеж, малко еУементи ти се губят. Мостът се забави поради ред причини. Първата е един свинар, който от години съсипва и дои този град и заради него ремонтът не почна през юли както беше предвиден. Втората бе липсата на средства. Средства, които ако не усвоиш до определен момент - духаш супата и оставаш с разбит мост. Другите не са толкова важни...

 

ЕВН не подменят никакви тръби - полагат нови. Прекарват парно в зона, в която такова нямаше. В тоя ред на мисли вчера съобщиха, че като приключат с източното платно на Руски, почват в западното - така че се гответе декември другото платно да е затворено.

 

И преди да говорите - проверявайте кое, как и защо се случва. 

 

OK, EVN малко съм ги пропуснал, че прекарват ново трасе, но все пак - това можеше да стане лятото, когато няма толкова трафик, нали?

За моста, ако е толкова зор за парите, какъв беше проблемът да се усвоят парите и да започне ремонтът напролет? Или трябва да има действаща процедура, за да се отпуснат? Колкото до Свинаря - на всички ни е ясно, няма нужда от коментиране :)

 

Просто се дразня на безумщините и тъпотиите, които се правят... В случая ми говориш за "защо", а мен ме интересува "как"...и това "как" въобще не ме радва...

Link to post
Share on other sites

Свинарят обжалва и ремонтът не можа да почне навреме. Ако не започне сега, няма да започне изобщо. Сега по-ясно ли е? 

 

Свинарят обжалва всичко, което не му се дава - нарочно, за да пречи.

 

За ЕВН не знам защо са решили да работят сега, но и при нас подменяха тръби по това време. Единствен логичен отговор според мен е, че лятото парно не работи и няма как да се тества трасето преди да се зарови. 

Link to post
Share on other sites

Свинарят обжалва и ремонтът не можа да почне навреме. Ако не започне сега, няма да започне изобщо. Сега по-ясно ли е? 

 

Свинарят обжалва всичко, което не му се дава - нарочно, за да пречи.

 

За ЕВН не знам защо са решили да работят сега, но и при нас подменяха тръби по това време. Единствен логичен отговор според мен е, че лятото парно не работи и няма как да се тества трасето преди да се зарови. 

 

Не :lol: Не те тролвам, но до колкото разбирам, процедурата е стартирана, има избран изпълнител, минали са сроковете за обжалване, парите са отпуснати и какъв е проблемът да мине зимата? Те така или иначе не могат да свършат за 2 седмици тоя ремонт, за да им изплатят парите за извършен ремонт...

 

А за ЕВН - едва ли това е обяснението, тъй като и лятото и зимата инсталациите са пълни. Все пак по тея тръби не захранваш с топлинна енергия само радиаторите по апартаментите, а има и топла вода от чешмата :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...