Jump to content
BulForum.com

Обща дискусия на тема автомобили


netrootbg

Recommended Posts

13 minutes ago, w00x said:

 

Прочетох статията, която си споделил. Не виждам отговор на въпроса си.


Hirschi is estimated to be able to command US$1.4 million a year from sponsored social media posts...

Според теб спонсорите тъпи ли са, прости ли са? 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Въпрос:

 

1 hour ago, w00x said:

Не виждам как прави пари на Ауди, като им промотира концептуалните модели, които никога няма да стигнат до широка аудитория.

 

Отговор (явно)?

 

21 minutes ago, RaptoR said:


Hirschi is estimated to be able to command US$1.4 million a year from sponsored social media posts...

Според теб спонсорите тъпи ли са, прости ли са? 

 

Наричай ме колкото си искаш тъп и каквото там ти дойде и ще те накара да се чувстваш велик, но аз наистина отговор на въпроса си не виждам. Нито в статията, която си пратил, нито в това, което си цитирал, нито във въпроса, който си задал към мен.

 

-------------

 

Някой друг от четящите вижда ли отговор на въпроса ми?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Някой има ли идея дали цените на  бизнес и едишън вариантите на Шкода супърб, които в момента са в промоция, имат шанс да се предоговорят допълнително?  Покупката е за 1 автомобил на частен собственик.

 

c50825bb-cd9a-4a0f-8921-818fcc30c531
 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/1/2021 at 8:04 PM, Ferante said:

Някой има ли идея дали цените на  бизнес и едишън вариантите на Шкода супърб, които в момента са в промоция, имат шанс да се предоговорят допълнително?  Покупката е за 1 автомобил на частен собственик.

 

c50825bb-cd9a-4a0f-8921-818fcc30c531
 

 

Какви цени ти дават?
Аз също заглеждам Супърбите, но втора употреба, съответно. Цените варират здраво. 2018 модел от 30 до 50 000лв.

Проблемът ми е, че повечето са с дизелови двигатели обаче.

 

Сега видях файла ти. Че те новите са малко по-скъпи от тези в мобиле-то?!
Освен това, от този списък няма смисъл да се гледа нещо различно от L&K конфигурацията. Че тя е по-евтина от по-ниското ниво на оборудване, по някаква причина...

Ех, ако имах 80 000лв за кола... Щях сигурно да закача една Шкода L&K от тази промоция. Доста е добра.

 

Ей го тоя. 68 000лв за 3 годишна кола на 70 000км при положение, че нова от шоурума е 78 000лв с гаранция....

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11633950975548832

Тия хора са скъсали със здравия разум. Изобщо не знаят къде се намират.

 

image.png

 

 

Link to comment
Share on other sites

Тая обява съм я гледал. Имаше подробности около колата и си струва парите. На баща ми с всички лизинги и глупости бе към 70000 лева. И далеч не е 272 коня, нито е L&K. Така че хич с нищо не е скъсал човекът. 
Еуратек поддържаха една 20% отстъпка дълго време. Ако пък се изтарикатиш да върнеш стара кола потенциално може да бутнеш още 5 бона. 
При това зверско затъване в блатото, което ще ни залее като цунами много е вероятно да си купя кола преди да са скочили, което предстои скоро. Единствената причина ще е да не изгорят парите, стоейки в скапаната банка... 

Link to comment
Share on other sites

В ценовата листа, която е пуснал Ferante, цената за същата кола (280к.с., бензин, L&K) e 78000лв. За мен този е скъсал тотално. 3 годишна кола на 70 000км с 10 000лв по-евтино от нова в шоурума. Налудничаво е това.
Не виждам никакви подробности описани в обявата.

Била с остатъчна гаранция, сякаш тази от магазина няма да има..

 

Този дали и той не е сбъркан тотално? 83 000лв е в шоурума тази модификация без никакви отстъпки. И пак да кажа, L&K, което е с по-високо оборудване от тази, е 78000, защото има по-голяма отстъпка в момента.

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11633618233544422

 

image.png

Link to comment
Share on other sites

Тия верно са луди :D

 

А реално каква ще е разликата като цена ? 

Едно обслужване на тая кола в Еуратек колко е ? И колко би струвало другаде ? 

@RaptoR има наблюдения над лизинговото обслужване. 

 

Ако се взима кола от тия години според мен по-добре е да се играе за нещо от САЩ-Канада. Пасатите изглеждат по-добре от тия Шкоди. 

 

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Обслужването в Еуратек го прекратих на секундата, в която можах. Няма такова откачане на глава от кръста. Наскоро обясних, че далеч не са само те. Иначе по каско - само там да се ходи. Пасатите както изглеждат по-добре са 30-50% отгоре в парите. 

ЕДИТ: Ангеле, Шкода държи винаги висока цена, защото е страхотен автомобил (караш Ауди с 30% надолу) и защото рядко някой изобщо продава читава кола. Горната обява е стара - поне на половин година и много добре помня, че тоя беше писал, че е дал много пари за модване - керамични дискове или нео такова. Помня и че май беше писал БЕЗ КОМЕНТАР на тая цена. Какво е станало нататък не знам. 
 

Link to comment
Share on other sites

Няма коли в магазините. И скоро няма да има. Официалните представителства в различните държави се избиват на вътрешните търгове за коли втора ръчка 3-5 годишни, защото заводите не могат да ги захранят с нови. Сега ако си поръчаш нова кола, ще чакаш в добрия случай до края на 2022....

Вече има покачване на цените на вторичния пазар, така че този не е луд с тази цена, особено ако колата е читава... Но аз за шкода не бих дал никога толкова пари. Ако ще Карл Лагерфелд да се е разписал на калниците.... Каквото и да си говорят това не е фолксваген. Разлика има и то съществена...

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Mockingbird said:

Но аз за шкода не бих дал никога толкова пари. Ако ще Карл Лагерфелд да се е разписал на калниците.... Каквото и да си говорят това не е фолксваген. Разлика има и то съществена...


Много тежки глупости, брат, много тежки :laughing1:
Първо Шкода няма нищо общо с Фолксваген, а с Ауди и второ - МНОГО ТЕЖКИ ГЛУПОСТИ :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Значи ще ги степенувам така:

Всичко най-ново и яко (разбирай иновативно) се тъпче в ауди. После, след 3-5 години същото отива във фолксвагена, а след още 3-5 години отива в шкода... Та, шкода е ауди, кога мерцедес е запорожец... Не се излагай, моля те! По-голяма щуротия скоро не бях чувал.... 

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, RaptoR said:

ЕДИТ: Ангеле, Шкода държи винаги висока цена, защото е страхотен автомобил (караш Ауди с 30% надолу) и защото рядко някой изобщо продава читава кола. Горната обява е стара - поне на половин година и много добре помня, че тоя беше писал, че е дал много пари за модване - керамични дискове или нео такова. Помня и че май беше писал БЕЗ КОМЕНТАР на тая цена. Какво е станало нататък не знам. 
 

 

Тази обява точно е нова. В конкретната не пише нищо за модификации. Значи или е различна, или не я е продал и я е пуснал пак, като е махнал писаниците за модификациите. Чудя се защо ли не я е продал...

 

27 minutes ago, Mockingbird said:

Няма коли в магазините. И скоро няма да има. Официалните представителства в различните държави се избиват на вътрешните търгове за коли втора ръчка 3-5 годишни, защото заводите не могат да ги захранят с нови. Сега ако си поръчаш нова кола, ще чакаш в добрия случай до края на 2022....

Вече има покачване на цените на вторичния пазар, така че този не е луд с тази цена, особено ако колата е читава... Но аз за шкода не бих дал никога толкова пари. Ако ще Карл Лагерфелд да се е разписал на калниците.... Каквото и да си говорят това не е фолксваген. Разлика има и то съществена...

 

Е, как ще няма като ценовата листа е за налични автомобили на склад?
Колко по-читава да е тая кола от новата в шоурума? Абе какво ви става бе, хора? Как може да искат 69 900лв за 3 годишна кола на 70 000 км, като в същото време същата кола с ПО-ВИСОКО ниво на оборудване в шоурума на 0км, 2020/2021 модел е 78 000лв?
Само аз ли виждам нещо сбъркано в това? С Тойота същото. Една позната си купи НОВА Корола от шоурума за 3 000лв повече, отколкото искаха за същия модел на 4 години втора ръка!!

Link to comment
Share on other sites

Честно да си кажа, не съм разгледал наличностите, ако изобщо ги имат наистина и дали не са примерно със по-стар двигател или скоростна кутия...

Но както казах, вторичния пазар поскъпва стремглаво....

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, ARPAnet said:

Баш VW е :)

 

16 minutes ago, Mockingbird said:

Значи ще ги степенувам така:

Всичко най-ново и яко (разбирай иновативно) се тъпче в ауди. После, след 3-5 години същото отива във фолксвагена, а след още 3-5 години отива в шкода... Та, шкода е ауди, кога мерцедес е запорожец... Не се излагай, моля те! По-голяма щуротия скоро не бях чувал.... 


Много сте зле, мили мои. Двигателите на Шкода са двигатели на Ауди БЕЗ разлика в годините. Толкова сте зле, че се чудя да плача или да се смея. В Шкода от Фолксваген има единствено някои неща по купето. Много са малко. 
Пример с моята кола, макар и стар - двигателят е АУДИ и абсолютно същият се монтираше на Ауди А4, Шкода Октавия и Сеат (не помня точния модел). Чеците получават двигателя в сандък и им е забранено да го пипат повече от това да го сложат в коша. Останалото са подробности, в които има намесени елементи на Фолксваген, но както казах са малко. 
И преди да продължите да се излагате - колко нови Шкоди сте купили от магазина и с колко отговорни лица сте говорили? Жокер - аз само три. 

ЕДИТ: Митко, сега прочетох тая кошмарна тъпня пак - по-голяма глупост на тема коли поне 20 години не бях чел!!!!

Link to comment
Share on other sites

Значи, на отговорните лица им кажи да идат да си минат пак обучението в завода. Концерна ВАГ, произвежда двигатели и ги слага в шкода, фолксваген и ауди, но приликите са дотам. След това става по-интересното... Защото разликата в качеството на материали и изработка е доста сериозно... и никак не в полза на шкода...

Два супърба (единия е ЛиК) и две октавии, плюс три голфа и 1 бр. пасат олтрак, все магазинни...да ти кажа, шкода са много далече от истината, дори и супърб... 

Link to comment
Share on other sites

Няма нужда да си я купя,  че да съм се интересувал по темата.  Разбира се, че двигателите са шернати в цялата VW група.

Но Шкода се базират на платформите ползвани за VW. Примерно MQB платформата,  може да разгледаш кой с кой са братчета https://en.m.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_MQB_platform

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Mockingbird said:

Честно да си кажа, не съм разгледал наличностите, ако изобщо ги имат наистина и дали не са примерно със по-стар двигател или скоростна кутия...

Но както казах, вторичния пазар поскъпва стремглаво....

 

Пишеше, че колите са на склад и имаше от всички двигатели. С намалението, L&K моделите на всеки двигател бяха по-евтини от останалите две модификации преди тях. Ето ги, че явно не искате да ги отваряте тия линкове. :D 

 

image.png

 

Quote

* Специалните цени с включена отстъпка за моделите BUSINESS, EDITION, SCOUT и L&K са валидни, както за налични автомобили, така и при поръчка!  Автомобилите Шкода Супърб са с 5 /пет/ години гаранция или 100,000 км

 

По-разумния 190к.с. модел е на същата цена като тези втора употреба?! Вие ебавате ли се? :D 

Е, как новата кола от шоурума ще е с по-стар двигател или скоростна кутия от колата на 4 години, взета от същия шоурум??? Сега видях горе в заглавието, че тая от офертата е фейслифтов модел 2022 година. Цената на втора употреба колите става още по-абсурдна при този случай. Скандал тотален.

 

Той поскъпва втора употреба пазара, но това не означава, че някой трябва да им купува боклуците. Ако искат по 100 000лв да ги обявяват. Ще си ги карат вечно или поне докато се усетят какво да правят с цените. Надали някой точно толкова е закъсал за кола, че да иска точно тази бройка втора употреба за до 10% по-ниска сума от цената на чисто новата. Тия хора са сбъркани.

И към това добавяме 5 години гаранция за новата срещу 30 000км гаранция (ако е останала изобщо) за тези втора употреба. Кой човек със здрав разум ще купи колата втора употреба при това положение?!

Цената на тези Супърби втора ръка трябва да е не повече от 45 000лв. И това е оптимистичната цифра.

 

Доставките на процесори (CPU) започват да се нормализират. Очаква се до средата на следващата година, постепенно да се нормализират и останалите доставки на чипове.

Link to comment
Share on other sites

Момчета, няма какво да се разправяме - уморен съм твърде много и твърде много работа ме чака. 

Ангеле - СОПРИ вече вентилатора! Каза ти се, че за кола се чака 2-3 месеца минимум! Оттам нататък около сделките и автомобилите има много подробности - кой ще ти даде данъчна фактура например е огромна такава! И прочее и прочее. И тия коли на три години са точно като на три дена. Хайде вземи се обади за ташак в Еуратек и поговори да видим какво точно има и какво няма на склад. Петко чакА ДАЧИЯ, повтарям ДАЧИЯ три месеца! 

Всъщност тия дни ако ми остане време ще се разгледам за Сюпърби, но аз имам задължително изискване стъклен таван, така че при всички положения ще чакам (не че съм се разбързал за някъде) 

Link to comment
Share on other sites

Виден, недей моля те... Тоя стъклен таван е ужасен. Олтрака беше с такъв и основна причина да се продаде... Пече брутално през него, дори с пусната щора. Тече вода през уплътненията. Не е хич читава работа....

Ангел, давам пример, личен. Преди почти 10 год. купуваме Поло, от магазина с двигател 1,4 бензин, атмосферен 85 к.с.. Това е двигател, който се използва от стартирането на модела през 2009-та, а аз го взимам 2012-та....по същото време (от 2009 година) вече имаше 1,2TSI, 1,4TSI. Та, ето ти пример, купуваш я втора ръка с 1,2 нов мотор или нова с 1,4 стар мотор... И то на почти еднакви пари.. И тогава така си беше, но взех 1,4-то, защото е в пъти по-надежден от тогавашния турбиниран бензин....Пък и беше с по-нови и по-хубави екстри вътре.... 

Edited by Mockingbird
Link to comment
Share on other sites

Стъкления таван е голяма гъзария :) Аз много се кефя на моя, сега даже в дъждовното време е още по яко като вали отгоре дъжд. 

 

Между другото не се знае тия коли на склад от коя година са. 

 

Между другото Магданоза е прав за недостига на коли. В Русия ауди Q7 2018 година е по-скъпо от пазараната си цена тогава. С моделите там са с квота и квотата е 2500лв. Плюс, че чакаш незнайно колко време докато дойде колата. А като дойде цената й веднага скача с 20% от магазина. 

Link to comment
Share on other sites

За тази година, квотите на Порше България се изчерпаха преди един месец....За догодина се надяват, че към август ще имат вече доставки на нови, поръчани тази година. В момента залагат основно на вторичен пазар... 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Mockingbird said:

Виден, недей моля те... Тоя стъклен таван е ужасен. Олтрака беше с такъв и основна причина да се продаде... Пече брутално през него, дори с пусната щора. Тече вода през уплътненията. Не е хич читава работа....


Ти верно на кой свят живееш? Тва да не ти е китайска имитация от руския пазар?!?!? Какви са тия глупости бе човече??? :laughing1:

Между другото преди много много години се возих в едно Пежо със стъклен таван и се влюбих. Тва да си гледаш небето докато си пиеш питието е класика. Разбира се в случая тая история няма нищо общо - децата го изискват категорично хахаахахахах

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...