Jump to content
BulForum.com

Renault Megane


ky4e

Recommended Posts

renault_megane_rxe_02.jpg

 

Става въпрос за този тип мегани,като на снимката.Някой карал ли е такъв,какво ви е мнението за тази кола.Обръщам особено внимание на моделите с бензинови двигатели 1,4 и 1,6.Смятам да си купувам такъв,та кажете няколко думи за тези Рена :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

И на мен ще ми е интересно тъй като съм се ориентирал към Лагуна, Меган и Меган Сеник и специално бензиновите модели. 1.8 лагуна, 1.4е и 1.6(е) на Меган.

 

Нещо, което е странно - меганите на българския пазар са по-скъпи от лагуните, които са ПО-ВИСОК клас. Не мога да си го обясня.

Link to comment
Share on other sites

Нещо, което е странно - меганите на българския пазар са по-скъпи от лагуните, които са ПО-ВИСОК клас. Не мога да си го обясня.

А пък Лагуните са по-съкпи от Сафраните, дето са най-високия клас на Рено! Това е и една от причините да карам Сафран 2.2/12V.

А "няколко думи" може да означава и много и малко! Зависи какво го интересува човек, а и от кого получава информацията. Заклетият фен на френските автомобили ще ти каже -"Ей тва е истината!". Голфаджията ще ти каже -"Мани ги тия боклуци, земи си нещо немско, здраво!" Някой, дето не е сядал в Рено е готов да се закълне, че ходовата им част е слаба. И всякакви подобни глупости.

Link to comment
Share on other sites

Имам Рено 19, 1,4 бензин, страшно съм доволен, не е капризно за поддръжка, здраво е, вози меко и надалеко!

Преди година си купих и Меган Сценик Калейдо 2,0 бензин 107к.с. и вече не можеш ме върна на немска кола!

Рено е номер 1!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Карал съм от тази модификация Меган само че тези който са седан с 1.6 двигател.Колата е на братовчед ми и бих казал че си върви много доволно, вози прекрасно а си има и екстри.Друг е въпроса наистина че малко скъпичко се продават.Това че ходовата част им е слаба са пълни глупости.Моето Рено го карам къде ли не а на село даже и по черни пътища а сме сменили за 8 години по предницата единствено 2 амортисьора.Ако намериш запазен екземпляр зимай няма да съжеляваш :)

Link to comment
Share on other sites

Точно защото са пълни глупости на 19ката и се разпадаше на всеки 6 месеца предницата :)

Това е самата истина! Точно толкова изкарват шарнирчетата от по 8 лева и кормилните накрайници от по 7 и 50. А тампоните от по 2 лева даже и толкова не успяват. Друг е въпросът кой , как и какво точно й прави на предницата (и не само). Аз лично не бих поверил такава задача на дърводелец или фаянсаджия, ама за някои хора едното спестено левче си е едно спестено левче, независимо от последствията! Никоя кола не се плаши от качествени части и и кадърни майстори, ама за френските автомобили това правило си е просто задължително.

Link to comment
Share on other sites

Това е самата истина! Точно толкова изкарват шарнирчетата от по 8 лева и кормилните накрайници от по 7 и 50. А тампоните от по 2 лева даже и толкова не успяват. Друг е въпросът кой , как и какво точно й прави на предницата (и не само). Аз лично не бих поверил такава задача на дърводелец или фаянсаджия, ама за някои хора едното спестено левче си е едно спестено левче, независимо от последствията! Никоя кола не се плаши от качествени части и и кадърни майстори, ама за френските автомобили това правило си е просто задължително.

по-добре не може да се каже!

 

на dreamer и ky4e им препоръчвам да посетят форума на рено. там могат да видят най-много отзиви от първа ръка, както и да се запознаят с най-често срещаните проблеми за моделите, които ги интересуват. аз лично също съм на мнение, че ако си вземат рено няма да сбъркат, но пък моето мнение е доста пристрастно - минал съм през 11-ка и 19-ка, а сега сега съм с лагуна.

и когато търсите кола втора употреба не забравяйте, че е важно състоянието и грижите полагани за колата досега, а не марката. успех!

Link to comment
Share on other sites

Ами за този модел нямам никакви отзиви. Мога да ви кажа за модела Рено Гранд Сценик 1.5 и 1.9 дизели. Перфектната количка, икономична, пъргава и най-вече мощна и здрава. Но имат много електроника, която отвреме на време се разваля и е много скъп ремонта по нея.

Link to comment
Share on other sites

Който е минал през Рено не е съжалил. Аз от 7 години карам Рено 9. Има желязно сърце, колкото и да е стара. Баща ми пък има Рено 21. Сега взе една Лагуна а аз взимам неговата 21-ца. Ако не бяха данъците никога нямаше да си продам 9-ката, но не мога да издържам две коли. Дадох я за 500лв в иделано състояние (за годините си - 21 г :) Имам един приятел с Рено 19 но окото му е все в Меган като горния. Взимай и не се колебай. Рено е елегантна и народна кола - лесно се поддържа и служи вярно.

 

Ч.А.

Link to comment
Share on other sites

Собственик съм на Рено Меган 1.6 /същия като на снимката/. Карам го 3-та година и все се каня да го сменя. В началото, като го купих, имах доста проблеми с ходовата част, но след като я стегнах , се радвам на безпроблемно каране. Това е и причината да не съм я сменил-просто за цената , която съм платил /около 6700 лв./ не мога да намеря еквивалент на меко возене и вътрешен комфорт.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

nikisim много си прав за това, че за тези пари такава возия и комфорт е рядкост. Не че няма един два варианта пак на подобна цена но при тях подрръжката е по-скъпа. Визирам роъвърите. Аз карам също такъв меган Renault Megane Classic 1,6 RT, 90 ps, 97г, К7М А702. Ми доволен съм. Колата е доволно широка, има голям багажник (който изобщо не ползвам но все пак си го имам). Меко си е вътре, седалките са големи и меки. Мощността и си е достатъчна ако не си "състезател" и искаш на всяко кръстовище да палиш гумите и да късаш останалите с по една две дължини. Т.е. ако си нормален човек. Имам си климатик, който си работи много добре, еърбеци, АВS, ел. регулиране на фаровете и ел. стъкла. Добри екстри за евтина кола. Като я взех се наложи смяна на някой части по предницата наистина но това е нормално, все пак тези коли които се купуват масово тука вече са изживяли един живот там от където идват. Сменят се нещата с що годе оригинални и всичко си е 6. Не трябва да се прави грешката да се купуват много по-евтини части и да се ходи при майстори - измикяри, които работят на приятелски цени и виждат нещата, които разглобяват за първи път. Имам познати с Рено, които практикуват точно такъв вид поддръжка на Реното и наистина са всеки месец , че и по често при майстора и само плюят наляво и надясно.

Еми това е от мен. Аз съм доволен, чат пат излиза по някой разход но за да се избегне това трябав да се купи чисто нова кола от магазина. Който го устройва този вариант си купува, който не прави като повечето хора и после си носи последствията. Успех при избора :)

Link to comment
Share on other sites

Имам си две подобни. 1.6е - 90 к.с. и 2.0-16 150 к.с. но са купета. И двете си ги гледам като писани яйца, смених им каквото имаше за смяна с истински части (стефане!) че имам връзки :) , налял съм им хубаво масълце - Mobil 1 0w40 / 5w50, по четири еднакви гуми и нямам проблеми никакви. Много добре балансирано купенце със спортен дух. Макар, че имам и кола с 4 врати и по-голям багажник, предпочитам бързото придвижване. А и се събираме нормално двама възрастни с едно дете и всичкия багаж в багажника

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Вече съм горд собственик на Megane Classic 1.6e,но имам един кусур.Някои от лампите за осветление на таблото са изгорели.Някой би ли ми препоръчал място в Пловдив,където могат да ми ги сменят,защото изглежда малко сложно ;)

Link to comment
Share on other sites

Имам си две подобни. 1.6е - 90 к.с. и 2.0-16 150 к.с. но са купета. И двете си ги гледам като писани яйца, смених им каквото имаше за смяна с истински части (стефане!) че имам връзки :) , налял съм им хубаво масълце - Mobil 1 0w40 / 5w50, по четири еднакви гуми и нямам проблеми никакви. Много добре балансирано купенце със спортен дух. Макар, че имам и кола с 4 врати и по-голям багажник, предпочитам бързото придвижване. А и се събираме нормално двама възрастни с едно дете и всичкия багаж в багажника

 

Истински-неистински - пак са си трошливи . Аз след 19ката която имах никога повече няма да си купя френска кола. След нея смених сумати японски и изобщо не ми се наложи да купувам "скъпи" части въпреки "спортното" каране и многото навъртяни километри. Просто реното си е "мека" количка, ако ще се кара 2км на ден в града си е чудесна, но ако ще се кара по много на някой ще му побелее косата. Те и ония с фиатите разправят колко са здрави и колко са евтини частите, ама като закарах един фиат в динекспрес за преглед ми насрочиха час след 5 работни дни, че не могат да смогнат да ги ремонтират ;)

Link to comment
Share on other sites

Хайде били трошливи това можеш да го кажеш на някой който не е имал Рено ама не и на мен.Доста от братовчедите ми имат такива коли и единствено проблем сме имали с една 21-ца.Всички други са перфектни а специално такъв 1.6е Меган сега кара един мой втори братовчед и е много доволен от количката.

 

П.П.Специално моето го карам по черни селски пътища поне 2 пъти в седмицата и друга кола освен Лада,Москвич и Кадет едва ли ще издържи много.

Link to comment
Share on other sites

И братовчед ти като кара меган и няма проблеми всички мегани са здрави, така ли :) Статистиката съвсем друго показва, демек там някъде на дъното с пежо и фиат.

Link to comment
Share on other sites

Освен сафрана, останалите модели на рено са абсолютни боклуци, карал съм ги.

BTW мога да кажа само никога не си взимайте рено клио симбол, тва е такава теснотия и вози кат каруца, колегата го има чисто ново и като превключва скоростите ма удря в рамото и ми излезе синина :angry: , макар че рядко се возя при него.

Link to comment
Share on other sites

И братовчед ти като кара меган и няма проблеми всички мегани са здрави, така ли :) Статистиката съвсем друго показва, демек там някъде на дъното с пежо и фиат.

 

Дадах нея за пример.Както казах имал съм визможност да тествам няколко модела като 5 9 11 21 Клио 3-та фаза и Меган-а който споменах защото са или някой вече са били на роднини.Едиснствено създаваше проблеми както казах 21 поради не коректна смяна на ремък ангренажен без смяна на ролки и юркане по къра.

 

Относно статискитата се оказа чисто тенденциозна и колкото някой да се мъчи да обяви някоя марка за боклук казах го там казвам го и тук.Има хора които си ги карат и си ги обичат.

 

И за мен Хонда са пълен боклук ма мене никой не ме пита!Аз не се изказвам смешно в раздела на Хонда не си купувайте, а си трая!

 

Освен сафрана, останалите модели на рено са абсолютни боклуци, карал съм ги.

BTW мога да кажа само никога не си взимайте рено клио симбол, тва е такава теснотия и вози кат каруца, колегата го има чисто ново и като превключва скоростите ма удря в рамото и ми излезе синина :angry: , макар че рядко се возя при него.

 

Хайде Васко това Рено е ПОНЕ на 4 години и хич не е чисто ново и никак не се знае дебелия как го е юркал(ако за неговото рено става дума).Както ти сам си ми казвал той никак не си пази техниката.Преди 6 месеца някъде имах възможност да карам Клио Симбол 1.5 ДЦАЙ до Приморско което наистина беше чисто ново защото беше на не повече от 200 км (двеста не съм се объркал) и скоростите се вклюваха перфектно и никак не ми беше тясно още по-малко пък натоварено не се усеща някаква твърда возия.Вървеше си добре без да се усеща някав дискомфорт.

Link to comment
Share on other sites

Хайде Васко това Рено е ПОНЕ на 4 години и хич не е чисто ново и никак не се знае дебелия как го е юркал(ако за неговото рено става дума).Както ти сам си ми казвал той никак не си пази техниката.

реното му е на 11 месеца, накичено с със спойлери, пълен тунинг, спортни пружини и путката му майна, квот можеш да са сетиш за модела.Преди 4 години си купи такова рено, изплати го и сега пак си взе същото.Все едно сега да си вземеш CSM 2003 година чисто нов.Боклуци са отвсякъде и тва дет си го карал също е боклук, просто не си го имал малко повече ;)

Link to comment
Share on other sites

Да боклук било пък пак същото си взима.Все едно както редовно ми се цакаше записвачката ТЕАК и аз пак същата марка да си взема.Да бе да...........

Link to comment
Share on other sites

Имам преки впечатления от един ей такъв меган:

 

megane_sport_04_fw.jpg

 

Един френд от София дойде до Пловдив с такъв взет от автосалон,та го покарахме малко за тестдрайв :P

Много е дървен от вътре,според приятеля ми гори 8.5л/100 извън градско (1.6 мАтор на 30-на хил.км.) :sick Не може да се каже че върви кой-знае колко,отзад е невероятно грозен,багажника му е много малък (външните му размери лъжат,изглежда доста по-голям отвън)Единственото което ми хареса в тая кола бяха седалките,твърди ,но същевременно доста удобни.Пали се с бутон,и карта,ръчната спирачка е малко странна-една такава "П"-образна и ми се стори удобна.Противно на очакванията ми НЕ ме впечатли с возия-карал съм лагуна и Пежо 406-и двете возят по-добре.Моя човек се качи на рендето от Митсубиши Галант-мислеше да го купува заради ниската цена,обаче остана отвратен и нямаше търпение да го върне на салона :lol: Сега кара Галант V6 2.5 бензин 2000г (всички екстри)и се чуди как е могъл да си помисли да го купува това ренде...

Link to comment
Share on other sites

Къде е Меган къде е Галант?Това е все едно да сравняваш Лагуна с Колт(Мицубиши не пистолет)........

Link to comment
Share on other sites

Къде е Меган къде е Галант?

 

Галанта е в пъти по-хубав от което и да е ренде ;) И през ум не ми е минало да ги сравнявам,просто цената на колите беше близка,а реното беше много ново и на малко км.Само това е базата за сравнение-цената...В единия случай купуваш великолепен,произведен до последното болтче в Япония изключително комфортен и надежден втомобил,а в другия :sick

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...