Jump to content
BulForum.com

Recommended Posts

Мисля, че е коректно да уточниш в Лангейм ли звъниш?!

Има телефони и на Netgroup и на други знайни и незнайни доставчици, които взимат нет от Langame...

 

0888 239209 - "технически консултант" (мъка мъка) на Eйнджълсофт на адрес Костаки Пеев 5. ;)

 

 

При вируси спират нета с изключение на filibe.net , освен това гледай да не са сменени DNS сървърите - 80.80.128.161 и 80.80.128.193 . Смешно е да плюеш целия доставчик, при положение, че поддръжката често е на други фирми, а именно тя куца.

 

 

DNS сървърите са същите проверих ги, освен че и ги пингнах.

 

Утре лично ще се обадя на Ангел Гаров, но трябва да отида до офиса първо. Ако някой му има GSM -а ще съм му благодарен, ако ми го даде сега - ще овладеем ситуацията навреме.

Edited by sohm
Link to post
Share on other sites
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

0888 239209 - "технически консултант" (мъка мъка) на Eйнджълсофт на адрес Костаки Пеев 5. ;)

DNS сървърите са същите проверих ги, освен че и ги пингнах.

Тогава остава да е вирус. Ако ти отваря filibe.net, а никой друг сайт...

Link to post
Share on other sites
Тогава остава да е вирус. Ако ти отваря filibe.net, а никой друг сайт...

 

Абсолютно нищо не отваря включително и flibe.net. Пробвах първо него. Интересното е, че нямаше и пинг до него.

 

Ако някой има GSM -а на Ангел Гаров ще съм му благодарен, ако ми го даде сега - ще овладеем ситуацията навреме.

Edited by sohm
Link to post
Share on other sites

Много грозно е значи положението. Винаги съм ненавиждал хора, които се държат с клиентите си, сякаш съм им длъжни с нещо, а не обратното. Утре като говориш с Ангел, разкажи му дословно ситуацията... Дано вземе мерки!

Link to post
Share on other sites

Мдааа, sohm. Трябва да се поработи по въпроса с учтивостта и поддръжката както не един път съм споменавал. Не знам кой е този техник ама и аз колкото пъти да съм звънял съм останал с впечатление за доста нелюбезен човек с не особено добър подход към клиентите - мойте уважения, може и да е добър техник ама като ме обиди 3-4 пъти може и да размисля кой да ми е доставчика. Особено когато хванеш ли го въпросния техник късно вечерта таман да се е прибрал човека и да е почнал да хапва - абсурд да ти обърне внимание. Само че и при ЕК резултатът ще е същия в крайна сметка - просто ще запишат че има проблем, няма да тръгне никой по нощите да го оправя, но поне ще са по-любезни. Но при всички положения при няколкото пъти когато съм имал взимане-даване със съпорта им съм останал с леко "горчив" вкус (май телефона беше точно този същия GSM който си дал). Разбирам че 1 човек не е слънце да огрее на всякъде и има само 2 ръце и че като е зает това че го притесняват отново и отново по телефона да му казват къде има проблем е повече от неприятно, но от друга страна на мен този телефон са ми дали, аз като имам проблем на него звъня, ако нямах проблем нямаше да го притеснявам.

 

the_alien, моля те престани да говориш глупости. Вируси, DNS-и, ти да не си технически консултант в технополис или си човека от поддръжката на БТК с който говорих преди няколко месеца и ме убеждаваше че това че не мога да пинг-на днс сървъра значи че не съм настроил правилно днс-а на компютъра ми (сериозно този ако можех да го докопам щях да го шамаросам - загуби ми 30 мин да го убеждавам че не съм настроил нищо неправилно а проблема е в мрежата, това че няма пинг до днс-а е в частност щото няма пинг до никъде и днс-а не играе роля когато подавам IP адрес а не име което трябва да се ресолвне)?

 

Ако човек е достатъчно компетентен и знае как се настройва локална мрежа и разбира какво е това gateway и може да определи дали има пинг до въпросния gateway или не да тръгне някой да му обяснява да си занули компютъра (глупости на таркалета са това като начало - кабела е изолиран оптично) е върха на тъпотията. И твърдения "при нас всичко е наред, не знам защо нямаш нет" бих ги попитал доколко са сигурни и какво са проверили защото наизуст мразя да ми се говори, аз допреди 5 минути може и да съм имал, щом се обаждам явно съм установил че има нещо. Другата тъпотия на която съм се натъквал от съпорт е да ме пита "долу до часовника компютърчета има ли с червен хикс или са нормални и мигат" - това при положение че имам рутер и съм го споменал. Доброто в случая е че като му обясня че имам суич и рутер преди компютъра човека решава обикновено да ми зададе и тъпия въпрос дали съм сигурен че проблема не е в моя рутер :) та така де... обикновено като ги поканя да се уверят лично и мирясват. То не бяха 1 или 2 пъти и от БТК, и от ЕК, виж с Лангейм само 1 път ми се е случавало ама пък съм отскоро при тях - има няма 3-4 месеца

Link to post
Share on other sites

Цитат от форума на Langame:

 

angel

Днес направихме няколко корекции в скоростите.

 

Пускаме динамично управление върху изхода

На голямата тарифа БГ изхода е вдигнат и ще бъде константен.

Международният изход на голямата тарифа ще се управлява динамично

 

 

В момента изхода на малката тарифа вече е 768 Килобита

 

Честито на спечелилите!

Link to post
Share on other sites
Мдааа, sohm. Трябва да се поработи по въпроса с учтивостта и поддръжката както не един път съм споменавал. Не знам кой е този техник ама и аз колкото пъти да съм звънял съм останал с впечатление за доста нелюбезен човек с не особено добър подход към клиентите - мойте уважения, може и да е добър техник ама като ме обиди 3-4 пъти може и да размисля кой да ми е доставчика. Особено когато хванеш ли го въпросния техник късно вечерта таман да се е прибрал човека и да е почнал да хапва - абсурд да ти обърне внимание. Само че и при ЕК резултатът ще е същия в крайна сметка - просто ще запишат че има проблем, няма да тръгне никой по нощите да го оправя, но поне ще са по-любезни. Но при всички положения при няколкото пъти когато съм имал взимане-даване със съпорта им съм останал с леко "горчив" вкус (май телефона беше точно този същия GSM който си дал). Разбирам че 1 човек не е слънце да огрее на всякъде и има само 2 ръце и че като е зает това че го притесняват отново и отново по телефона да му казват къде има проблем е повече от неприятно, но от друга страна на мен този телефон са ми дали, аз като имам проблем на него звъня, ако нямах проблем нямаше да го притеснявам.

 

tova za otno6enieto i na men mi napravi golqmo vpe4atlenie vednaga se obadih na Garov toi vze da osukva da se otklonqva ot temata i kakto misleh da minavam kam tqh se otkazah

 

Daje samiqt Garov mi kaza 6te se naloji da si tarsite drug dostav4ik napravo ne mojah da povqrvam kak moje da govori taka na klientite si!

 

Mnogo se kefq 4e ne se varzah kiam tqh

 

Sorry za latinicata ma se precaka phoneticata!

 

Ahaha 768kbits/sec=95k

 

qko smqh!

Link to post
Share on other sites
tova za otno6enieto i na men mi napravi golqmo vpe4atlenie vednaga se obadih na Garov toi vze da osukva da se otklonqva ot temata i kakto misleh da minavam kam tqh se otkazah

 

Daje samiqt Garov mi kaza 6te se naloji da si tarsite drug dostav4ik napravo ne mojah da povqrvam kak moje da govori taka na klientite si!

 

Mnogo se kefq 4e ne se varzah kiam tqh

 

Sorry za latinicata ma se precaka phoneticata!

Мила родна картинка :D .

Явно човекът е заел подобна позиция на отношение към евентуални и сегашни клиенти, за да отсява хората и само тия с най-твърди нерви и безразлични към лошо отношение, да останат към Лангейм, като така мрежата му не се натоварва много, че то както тръгнаха хората да го хвалят, той явно е е уплашил.

На негово място не съм сигурен, ама май и аз бих се държал така :bgrin: , ако нямам пари за офиси и каси, и за свестни техници и съпорти. То айде, тоя нека е техник, па къвто ще да е ръб, ама ако слагаш някого за съпорт, елементарната логика предполага да го избереш по някакви критерии, а не да хванеш първия гъз от пътя с някакви познания и да го наречеш съпорт!

Link to post
Share on other sites

Нз но защо няма един доставчик на който политиката поне малко да съвпада с тази на мегалан ай скорости ясно че 1.2мб/с за 25лв на месец няма видим ама поне да се държат като хора с нас и да предлагат качествени услуги не само да ни взимат парите

Edited by OutSider
Link to post
Share on other sites

viiipeer_, не си много прав за кефенето. Нет-а наистина е добър, майтап няма. Само отношението на съпорта и то на този който вдига GSM-a точно е малко кофти, особено след края на официалното работно време. Ангел Гаров сигурно се е шегувал че който не го познава може и да не схване хумора и да го приеме навътре. Както и да е, просто за протокола - доволен съм от интернета и то много, по стабилността имаше проблеми но бяха решени. А и пак ще повторя - дори да са по-любезни хората от ЕК са ме размотавали над 1 седмица за такива проблеми, които при Langame въпреки трудния разговор със човека от съпорта в крайна сметка ако не на същия се разрешават на следващия ден. В момента от близо месец не е спирал изобщо въпреки дъждовете и студа (напук на едновремешните ми прогнози за лошото време и "окапването" на всички "кабеларки").

Link to post
Share on other sites

:) Длъжен се чувствам да кажа, че доколкото разбрах проблема с доставката на интернет в преждеописаната ситуация е решен.

По-интересното, е че се обади лично Ангел Гаров...

Казах го и на него, мога да го кажа и тук - евала на подобна реакция, отношение и заинтересованост, НО проблема в основата в крайна сметка остава, а именно обидния тон и наглото отношение на т.наб. "технически консултант" на Ейнджълсофт.

Link to post
Share on other sites
Нз но защо няма един доставчик на който политиката поне малко да съвпада с тази на мегалан ай скорости ясно че 1.2мб/с за 25лв на месец няма видим ама поне да се държат като хора с нас и да предлагат качествени услуги не само да ни взимат парите

 

 

4е моят 2 месеца не е спирал!

Link to post
Share on other sites
Мила родна картинка

блабла

 

По-скоро не иска да лъже клиентите си за нереални неща ;)

 

По-добре да ти кажат реалните неща ( в случая за нета,че за момента определени райони не са достатъчно добре ) от колкото да ги лъжат : "Абе вие стойте при нас,пък ние по някое време ще сложим docsys 2.0 и може да ви се оправят скоростите".

 

Само някои,който не е сменял нета може да приказва подобни глупости. Аз лично съм сменял доставчика и имам впечатления от различни услуги и мога да кажа,че подобни писания са измислици.

 

Не вярвам някои да може да се похвали с uptime в irc повече от колкото 90% от BG BNC провайдърите или нормалните потребители - ~1 месец без disconnect-ване на услугата ( нарочно съм правил опити и има логове съответно ). ( и няма значение дали е irc/skype/icq,тези клиенти имат достатъчно време за connection time out,за да се следи състоянието на услугата)

 

 

OutSider - за 25лв може и да не е,но за повече ( в случая 35лв ) може.

 

Който мърмори за upload-а... като ползвате разни p2p бози ще ви трябва upload...75GB download vs 2GB upload за 10 дена...дреме ми,че не ползвам upload-a,колкото и да е той. Хората са казали: който търси - намира.

Ако някои не смята независимо Langame/EK/BTK/Viso за добър доставчик - да пробва другите. Все пак живеем в свободна държава,не вярвам някои да е вързал друг да използва определени услуги :)

Edited by dada
Link to post
Share on other sites
....

Само дето не стана ясно кой точно мой пост цитираш, нещо и времето не съвпада, да беше цитирал поста вместо да заместваш с блабла.

Както и да е, не виждам къде съм приказвал глупости, но явно ти по-добре знаеш.

Link to post
Share on other sites

Аз нещо не схванах това за фиксираната скорост на upload от 700kb/sec дали някой се оплаква или се хвали с това? При всички положения това са над 5мбита - нещо което го няма никъде по света. Аз от доста време като съм запуснал едни p2p бози много рядко up-а да подмине 500кб/сек, демек увеличава се с 200 поне според моите наблюдения... Верно виждал съм и над 1мб/сек но е изключение. Обаче както и да го говорим над 200кб/сек си е повече от идеално като скорост - ако и да е за БГ-трафик.

Link to post
Share on other sites

Едно нещо което ме дразни в langame, е че като се преебе нета и го няма никакъв не за 10-20-30мин а за доста голям период от време. Днеска нямаше нет най-малко поне 4-5часа(то може и още да няма просто не издържах да го чакам). Ето за това си стоя на евроком, не че нета им е нещо особено, напротив , но за мене най-важното е да го има(било то и в минимални "количества") постоянно :) .

Link to post
Share on other sites
Едно нещо което ме дразни в langame, е че като се преебе нета и го няма никакъв не за 10-20-30мин а за доста голям период от време. Днеска нямаше нет най-малко поне 4-5часа(то може и още да няма просто не издържах да го чакам). Ето за това си стоя на евроком, не че нета им е нещо особено, напротив , но за мене най-важното е да го има(било то и в минимални "количества") постоянно :) .

 

Само за ЕК не ми говори за стабилност. Поне при мен беше под всякаква критика. Ако толкова държиш на стабилността си пусни ADSL

Link to post
Share on other sites
Само дето не стана ясно кой точно мой пост цитираш, нещо и времето не съвпада, да беше цитирал поста вместо да заместваш с блабла.

Както и да е, не виждам къде съм приказвал глупости, но явно ти по-добре знаеш.

Принципно като натиснеш на оранжевата стрелка при цитирането те изпраща на цитираният текст ( поне при default настройките ).

 

И да,смятам че са глупости и съм написал защо - по-добре е да се казва какво е положението,а не да се маже наред. Всеки преценя дали е добре да знае за какво става дума или да го лъжат...

 

Лично аз когато се обаждам за проблем винаги давам достатъчно детайлна картина за възникналата авария и винаги съм получавал адекватен отговор.

Edited by dada
Link to post
Share on other sites
Лично аз когато се обаждам за проблем винаги давам достатъчно детайлна картина за възникналата авария и винаги съм получавал адекватен отговор.

 

Хем си прав хем има малка разлика между адекватен и любезен. Както и да е - това вече го коментирахме. Мен ако питаш една секретарка му трябва на момчето за да вдига телефона като стане напечено и да записва кой и откъде се е обадил, както и един хубав стол с масажор за да релаксира от време на време ... ох то и на мен май ми трябва че пак ме заболя гърба от седене пред компютъра...

Link to post
Share on other sites

Ех, че веселоОоо... :) На едните съпорта им ставал повече за секс тел :bgrin: ( ЕК ), другите едва ли не скачат на бой... Незнам аз никога несъм имал този проблем.Случвало се е на ден да приема по над 150 обаждания ( Защо порното няма звук?Защо нямам интернет от 2мин?Аре ве пич пусни skype-a, че жената е в Испания и немога да се свържа,пък тя мисли, че съм с любовницата и затова не и говоря. и т.н. ) ама никога несъм имал проблем с това, че да си го изкарвам на клиентите.Нали за това ти плащат.Като нети оттърва... jobs.bg и така... :)

Link to post
Share on other sites

pcworm,Ек не стават за секстелефон по простата причина че е доста трудно се свържеш с тях :),а за прекъсването на лангейм приятелката е на тях като и спре нет-а до 15мин идва макс имаше само една вечер която нямаше нет като цяло това е за 7месеца :)

Link to post
Share on other sites
Ahaha 768kbits/sec=95k

 

qko smqh!

 

Интересно ми е твоят доставчик колко ти предлага?!

 

Иначе не искам да ги рекламирам прекалено, но ако се поразгледате във форума им, ще видите, че лично Ангел се занимава да отговаря на всички оплаквания. Реагира се доста бързо, по мое мнение... Мненията са конкретни, проблема се посочва, както и срока за отстраняването му. Не знам, на мен поне това ми прави много добро впечатление.

От друга страна, защо има САМО един телефон за технически проблеми и за мен е пълна мистерия. Този човек и стоманени нерви да има пак ще изпуши...

Link to post
Share on other sites
Интересно ми е твоят доставчик колко ти предлага?!

 

Иначе не искам да ги рекламирам прекалено, но ако се поразгледате във форума им, ще видите, че лично Ангел се занимава да отговаря на всички оплаквания. Реагира се доста бързо, по мое мнение... Мненията са конкретни, проблема се посочва, както и срока за отстраняването му. Не знам, на мен поне това ми прави много добро впечатление.

От друга страна, защо има САМО един телефон за технически проблеми и за мен е пълна мистерия. Този човек и стоманени нерви да има пак ще изпуши...

Не стига това, ами и този човек се предполага, че от домашни условия като се прибере ще трябва да отговаря на потребителите от целия град, вместо да има ПОНЕ един денонощен център, офис, дупка или както да се нарече, и да има смяна поне от 2ма човека.

Ама карай, както казах одеве, предполага се че не се иска да се инвестира в подобен род съпорт, искрено се надявам да не ми се налага да се възползвам от съпорт, понеже имам леееко слаби нерви. И все пак аз лично предпочитам любезен съпорт, да чуя че се работи по въпроса алабала, вместо някой да ми се кара по телефона. При ЕК досега винаги са ми оправяли проблемите при обаждане, факт, надявам се просто ЛГ в нашия квартал да е добър, поне над средното, за което постоянно слушам за тях.

Link to post
Share on other sites
:) Длъжен се чувствам да кажа, че доколкото разбрах проблема с доставката на интернет в преждеописаната ситуация е решен.

По-интересното, е че се обади лично Ангел Гаров...

Казах го и на него, мога да го кажа и тук - евала на подобна реакция, отношение и заинтересованост, НО проблема в основата в крайна сметка остава, а именно обидния тон и наглото отношение на т.наб. "технически консултант" на Ейнджълсофт.

 

Със съжаление разбирам, че съм излъгал в горния пост - нищо от преждеописаната ситуация не е решено, никой никъде не е ходил или обаждал. Или не сме се разбрали нещо с г-н Гаров или съм бил откровено излъган.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Авточасти Онлайн 24


×
×
  • Create New...