Jump to content
BulForum.com

Langame


Recommended Posts

Както си тръгнал да си представяш си представи, че в момента може да имат проблем и приоритет имат обажданията на хора с проблеми и затова ти е казал да се обадиш по-късно.

Направо си представи, че си вече техен клиент и не ти харесват и си представи, че си се преместил на някой друг доставчик. Представи си, че си и доволен. Само си представи...

 

Твоето отношение също е готино - леко в стил "Що не си **** майката бе нещастник, критики ще има... ай като знаеш много ходи другаде" :) Само констатирам де. Продължавам да твърдя че нет-а им е добре ама има по какво още да се работи в някои отношения :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Не, не е в такъв стил. По-скоро неговото и отношението на подобни хора е тип съдене за качеството на услугата по резултатите от тотото. Предполагаемите от тях неща са толкова основателни и обективни, колкото нещата, които изброих и още куп такива.

Аз работя с клиенти и по телефона, често се случва да съм претрупан с работа и като ги изслушам и нямам време или ги препращам на колега, а ако няма такъв- им казвам да се обадят след 5-10 или колкото минути са ми необходими. Просто понякога, макар и да е много трудно- знам, хората трябва да мислят малко повече от това как да стигнат до най-краткия път да наплюеш някой (неговото не беше критика, а злорадна "клюка", изкривяване на факти и налагане на собствени "изводи" и мнения).

Абсолютно винаги има по какво да се работи. Никой не казва, че са перфектни, имат плюсове и минуси както всички други доставчици по света.

Edited by liquid
Link to comment
Share on other sites

Аз работя с клиенти и по телефона, често се случва да съм претрупан с работа и като ги изслушам и нямам време или ги препращам на колега, а ако няма такъв- им казвам да се обадят след 5-10 или колкото минути са ми необходими.

 

Добре де, колко трудно е вместо "Обадете се след 15 минути" (тряс телефона) да кажеш "Прощавайте, но в момента съм доста зает, ще можете ли да ми се обадите след 15 минути?" - разликата във времето за комуникация е около 10 секунди но всеки ще се съгласи при такава молба докато при първото просто по-добре не вдигай телефона отколкото така грубо да го "сиптирдосаш човека".

 

 

неговото не беше критика, а злорадна "клюка", изкривяване на факти и налагане на собствени "изводи" и мнения

 

Ами човека не наложи нищо, просто сподели как се е почуствал след като са го сиптирдосали. Знам какво е да си зает и да те прекъсват нон-стоп за глупости и колко изнервящо е това и аз също съм провеждал подобни разговори (т.е. аз съм казвал "спрете да ми звъните да му се не види, работя по въпроса" без дори да погледна кой точно звъни и да го изчакам да каже защо ми звъни) но определено не е правилно и професионално. Напоследък се контролирам (поне 95% от времето) но като почна да се изнервям просто спирам да вдигам телефона а не да говоря по този начин с някой - невдигането на телефона няма да подразни никой - всеки ще си помисли или че хората са заети или че говорят с друг и ще звънне пак, но няма да се разсърди за разлика от другия вариант. По мои наблюдения хората мислят по-малко отколкото се поддават на емоции...

Link to comment
Share on other sites

Някой да ми каже телефон на съпорта, че снощи след 1 часа за сефте ми се наложи да звъня и осъзнах, че не знам на кого да звъня хахахаха

Link to comment
Share on other sites

Някой да ми каже телефон на съпорта, че снощи след 1 часа за сефте ми се наложи да звъня и осъзнах, че не знам на кого да звъня хахахаха

 

Виж си на "договора" там най-отдолу има технически консултант. Ако не - погледни на www.filibe.net най-отдолу има телефони за връзка и от тях вземи тел. на поддръжката в района където си.

Link to comment
Share on other sites

Виж си на "договора" там най-отдолу има технически консултант. Ако не - погледни на www.filibe.net най-отдолу има телефони за връзка и от тях вземи тел. на поддръжката в района където си.

 

Споко Упраих съ. Проблема беше при мен. Блиц - как да видя телефони от сайт като нямам нет? :punk

Link to comment
Share on other sites

Споко Упраих съ. Проблема беше при мен. Блиц - как да видя телефони от сайт като нямам нет? :punk

 

Гледам се беше разписал та явно си имал нет - или dialup или в офис или при приятел, аз като ми трябва телефон и нямам нет или съм в движение ползжам жокер обажди се на приятел и максимум от 5тия опит намирам някой който в момента се ровичка и ми намира телефона който ми трябва :)

Link to comment
Share on other sites

Всичките скорости са мерени през рутер.

Правени са около 16:15 българско време. Вечерта са по-високи.

Явно заради това е писал с рутер :)

 

Писал съм ПРЕЗ РУТЕР, защото си шерваме връзката 3-ма души и не знам когато съм правил SPEED тестовете дали някой от другите двама не ползвал част от скоростта :D . Не съм казал че скоростта през рутер е по-бавна ..... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Писал съм ПРЕЗ РУТЕР, защото си шерваме връзката 3-ма души и не знам когато съм правил SPEED тестовете дали някой от другите двама не ползвал част от скоростта :D . Не съм казал че скоростта през рутер е по-бавна ..... :wacko:

 

Е ти ако вземеш да пуснеш 5 торента и да почнеш и да теглиш примерно новите дефиниции на антивирусната и тогава да пуснеш да мериш трафика пък после да обясняваш че то това дето го виждаме да си представим ако не беше ги направил тия неща колко по-добре щеше да е... мисълта ми е че не е особено обективно така, ама като гледам скоростта ти е все едно комшиите ти са си изключили компютрите.

 

Аз също ползвам рутер, но го ползвам колкото за firewall за да не инсталирам тъпи програми на компютъра а и този си има и SIP телефон а и чат-пат закачам лаптопа на единия порт, но нямаше да се сетя че "през рутер" означава да ползвате 1 интернет 5 човека... това не знам нямат ли против доставчиците, помня че преди имаха доста против - не че могат да направят нещо по въпроса ама по договор не бяха особено съгласни :)

Link to comment
Share on other sites

В началото, в кичука нашата мрежа бяхме на радиомодем. (Това беше преди мноооого години :D ). Какво да ти кажа, ами добре си беше, скорост прилична, стабилност също. Включвай се , пък с течение на времето може да се реши проблема с преминаването на жп линията някак си с кабел или дори оптика!

Link to comment
Share on other sites

Да де, те чакали DCC да минат с оптика, та и те с тях. По мои наблюдения Лангейм са най-добре, така че се връзвам, пък каквото стане...

Link to comment
Share on other sites

Да де, те чакали DCC да минат с оптика, та и те с тях. По мои наблюдения Лангейм са най-добре, така че се връзвам, пък каквото стане...

 

Майтапа настрана - имам приятел в LA иу неговия нет е по-бавен от Langame - одеве писнах SP3 на Office 2003 да свалям - той с по 700-900к/сек аз с по 1.2мб/сек :)

Link to comment
Share on other sites

Широко разпространена заблуда е, колко за "зле" лан мрежите. Ако имат добра поддръжка са перфектния вариант, особено с оглед на разпространеността на торентите. Истината е, че за такъв Интернет, какъвто предоставят Лангейм за 20 лв, в нормална държава се плащат луди пари. Единственото, което им куца е инсталационната такса - това е абсурд за нормална държава. Добре поне, че я свалиха на 24 лв. Миналия път платих 60 лв...

Link to comment
Share on other sites

Майтапа настрана - имам приятел в LA иу неговия нет е по-бавен от Langame - одеве писнах SP3 на Office 2003 да свалям - той с по 700-900к/сек аз с по 1.2мб/сек :)

и аз тегля по-бавно - с 1 мб/с, но за 1 година и 2 месеца нета ми е спирал само 1 път за няколко часа поради голяма авария, остранена за по-малко от 8 часа. Не е само важна скоростта. Нета ми е на comcast

Link to comment
Share on other sites

Влизай малко в локалния форум. Иначе проблемите, които имаме са най-вероятно от проблемите, които визио имат защото в някои райони ползваме техни оптики или нещо такова. Проблемите в случая са техни, ние сме просто потърпевши от цялата работа.

Link to comment
Share on other sites

http://forum.filibe.net/viewtopic.php?id=214 в това? И въпреки всичко е СМЕШНО да няма 1човек да вдига 1 телефон цяла неделя?

И да - още нямам интернет,просто си пуснах еврокома който си платих за тоя месец по грешка..

Edited by Evil_Hacker
Link to comment
Share on other sites

Ако и ти си засегнат от проблема, който идва от Визио - и да има 1000 човека на телефона пак ще ти кажат, че те нищо не могат да направят. И не, не е този форум, а другия, който е достъпен само за абонати на Angelsoft. До колкото знам се работи по въпроса за съпорт и то денонощен. Просто трябва да се почака.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...