Jump to content
BulForum.com

Recommended Posts

... Рестартирай си модема или пробвай да си смениш IP-то, като промениш МАС адреса, ако си зад рутер.

 

на ден това упражнение го правя поне 3 пъти.

 

::редактирано::

 

сега се оправи, ама наистина това е доста досадно ... айде, аз ще си го направя, ама като седне на компа човек, който не разбира какво и къде да барне? той вижда, че нета или го няма, или е тотално сгомнен и чисто и просто се отказва да ползва мрежата.

Edited by samkijot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хаха, бахти ужаса, ако при всеки проблем трябваше да пробвам с ново IP, къде щеше да му излезе края, при условие че изпадам в паника само като си помисля че може по-често от веднъж в годината да ми сменят IP-то :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хаха, бахти ужаса, ако при всеки проблем трябваше да пробвам с ново IP, къде щеше да му излезе края, при условие че изпадам в паника само като си помисля че може по-често от веднъж в годината да ми сменят IP-то :wacko:

 

Добре, че взимаш интернет от друго ИСП ;)

В крайна сметка някой ходи ли до касите за да хвърли малко светлина по въпроса.Договори, такси и най-вече макси :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре, че взимаш интернет от друго ИСП ;)

В крайна сметка някой ходи ли до касите за да хвърли малко светлина по въпроса.Договори, такси и най-вече макси :D

 

Явно не. Тая седмица имам работа и нямам време да ходя да им издирвам "новите" каси. Наистина ли си мислят, че някой им гледа инфо канала или пък Тв Сат. Да бяха се сетили да уведомят клиентите си - лично. От 2005-та мисля че им станах клиент едно смс-че можеше или най-малкото оставили сме си телефоните за контакт, има пощи начини колкото искаш. Ако искат да си запазят клиентите трябва малко да се замислят. Вчера случайно срещнах на излизане от работа един познат който знам че е на Дсс и го питах дали е платил той каза че касата която плащал преди била затворена и нямало никаква информация за нова такава. Разказах му накратко и му казах да влезе тук и да си гледа инфо канала на което той ми отговори: "А много им здраве ще ги сменя".

Та незнам тая седмица нямам време другата ще видим, най много като идват да си взимат простотиите след като го спрат тогава да им платя и да подпиша новият договор :).

 

Да добавя АЗ НЕ ИСКАМ ДА СИ СМЕНЯМ ДОСТАВЧИКА! Надявам се да не ме принудят да го направя.

Edited by adriftbg

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Да добавя АЗ НЕ ИСКАМ ДА СИ СМЕНЯМ ДОСТАВЧИКА! Надявам се да не ме принудят да го направя.

 

Хора които са над 10г. техни клиенти се отказват защото им е дошло до гуша от глупостите им.

Но всеки има глава на ръменете си и си решава.

В Пловдив има голям избор , питате ли ги хората в Асеновград дето за телевизия освен БУЛСАТ нямат друго а за Интренет имат www.asenovgrad.net.

Аз лично миналата година Февруари им бих шута и на TV и на НЕТа.

И направих Булсат за ТВ и www.asenovgrad.net за Internet.

Смело мога да кажа след 1г и 7м без тях , се чудя защо не съм го направил по-рано преди а все чаках да направят тая проба , тоя проблем , оня проблем и това винаги събота-неделя когато съм вкъщи и ми трябва Нет и ТV.

За Пловдив , след неуредиците не бих препоръчал и Blizoo , супер зле подръжка ако ви се седи седмица без НЕТ , те са вашите хора.

Имам приятели на N3 - ENTRY и не съм чул оплакване , напротив учудени са от добрата подръжка което хич не е маловажно на днешния забързан живот.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да добавя АЗ НЕ ИСКАМ ДА СИ СМЕНЯМ ДОСТАВЧИКА! Надявам се да не ме принудят да го направя.

Че, то... кой иска? Да не мислиш, че по цял ден си клатя краката и ми се разправя с глупости. Както писах и преди: откакто съм им клиент бях много доволен, но всичко си има граници. Почнат ли вътрешнофирмени разправии... забрави. Всяка групичка си прави номера. Решението в този случай е едно - като в хирургията: реже се всичко, търпят се загуби и се тръгва напред. Тук обаче не подходиха по този начин. Ако ми бяха казали: господине, имаме проблеми и ще се наложи да изтърпите един месец с всякакъв вид аварии и прекъсвания, но после ще ви компенсираме с безплатна услуга за времето през което търпите неудобството... никога нямаше да се откажа, дори щях да се изкефя. Но, да ме правят на маймуна - сори. Телефона не работи, по инфо канала нищо, в офисите - нищо, че и ти се карат дебелите кукундрели... ееее, аман де.

Като гледам... май с булсат и тези, с които се обединяват става нещо подобно, но не по този див начин като при ДСС.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хора които са над 10г. техни клиенти се отказват защото им е дошло до гуша от глупостите им.

Но всеки има глава на ръменете си и си решава.

В Пловдив има голям избор , питате ли ги хората в Асеновград дето за телевизия освен БУЛСАТ нямат друго а за Интренет имат www.asenovgrad.net.

Аз лично миналата година Февруари им бих шута и на TV и на НЕТа.

И направих Булсат за ТВ и www.asenovgrad.net за Internet.

Смело мога да кажа след 1г и 7м без тях , се чудя защо не съм го направил по-рано преди а все чаках да направят тая проба , тоя проблем , оня проблем и това винаги събота-неделя когато съм вкъщи и ми трябва Нет и ТV.

За Пловдив , след неуредиците не бих препоръчал и Blizoo , супер зле подръжка ако ви се седи седмица без НЕТ , те са вашите хора.

Имам приятели на N3 - ENTRY и не съм чул оплакване , напротив учудени са от добрата подръжка което хич не е маловажно на днешния забързан живот.

 

Аз пък до преди месец не бях имал проблеми с нищо. Всъщност проблема ми е в това къде да платя за следващият месец. N3, Близу - честно да ти кажа от моя личен опит чуя ли за ЕК по какъвто и да е начин и бягам на далече. След като преди години някое "лапе" вероятно беше отрязало кабелите за лан интернета на 4-ма абоната от блока в който живея след като 2 седмици ни лъгаха по незнам какъв начин че са заети и след като купихме и си възстановихме всичко сами, а седмица след това като благоволиха да дойдат ни казаха че много хуу сме си го направили. Е точно тогава бях до там с тях. Както каза всеки си решава всеки има глава на раменете си и всеки по един или друг начин си е изпатил от един или друг доставчик. То е ясно че нещо качествено няма да се намери....

 

 

Като гледам... май с булсат и тези, с които се обединяват става нещо подобно, но не по този див начин като при ДСС.

Ех булсат колко се надявах, дойдоха двама от техният екип и за жалост ме е нямало тогава, но са казали че нямаме изложение каквото и да значи това. Иначе идеята ми беше принципно телевизията да е от тях.

 

Надеждата умира последна... За всичкото това време не съм видял "лошо" от тях. Всъщност този месец проблем имаше само с интернета за около седмица. С цифровата не е имало проблеми както четох тук за липсващи канали и т.н. Макар, че не мога да съм много обективен понеже се прибирам в 18ч и нямам идея как е било през деня.

Edited by adriftbg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ех булсат колко се надявах, дойдоха двама от техният екип и за жалост ме е нямало тогава, но са казали че нямаме изложение каквото и да значи това. Иначе идеята ми беше принципно телевизията да е от тях.

 

Това означава , че си с изложение север-изток , а за Булсат ти трябва Юг-Запад.

Обяснението е просто , всички спътници са над екватора , т.е. на ЮГ , Була е на 39 Изток но това от нулевия меридиан ако не се лъжа , в БГ антената ти на БУЛ сочи Юго-запад.

За справка погледни около теб Булсат антени къде сочат и ще схванеш нещата..

То е ясно че нещо качествено няма да се намери...

 

Погледни темата за N3 и преброй колко негативни мнения или оплаквания за липса на сигнал TV или НЕТ има и реши дали нямаш алтернатива в Пловдив.. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това означава , че си с изложение север-изток , а за Булсат ти трябва Юг-Запад.

Обяснението е просто , всички спътници са над екватора , т.е. на ЮГ , Була е на 39 Изток но това от нулевия меридиан ако не се лъжа , в БГ антената ти на БУЛ сочи Юго-запад.

За справка погледни около теб Булсат антени къде сочат и ще схванеш нещата..

 

Аха ясно, мерси за обяснението честно казано нямах никаква идея за какво става въпрос.

Лошото е че те отпаднаха като вариант.

 

Погледни темата за N3 и преброй колко негативни мнения или оплаквания за липса на сигнал TV или НЕТ има и реши дали нямаш алтернатива в Пловдив.. :rolleyes:

 

Нямам идея от колко време "ги има" N3, както споменах ДСС съм от 3-4 години и до сега не съм им се обадил нито веднъж на телефоните за връзка или да ги търся по какъвто и да е бил повод. Чух че били "старите" бивши еврокомци от които нямам хубави спомени нито с телевизия нито с интернет. От друга страна то всички са "бивши" и ако N3 ги има поне 2 години на пазара (може и да ги има незнам от кога съществуват) и няма проблем да тогава ще си помисля.

Сега като се напълнят с абонати на близу дсс и т.н. кой знае. За сега те не стоят като вариант пред мен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

От бившите еврокомци съм доволен не само аз, но и доста хора от форума. Както повечето от нас знаят това е бивш еврокомски форум и по-старите членове са ползвали точно еврокомски интернет и телевизия. Но това беше преди години точно, когато тези бивши еврокомци се грижеха за мрежата на ГГБИТ и Евроком. Това, което беше започнало да се гради в стария ЕК сега се продължава и в N3, a почеркът е напълно познат - скоростите се вдигат постепенно без излишни изхвърляния, мрежата се изгражда изключително стабилно, превъзходен съпорт, на който за година и половина не ми се е налагало да се обаждам (чак почвам да се дразнят, че нямам възможност да ги тествам :lol: ). От колко време ги има не мога да кажа с точност, но както отбелязах аз съм им абонат от година и половина, така че поне от 2 години са на пазара.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А бе не знам за вас, ама аз вече не знам кой кое владее и кой ми дава телевизията..... все имам чувството че ако не внимавам ще я платя на "другия" и после ще има търкалета :ph34r: И наистина много ме е яд че няма яснота по въпроса - ми пуснете поне сайта бе, кавали, напишете като бели хора :разделяме се, парцалите са за този, колите за онзи , кабелите са "фифти-фифти" който е оттатък улица ХХL е при този и толкова ! Ей селяния :angry1 И после, като си дигнат сърмите доста хора, ще се събират по офисите да ми правят разбори и анализи на положението :bgrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой да има сървър или работна станция на Linux/BSD?Защото имам чувството, че почнаха със старите номера ( но може и проблема да е в моя ТВ )

 

22/tcp filtered ssh

23/tcp filtered telnet

 

П.С. Днес смятам да ходя до "новата" каза, да видим тези договори, плащания и т.н.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой да има информация къде точно се връщат модема/цифровия приемник и дали има значение при кого. Т.е. те на коя от двете фирми са собственост. Питам понеже до колкото разбрах за моя район доста хора са се отказали в касата до панаира която е старата каса докато разбрах май че новата е някъде зад гиганта. Та мисълта ми е има ли значение къде?

 

ПП: Снощи от 9 до 6ч при мен нямаше нет, цифровата мисля че нямаше проблеми.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

тъй като ми писна от проблемите на DCC и последвалото влошаване на качеството на услугата искам да ги сменя като доставчик.Обаче имам сключен договор от април месец с продължителност 1 година. Аз съм от кв.Х Смирненски и днес бях до касата на DCC на Царевец 45 . Там им казах ,че не съм доволен от качеството на услугата и поддръжката, и че това продължава повече от месец, поради което искам да прекратя договора си с тях. Беше ми казано ,че не мога да го прекратя, защото имало още нз си колко месеца до края. На връщане обаче на 100-тина метра след тази каса, забелязах друга каса на DCC . Попитах ги, какво става и дали тук се плаща или там, от където се връщах. Естествено ми казаха ,че при тях се плащало. Общо взето тотална заблуда...

Някой може ли да ме посъветва, какво да направя в случая, за да се махна от този доставчик... Според мен дали на едната или на другата каса - все ще трябва да ме накарат да подписвам някакъв нов договор с ново име и тнт.. ако аз откажа , досегашният ми договор не се ли прекратява..?

 

Предварително благодаря !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

тъй като ми писна от проблемите на DCC и последвалото влошаване на качеството на услугата искам да ги сменя като доставчик.Обаче имам сключен договор от април месец с продължителност 1 година. Аз съм от кв.Х Смирненски и днес бях до касата на DCC на Царевец 45 . Там им казах ,че не съм доволен от качеството на услугата и поддръжката, и че това продължава повече от месец, поради което искам да прекратя договора си с тях. Беше ми казано ,че не мога да го прекратя, защото имало още нз си колко месеца до края. На връщане обаче на 100-тина метра след тази каса, забелязах друга каса на DCC . Попитах ги, какво става и дали тук се плаща или там, от където се връщах. Естествено ми казаха ,че при тях се плащало. Общо взето тотална заблуда...

Някой може ли да ме посъветва, какво да направя в случая, за да се махна от този доставчик... Според мен дали на едната или на другата каса - все ще трябва да ме накарат да подписвам някакъв нов договор с ново име и тнт.. ако аз откажа , досегашният ми договор не се ли прекратява..?

 

Предварително благодаря !

 

А на втората каса , каза ли , че си недоволен и искаш да се откажеш?

Прочети в договора какво са длъжни да ти доставят , и при какви обстоятелства може да се откажеш.

Edited by Rat Man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

тъй като ми писна от проблемите на DCC и последвалото влошаване на качеството на услугата искам да ги сменя като доставчик.Обаче имам сключен договор от април месец с продължителност 1 година. Аз съм от кв.Х Смирненски и днес бях до касата на DCC на Царевец 45 . Там им казах ,че не съм доволен от качеството на услугата и поддръжката, и че това продължава повече от месец, поради което искам да прекратя договора си с тях. Беше ми казано ,че не мога да го прекратя, защото имало още нз си колко месеца до края. На връщане обаче на 100-тина метра след тази каса, забелязах друга каса на DCC . Попитах ги, какво става и дали тук се плаща или там, от където се връщах. Естествено ми казаха ,че при тях се плащало. Общо взето тотална заблуда...

Някой може ли да ме посъветва, какво да направя в случая, за да се махна от този доставчик... Според мен дали на едната или на другата каса - все ще трябва да ме накарат да подписвам някакъв нов договор с ново име и тнт.. ако аз откажа , досегашният ми договор не се ли прекратява..?

 

Предварително благодаря !

Твоят договор е с "Цифрова кабелна компания" ООД, а не с ТВ САТ КОМ ЕООД или АТВ САТ ЕООД (двете фирми обслужващи офисите) и никой не може да те накара да преподпишеш с тях! Най-логично е да прекратиш договора си по вина на оператора. За съжаление, прекратяването на подобни договори не е лесно и е възможно накрая да се наложи да плащаш неустойки, ако решат че е прекратен по твоя вина. Най-добре се консултирай с някой по-компетентен (ако имаш познат адвокат допитай се до него).

П.С. Ако решиш все пак да не сменяш доставчика, поискай да ти променят договора от срочен на безсрочен. Един приятел наскоро направи точно това (в новите каси).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой да има сървър или работна станция на Linux/BSD?Защото имам чувството, че почнаха със старите номера ( но може и проблема да е в моя ТВ )

 

22/tcp filtered ssh

23/tcp filtered telnet

 

П.С. Днес смятам да ходя до "новата" каза, да видим тези договори, плащания и т.н.

 

 

Ха ти започваш да ме успокояваш! :sayjin Моя 22 порт е филтриран, обаче...откакто Нетгруп станаха Булсатком :angry1 Лошото е че са филтрирани и няколко други порта, които досега ползвах "обиколно" по SSH и въбще свинщина е май :wacko: Сега поне малко се успокоявам - не е важно аз да съм зле, важно е и другите да са зле .. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Твоят договор е с "Цифрова кабелна компания" ООД, а не с ТВ САТ КОМ ЕООД или АТВ САТ ЕООД (двете фирми обслужващи офисите) и никой не може да те накара да преподпишеш с тях! Най-логично е да прекратиш договора си по вина на оператора. За съжаление, прекратяването на подобни договори не е лесно и е възможно накрая да се наложи да плащаш неустойки, ако решат че е прекратен по твоя вина. Най-добре се консултирай с някой по-компетентен (ако имаш познат адвокат допитай се до него).

П.С. Ако решиш все пак да не сменяш доставчика, поискай да ти променят договора от срочен на безсрочен. Един приятел наскоро направи точно това (в новите каси).

не знам какви са сегашните договори, но тези от преди 2 год. са безсрочни и нямаше никакъв проблем да прекъснеш договора още на 2-ия месец, ако не си доволен от услугата. това ми го казаха хората, пред които подписах договора, а и в самия него никъде няма определен период, за който си задължен да си плащаш месечната такса.

 

п.п. в крайна сметка и на двете ли каси(нова/стара) искат да се подписва някакъв договор/анекс? :unsure:

Edited by samkijot

Share this post


Link to post
Share on other sites

не знам какви са сегашните договори, но тези от преди 2 год. са безсрочни и нямаше никакъв проблем да прекъснеш договора още на 2-ия месец, ако не си доволен от услугата. това ми го казаха хората, пред които подписах договора, а и в самия него никъде няма определен период, за който си задължен да си плащаш месечната такса.

 

п.п. в крайна сметка и на двете ли каси(нова/стара) искат да се подписва някакъв договор/анекс? :unsure:

 

да и на двете, защото вече не е DCC :)

 

Ха ти започваш да ме успокояваш! :sayjin Моя 22 порт е филтриран, обаче...откакто Нетгруп станаха Булсатком :angry1 Лошото е че са филтрирани и няколко други порта, които досега ползвах "обиколно" по SSH и въбще свинщина е май :wacko: Сега поне малко се успокоявам - не е важно аз да съм зле, важно е и другите да са зле .. :D

 

Малко си в грешка.Не е важно на мене да ми е добре, важното е на Вуте да му е зле :D

Иначе при мен няма проблем за другите портове, временно просто имам още един отворен за ssh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopik:

Иначе при мен няма проблем за другите портове, временно просто имам още един отворен за ssh.

Прецака ме :beer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

да и на двете, защото вече не е DCC :)

 

 

а какво е?

 

да и на двете, защото вече не е DCC :)

 

 

а какво е?

 

аха, видях ...

 

ТВ САТ КОМ ЕООД или АТВ САТ ЕООД 

 

тв сат ком трябва да са новите каси, а атв сат - старите, така ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Почвам да си мисля, че в създалото се мазало , ще взема да залегна и да си гледам телевизия, докато не дойде някой с ножица да ме реже: " К'во пра'иш ве , оу'ч ? - ми ще те режа че не си плащаш ! Ти от кои си ? - Ами от тези..... - споко бе, сопри са малко. е ся Жъ си платя .. :laughing: и готово - няма да има прецакани :devil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Егаси работите!

 

Почвам да си мисля, че в създалото се мазало , ще взема да залегна и да си гледам телевизия, докато не дойде някой с ножица да ме реже: " К'во пра'иш ве , оу'ч ? - ми ще те режа че не си плащаш ! Ти от кои си ? - Ами от тези..... - споко бе, сопри са малко. е ся Жъ си платя .. :laughing: и готово - няма да има прецакани :devil

Точно! :punk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето какво са дали на майка ми заедно с касовата бележка днес в един от новите офиси.

 

P10601571.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...