Jump to content
BulForum.com

Recommended Posts

И аз тука като прочетох кво сте писали, си направих извода че най вероятно няма да ги бъде дсс, въпреки че от цифровата съм много доволен, но нета от 4 или 5 дни ме изкара извън нерви, утре ще ме включват към ентри и да видим...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой, който ползва и цифровата, може ли да каже колко програми има в момента? При мен от вчера са 62, а преди бяха над 120 - най ме е яд, че са спрели програмите с времезакъснение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой, който ползва и цифровата, може ли да каже колко програми има в момента? При мен от вчера са 62, а преди бяха над 120 - най ме е яд, че са спрели програмите с времезакъснение.

при един приятел положението е същото, но при мен програмите са както преди - към 150-160 заедно с онези, които са с до 3 ч. назад. днес ще му се обадя да го питам дали продължава да има само 62 програми.

 

п.п. само отбелязвам, че в момента ползвам нет на бтк(ловя незащитената мрежа на съседа), а не на dcc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кажете какво може да направим с тези олигофрени. Има ли някакви клаузи в договора в които се издънват? Може ли да се сезира КЗП?

Share this post


Link to post
Share on other sites

доколкото помня договора с dcc не е срочен, така че може да се прекъсне по всяко време ... и от тази гледна точка, едва ли има някъде клауза, че дължат обещетение в случай, че една от страните не изпълнява задълженията си по въпросния договор т.е. каквото е за нас, такова е и за тях.

решението е едно - смяна на ISP-то (барабар с кабелна и цифрова).

Share this post


Link to post
Share on other sites

доколкото помня договора с dcc не е срочен, така че може да се прекъсне по всяко време ... и от тази гледна точка, едва ли има някъде клауза, че дължат обещетение в случай, че една от страните не изпълнява задълженията си по въпросния договор т.е. каквото е за нас, такова е и за тях.

решението е едно - смяна на ISP-то (барабар с кабелна и цифрова).

Да, ама кажете с какво да сменя DCC тука в Кичука, като алтернативите са ЕК и Булсат. N3 за съжаление няма тука. Кулбокс не предлага само ТВ+телефон да кажем, а трябва всичко в едно, а аз такива малко не ги харесвам. Отделно и тях ги няма наоколо.

Струва ми се, че около тези ексцесии ДЦЦ ще загубят доста клиенти, а загубят ли ги веднъж, надали ще си ги върнат, след като хората усетят силата с други доставчици, стига да имат такива.

Най се дразня, че айде разкопаха целия град, ами си оставиха ръцете след това с хиляди бабуни и развалени асфалти, които разбиват ходови части и гуми, ами както се видя няма разбирателство и ангажимент, и явно нито нета, нито телевизията са читави. Сега ще губят клиенти, а добрите доставчици висят по блоковете. Докато тия са заровени.

Edited by tedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес мизерията продължава с пълна сила - компютъра не може да си вземе IP от DHCP сървъра им. Са съжаление както каза tedy алтернативата ми за друг нет е динствено Blizoo. В моята част на Кичука няма покритие на N3, нито на Coolbox.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами баща ми е ходил да се разправя в офис на "ДСС", щото нета ту дойде, ту си отиде, но офис служителката не му дала обяснение защо няма нет.

Казала е, че работят по отстраняването на авариите и скоро нямало да има проблеми.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес мизерията продължава с пълна сила - компютъра не може да си вземе IP от DHCP сървъра им. Са съжаление както каза tedy алтернативата ми за друг нет е динствено Blizoo. В моята част на Кичука няма покритие на N3, нито на Coolbox.

аз в кичука(до събота пазара) съм на същото дередже, но на евроком(blizoo) едва ли ще се върна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На баща ми , са му казали, че не се знае дали въобще ще тръгне нета... май се разпадали confused.gif

И това му го е казала служителка.... хм confused.gif

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз в кичука(до събота пазара) съм на същото дередже, но на евроком(blizoo) едва ли ще се върна.

Ти пак там имаш избор - Нетгруп, които надали ще са зле колкото другите два "избора". Ами горките другите дето имат само ДЦЦ и ЕК.

Аз пак само ТВ искам да сменям, но по всичко личи, че скоро ще се минава на Булсат, но ще изчакам есента да видим какво ще става с цифровите ефирни или там каквото. Щом ЕК сега предлагат за 15 лв такива оферти макар и със заробващ 2г. договор (защо ли е заробващ - щото от есента може да нямат никаква друга възможност да хванат риби), вероятно трябва нещо да стане до няколко месеца :) .

 

На баща ми , са му казали, че не се знае дали въобще ще тръгне нета... май се разпадали confused.gif

И това му го е казала служителка.... хм confused.gif

CyberHill, тази служителка вероятно е част от вътрешния заговор, трябва да се предаде на властите :bgrin:

Edited by tedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

От близо седмица имам проблем с нета и кабелната на ДЦЦ. Нямах нито един успешен опит за връзка с телефона и за това днес отидох до офиса им на Царевец. Служителките и още две момчета бяха излезнали от офиса готови да посрещат "доволните" клиенти като мен. Беше ми потвърдено ,че наистина няма телефони, че наистина няма нет и кабелната е с влошено качество.. дори казаха ,че и тяхната система не работела и връщаха хора ,които идваха да си плащат . Казаха ,че до ден два вече проблемът щял да бъде остранен. Щяло да има обезщетение за потребителите..... Те не били виновни , а злите бивши служители , които...бла бла бла... Та в крайна сметка, каква точно е истината не знам дали ще се разбере ,но според мен някой с някой не се е разбрал и са станали някакви вътрешнофирмени каши. Само дали всички тези вътрешнофирмени проблеми не са довели до загуба на качествен кадрови потенциал и за това в момента нещата да се проточват толкова време.... Аз им давам 2 дни кредит на доверие и после ЧАО !

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен в тракия цифровата тв си е много добра, все още имам доста канали може би към 140 канала, даже пуснаха и тези филмовите канлаи хбо, синемакс и т.н. та като цяло от телевизията съм мн доволен

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо не се организирате и повечко хора вкупом да го посетите този офис и лично да се срещнете с човека, който ви прави мизерии?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интернета тръгна, да видим за колко време обаче.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо не се организирате и повечко хора вкупом да го посетите този офис и лично да се срещнете с човека, който ви прави мизерии?

Защото вътрешнофирмените отношения не са наша работа. Мен не ме интересува кой, какво и как... в самата фирма. Мен ме интересува да получавам това, за което плащам. Между другото, какво може да се очаква от една такава селска война... е трудно да се предвиди. Аз отдавна съм взел решение какво да правя в подобни случаи - шута в г*за и при конкуренцията. Може да ми струва по-скъпо като услуга, но при всички случаи ми излиза безплатно като нерви.

Колкото до писанията на Марица... те са толкова жълти, че чак ми се повръща. Марица се опитваше да бъде всекидневник преди 15 години. В момента дори хартията му за нищо не става... за тоалетната - въобще.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен служителката ми каза само, че бифшия им системен администратор прецаква всичко. Лично пред мен сложи 2 телефона за връска на голям лист хартия и ги лепна на вратата. Ядосах се и направих тест да звънна и на двата телефона, които беше написала пред всичките клиенти в офиса и как мислите, дали някой ми вдигна? Нищо подобно. Казах и с ехидна усмивка просто да не се излага и да махне шибаните залъгващи телефони, на което тя ми отговори /еми ок/. Пълна трагедия, лично пред мен над 20 души си прекратиха договорите и нормално, това търпи ли се? Аз също анулирах договора си и днес се обадих на N3. Очаквам ги и дано са читави! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен техниците пред офиса ми казаха ,че ще има 1 месец обещетение и няма да се плаща нета, иначе аз съм предплатил до Август включително , но при още един такъв гаф се махам .

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен техниците пред офиса ми казаха ,че ще има 1 месец обещетение и няма да се плаща нета, иначе аз съм предплатил до Август включително , но при още един такъв гаф се махам .

т.е. за следващия месец да не си правя труда да ходя да им предплащам интернета, така ли? само да им кажа "ето ви за кабелната и цифровата, а пък нета - когато си го оправите" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен техниците пред офиса ми казаха ,че ще има 1 месец обещетение и няма да се плаща нета, иначе аз съм предплатил до Август включително , но при още един такъв гаф се махам .

Teхниците са си обикновени работници. Те не могат да казват дружеството какво и как ще обещетява. Това може да го каже само Управителя и то след Решение на Управителния съвет.

От друга страна... липсата на връзка със света за 2 дена, унизителното отношение и поведение на всички служители на фирмата не струва някакви кирливи 15 лева. Да не говорим за претърпените загуби на юридическите лица, които им ползват услугата.

 

Както и да е. За мен ДСС вече не съществува на пазара.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...