Jump to content
BulForum.com

McLaren MP4/22


Recommended Posts

Не е важно кой взима победите. Важното е отбора да печели.

 

С тези пилоти отбора спечели титла тоя сезон. А както излгежда на Хамилтън на титлата със ситен шрифт ще пише: "Маde in Maranello" ;). И Кими и Маса заслужават повече титлата, но колата ги предаде, а от това най ме е яд + бонусите с документите

Link to comment
Share on other sites

Мене ако питаш Кими и Маса не ги предаде колата. Това което беше проблем през този сезон, основно беше тактиката на отбора. Също така проблем беше и невъзможноста да се настрои добре колата за дъжд. Последното състезание точно тези два фактора го изгубиха. Чуха се някакви приказки че щели да наказват Хамилтън за някакви забранение маневри или за нещо подобно, не съм гледал подробно. За доброто на Формула 1 се моля, шефовете на този бизнес да не се излагат повече. Хамилтън ще е шампион, това е ясно. Нечестно, с машинации, кражба и т.н., но ако направят това което описах по-горе, ще осерат нещата много повече отколкото са осрани в момента. А колкото за Ферари, надявам се догодина Рос Браун да се върне край пистата за да не се излагаме повече от гледна точка на тактиката по време на състезанията.

Link to comment
Share on other sites

Мене ако питаш Кими и Маса не ги предаде колата. Това което беше проблем през този сезон, основно беше тактиката на отбора. Също така проблем беше и невъзможноста да се настрои добре колата за дъжд. Последното състезание точно тези два фактора го изгубиха. Чуха се някакви приказки че щели да наказват Хамилтън за някакви забранение маневри или за нещо подобно, не съм гледал подробно. За доброто на Формула 1 се моля, шефовете на този бизнес да не се излагат повече. Хамилтън ще е шампион, това е ясно. Нечестно, с машинации, кражба и т.н., но ако направят това което описах по-горе, ще осерат нещата много повече отколкото са осрани в момента. А колкото за Ферари, надявам се догодина Рос Браун да се върне край пистата за да не се излагаме повече от гледна точка на тактиката по време на състезанията.

 

Стана ясно, че по правилник е ЖЕЛАТЕЛНО колите когато се движат зад КС да са възможно по-на гъсто и никой не ги задължава да си загряват спирачки и тем подобни. Всеки обаче го прави. Хамилтън на няколко пъти спря рязко и накара Алонсо и Уебър почти да минат пред него, за да им изпроси наказание. В последния път, когато Фетел удари Уебър. Фетел казва, че е помислил, че Хамилтън има проблем с колата и вече е било късно за всякакви реакции тъй като и Уебър се е бил изправил на спирачките. Наказание мисля няма да има, НО ХАМИЛТЪН е получил смъмряне за действията си. Стана ЯСНО И ОЩЕ НЕЩО и колкото да не им се иска на някои е истина. В режим на КС СТЮАРДИТЕ и Чарли Уайтинг решават с какви ГУМИ ДА СЕ КАРА. Те добре са решали и са заповядали на отборите да минат на ФУЛ УЕТ, но някой "учтиво" е закъснял с тази заповед към Ферари. От тук на там какво следва. По силата на правилника Ферари пренебрегват заповед и излизат с МЕДИЙТЕ и трябва да се дисквалифицират........ е да ама НЕ. За да замаже положението и грешката си ЧАРЛИ ако не се лъжа ВКАРВА двата болида принудително за смяна на ГУМИ, НО НЕ ГИ НАКАЗВАТ. След това пращат имейли с извинения към отбора на ФЕРАРИ, но злото беше вече сторено. Другото, което и Кими и Жан Тод потвърждават версията и не само това, ами и го казват на пресконферениция. И още нещо ако си спомняте за ДУМИТЕ "Шампионата е решен МАСА" един човек беше разследван заради клевета към спорта. Така, че преди някой да пише глупости да помисли ДАЛИ това не е ФАКТ(официалната версия за така наречения ГАФ с гумите).

 

Килъре ще ме извиняваш, но какво стана в момента на последния рестарт. За една обиколка КИМИ мина 2 болида. Едно БМВ и ще те излъжа кой още. След това когато издебна Култи.......не вярвах, че колата може да се движи с тая скорост в тия условия по тази траектория и да спира така ЕФЕКТИВНО. Какво стана с Култи. Няколко секунди в рамките на 2, 3 обиколки. Кими си играеше и с Хейки, но не успя да го излъже, а през цялото време ХАМИЛТЪН караше на чиста писта и за това даваше такива времена. Нашите тръгнаха от последните места и изпреварваха и изобщо беше много трудно за тях. Та как да се движат бързо като поред тях има толкова много бабирици.

 

Мога ли и да попитам КВО стана с "КРАЛ" Алонсо на МОКРО. След УНГАРИЯ 2006 го изравниха на нивото и Сена и Шуми, а ква стана тя. При ПЪРВОТО ФУЛ УЕТ СЪСТЕЗАНИЕ, не само че отпадна ами и Хамилтън му се опъна.

 

И най накрая. Нали видя битката на Кубица и Маса. Познай какво казват и двамата. ПОздравяват се за мъжката борба ;). А един няма да му казвам името, че си петна КБД-то рева като недо^*^&^&(* мадама и сочеше радиаторните си кутии щото се мисли за БОГ, а сега ми цвили, че не сака Лу за съотборник. Защо ли.....защо ли иска някой като Фиси. Фернандо само реве...... Получава около 80 пъти по-голяма заплата Хамилтън, нооооооо. Айде разбирам са имали предимство заради нашето инфо и че ни одариха с ПОДА, ама поне Ало караше същата чийтърска кола. Поне да го беше бил.

 

 

Поздрави за всички АЛОНИСТИ.

Да подсказваме ли кой с кви гуми кара. Лекциййки си изнася човека..........ТОЧКА ;)
Link to comment
Share on other sites

Мога ли и да попитам КВО стана с "КРАЛ" Алонсо на МОКРО. След УНГАРИЯ 2006 го изравниха на нивото и Сена и Шуми, а ква стана тя. При ПЪРВОТО ФУЛ УЕТ СЪСТЕЗАНИЕ, не само че отпадна ами и Хамилтън му се опъна.

 

И най накрая. Нали видя битката на Кубица и Маса. Познай какво казват и двамата. ПОздравяват се за мъжката борба ;) . А един няма да му казвам името, че си петна КБД-то рева като недо^*^&^&(* мадама и сочеше радиаторните си кутии щото се мисли за БОГ, а сега ми цвили, че не сака Лу за съотборник. Защо ли.....защо ли иска някой като Фиси. Фернандо само реве...... Получава около 80 пъти по-голяма заплата Хамилтън, нооооооо. Айде разбирам са имали предимство заради нашето инфо и че ни одариха с ПОДА, ама поне Ало караше същата чийтърска кола. Поне да го беше бил.

 

 

Поздрави за всички АЛОНИСТИ.

Да подсказваме ли кой с кви гуми кара. Лекциййки си изнася човека..........ТОЧКА ;)

 

Ми крал Алонсо си кара ама не и в Макларън.Онея бутат само църния щото уж бил англичанин.Вече никой не иска Алонсо в Мкл ама и той не ги ще и затва ще си патят щото догодина няма и патки да пасат на пустата.Алонсо след състезанието се е карал с механиците които нарочно са омазали неговата кола за сметка на "англичанина".

 

ХаахаХахХахХаххаХаххахаха.Нима вашия 7 кратен все неискаше някви с голяма уста,или други с име Баричело или пък пълния аутсайдер на Заубер Маса за съотборник?Единствено от тея караше Баричело ама него самите Ферари го мачкаха мощно и той затова се и махна.Иначе другите двама са пълни баберици.Алонсо нормално е да не иска циганчето за съотборник защото както се знае англичаните си се бутат.Преста им лае и дига огромен шум за нищо.Да погледнем и футболния им отбор.Каква врява дигат все и все нищо не показват на голямо първенство същото е и в другите спортове.Така си прехвалваха и Хил едно време и си го бутаха.Алонсо мощно си го съботираха тая година затва пък той съботира Макларън пред ФИА и им го върна 2 ката.

 

Не виждам ква е връзката между тея битки и Алонсо?От 95 до ся ехе 12 години има такива ралики в тоя спорт че няма на къде и изобщо едно време няма как да се взима база за сравнение сега.Не само техниката е друга но и пистите вече всички са оризилени от дървото Тилке и реално сега спорта Формула 1 е една голяма пародия.

Link to comment
Share on other sites

Ми крал Алонсо си кара ама не и в Макларън.Онея бутат само църния щото уж бил англичанин.Вече никой не иска Алонсо в Мкл ама и той не ги ще и затва ще си патят щото догодина няма и патки да пасат на пустата.Алонсо след състезанието се е карал с механиците които нарочно са омазали неговата кола за сметка на "англичанина".

 

ХаахаХахХахХаххаХаххахаха.Нима вашия 7 кратен все неискаше някви с голяма уста,или други с име Баричело или пък пълния аутсайдер на Заубер Маса за съотборник?Единствено от тея караше Баричело ама него самите Ферари го мачкаха мощно и той затова се и махна.Иначе другите двама са пълни баберици.Алонсо нормално е да не иска циганчето за съотборник защото както се знае англичаните си се бутат.Преста им лае и дига огромен шум за нищо.Да погледнем и футболния им отбор.Каква врява дигат все и все нищо не показват на голямо първенство същото е и в другите спортове.Така си прехвалваха и Хил едно време и си го бутаха.Алонсо мощно си го съботираха тая година затва пък той съботира Макларън пред ФИА и им го върна 2 ката.

 

Не виждам ква е връзката между тея битки и Алонсо?От 95 до ся ехе 12 години има такива ралики в тоя спорт че няма на къде и изобщо едно време няма как да се взима база за сравнение сега.Не само техниката е друга но и пистите вече всички са оризилени от дървото Тилке и реално сега спорта Формула 1 е една голяма пародия.

 

1) Иска ти се да е така. АКо беше пълен аусайдер нямаше да направи квалификационна обиколка (първата му с Ферари) само на 0.044 от Шумахер.

2)Нормално е защото го направи за СМЕХ. Все пак единия се има за СШ, а другия е геймър. Видяхме какво стана с псевдо шампиона.

3) Кога го съборитаха. За това, че изнудва шефа си да е със статут1, а не заслужава. За това, че трябваше ПОНЕ той да го отнесе заради любовните мейли с Де ла Пеня

4) Да общото между битките е че през тоя сезон за зла участ на Алонсо няма ТК, няма Лаунч, няма Активно окачване, няма двустранна телеметрия................Шанс майна. Без ТК на МОКРО със СЛИК. Не знам. Ти ми кажи кое е по-лесно. Доказателство за ПРЕКАЛЕНО лесните болиди за каране е евентуалната титла на Хамилтън. ;). Няма пилот сядал в дебютния си сезон и да е ставал шампион. Няма и такъв с толкова постоянно каране. Сега ще кажете за Жак.......там просто Хил е прекалено слаб и прави много грешки. А тук да кажем, че Ферарито се развали малко повече...........ти видя ли Изпреварване на двата Мака един срещу друг или на Ферари и МКЛ. Имат и бая системки. ;)

 

В момента Ф1 е всичко друго, но не и СПОРТ, не и състезание на най-бързите болиди, а една голяма сметка и доказателство за това, кой е по-добър в МАТЕМАТИКАТА и изчакването.

Link to comment
Share on other sites

Супер шпионският скандал във Формула 1 продължава с пълна сила. Бившият главен механик на Ферари Найджъл Степни, който бе обвинен за това, че е разкрил секретна информация за колата на “Черните кончета” на бившия вече главен дизайнер на Макларън Майк Кулън даде нов ход на събитията. Степни твърди, че Ферари също са шпионирали Макларън, като той е знаел докато е бил на работа при италианците, за разпределението на масите на болида на Макларън, нивото на горивото в резервара и др. Тази информация била получена именно от Кулън, и освен Степни част от шефовете на Скудерията също имали достъп до нея. Британецът можел да докаже това. Осен това той изпратил и писмо да президента на ФИА Макс Мозли, в който го уведомил, че е след финала на Гран при на Австралия е предупредил Макларън за нелегалните подове на Ферари. Именно това писмо било част от защитата на Рон Денис и компания за заседанието на Световния съвет на ФИА.

 

“Не искаме да коментираме изказвания на човек като него”, заяви говорител на Ферари. “Доказано е, че той е изпратил на главния дизайнер на Макларън - Кулън 780 страници техническа информация на Ферари. Между двамата има повече от 300 e-maila и SMS-съобщения. Какво повече да говорим”, допълни той.

 

 

Както е известно, заради скандала ФИА анулира точките на Макларън за тази година и наложи на тима рекордната глоба от 100 милиона долара.

 

Опа май не само Макларън били лошите агънца.

Link to comment
Share on other sites

Опа май не само Макларън били лошите агънца.

 

Ферари НЯМАТ 700 страници документи на МКЛ. Не Ферари са наказани => не се крали. Освен това Степни може да каже, че е супер мен. Кой ли ще му вярва вече. Но това не ти пречи да се успокояваш..........

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...