Jump to content
BulForum.com

Тема за кратки въпроси


Recommended Posts

1 hour ago, vikktorpenchev said:

Искам да кажа, че доставката на голово е некачествена. И това се доказва от факта, че съм пазарувал от съответното място с друга доставка. 


Ясно, сега те разбрах.
 

1 hour ago, gado said:

Явно ще трябва да ви разкажа приказка :)

Приказка, защото докато разказвам ще ви звучи толкова приказно и фантастично, че няма да повярвате така или иначе. Ама поне ще е поучителна история с кофти енд. Естествено, няма да я разказвам тук.


Тая приказка съм я чували знам какво имаш предвид. 
И все пак - ти наясно ли си, че предлагаш да закрият заведенията за обществено хранене и да си готвим вкъщи? 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 42.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaptoR

    3335

  • w00x

    2626

  • djadomraz

    1772

  • Midex

    1497

Top Posters In This Topic

Posted Images

44 minutes ago, RaptoR said:


Ясно, сега те разбрах.
 


Тая приказка съм я чували знам какво имаш предвид. 
И все пак - ти наясно ли си, че предлагаш да закрият заведенията за обществено хранене и да си готвим вкъщи? 

Нищо такова не предлагам, Чичка!

Опазил Господ от такова нещо, че знаеш с каква сила ще рефлектира и върху мен. И все пак знаеш, че и аз ходя на заведения в Пловдив. Верно, много са малко тия. Едва ли обаче ще ги намериш в разносваческите сайтове, защото си имат собствен разнос по обед до 14:00. И на всичкото отгоре са доказателство, че и без да се налага да се свалят десет кожи от клиента. Нещата могат да бъдат в съвсем различно измерение и печалбата да е до толкова Ок, че бизнесът да просперира. Иска се съвест обаче. Такава, каквато у масовия Бай ГанЮ - Кебапчият, липсва тотално.

За Слънчев бряг също имам какво да казвам, както и къде може да ходи човек, без да се притеснява за чревната си флора ( и евентуална фауна  :) ), че и небцето му да бъде погалено подобаващо.

 

П.п. За недоразбралите пъргави писачи - Знам, че написаното от мен звучи леко като на китайски, но е предназначено конкретно за Виден, а с него си имаме предистория с тези приказки. Та който разбрал - разбрал. Който пък не....  Виден знае продължението на сентенцията.  :)

Link to post
Share on other sites
5 hours ago, deus_pld said:

То така и не се разбра изначално какъв проблем е имал колегата earache с takeaway. Само разлая кучетата и избега :lol: 

Хаха, верно малко така стана.

Абе последния път тоя тъпак реши да спира първо да остави на някой друг. Гледах го на тракъра, мота се около 10 минути там. В крайна сметка вместо 38, дойде за 54 минути заради тая магария. Мани тва, ами хартиената им еко терористка торбичка се беше прокъсала от напояването със сос. Аз едвам прибрах кутиите, без да ги разсипя. Тоя не го знам какъв спорт беше играл с поръчката ми, ама си представям нещо с много забивки. И естествено за маска и дума не може да става.

Link to post
Share on other sites

Пусни им яко оплакване. Чат пат го взимат под внимание

 

Link to post
Share on other sites

С Фуудпанда всичко ми се носи на вратата. Директно на вратата. Оставил съм забележка какво да наберат на домофона като дойдат. Дотук единствено собствени доставчици са правили опити да ми правят парчета, но неуспешно. Един се опита да ми обяснява как му било забранено да дойде горе до нас - има и професори... Ако мине, нъли... 
Накратко - цялата работа е да си подберете няколко ваши си заведения, които познавате добре и това е. 

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, earache said:

Хаха, верно малко така стана.

Абе последния път тоя тъпак реши да спира първо да остави на някой друг. Гледах го на тракъра, мота се около 10 минути там. В крайна сметка вместо 38, дойде за 54 минути заради тая магария. Мани тва, ами хартиената им еко терористка торбичка се беше прокъсала от напояването със сос. Аз едвам прибрах кутиите, без да ги разсипя. Тоя не го знам какъв спорт беше играл с поръчката ми, ама си представям нещо с много забивки. И естествено за маска и дума не може да става.

 

Фуудпанда правят същите неща. Ако това е причината да ги обмисляш, не очаквай нищо различно.

Link to post
Share on other sites
10 hours ago, w00x said:

 

Фуудпанда правят същите неща. Ако това е причината да ги обмисляш, не очаквай нищо различно.


Как пък ЕДИН път не ми го направиха на мене... Пак съм специален клиент явно като при доставките с ЕМАГ. 

Link to post
Share on other sites

Аз съм доволен от takeaway и ги предпочитам вече, защото наистина са минавали пред мен, а пък аз си вися на опашка. Не ми пречи да запалим колата и да идем да си купим, но първо докато поръчам, докато стане и докато се прибера отиде час и половина. Определено обаче тея реагират и идват по-бързо.

 

Преди 2 седмици имах объркана поръчка, така и не погледнах какво имаше в торбата като дойде момчето. Отварям и изненада, писахме на е-мейла и отговориха след 10-на минути, че правят проверка. След още 10 получих отговор, че ми връщат пари и ми дадоха и ваучер с отстъпка за следваща покупка. Та и от тая гледна точка нямам оплакване, но сега ако поръчвам нещо, задължително гледам какво има в торбата.

Edited by jozo
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, RaptoR said:


Как пък ЕДИН път не ми го направиха на мене... Пак съм специален клиент явно като при доставките с ЕМАГ. 

 

Този въпрос може да отправиш към тях. Аз не съм специално цвете като теб. Аз съм нормален потребител.

Имам над 1000, че вероятно и повече, поръчки от фуудпанда, главно от 4-5 ресторанта и според спецификата на ресторантите, много често имаше проблеми. Разлята храна в чантите, липсващи/забравени артикули, объркани поръчки.

Link to post
Share on other sites

Единствено като поръчваме суши през foodpanda от ikigai сме имали проблеми. Последния път пак бяха направили цигания с единия вид суши и не беше баш каквото трябва да е. Та май това беше последният път в който ще поръчваме от конкретния ресторант. 

Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, w00x said:

 

Този въпрос може да отправиш към тях. Аз не съм специално цвете като теб. Аз съм нормален потребител.

Имам над 1000, че вероятно и повече, поръчки от фуудпанда, главно от 4-5 ресторанта и според спецификата на ресторантите, много често имаше проблеми. Разлята храна в чантите, липсващи/забравени артикули, объркани поръчки.


Аз поръчките не си ги броя, но са на същия принцип - само от проверени и познати места. Никога досега нито един проблем с доставчик на Фуудпанда. Кратко и ясно. Другите възможности ги описах.  
 

19 minutes ago, kotora said:

Единствено като поръчваме суши през foodpanda от ikigai сме имали проблеми. Последния път пак бяха направили цигания с единия вид суши и не беше баш каквото трябва да е. Та май това беше последният път в който ще поръчваме от конкретния ресторант. 


Дай да не месим нещата. С какво са ти виновни от Фуудпанда, че някакъв ресторант се е насрал? Елиминираш го и толкова. 

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, RaptoR said:


Аз поръчките не си ги броя, но са на същия принцип - само от проверени и познати места. Никога досега нито един проблем с доставчик на Фуудпанда. Кратко и ясно. Другите възможности ги описах. 

 

Ами, ние имахме корпоративен акаунт за поръчките, за да поръчваме обяд. Имахме по 6 поръчки дневно. 30 поръчки седмично в продължение на 2 години, затова и често имахме проблеми.

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, w00x said:

 

Ами, ние имахме корпоративен акаунт за поръчките, за да поръчваме обяд. Имахме по 6 поръчки дневно. 30 поръчки седмично в продължение на 2 години, затова и често имахме проблеми.


С ресторанта или с куриера? И двете са решими от раз. Или сменяш ресторанта или веднага като корпоративен клиент разговаряш с управата на заведението. Още след първата грешка. Ще видиш как ще ти назначат персонален куриер, който ще ви ги носи в червено сако и шарени чорапи ако си поискате. 

Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, RaptoR said:


С ресторанта или с куриера? И двете са решими от раз. Или сменяш ресторанта или веднага като корпоративен клиент разговаряш с управата на заведението. Още след първата грешка. Ще видиш как ще ти назначат персонален куриер, който ще ви ги носи в червено сако и шарени чорапи ако си поискате. 


И с двете.

Куриерите проверяват пратката при приемането, така че ако нещо липсва, вината е и на куриера, и на ресторанта.

Редовно имахме разлята в чантата храна, пица, събрана в единия край на кутията и т.н.

Същото ми се е случвало и при Тейкауей.
Та разлика между двете в този аспект няма. Единствената разлика е, че през едната платформа, някои ресторанти предлагат безплатна доставка. Затова проверявам и двете, когато искам да поръчам, и поръчвам от по-изгодното.

 

Неколкократно сме говорили с акаунт мениджъра за косми в храната, закъснели поръчки, липсващи артикули и т.н. Единственото, което правеха е, да ни дават ваучери за отстъпка и да приспадат липсващите артикули от сметката за месеца,

Link to post
Share on other sites

Което пак е нещо. Но явно не сте говорили достатъчно. Казваш - достатъчно търпяхме - следващият път отиваме при конкуренцията. Не е като да няма предостатъчно. Мен ме е шубе да отварям вече като съм гладен, защото един път така се залях с храна за 10 дни и се тъпках докато я изям няколко дена.  
Нито веднъж досега момче на Фуудпанда не ми се е сукал, че трябва да се качи до последния етаж и нито веднъж не е закъснял или омазал съдържанието. Веднъж един се качи пеша! Предвид, че при мен нещата пристигат запечатани с телбод с касовата бележка за торбата не мисля, че куриерът проверява поръчката. Може и да греша, но така ми изглежда. 
Иначе поръчвам къмто веднъж седмично и то определени неща, които си обичам и най-вече - които са любими да децата. Например най-редовната поръчка са кофа 30 пикантни крила от КFC, едни благинки от При Сандо, както и уникалните им картофки, по-рядко китайско от Азия (там идва винаги техен човек), любимите ми гръцки гироси или пък дюнери... Пиците ни са звинаги от Пикантино, защото по-добри няма и обикновено си ги взимаме сами. Пробвах Аморе - никак не ме впечатлиха - между другото в момента безплатна доставка и пиците 30% надолу. Понякога пробвам разни промоции колкото да тествам заведението. 
Едно само не съм видял - къде се гласува. А последно тия дето ги тествах и ги чаках 78 минути ми идеше да ида да ги подпаля. Виждам че има рейтингова система, пък не знам как да я ползвам... Ще взема ей сега да проверя... :bgrin:

Link to post
Share on other sites
57 minutes ago, RaptoR said:

Което пак е нещо. Но явно не сте говорили достатъчно. Казваш - достатъчно търпяхме - следващият път отиваме при конкуренцията. Не е като да няма предостатъчно. Мен ме е шубе да отварям вече като съм гладен, защото един път така се залях с храна за 10 дни и се тъпках докато я изям няколко дена.  
Нито веднъж досега момче на Фуудпанда не ми се е сукал, че трябва да се качи до последния етаж и нито веднъж не е закъснял или омазал съдържанието. Веднъж един се качи пеша! Предвид, че при мен нещата пристигат запечатани с телбод с касовата бележка за торбата не мисля, че куриерът проверява поръчката. Може и да греша, но така ми изглежда. 
Иначе поръчвам къмто веднъж седмично и то определени неща, които си обичам и най-вече - които са любими да децата. Например най-редовната поръчка са кофа 30 пикантни крила от КFC, едни благинки от При Сандо, както и уникалните им картофки, по-рядко китайско от Азия (там идва винаги техен човек), любимите ми гръцки гироси или пък дюнери... Пиците ни са звинаги от Пикантино, защото по-добри няма и обикновено си ги взимаме сами. Пробвах Аморе - никак не ме впечатлиха - между другото в момента безплатна доставка и пиците 30% надолу. Понякога пробвам разни промоции колкото да тествам заведението. 
Едно само не съм видял - къде се гласува. А последно тия дето ги тествах и ги чаках 78 минути ми идеше да ида да ги подпаля. Виждам че има рейтингова система, пък не знам как да я ползвам... Ще взема ей сега да проверя... :bgrin:

 

Няма конкуренция. Takeaway нямат система за корпоративни акаунти.

 

А това за качването до офиса беше редовно. "Ще може ли да слезете, защото не мога да паркирам тук." Всеки божи ден, поне по един. Един колега ги лекуваше да се качват, но на мен ми ставаше жал и слизах да взимам поръчките.

 

Проверява я. Взима документа с поръчката ти, проверява артикулите, които ресторанта дава и тогава я приема. Бележката на чантата е от ресторанта. Това са ми го казвали те, защото са го използвали като оправдание неколкократно. И ресторанта, и куриерите са го ползвали като оправдание.

Link to post
Share on other sites

Аз говоря за конкуренция между заведенията. 
Иначе ако е нещо в центъра в лудницата - ще го разбера куриера и аз. И ако съм на работа облечен нямам грижи да слезна да взема поръчка. НО - аз да си лежа вкъщи по гащи на климатиче, леко повит в чаршафчето от оня стария памук, който е като коприна пред филма си и ти де ми се лигавиш да се качиш с асансьора до горе и да се оптиваш да ми разваляш кефа - но пасаран. 

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, RaptoR said:

Аз говоря за конкуренция между заведенията. 
Иначе ако е нещо в центъра в лудницата - ще го разбера куриера и аз. И ако съм на работа облечен нямам грижи да слезна да взема поръчка. НО - аз да си лежа вкъщи по гащи на климатиче, леко повит в чаршафчето от оня стария памук, който е като коприна пред филма си и ти де ми се лигавиш да се качиш с асансьора до горе и да се оптиваш да ми разваляш кефа - но пасаран. 

 

На корпоративните акаунти се слагат само определен списък със заведения. Няма избор от всички в каталога. Да не мислиш, че не сме спирали да поръчваме ако нещо не ни хареса прекалено много?!

Link to post
Share on other sites

Но не 1 заведение нали? Може да кажеш, ми няма да поръчваме вече от вас, като е така, има и други.

Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, mIRCata said:

Но не 1 заведение нали? Може да кажеш, ми няма да поръчваме вече от вас, като е така, има и други.


Аз предполагам, че те не са към заведения, а към разни кетъринги. 

Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, mIRCata said:

Но не 1 заведение нали? Може да кажеш, ми няма да поръчваме вече от вас, като е така, има и други.

 

Както казах, имаше такива, от които спряхме да поръчваме, но не заради тези истории, а просто защото храната им не беше хубава или беше прекалено скъпа.

На други им прощавахме подобни неща, защото имаха добри цени и/или адекватна храна.

 

4 minutes ago, RaptoR said:


Аз предполагам, че те не са към заведения, а към разни кетъринги. 

 

Към заведения бяхме. Просто бяха няколко (10-12) избрани от целия каталог и с малко по-различни условия. Отстъпки, безплатна доставка и т.н. Но заведенията си бяха същите.

Link to post
Share on other sites

Е го ся дойде за 17 минути вместо за 38, с куриер от заведението, вместо на takeaway. Ходи ги разбери...

Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, earache said:

Е го ся дойде за 17 минути вместо за 38, с куриер от заведението, вместо на takeaway. Ходи ги разбери...


Е па просто е - куриерът от заведението е тръгнал веднага. Куриер на ония явно не може да цъфне на секундата там. 

Link to post
Share on other sites

Тъй тъй, ама в такъв случай искам в сайта да виждам кой ресторант доставя със своите куриери. ;)

Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, earache said:

Тъй тъй, ама в такъв случай искам в сайта да виждам кой ресторант доставя със своите куриери. ;)


във Фуудпанда го пише това.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Авточасти Онлайн 24


×
×
  • Create New...