Jump to content
BulForum.com

Тема за кратки въпроси


Recommended Posts

  • Replies 42k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaptoR

    3254

  • w00x

    2560

  • djadomraz

    1772

  • Midex

    1497

Top Posters In This Topic

Posted Images

Google Backup and Sync се казва програмата за Windows. Смениха му името преди 1-2 години.

 

1 hour ago, kotora said:

Какъв е проблем да го ползваш в  browser-a ? 

 

Автоматично синхронизиране на локални папки.

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, vinyl_master said:

С мултицета се мери колко ток се зарежда, не се мери напрежението. При нормални акумулатори напрежението е пряко зависимо с тока, при моите зарядни зареждам с 15V и при изтощен акумулатор с около 4-5 ампера. След малко заряд, напрежението пада и тока също.

На тия електронните зарядни може да пише включен, зареждане, но дефакто мерейки го с мултицет показва напреженение но ампеража е нулев, демек нищо незарежда...

Малко объркан пост. При нормално зарядно (разбирай старо с траф) си мерех напрежението просто така, и показваше над 14 волта (със сигурност над напрежението на батерията без включено зарядно). При импулсните режимите на зареждане импулсно бъркат мултицета. Тока естествено е този, който се променя по-значително по време на зареждането, но дори при него има импулси, и в зависимост от "запълването", и с мултицет може да не се види реалната (или вид RMS) стойност на тока.

Всичко това беше в контекста на питането на човека дали ако измери напрежението докато е включено към акумулатора, ще разбере дали се зарежда. То като я зареди, зарядното трябва или да изпише нещо, или да загасне лампата на charging.

 

За google drive, и при мен си продължават да идват ъпдейти за тоя апп.

Link to post
Share on other sites

Идеята е, че с мултицет не се мери акумулатор... има си уреди, с който мериш дали акумулатора има живот или не. В 99 от случайте на акумулатори за вторични всички вадят напрежение...

Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, vinyl_master said:

Идеята е, че с мултицет не се мери акумулатор... има си уреди, с който мериш дали акумулатора има живот или не. В 99 от случайте на акумулатори за вторични всички вадят напрежение...

В контекста на питането, имаше смисъл. Иначе зависи какво мериш и в какви условия. Точно напрежение можеш да мериш като свържеш някакъв товар и видиш как пада. Ако заминава, ще видиш голям пад на напрежение дори с малка крушка.

Link to post
Share on other sites

Товара се мери в ток (ампери) а и на база на това се продават и акумулаторите...

Link to post
Share on other sites

При по-голям товар/ток, падът на напрежение е по-голям, 12V са относително постоянни, играят в малки граници, 11-13 примерно, затова един заминаващ си акумулатор лесно може да се прецени в домашни условия без специализиран уред за целта.

Link to post
Share on other sites

Как ще разбереш изтощеният акумулатор, че си е заминал...пълни глупости говориш.

 

Забравяш фаровете цяла нощ, изтощаваш акумулатора и кво, връзваш го с мултицета, показва ти 10.2 V и смяташ, че е заминал....и го хвърляш...евалата

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, w00x said:

Google Backup and Sync се казва програмата за Windows. Смениха му името преди 1-2 години.

 

 

Автоматично синхронизиране на локални папки.

 

Видях го това, имаше го и преди, тогава служаше само за back up докато google drive app-а ти прави папка със съдържанието на drive.google.com. 

 

Акумулатора вече е ок, работи като пушка за сметка на автомобила, който става все по-зле.... Най-вероятно ще ми потрябва някаква пътна помощ

Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, vinyl_master said:

Как ще разбереш изтощеният акумулатор, че си е заминал...пълни глупости говориш.

 

Забравяш фаровете цяла нощ, изтощаваш акумулатора и кво, връзваш го с мултицета, показва ти 10.2 V и смяташ, че е заминал....и го хвърляш...евалата

По-полека, моля, не навлизай в агресивен тон, и аз го мога.

Помисли малко преди да пишеш. Просто паднал акумулатор е едно. Иначе без товар показва примерно 12.6V, с товар една крушчица започва да показва 9V. И не, дори тогава няма да го хвърля на секундата. За да го прави това, то той вече сигурно и не пали. Ще го пробвам да го заредя със зарядно и ако пак така - заминава.

Ти как разбираш изтощения акумулатор до степен да го хвърлиш? Тестваш го със специален тестер ли? Ако имаш, Ок, 99% от хората нямат.

 

Link to post
Share on other sites

Какъв тон бре човек, преди не знам колко поста написах че акумулатор и мултицет присъстват в едно изречение само в главите на хоби ентусистите. И пак продължаваш с крушчици и подобни глупости. Кво ще рзбереш с тази крушка, кажи ми? Свети, не свети или свети средно?! Какъв товар има тази крушка....?

Ей сега веднага ти давам един акумулатор, който като му вършеш крушчицата ще те заслепи, но няма да запали кола, защото на колата и трябват 400 ампера стартов ток....Аз приключих по темата

Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, vikktorpenchev said:

 

Видях го това, имаше го и преди, тогава служаше само за back up докато google drive app-а ти прави папка със съдържанието на drive.google.com. 

 

Акумулатора вече е ок, работи като пушка за сметка на автомобила, който става все по-зле.... Най-вероятно ще ми потрябва някаква пътна помощ

 

Какво му беше на акумулатора? Как се оправи?

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Този "метод" е ориентировъчен като някаква отправна точка, когато нямаш професионални уреди. Не съм твърдял, че това е 100% меродавен метод за изхвърляне на акумулатор.

Когато без товар акумулатора ти показва 12.6V примерно, вържеш крушка 30-40 вата и напрежението падне на 8-9 волта, това какво показва с голяма вероятност? Сети се сам, но предвид както пишеш, започвам да се съмнявам, че ще стане. Не съм казал, че винаги ще "хване" акумулатор, който не може да запали. А АКО не може да запали, с този метод с голяма вероятност можеш да хванеш че си е заминал, а не просто паднал. Проста логика, но...

какви пълни глупости съм говорил...

Edited by tedy
Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, w00x said:

 

Какво му беше на акумулатора? Как се оправи?

 

Когато го занесох на моя майстор, той каза че има ток достатъчно, за да запали. Сложи го на неговото зарядно и сега е пушка. Може би имам проблем в колата, че не зарежда акумулатора и за това е паднал така. Или има изтичане на някой кабел, което ще е първото нещо, за което ще закарам да проверят. Така или иначе на там бях тръгнал в началото на седмицата.

Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, vikktorpenchev said:

 

Когато го занесох на моя майстор, той каза че има ток достатъчно, за да запали. Сложи го на неговото зарядно и сега е пушка. Може би имам проблем в колата, че не зарежда акумулатора и за това е паднал така. Или има изтичане на някой кабел, което ще е първото нещо, за което ще закарам да проверят. Така или иначе на там бях тръгнал в началото на седмицата.

Подобен проблем гонех като свържа мултицета последователно към колата за да видя дали има някаква постоянна консумация над "нормалното". Преди търсех, мисля че нормалния ток в покой беше някакви десетки милиампери или нещо такова.

А дали зарежда, пак - измерваш напрежението :D в покой и докато работи колата - при работа трябва да качи над 14V.

Link to post
Share on other sites
On 6/3/2021 at 12:40 AM, vikktorpenchev said:

Да, отворих ги. Още тогава. Видя ми се несериозно “корда за резби”. 
 

Колкото и несериозно да ти звучи, имам направени ХИЛЯДИ съединения с тази, иначе несериозна корда. Течове няма обаче. Приказвам за работа извършена през последните десетина годи. И това са свръзки като почнеш от три осми и стигнеш до три цола. Приложимо е обаче само за цилиндрични резби, каквато и ти си показал. Дано обаче след навити стотина километра от онова недоразумение - тефлоновата лента, се сетиш, че правиш нещо не както трябва.  :)

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, vikktorpenchev said:

 

Когато го занесох на моя майстор, той каза че има ток достатъчно, за да запали. Сложи го на неговото зарядно и сега е пушка. Може би имам проблем в колата, че не зарежда акумулатора и за това е паднал така. Или има изтичане на някой кабел, което ще е първото нещо, за което ще закарам да проверят. Така или иначе на там бях тръгнал в началото на седмицата.


Неволите ти ми докараха излишни нерви без ти да имаш вина, но - отиваш тук - 42.16079045213055, 24.71956604162697 (пейстни координатите в гугъл)  - и питаш за електричаря, който намира отечки. В една малка врата е отстрани на халето. В двора се влиза окъм Дилянка на ъгъла. 
За около 2-3 минути ще ти каже има ли колата ти проблем. 

Link to post
Share on other sites

Някъде ми е зачезнал диска в Вирус 7 х64 Ultimate. Подозирам че го дадох на някой и ако се разпознае тук да си признае. Това как да е, но не намирам тази читава версия в нета... Дори не помня точно как се титуловаше, знам само, че беше бетон и нямаше никакви простотии и добавки = бози. Някой да знае къде мога да я открия?

Link to post
Share on other sites

Спомням си, че прекратяваха съпорта на Win7, махнали са и download опцията ли Майкрософт?

Иначе в тоя линк:

:3: if you're a microsoft representative, please dont be pissed, i just help your customers where you leave 'em in the dark (i do not provide keys here!), thank you!
Link to post
Share on other sites

Проблема с непаленето се оказаха някви ремъци и водна помпа и почти 800 лв. Значи няма отечка на ток. За сега. 

On 6/4/2021 at 6:17 PM, RaptoR said:


Неволите ти ми докараха излишни нерви без ти да имаш вина, но - отиваш тук - 42.16079045213055, 24.71956604162697 (пейстни координатите в гугъл)  - и питаш за електричаря, който намира отечки. В една малка врата е отстрани на халето. В двора се влиза окъм Дилянка на ъгъла. 
За около 2-3 минути ще ти каже има ли колата ти проблем. 


блаогдаря. В даден момент може да ми потрябва. За сега установих къде е проблема. 

Link to post
Share on other sites

Мен пък ми се беше получила утечка след като избил някакъв семеринг и генератора се напълнил с масло.

Link to post
Share on other sites
10 hours ago, earache said:

Ангренажния ремък? :blink:

 

Там само веднъж тава проблема :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Авточасти Онлайн 24


×
×
  • Create New...