Jump to content
BulForum.com

Тема за кратки въпроси


Recommended Posts

1 hour ago, vikktorpenchev said:

Няма да се наложи да къртя, ако трябва да се смени женското. Това е в шкаф. Мога да отрежа гърба и ще имам достъп до гипсокартон. Отзад минава тази тръба. 
 

значи тефлона на сухо се слага. Това ясно. Кранчето е чисто ново от най-скъпите, които ми препоръчаха.

 

и тоя тефлон после остава завинаги така ли? Ако проблема не е там ще трябва да отрежа тръбата от  по-назад?


Вече ти казах, че тоя тефлон е вечна и нерушима дружба като със СССР. Това да не те притеснява. Кранчето е много добро и си струва 8-те лева. Определено най-доброто и най-удобното от този тип към момента. 
Проблем и то сериозен ще се яви, ако не спреш таенето с тефлона. Тогава идва лошата диагноза. И не - не е толкова просто, защото отзад имаш това:
 

thumb2_040865.jpg

И ще трябва да го смениш ако не се получи заварката с горелката. Но нека първо тестваме тефлона. Ще го мислим ако стигнем дотам

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 42.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaptoR

    3305

  • w00x

    2592

  • djadomraz

    1772

  • Midex

    1497

Top Posters In This Topic

Posted Images

На ясно ли сте и двамата, че това на снимките е един абсолютно недозавит кран? Цилиндрична резба в цилиндрична резба, завита на няма и тридесет процента... Моля ви се!

И вълшебната паста от-  Щипка мента, китка бъз. Мечо говно, чам сакъз... Дъвкани два часа по пълнолуние, докато седиш на челна стойка с крака зад ушите, и тя не може да помогне в случая. Дозавий го тоя кран бе, приятелю, че ме дразни така да го гледам! Докато не го стегнеш като хората, все ще ти таи.

Има и друг тънък момент. Течният тефлон също иска добро притягане, че и поне десетина часа без вода и налягане в системата, че да си свърши работата химията.

Още един тънък момент. Кълчищата са ултимативното решение като уплътнител за ВиК. НО! Единствено, когато ще присъединяваме конична резба (поцинкованите, обикновени фитинги и  тръби).

Трети още по-тънък момент. Най-надежните уплътнители в момента за сглобки с цилиндрични резби са, Тефлонов КОНЕЦ и СИЛИКОНОВА лента (да, има вече и такава).

А четвъртият тъничък момент, който поставя общ знаменател на предните три е.... Абе стягайте ги тия шибани резби, бе!

 

П.п. Омесването на кълчища и тефлонова лента е... тъпо решение. Никога не проработва. Както и комбинирането на течен тефлон с конец или каквото и да било. Всяко едно от тези неща се използва самостоятелно, нанася се по предписание и се СТЯГА! Освен това, течният тефлон веднъж хванал като хората, създава връзка между металите като реагира с тях (колкото повече бакър съдържат, толкова по-яка става връзката). При последващ опит за разглобяване на съединението е необходимо загряване от над 120 градуса (тоест, системата трябва да се пресуши тотално) и пак си е тегаво в началните обороти. Същата работа е и с класиката Кълчища и боя, стегнати като хората. Подобен род магии се използват само в случаи, когато не се предвижда ремонт на сглобката, поне докато съществува сградата.

От мен толкова към момента, че някой от копчекълвачите, дето и маясълите им си имат маясъли, ако вземе да го прочете това и ще вземе да се затормози. Че подобни сложни работи следва да се поднасят на малки порции.

 

П.п.2 Знам, че се потретвам. Ама стегни я тази резба бе, момче! И покажи снимка, на която е прилежно обрана, че така сън няма да ме лови от възмущение.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

явно трябва да сложа по-малко калчища и повече да въртя. А какъв е този конец? 
 

Сега ми трябва помощ от друг характер. Почна да ме хваща срам, ама зора какво ли не прави. 
 

това зарядно за акумулатор зарежда ли или не?

https://imgur.com/a/rQViJin

Edited by vikktorpenchev
Link to post
Share on other sites

Пише, че зарежда. Ако светне FAULT тогава има греда.

За крана - свали го, почисти всичко дето е повивано до момента и сложи тефлонова лента. Навивай смело количество, тя се мачка като монтираш. Лентата се намотава наляво, за да ти е в правилна позиция като навиваш надясно. Нищо друго не ти е нужно ако Галин е прав и не си го навил.  То явно от А и Б ще се учим :laughing1:

Link to post
Share on other sites

Защото пише stand by и за това се зачудих. 
 

ще пробвам само с лента и ще пиша. Даже ще ода да купя по-дебела. 

Link to post
Share on other sites

Не купувай нищо просто навий повече. 

А Stand by ще рече, че е захранено и готово за работа. Зеленото като свети зарежда, синьото като светне е заредило, червеното е греда. 

Link to post
Share on other sites

Изобретателят на тефлоновата лента заслужава да гори във вечни мъки в ада, докато смуче гномски топки, а подрастващите дяволета тренират как се оножда с грубо окастрени дървени пишки!

 

Конецът си е конец, има го в повечето строителни магазини. Използва се както при водни съединения, така и при газови. За водните обаче, СИЛИКОНОВАта лента, когато говорим за ЦИЛИНДРИЧНИ резби, в момента е ненадмината.

Обаче и да се зачетвъртя - Мамка му! Стягайте ги тия работи, бе!

Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, RaptoR said:

Не купувай нищо просто навий повече. 

А Stand by ще рече, че е захранено и готово за работа. Зеленото като свети зарежда, синьото като светне е заредило, червеното е греда. 


ама той е закачен към акумулатор. Зарежда ли или не. Не мога да го разбера. Китайска работа. 

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, vikktorpenchev said:


ама той е закачен към акумулатор. Зарежда ли или не. Не мога да го разбера. Китайска работа. 


Естествено, че зарежда! Свети Charging!

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vikktorpenchev said:

 Ще пробвам само с лента и ще пиша. Даже ще ода да купя по-дебела. 

 

32 minutes ago, gado said:

Конецът си е конец, има го в повечето строителни магазини. Използва се както при водни съединения, така и при газови. За водните обаче, СИЛИКОНОВАта лента, когато говорим за ЦИЛИНДРИЧНИ резби, в момента е ненадмината.

Обаче и да се зачетвъртя - Мамка му! Стягайте ги тия работи, бе!

 

On 5/28/2021 at 10:36 AM, UzITo said:

Това ти е единия вариант, но се иска да отвориш линка или да намериш описание на продукта.

Link to post
Share on other sites
21 hours ago, UzITo said:

 

 

Това ти е единия вариант, но се иска да отвориш линка или да намериш описание на продукта.

Да, отворих ги. Още тогава. Видя ми се несериозно “корда за резби”. 
 

Връщам на тефлоновата лента се надявам да не стигна до тефлона. 

Благодаря ви за съдействието. Много хора заслужават да ги черпя. 

 

21 hours ago, RaptoR said:


Естествено, че зарежда! Свети Charging!


Ама свети и stand by. 

Link to post
Share on other sites
7 hours ago, vikktorpenchev said:


Ама свети и stand by. 


И ще свети ВИНАГИ щом ръгнеш това зарядно в контакта. Като го закачиш вече за нещо почва да свети едно от другите три. 

Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, RaptoR said:


И ще свети ВИНАГИ щом ръгнеш това зарядно в контакта. Като го закачиш вече за нещо почва да свети едно от другите три. 

 Точно това ми беше мисълта. Закачено е за акумулатор и ток. Защо ще питам дали зарежда, ако не съм го включил към акумулатор. 
 

имам мултицет, но не мога да боравя с него. 

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vikktorpenchev said:

 Точно това ми беше мисълта. Закачено е за акумулатор и ток. Защо ще питам дали зарежда, ако не съм го включил към акумулатор. 
 

имам мултицет, но не мога да боравя с него. 


Пич, ще ми избие кръв от ушите още малко...

1. Като го включиш тоя китаец в тока СВЕТВА STAND BY a.k.a ГОТОВ СЪМ ЗА РАБОТА ИМАМ ТОК! 
2. Като закачиш нещо да зареждаш светва И един от трите други индикатори а.к.а ИМАМ ТОК И ЗАРЕЖДАМ/ЗАРЕДИЛ СЪМ/ХВЪРЛИ ГО, НЕ РАБОТИ

И сега ако не е ясно трябва да си режа вените по дължина... 

Link to post
Share on other sites

За мен няма логика да зарежда и едновременно с това да свети stand by. Скромните ми познания до сега казват, Че stand by е режим на готовност. 
но както и да е. Stand by и charging светещи едновременно не свършиха никаква работа. Закарах акумулатора на сервиз и ако е ОК ще се наложи да карам колата -_-

Link to post
Share on other sites

И според мен няма логика да светят и двете. :) 

 

Трябваше да премериш с мултицед дали зарежда, преди да го караш на сервиз. Описано е в интернет как. Не е изобщо трудно.

Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, vikktorpenchev said:

За мен няма логика да зарежда и едновременно с това да свети stand by. Скромните ми познания до сега казват, Че stand by е режим на готовност. 
но както и да е. Stand by и charging светещи едновременно не свършиха никаква работа. Закарах акумулатора на сервиз и ако е ОК ще се наложи да карам колата -_-


Има абсолютно пълна логика, защото едното няма нищо общо с другото. Ако не закачиш нищо за уреда, но той е включен, доде има ток и не изгори ще свети стенд бай. Иначе не виждам смисъл от индикатора изобщо. Би следвало като си избереш режим, след няколко секунди да почне да зарежда. Ти си го сложил на 12 волта, друг бутон освен MODE няма, така че не виждам нищо нередно на снимката. 

Link to post
Share on other sites

Нали ти казвам, че има закачен акумулатор. И при включено зарядно и закачен акумулатор за мен няма логика да свети ЕДНОВРЕМЕННО charging и stand by. Беше ми важно, защото имах среща с майстор сутринта. Вече няма значение. 

Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, vikktorpenchev said:

Нали ти казвам, че има закачен акумулатор. И при включено зарядно и закачен акумулатор за мен няма логика да свети ЕДНОВРЕМЕННО charging и stand by. Беше ми важно, защото имах среща с майстор сутринта. Вече няма значение. 

 

Няма начин как да го обясня по-елементарно от последните три пъти. 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Китайски наименования на лампите, това е. Stand By има по-друг смисъл, ама китаеца просто така го е именувал, имайки предвид че просто е включено в контакта и получава захранване.

За мултицета, ако това е импулсна зареждачка, много вероятно нищо да не разбереш, имам подобно зарядно и с един евтин мултицет показва по-малко напрежение отколкото като няма включено зарядно! Зарядните режими объркват мултицета. Поръчах си тия дни един по-добър мултицет отвън, trueRMS, по-голяма вероятност има да покаже по-истински стойности, ако е DC trueRMS де.

Важното е, че като свети Charging, поне това изглежда логично именувано.

Edited by tedy
Link to post
Share on other sites

С мултицета се мери колко ток се зарежда, не се мери напрежението. При нормални акумулатори напрежението е пряко зависимо с тока, при моите зарядни зареждам с 15V и при изтощен акумулатор с около 4-5 ампера. След малко заряд, напрежението пада и тока също.

На тия електронните зарядни може да пише включен, зареждане, но дефакто мерейки го с мултицет показва напреженение но ампеража е нулев, демек нищо незарежда...

Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, vikktorpenchev said:

Някой забелязал ли е, че вече няма google drive приложение. Само online?

 

Има си всичко...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Авточасти Онлайн 24


×
×
  • Create New...