Jump to content
BulForum.com

Black Friday


Stefani876

Recommended Posts

25 minutes ago, plameni said:

Може да си я откраднал и да кажеш, че ти е подарък :lol:

Или да си купил крадена стока.

Аха, след като си я поръчал с личните си имена и адреси онлайн, отиваш и крадеш стоката от куриера. Не бях се сетил за такава схема. :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 543
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, plameni said:

Пак ще го обясня: това не е просто бележка, а документ удостоверяващ извършено плащане.


Ходи го обяснявай на Мегамисир... :laughing1:
 

1 hour ago, deus_pld said:

Рапторе, сигурен ли си, че тия безплатни доставки, които ползваш не са свързани по някакъв начин с това?

Ако те водят някакъв ултра гига юзър може да ти дават определени бонуси, примерно. Щото на мен ми изпратиха същото нещо и бях ниво 5. 

Не знам дали е така, просто предполагам. 

 

Силно се съмнявам. Това се постига с няколко клика по принцип... Не съм бил уведомяван никога от Емаг за някакви привилегии и прочее... Не съм и забелязал да имам такива (като допълнителните 5% в Каза Модерна например)

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, plameni said:

Мога да ти предложа и друга: С куриера правите комбина на 1/2 цена, а той обявява стоката за открадната :laughing1:

Верно големи схеми ги измисляш. Значи стоката се обявява за открадната, след което поръчителя се явява при тръговеца и си стърси гаранцията! Яко! :lol:

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Godfather said:

...поръчителя се явява при тръговеца ...

 

Не каза ли нещо друго?

 

Quote

... щото по начало в повечето случаи гаранционното обслужване не се прави от търговеца, а от представител на производителя.

 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Godfather said:

Верно големи схеми ги измисляш. Значи стоката се обявява за открадната, след което поръчителя се явява при тръговеца и си стърси гаранцията! Яко! :lol:


Мисирино, сигурно 10 пъти вече се каза - слипът е документ, удостоверяващ плащане. Такъв слип ти дават и в пощата ако пратиш на някого пари, в банката му викат платежно, в изипей е цял лист А4 и т.н. и т.н. И без него ще докажеш, че си ми платил/пратил пари ДЕДОВИЯ. Отделно макар да не проверих съм почти сигурен, че за този монитор, който върнах съм имал и фактура в един момент, защото сега имам сторно такава. Това е общо взето логиката и щом го изискват, а куриерите така старателно ти го напомнят - най-вероятно има някакъв смисъл някъде по веригата. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, RaptoR said:


Ти пак ли тръгваш да ми казваш какво ми донасят, какво ми дават и за какво настояват куриерите, които идват ПРИ МЕН? Абе кога ще се отучиш от тия глупости да ми казваш НА МЕН какво ми се случва? Омръзва ми сериозно вече постоянно да си губя времето да ти обяснявам! 

Ето го шибаният слип! 

Тия работи в червеното виждаш ли ги? Тази бележка УДОСТОВЕРЯВА ПЛАЩАНЕ = КАСОВА БЕЛЕЖКА. Това че ти си платил с карта далеч не означава, че някой друг е платил с карта!!! Сигурно болшинството НЕ плащат с карта. Твоето картово плащане се удостоверява по друг начин при нужда.
При ето този вид плащане - кеш - без този слип може да си изгориш. Защо по дяволите иначе куриерите непрестанно ще ни набутват нашето копие с ИЗРИЧНО ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ да се пази?!?! Да се намираме на приказка ли??? Или пак ще се опитваш да ми кажеш, че го сънувам това вече няколко черни петъка при всяко идване на куриер?  

Какво ти казва човекът горе, четеш ли? -  Жена ми обаче е изхвърлила слипа от куриера.
Е аз сега ти казвам, че може да изгори с гаранцията на тоя монитор. Дано не се случва разбира се. Аз онзи ден занесох Еърфрайър гаранционно и стана проблем защо нямам гаранционна карта. Но понеже някак си така имам изключителна дарба да се оправям в такива ситуации, хората си затвориха очите и приеха само фактурата. Така и маси запазвам по телефона без капаро и прочее и прочее. People skills му се вика. Само че тука той няма да има пряк контакт с никого. И дано не тръгне някой да му се дърли.   

 

Не. Дори съм го написал. Просто ти ОЧАКВАШ, че ще ти кажа какво ти се случва на теб и дори не влагаш усилие да осмислиш написаното. Казвам ти какво ми носят на мен, какъв е моят опит и че се различава от твоя, за да спреш да ми обясняваш как има само един правилен вариант и това е твоя.

 

И за наложен платеж съм написал също. Бележката от куриера не е била нужна при гаранционна претенция. Кой да чете обаче......... не и Виден. Той иска да каже, а не да чете.

 

Твоя куриер ти го повтаря постоянно, на мен никой дори не ми го е споменал, а както казах, някои дори си правят и устата, когато им поискам бележка. Или ще ми кажеш, че не е така?

 

Разликата между "липса на гаранционна карта" и "липса на касова бележка от куриера" е огромна.

 

3 hours ago, deus_pld said:

 

Рапторе, сигурен ли си, че тия безплатни доставки, които ползваш не са свързани по някакъв начин с това?

Ако те водят някакъв ултра гига юзър може да ти дават определени бонуси, примерно. Щото на мен ми изпратиха същото нещо и бях ниво 5. 

Не знам дали е така, просто предполагам. 

 

Не е това. И аз имам много поръчки от еМАГ, а въпросното "ниво" беше някаква измислена тъпотия за кампанията.

Трябваше да си добавиш дебитна карта в акаунта, адреси и любими продукти, и ставаш ниво Х. И аз бях ниво Х. Стъпките бяха описано отдолу.

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, w00x said:

 

Не. Дори съм го написал. Просто ти ОЧАКВАШ, че ще ти кажа какво ти се случва на теб и дори не влагаш усилие да осмислиш написаното. Казвам ти какво ми носят на мен, какъв е моят опит и че се различава от твоя, за да спреш да ми обясняваш как има само един правилен вариант и това е твоя.

 

И за наложен платеж съм написал също. Бележката от куриера не е била нужна при гаранционна претенция. Кой да чете обаче......... не и Виден. Той иска да каже, а не да чете.

 

Твоя куриер ти го повтаря постоянно, на мен никой дори не ми го е споменал, а както казах, някои дори си правят и устата, когато им поискам бележка. Или ще ми кажеш, че не е така?

 

Разликата между "липса на гаранционна карта" и "липса на касова бележка от куриера" е огромна.

 

 

Не е това. И аз имам много поръчки от еМАГ, а въпросното "ниво" беше някаква измислена тъпотия за кампанията.

Трябваше да си добавиш дебитна карта в акаунта, адреси и любими продукти, и ставаш ниво Х. И аз бях ниво Х. Стъпките бяха описано отдолу.


Има едни такива моменти, в които ми се иска да те млатна с лопатата зад врата. Какво ме интересува на ТЕБ какво ти споменават, като плащаш с карта и си частно лице? И какво значи МОЯТ КУРИЕР? Моят личен куриер ли??? Или ВСЕКИ ЕДИН куриер, който носи пратки с наложен платеж? Момент - най-вероятно заради мен специално всички куриерски филми са обучили персонала да повтаря и натъртва да си вземеш и пазиш слипа... Как не се сетих?!?! Земи млъкни ВЕДНЪЖ, когато си оакан тотално, защото ей сега ще ида в някой офис на Спиди да проуча в детайли какво и защо, ама тогава верно ще те накажа съществено за вечното ти вентилаторстване! За чий чеп ми вееш пак две страници??? И пак глупости и пак безсмислици! Пак той знае, дето явно нищо не знае и Емаг и куриерите са в грешка. Но пък винаги го има момента специално за мен да са обучени тия хора. Чакат петъка да ми донесат нещо и рецитират тирадата за слипа - специално и само за мен, всички до един. 

Link to comment
Share on other sites

Всеки един куриер, който ти носи пратки с наложен платеж, да. Защото на мен и моите приятели, до сега, нито един куриер не е НАСТОЯВАЛ да си взема бележката и да си я пазя.

 

Аз не съм "оакан" по никакъв начин, защото споделям личен опит. Оаканият си ти, защото продължаваш да се опитваш да ме убедиш как твоят опит е "по-правилен" от този на останалите.

 

Пак ще повторя, че ти от 4-ти път разбираш. Този е третият, но пък може и да си се научил да четеш. Надали...

Аз споделям СОБСТВЕН опит. ОПИТ, който ти НЯМАШ, защото нито си присъствал в ситуациите, нито си връщал пратки в еМАГ за гаранция. И въпреки това, ти ми казваш, че НЕ СЪМ ПРАВ? :D :D 

 

От тая кампания получих 8 пратки. НИТО ЕДНА бележка не ми дадоха и нито един път не ми предложиха да ми дадат бележката, че съм си получил пратката.

 

Не ми се занимава с теб повече. Просто не подвеждай хората с универсално грешното си мнение.

Link to comment
Share on other sites

Само на мен ли ми се струва, че вие двамата вече се дрънкате просто за спорта :lol: 

 

woox говори за плащане по банков път предварително и получаване от куриер. 

Raptor говори за плащане в брой в момента на получаване от куриер.

В първия случай не ти трябва никаква бележка. 

Във втория е хубаво да си пазиш бележката, защото би могла да ти потрябва, евентуално.

Това горе-долу синтезира последните 2 страници. В смисъл, не е много сложно...

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, w00x said:

Всеки един куриер, който ти носи пратки с наложен платеж, да. Защото на мен и моите приятели, до сега, нито един куриер не е НАСТОЯВАЛ да си взема бележката и да си я пазя.

 

Аз не съм "оакан" по никакъв начин, защото споделям личен опит. Оаканият си ти, защото продължаваш да се опитваш да ме убедиш как твоят опит е "по-правилен" от този на останалите.

 

Пак ще повторя, че ти от 4-ти път разбираш. Този е третият, но пък може и да си се научил да четеш. Надали...

Аз споделям СОБСТВЕН опит. ОПИТ, който ти НЯМАШ, защото нито си присъствал в ситуациите, нито си връщал пратки в еМАГ за гаранция. И въпреки това, ти ми казваш, че НЕ СЪМ ПРАВ? :D :D 

 

От тая кампания получих 8 пратки. НИТО ЕДНА бележка не ми дадоха и нито един път не ми предложиха да ми дадат бележката, че съм си получил пратката.

 

Не ми се занимава с теб повече. Просто не подвеждай хората с универсално грешното си мнение.


Ти ги подвеждаш бе, какво не разбра ПАК ОТНОВО!!!! ТИ подвеждаш хората с глупостите си! И естествено, че моят опит е правилен!!! Спрямо теб на 1000000000% и доказано. Твоят опит СОБСТВЕН няма нищо общо с човека, който явно е платил кеш!!! Ама не четеш какво ти се пише! И слипа на него МУ ТРЯБВА!!! Затова пиша и си късам пак нервите с глупостите ти, защото ТИ ще подведеш с тъпащини хора, плащащи наложено да си хвърлят касовите бележки и директно подлежиш на бой в тоя момент!!! Не разбирам балък ли си, та не вдяваш?!?!?! Не аз ги подвежам, а ТИ!

Да обобщим, както е направил колегата! 

1. Плямпаш на човека глупости без да питаш как е платил. (затова се намесих)
2. Явно е платил наложено, след като жена му е изхвърлила слипа! 
3. Приказваш за твоите частни картови плащания, които общо с неговото нямат и го подвеждаш, като го вкарваш и в беля! (другия път пак заради тъпотиите ти може да си хвърли слипа! 
4.  Така и не разбра в тоя живот, че освен от слушалки, тонколони и някои други техники (questionable) ХАЛ ХАБЕР си нямаш в сравнение с мен и вместо да се учиш като говоря ми късаш нервите постоянно. Докато не те тресне тигана зад врата, което след 2-4 страници винаги се случва, но живота ми е скъсен със седмица... 
 

41 minutes ago, deus_pld said:

Само на мен ли ми се струва, че вие двамата вече се дрънкате просто за спорта :lol: 

 

woox говори за плащане по банков път предварително и получаване от куриер. 

Raptor говори за плащане в брой в момента на получаване от куриер.

В първия случай не ти трябва никаква бележка. 

Във втория е хубаво да си пазиш бележката, защото би могла да ти потрябва, евентуално.

Това горе-долу синтезира последните 2 страници. В смисъл, не е много сложно...

 

 


А ДЕ!!! КАЖИ МИ!!! Защото вечно трябва на Ангел да му се НАБИЕ с тигана правилното нещо! Ето и ти като всички други си разбрал на мига какво говоря аз и защо неговият случай тук не е релевантен.

ЕДИТ: Между другото ето ви напълно реален пример за схема (без да касае гаранция) - заръчвам си удобна стока за 5-6 хиляди лева (2-3-5 неща, съвпадащи с дейността ми), разпечатвам си фактурките от Емаг и опъвам бон ДДС. Връщам стоката, те после да си ми пращат сторно, бОли ме фара. Само насрещна проверка може да установи една такава измама. И сега ако съм "наша, читава фирма" или част от ДДС влакче познайте дали някой ще ме провери.... 

Link to comment
Share on other sites

Продуктите, които съм връщал за гаранцията, съм плащал в брой на куриера при доставката, а не с карта.

И ся кво правим???? Кой подвеждам АЗ, при положение, че съм връщал продукт за гаранция, а ти не си, но пък си много компетентен?

 

Mobi също ти каза, че е връщал продукт за гаранция (платен с наложен платеж) без бележката от куриера.

 

Абе, отворен. Не беше ли тия тоя, който ми звъня по телефона на пожар в 7:30 преди 2 години, защото не можеше да си поръча телевизора от еМАГ? Разбирач. ТОЙ бил разбирал най-много, моля ти се. :D 

 

Колкото искаш си говори. Аз много добре знам опита си и този на хората около мен. Това какво на теб ти се е случило..... няма никакво значение. А в случая дори не ти се е случило, но ти много ги разбираш нещата. :D 

 

Ако слуша теб, earche няма да си върне монитора, защото "няма смисъл без бележката". Аз му казвам точно обратното. Че бележка от куриера НЕ Е НУЖНА за гаранцията на еМАГ. Защото не е. 2 неща съм връщал, колеги са връщали по 2-3 неща. Всичко платено в брой на куриера и нито един не е имал бележка. Защото голяма част от куриерите ДОРИ НЕ ДАВАТ бележки, както вече написах.

 

Та кой кого подвежда?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, deus_pld said:

В първия случай не ти трябва никаква бележка. 

Във втория е хубаво да си пазиш бележката, защото би могла да ти потрябва, евентуално.

Това горе-долу синтезира последните 2 страници. В смисъл, не е много сложно...

 

 

А, еее мерси. Нямаше как да прочета всичко. Всъщност платих с карта, което е нормалното и по подразбиране в тия времена. Но си мислех, че пак ми трябва касовата бележка.

Link to comment
Share on other sites


Ангеле, никак не си добре, мойто момче... Никак! 

 

2 hours ago, w00x said:

Абе, отворен. Не беше ли тия тоя, който ми звъня по телефона на пожар в 7:30 преди 2 години, защото не можеше да си поръча телевизора от еМАГ? Разбирач. ТОЙ бил разбирал най-много, моля ти се. :D 


Пак глупости, пак на корем! Ха да видим можеш ли си спомни ЗАЩО преди ТРИ години ти се обадих сутринта за телевизора? Дали можеш да си спомниш, понеже си отворен?


HINT: Направи се на разсеян предварително, че пак ще те плесне тигана челно 

Link to comment
Share on other sites

То, че има някой, който не е добре има, но не съм аз. :D 

Мога, разбира се. Щото не можеше да го поръчаш и те беше страх да не свърши. :D

 

Разкажи ни пак как работи на еМАГ гаранцията и какви документи са нужни, без никога да си я ползвал. Любима история ми е. :D 

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, w00x said:

То, че има някой, който не е добре има, но не съм аз. :D 

Мога, разбира се. Щото не можеше да го поръчаш и те беше страх да не свърши. :D

 

Разкажи ни пак как работи на еМАГ гаранцията и какви документи са нужни, без никога да си я ползвал. Любима история ми е. :D 


А защо не можех да го поръчам? Защото нямах работещ профил и не можех да направя поръчката - проблема беше при тях. Час по-късно го поръчах и ти отказа от твоя профил. Това помниш ли го? Май нещо тъъънко ти бяга по тъча. На практика си позволих да те притеснявам, за да се застраховам. И телевизорът наистина свърши малко след като и аз го поръчах.  

При плащане с наложен платеж работи със слипа като касова бележка. ПАК ли ОЩЕ не си го разбрал? 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, RaptoR said:

При плащане с наложен платеж работи със слипа като касова бележка. ПАК ли ОЩЕ не си го разбрал? 

 

Абе ти сериозен ли си?? Колко пъти да ти кажа, че и без бележка от куриера става връщането за гаранционен сервиз в еМАГ? Имам чувството, че си говоря с фикуса.

 

Все едно.

 

earаche, заявявай връщането ако не си го направил още и това е. Няма от какво да се притесняваш. :) 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, w00x said:

 

Абе ти сериозен ли си?? Колко пъти да ти кажа, че и без бележка от куриера става връщането за гаранционен сервиз в еМАГ? Имам чувството, че си говоря с фикуса.


Върнал ли си за гаранция мещо за 1000 лева примерно, платени с наложен платеж без слип? КАТО ТОЗИ, КОЙТО ПОКАЗАХ? 

Link to comment
Share on other sites

Какво значение има на каква цена е?

 

Да. И не само аз. Моите неща бяха под 1000лв, но един колега върна лаптоп за 999. Не съм разбрал да има лимит от 1000лв за това дали трябва да имаш бележка от куриера или не. Ако има лимит, то НЕ, не съм връщал неща за НАД 1000лв.

Ако има лимит от 1000лв, то тогава е ВЪЗМОЖНО и да си прав, но няма как да знаем, защото ТИ СЪЩО НЕ СИ ВРЪЩАЛ.

 

Mobi също ти го написа по-горе! Върнал е телевизор платен с наложен платеж, без бележката от куриера, КОЯТО ТИ ПОКАЗА.

Link to comment
Share on other sites

Никакъв лимит няма разбира се, никой не говори за това. Просто давам пример с нещо по-скъпо. 

Е явно тогава всички куртиери са малоумници! Съвсем скоро ще го разберем като отида на място, защото няма да си губя времето заради глупостите ти. Всъщност сега като се замисля покрай тези твои безкрайни глупости едно съм си скосил нервите и второ - загубил съм толкова ценно време, че ме е страх да си помисля колко стойностни неща е можело да свърша. Казвал съм го и преди, казвам го пак - добре че не ти се връзват разумните хора и аудиторията е малка. В БГМАМА вече не знам какво става... Ако почна да изброявам пак колко пъти точно си се объркАл, още поне час ще загубя... Последно бяха безплатните доставки, които явно са за МЕН специално безплатни. Назад в годините няма да се връщам... А на тебе още 6 месеца ще ти тече казанчето - поне... :laughing1:
 

Link to comment
Share on other sites

Не мога да ти кажа дали са малоумници, но моите явно не са минавали инструктажа, защото както споменах, някои не само, че нищо не дават, а и като им искаш, не знаят какво да ти дадат. Само им се подписвам и си заминават.


Колко пък стойностни неща можеше да свършиш като седиш на компютъра и си във форума? :D Дали ще отговаряш на мен или на някой друг - все тая. Не е като да идвам да ти звъня на вратата и да те дърпам по улицата, за да ми обясниш как смяташ, че е редно да си пусна гаранцията към еМАГ....

 

Да, за теб са безплатни по някаква причина, за което и аз се изненадвам. Отново ти дадох пример с друг човек от форума, да не кажеш, че съм само аз и си измислям. Доставка по време на кампанията има всеки път през последните 3-4 години.

Достигаш впечатляващи нива на егоцентризъм, наистина. Точно тогава, когато реша, че не може повече, ти се надскачаш. :) 

Link to comment
Share on other sites

Такса доставка (5 лева) има на продукти на стойност под 100 лева. Виден може да няма защото сигурно поръчва през фирмата му (юридическо лице). Колкото да връщането - куриерите не искат оная хартийка, дето са ти я дали. Тя служи като доказателство, че са ти предали стоката от тяхна страна. Баш гаранцията ти е в сайта на емаг и от там може да си я свалиш в pdf формат.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Sothbiss said:

Такса доставка (5 лева) има на продукти на стойност под 100 лева. Виден може да няма защото сигурно поръчва през фирмата му (юридическо лице). 


По принцип е така - акаунтът е фирмен. Каква е логиката обаче фирмите да имат бонус, а не частните лица? Обикновено фирмите биват цакани. Тук ако ще правят промо, то би следвало да има отстъпка за бройки или нещо такова... И пак не виждам защо ще ощетяват единичните потребители - баш на тях трябва да правят отстъпка. 
 

9 minutes ago, chasti said:

От вашта тема забравих да влеза неска в 9gag!


Ма кви са тия смешници бре! :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...