Jump to content
BulForum.com

Най-добър 4х4 автомобил.


charmock

Recommended Posts

Подкрепям колегата по-горе за 4Х4 баничарки. Имам приятел с Канго 4Х4, супер проходима машина. Конкурентите имат също добри попадения в тоя клас.

 

Outlander след 2006 има 2 дизела 2.0 на ВАГ и 2.2 HDI на Пежо.

 

 

 

Трябва някой да е луд да вземе 2.2 HDI на Пежо. Ако не ми вярва да види в тяхния форум....

 

Аз все повече се заглеждам по Ssang Yong Rexton/Action някой някви впечатбения?

 

Да имам, Фиат Мултипла е като фотомодел спрямо тея грозотии, хеле второто.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

На мен лично Кадито ми харесва като дизайн:

 

Туй не е ли малко модвано...или е някаква следваща разновидност? Питам, понеже такъв тип "кантонерки" никога не са ме интересували и не знам нищо за тях. ;)

 

Едит: Сори, обърках канго с кади - нали ти казах, нищо не знам за кантонерките. :shy:

Link to comment
Share on other sites

Не - Кадито наистина си е визуално отлично. Ся ако са му турили неква платформа - я линукс, я вирус - вече не знам, но все е Кади, ТТ няма да стане

Link to comment
Share on other sites

Вярно, не са първи красавици, но и Кангото 4х4 не им отстъпва по "хубост"...

 

hqdefault.jpg

 

А ако говорим за тоя модел на Мултипла дето е долу...мерси...май ще предпочета бременната хлебарка. :moon:

 

9-0.jpg

 

Че кво му е на Кангото, повдигната баничарка?!?!?!

 

235dd488dd1e8b4b039954b0596fd069.jpg

 

Предпочитам Мултипа пред тая настъпана жаба, а и Фиата е от малкото коли в тоя клас дето са 5+1....

 

675.jpg

Link to comment
Share on other sites

Че кво му е на Кангото, повдигната баничарка?!?!?! Предпочитам Мултипа пред тая настъпана жаба, а и Фиата е от малкото коли в тоя клас дето са 5+1....

 

Анджак де - ни риба, ни рак...нито кола, нито джипка - просто една по-проходима баничарка, която да разнася баничките на бабите по труднодостъпните села. :grin:

Не ме разбирай грешно, всеки си има вкус, а моят никога не е харесвал баничарките и формата на първите голфове. ;)

Link to comment
Share on other sites

Добре де...кое им е грозното?

 

 

Всеки си има предпочитания и виждания за нещата. Все пак ти ще си я гледаш (ако си вземеш такава) всеки ден и ти ще си я караш. Така, че дали е красива или не в случая решаваш само ти и единствено ти. Който каквото иска да си разправя, специално за външния вид не слушай никой друг освен себе си. 

Link to comment
Share on other sites

Анджак де - ни риба, ни рак...нито кола, нито джипка - просто една по-проходима баничарка, която да разнася баничките на бабите по труднодостъпните села. :grin:

Не ме разбирай грешно, всеки си има вкус, а моят никога не е харесвал баничарките и формата на първите голфове. ;)

 

То ако трябва да съм честен и тея дето ги обсъждаме не са джипки, а паркетници. За мен е това е джип и ако имам възможност, бих си купил едно такова:

0708or-01-z%2B1994-toyota-land-cruiser%2

 

Иначе не знам кой ги кръсти баничарки, но са много удобни. Като фен на Рено и на мен Кангото не ми хареса и за това купих Берлинго и съм повече от доволен. Страхотна кола, а задните плъзгащи врати са незаменимни.

 

Кума ни имаше Берлинго XTR и работи в земеделието, с 2 такива е обиколил нивите в цяла България. Само с 2 задвижващи колела е, но има някакви блокажи. До ден днешен работниците  ги юркат из полето, няма чупене и върви в огромна кал. Та ако не се държи точно на "джипка", тея не са изобщо за отписване.

 

p0017934.jpg

Link to comment
Share on other sites

charmock, объркАл съм се, 

вземи Шкода - "ей това се казва кола - евтина, икономична" ... като се развали - "Бебо ша та упрай, нема грешка" :)

Link to comment
Share on other sites

Това чероки което показваш не е за офроуд. За черен селски път или малко по-висока "лека" кола е ОК. Предназначението му е за града. По-стария модел става за навсякъде. 

 

А за МЛ-а: скъпа поддръжка е не чак толкова завидни офроуд имения. Отново градски автомобил. 

 

П.С. Под градски, не разбирай, че изобщо не става за друго освен на асфалт. Но като изключим, че са по-високи, много леки коли имат близки или същите офроуд способности. Което за мен не е джип, а си е повдигната лека кола. 

Link to comment
Share on other sites

По темата за 4х4 - сега се сетих за оффроуд модификацията на Панда, дето и Топ Гиър е тестваха. Май тогава заключиха, че за тези пари си по-добро рядко ще се намери. :)

 

Edit: ето го и видеото: 

https://www.youtube.com/watch?v=FvjSp8wk3wA

Link to comment
Share on other sites

 

Аз пък искам да ти кажа, че Шкода е един чудесен автомобил. Не е претинциозен и е лесен за обслужване. Някъде беше писал за части от южна Италия...ти нали си на ясно, че Крайслер е собственост на Фиат и частите за Крайслер също може да идват от там.

 

Както и да е, темата беше за съвсем друго. Днес имах възможноста да се повозя на Ssangyong Rexton. Автомобила никак не е лош от към возия и интериор. По думите на собственика, автомобила е здрав, а обслужването не е скъпо. През уикенда ще знам повече за автомобила. На мен лично ми допада грубоватия и леко изчанчен дизайн. Вътре мястото е необятно. Поне на мен така ми се стори...все пак в момента карам Нисан Микра. 

Link to comment
Share on other sites

Добре де, от толкоз модели защо точно на тая дървена пръчка Рекстън ще се мяташ ? Тия паркетници май возят доста твърдо. 

Link to comment
Share on other sites

@charmock - интересно ще е да споделиш твоите по-подробните впечатления от рекстона като например: возия, държание при завоите, шум в купето, интуитивност на HMI-а, лекота и прецизност на волана и скоростите, чувството за качество на интериора, видимост в сляпата зона, разход, функционалност на отделенията за багаж и т.н.

 

Какъв е точно модела и версията на двигателя който си пробвал? Какво производство са скоростната кутия и кормилната уредба?

Link to comment
Share on other sites

Добре де, от толкоз модели защо точно на тая дървена пръчка Рекстън ще се мяташ ? Тия паркетници май возят доста твърдо. 

 

Според мен Рекстъна е с една идея повече от обикновен паркетник. Също така ми предлага най-много кола за парите си. И не, не вози твърдо.

@charmock - интересно ще е да споделиш твоите по-подробните впечатления от рекстона като например: возия, държание при завоите, шум в купето, интуитивност на HMI-а, лекота и прецизност на волана и скоростите, чувството за качество на интериора, видимост в сляпата зона, разход, функционалност на отделенията за багаж и т.н.

 

Какъв е точно модела и версията на двигателя който си пробвал? Какво производство са скоростната кутия и кормилната уредба?

Модела е с 2,7 дизелов мотор от Мерцедес с 163 к.с. Относно другите неща, ако имам възможност да го покарам през уикенда, ще дам по подробна информация.

Link to comment
Share on other sites

Според мен Рекстъна е с една идея повече от обикновен паркетник. Също така ми предлага най-много кола за парите си. И не, не вози твърдо.

Модела е с 2,7 дизелов мотор от Мерцедес с 163 к.с. Относно другите неща, ако имам възможност да го покарам през уикенда, ще дам по подробна информация.

 

Честно казно...Рекстъна ми е малко ту-партс... Караш "нещоси", поддържаш Мерцедес...предубеден съм малко. Но историята познава и хора с много възможности, които ползват точно Рекстън, когИ требе да 'одат за риба или из гората.

Надявам се и аз да дам по-точно впечатления от 'жиБката, но да видим.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...