Jump to content
BulForum.com
Stefani876

Black Friday

Recommended Posts

Спиди имат тотален срив на системата и не е от черния петък проблема. Ние имаме служебно пратки от 20-ти ноември и прочие, които не се знаят къде са, или клиенти взели пратки, а се водят в офис, съответно там ги няма.

 

Edited by jozo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Затова от Емага всичко се вика в офис на Еконт. За да няма Спиди-миди или за беля - Евротъп :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм дал офис на Еконт до поискване.

Всичко си взех макс.за 5 дни.

Единственото неудобство беше, че ходих два пъти до офиса им. Ама аз така или иначе обикалям из града, така че...

Edited by Mockingbird

Share this post


Link to post
Share on other sites

Викни си бойлер, фурна или миялна до офис, ще те призная... Големите уреди са до адрес и се доставят от който им падне. В случая, чакам един бойлер от Евротъп, които изобщо не са ме потърсили, та по случая поръчах друг, който чакам утре с Еконт, а тоя от Евротъп, да си го сложат в офиса или да го връщат. И без това са ми достатъчно противни като фирма, та нямам намерение да им звъня аз...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз такива неща не поръчвам онлайн.... Но е ясно, че ако поръчам, ще бъде до адреса ми.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тази година за първи път и аз да поръчам нещо на черният петък. По - скоро беше сряда на следващата седмица, но все пак. Уж трябваше продукта да е наличен на 8-ми декември и да го доставят до 20-ти, но днес го доставиха. Все пак Amazon не са emag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не са emag виновни. Амазон използват собствени куриери. Емаг използват куриерски фирми. Има огромна разлика.

Колегата си поръча някакви неща от еМАГ на черен петък. Аз си поръчах от Амазон 2 дни по-късно чрез Габиели.

Още не си е получил пратката от Европът. Аз днес си взех рутера от Габиели. :D

 

2 различни независими една от друга спедиторски фирми (Амазон и след това Габиели) се справиха по-бързо да доставят нещо от Англия до тук, отколкото Европът се справят с доставката на артикул от склада си в Пловдив до адрес в Пловдив. Жалка история.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Забравих да уточня, че е продукт който се намира в САЩ и беше доставен до Англия. С митниците и всичко го доставиха по - бързо отколкото първоначално пишеше, че ще е наличен.

emag много често не могат да се справят с поръчките. Не са само куриерите виновни.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тази година за първи път и аз да поръчам нещо на черният петък. По - скоро беше сряда на следващата седмица, но все пак. Уж трябваше продукта да е наличен на 8-ми декември и да го доставят до 20-ти, но днес го доставиха. Все пак Amazon не са emag.

 

За пръв път поръчах нещо от Амазон тая година, понеже по принцип са безбожни скъпари ги отбягвам, но се оказа, че дават най-добрата цена на това което търся в петъка. Паръчах, пишеше безплатна доставка два дни - на втория ден бе на вратата на брат ми в Лондон. Перфектно трасиране на пратката, перфектно обслужване. 

 

ЕДИТ: Още нямам вест и кост от голямата поръчка...

Share this post


Link to post
Share on other sites

За пръв път поръчах нещо от Амазон тая година, понеже по принцип са безбожни скъпари ги отбягвам, но се оказа, че дават най-добрата цена на това което търся в петъка. Паръчах, пишеше безплатна доставка два дни - на втория ден бе на вратата на брат ми в Лондон. Перфектно трасиране на пратката, перфектно обслужване.

При тях винаги е така. Не знам защо ги отбягваш. Много често дават най - добрите цени. Все пак имай предвид, че не всички продукти в сайта им се продават и доставят от Амазон. Всеки може да продава в сайта им и не трябва да се забравя това.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз тази година накупих сумати и неща от амазон и другите английски магазини. Този сайт hotukdeals.com трябва да го блокирам във firewall-а, че ми изяде парите.

Да ползвам темата и да попитам нещо друго - някой има ли идея какви са им проблемите на Speedy тези дни? Миналата седмица (на 28.11) пратих нещо за Англия със срок на доставка до 6 работни дни, днес са ми го чекирали, че е в София!?! Съответно отново телефона им дава само свободно и утре ще ходя до централният им офис да се разправям...

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз тази година накупих сумати и неща от амазон и другите английски магазини. Този сайт hotukdeals.com трябва да го блокирам във firewall-а, че ми изяде парите.

 

Да ползвам темата и да попитам нещо друго - някой има ли идея какви са им проблемите на Speedy тези дни? Миналата седмица (на 28.11) пратих нещо за Англия със срок на доставка до 6 работни дни, днес са ми го чекирали, че е в София!?! Съответно отново телефона им дава само свободно и утре ще ходя до централният им офис да се разправям...

Поискай обещетение ;). Аз заради забавяне такива суми съм взимал от Еконт, че не е истина. Единият ми водолазен компютър ми излезе без пари, един сървър от Англия също докараха безплатно(30кг).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поискай обещетение ;). Аз заради забавяне такива суми съм взимал от Еконт, че не е истина. Единият ми водолазен компютър ми излезе без пари, един сървър от Англия също докараха безплатно(30кг).

Това смятам и да направя, лошото е, че в договора няма официално срокове за доставка, а само на хвърчащият лист който ми дадоха когато ме зарибяваха. Все пак ще се пробвам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Лицензиран оператор за извършване на пощенска услуга са. На сайта им задължително трябва да има тарифи, общи условия и т.н 

Share this post


Link to post
Share on other sites

12.12.2018... Все още няма вести от поръчката на компресора, батута и двете легота. Утре вече ще има контакт по телефона с тия идиоти, защото почвам сериозно да се изнервям. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

В сайта какво пише? Аз чакам само едно от всичките от петъка, а междувременно днес ми доставиха неща, поръчани миналата сряда. Найс, а? :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз имам регистрирана поръчка от 23.11.2018, писах им и на мейла онзи ден. Ни вопъл ни стон!

Edited by pamporov

Share this post


Link to post
Share on other sites

В сайта какво пише? Аз чакам само едно от всичките от петъка, а междувременно днес ми доставиха неща, поръчани миналата сряда. Найс, а? :grin:

 

Ситуацията е така от началото до днес

 

9NgYusd.jpg

 

В тоя пакет имаше и заваръчна маска, която дойде преди две седмици. Оттам и разликата в дължимата цена.  

 

Ситуацията вече изглежда точно така

 

LL3a5wp.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Звънене по телефона... Почва някаква рамтирирам мелодия... Минута, две... Някакъв глас периодично подканя, че ще ме поема оператор... Междувременно аз си гледам из браузърите, слушам си тирирамтарам и чак, когато ми запарва на ухото поглеждам часовника - гоним 5 минути. Както не съм спал цяла нощ и съм пътувал по заледни пътища решавам, че ще бъда стоик до последно, па да видим... Някъде в ДЕВЕТАТА минута най-после някакво девойче - Наталия - вдига и поздравява. С "леко" изнервен тон казвам "Хайде бе, Наталия! Десет минути вися на телефона, пламна ми ухото!". Отсреща тотален скуиз, спек и мълчание. Обяснявам какво ми трябва. Наталия въвежда номера и бодро казва "За леготата ли?". Обяснявам през зъби на Наталия, че далеч ама далеч не са само леготата, но пък те ми трябват понеже иде коледа все пак и са подаръци (лъжа, естествено, но трябва да има спек). Наталия топурка по клавиатурата, чувам гмеж около нея в кол центъра... Слем малко Наталия заявява гордо, че с тази поръчка има някакъв технически проблем. Обяснява, че започне проверка и ще върне обаждане. След 10-на минути Наталия звъни от някакъв гсм и ми сервира, че понеже поръчката била на юл, тя нямала права да пипа там. Предала била на съответния отдел. От лявото ми ухо леко излиза дим. Питам как така заваръчната маска единствена дойде от този пакет и какъв аджеба е тоя технически проблем! Наталия няма никакво понятие какъв е техническият проблем и не можела да разбере. Питам изобщо ще си получа ли нещата в някакво обозримо бъдеще. "Разбира се, за това се борим!". Разплаках се... Наталия казва, че всичко ще се оправи. Аз отправям молба (все още културно - явно силите са ме напуснали от безсъние) да ми изпълнят поръчката и да останем само със закъснението. Получавам не съвсем сигурно уверение, че това ще се случи... Наталия ми казва довиждане. Оставам да чакам другия отдел да реши техническия проблем Х, който не знаем нибелунгите или мондошаваните са предизвикали... При всички случаи все едно съм направил поръчката днес... Не е ясно дали ще си получа нещата... Сипвам си една ракия...      

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен Емаг директно ми отказаха поръчката,била от техен търговец,нямали наличност и тн.Нямам нерви да се разправям с тия,поръчах си от Амазон нещата като бял човек за горе долу седмица и са тук.Габиели са железни,до момента нямат издънка поне при мен,много съм доволен от тях.

Edited by HEMO

Share this post


Link to post
Share on other sites

При пристигна абсолютно всичко. Имали лимит на доставки от ЕМаг, затова се мотат. Междувременно ми се обадиха от Евротъп и ме питаха за бойлера, защото:"Направихме опит за доставка преди 10 дни, но нямаше никого на адреса..." и директно им казах, че лъжат, защото никой нищо не е искал да ми доставя, което е така... Мълчаха 10сек. и казаха:"Какво да направим с бойлера тогава?!", на което им казах да си го чукат в главата и им затворих.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Годината пркилючва, аз така и нямам вест от великия отдел на Емаг нито какъв е великият технически проблем, нито как и дали ще бъде разрешен. В утрешния последен ден от годината някой ще бъде размазан по телефона... Само не знам тия шибани мамалигари дали мога да ги дам на тукашните комисии и дали изобщо имам начин да се боря с тях легално. Така или иначе ако ми прецакат поръчката оттук насетне минавам в открита война и ще ги шибам в ушите когато, където и доколкото мога. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

както много добре знаеш тъй като поръчката е на ЮЛ, значи КЗП няма права и не се прилагат нормите за закрила на потребителя. и също така да ти припомня, че по презумпция всички ЮЛ са богати и имат пари за собствени адвокати, които да си наемат, за да им водят битките по подобни казуси на база ЗДЗ и общите условия на търговеца.

 

и да пратиш поздрави на великата ни еврокомисарка по защита на потребителите.

 

иначе весело посрещане на новата година :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Годината пркилючва, аз така и нямам вест от великия отдел на Емаг нито какъв е великият технически проблем, нито как и дали ще бъде разрешен. В утрешния последен ден от годината някой ще бъде размазан по телефона... Само не знам тия шибани мамалигари дали мога да ги дам на тукашните комисии и дали изобщо имам начин да се боря с тях легално. Така или иначе ако ми прецакат поръчката оттук насетне минавам в открита война и ще ги шибам в ушите когато, където и доколкото мога. 

 

Хуу де, през сайта им какво излиза като статус? Последното, с което се сблъсках и чаках, беше с Евротъп и се оказа, че колата им била счупена и нямали разнос... Та ходих до офиса да си го взема...

Но въпросът е както ти пише като статус...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...