Jump to content
BulForum.com

Съвет за Газов инжекцион и ДВД за Корса 1.2 .


MaiconDogg

Recommended Posts

И ти ще си сложиш газова уредба втора употреба, дето не знаеш, какво й е състоянието, така ли?

Аз не бих се хвърлил така на сляпо, особено пък за ГУ, които са много капризни.

Какво й е на Фобоса?!

Нашите са краднали компа на италианците и дори са го оптимизирали...не знам, с какво Ланди Ренцото ще превъзхожда Фобоса, ако и двете ги пипне кадърен майстор.Бас слагам, че ако на две Брави се монтира Ланди и Фобос няма да има разлика в горенето или вървенето.

Слагал съм и продължавам да слагам.

 

Аз не ви карам да си слагате втора ръка, просто на тая цена аз не бих си сложил Фобос 4. Кое на тоя фобос 4 струва толкова пари -  посредствен комп, изпарителите не ги коментирам(Р-Уно/Дуе им беше поредната греда, след сумати рекламации вече не го предлагат), рейки със съмнително качество, къде италиански къде не и да не изброявам нататък. Да слагаш Фобос до Ланди не е коректно.

 

@jozo много добре знам  как/кое/къде е при монтажа и колко е сложен. Качествените дюзи не се нуждаят от калибриране и еднаква дължина на маркучите до последния милиметър.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Слагал съм и продължавам да слагам.

 

Аз не ви карам да си слагате втора ръка, просто на тая цена аз не бих си сложил Фобос 4. Кое на тоя фобос 4 струва толкова пари -  посредствен комп, изпарителите не ги коментирам(Р-Уно/Дуе им беше поредната греда, след сумати рекламации вече не го предлагат), рейки със съмнително качество, къде италиански къде не и да не изброявам нататък.

 

@jozo много добре знам  как/кое/къде е при монтажа и колко е сложен. Качествените дюзи не се нуждаят от калибриране и еднаква дължина на маркучите до последния милиметър.

 

Хм...като се позамислих, кое наистина струва 920 лв. на Фобос 4?!

С двеста лева ми предлагат Ланди Ренцо!

Ето оферти от сервиза, който е официален представител на ландитата:

 

Иконимичен клас - Италиански миникит Landi lsi one + икономичен тип компоненети- от 890лв ( в зависимост от компонентите цената достига 1150 с пълен комплект италиански части)

Забележка: В този вариант Газовият инжекцион не притежава Долупосочената гаранция от 7г, както и нейната сервизна поддръжка остава само в сервизът монтирал системата*

 

Ниско бюджетен клас-  Landi lsi one- 1 150лв ( цената включва системата + монтаж и стандартен газов резервоар )

 

Среден Клас- Landi Renzo Omegas Evolution - 1 250лв ( цената включва системата + монтаж и стандартен газов резервоар )

 

Въпроса е моя комп, който е от по-старите, дали ще може да ползва оптимално опциите, които предлага Ланди от среден клас, и не знам дали си струва да се набутвам с още триста лева отгоре?!

Link to comment
Share on other sites

Тука не говорим за опции, щото едва ли има софт с повече плъзгачи и падащи менюта от тоя на Фобос. Говоря за качество на компонентите и респективно безпроблемна работа. При Ланди примерно няма калибриране на дюзи, дупчене на щуцери и други такива изгъзици. Изпарителя им е изключително качествен и от около 10 години си е все с една и съща конструкция, много държелив при натоварване и дълговечен. 

 

Някой чел ли е гаранционните условия на Фобос, ето ти извадка:

 

 

За правилна работа на Газовите инжектори се налага почистване на инжекторната рейка

със срециализирана течност и апаратура на всеки 20 000 км.
На всеки 50 000 км се налага смяна на буталата на газовете инжектори или смяна на
инжекторната рейка.
(цената на нова рейка е много близка до цената на ремонта и се препоръчва смяна на
инжекторната рейката )
 
За правилна работа на газовия изпарител се препоръчва на всеки 80 000 км или 2 години
почистване и смяна на мембрани или смяна на самия изпарител.
(цената на нов изпарител е много близка до цената на ремонта и се препоръчва смяна на
изпарителя )

Иначе казано на 20ккм 40 лева почистване рейка, на 50  ккм 100 лева нова рейка, на 80 ккм 100-120 лв нов изпарител.

 

Link to comment
Share on other sites

Лъки ще снимам компа утре :) Единствените ядове,които имам са,че бутилката ми е кръгла и като съм с малко газ засмуква само пари и сама минава на бензин като дам рязко газ :D 

Link to comment
Share on other sites

Вчера си взех колата и поразпитах , всичко в ФОБОС 4 което ми беше инсталирано е италянско освен самата бутилка която е турска . 930 лева е фобос 4 с паспорта и 70 лева е самата бутилка . На първо каране вчера имах някой малки проблеми но не съм карал на газ до сега и незнам дали е нормално това или не , ще покарам още днес и ако продължи така ще отида за донастройки иначе като цяло съм доволен от обслужването и обяснението в сервиза .

Link to comment
Share on other sites

Много си лаконичен, бе човек...ми кажи, какво си питал, какво ти обясниха,какво те притеснява във вървенето...сега, как е колата на газ?

Link to comment
Share on other sites

Колата върви идеално на газ ... но когато е на газ , работата е , че доста често при смяна на скоростите се включва на бензин след което сама се връща на газ .Ако превключваш скоростите на по голяма скорост няма проблем но работата е , че ако не форсирам толкова веднага отива на газ ... Иначе ми обесни , че разликата между Фобос 4 и Фобос 1 е минимална , всичките части са си италянски . За разход е много рано да коментирам . После ще ходя извън града и ще вида как се държи и на по високите скорости а и ще видим дали ще продължи да има някакъв проблем .

Link to comment
Share on other sites

Хм това е доста странно.Ноята не обръщаше на газ първоначално,но след смяна на термостат заспа.След това отидох да бутнем градусите на които минава на газ.Сега минава още преди да ми е отлепила стрелката.Или 2-3 км максимум.Лятото ще е за 2 минутки сигурно :) 

Link to comment
Share on other sites

Колата върви идеално на газ ... но когато е на газ , работата е , че доста често при смяна на скоростите се включва на бензин след което сама се връща на газ .Ако превключваш скоростите на по голяма скорост няма проблем но работата е , че ако не форсирам толкова веднага отива на газ ... Иначе ми обесни , че разликата между Фобос 4 и Фобос 1 е минимална , всичките части са си италянски . За разход е много рано да коментирам . После ще ходя извън града и ще вида как се държи и на по високите скорости а и ще видим дали ще продължи да има някакъв проблем .

 

Хм...това пък за първи път го чувам за скоростите, ще го питам Славито, като я слагам към края на месеца, що ти прави така колата.Ама не е нормално за мен, не трябва ли, като загрее водата на 30 градуса и да си върви само на газ, без да превключва на бензин.Едно време ги правеха на обороти, като минеше 2 000 об и тогава компа превключваше на газ...сега вече са с темпратурн датчик и ги правят на градуси.

Link to comment
Share on other sites

Чакай сега, я ми кажи как така в движение сама си сменя горивата, че и сама се връща на газ. Как разбра, че обръща на бензин? Изпищява ли или? Има вариант да и бяга празния ход на газ, но тогава би трябвало само да обърне на бензин и да си остане на бензин.

Или не разбирам, защото имам тежък махмурлук, или нещо бъркаш.

Link to comment
Share on other sites

Чакай сега, я ми кажи как така в движение сама си сменя горивата, че и сама се връща на газ. Как разбра, че обръща на бензин? Изпищява ли или? Има вариант да и бяга празния ход на газ, но тогава би трябвало само да обърне на бензин и да си остане на бензин.

Или не разбирам, защото имам тежък махмурлук, или нещо бъркаш.

Колата си тръгва на бензин и като загрее прехвърля на газ , но при смяна на скоростите отново отива сама на газ и след малко се прехвърля на бензин .. Пробвах извън града и си карах доста на 5-та и нямаше проблем .. Иначе разбирам тъй като за газ ми свети зелено а бензина червено .. А и ми се стори странно толкова бързо да ми свърши бензина ... Утре най-вероятно ще мина през Славито да е погледне .

Link to comment
Share on other sites

Колата си тръгва на бензин и като загрее прехвърля на газ , но при смяна на скоростите отново отива сама на газ и след малко се прехвърля на бензин .. Пробвах извън града и си карах доста на 5-та и нямаше проблем .. Иначе разбирам тъй като за газ ми свети зелено а бензина червено .. А и ми се стори странно толкова бързо да ми свърши бензина ... Утре най-вероятно ще мина през Славито да е погледне .

 

Аз също не мога да разбера как стават тея магии :wtf:  Значи, палиш и тръгваш на бензин. Караш си, колата загрява и минава на газ. Обаче като караш на газ и като превключиш от 3 на 4-та, примерно, в тоя момент колата ти минава на бензин, така ли? Правиш ли нещо друго, на какви обороти се случва това?

Link to comment
Share on other sites

Става г/д само от първа на втора и втора на трета , но незнам дали не е в мен проблема тъй като ако смена скоростите на обороти над 2000 си остава на газ но падне ли минава на бензин ... Незнам в мен ли е проблема вече ... Не съм карал газ и грам незнам как трябва да се държи колата .

Link to comment
Share on other sites

Ако прави това, което обясняваш, проблемът е в инжекциона, не в теб. На газ поведението трябва да е точно като на бензин. Нищо по различно няма в карането на газ, от това на бензин. Явно нещо не е настроена добре или шава налягането.

Link to comment
Share on other sites

Ако прави това, което обясняваш, проблемът е в инжекциона, не в теб. На газ поведението трябва да е точно като на бензин. Нищо по различно няма в карането на газ, от това на бензин. Явно нещо не е настроена добре или шава налягането.

Дано си прав , че се уплаших , че съм забравил да карам .. Утре ще мина да ми е донастрой надали е голям проблема .

Link to comment
Share on other sites

Няма как да забравиш да караш - то или можеш или не. След като на бензин не си имал проблеми, значи другаде е заровено кучето.

Както и да гледам нещата, обаче, 930лв. е много за Фобос 4 според мен. Обясни ми за какво са тези 20лв. отгоре - някаква узаконяване? Какъв документ получаваш?

Link to comment
Share on other sites

930 лв е ГУ+монтаж+паспорт

Ами много е наистина...Славито се е изучил и той вече да дере.

На, какви коли се поставя Фобос 4?

Той знае, че просто нямаме избор с такива коли и давай без упойка.

Другите ГУ за ОБД 2 се купуват щото българинът отдавна смени автопарка с по-ново возило.

Link to comment
Share on other sites

Ако толкова искаш частите са 450-500лв купувай и си я слагай сам ;) Не случайно им е такава цената.Това е най-евтиното и надеждното ;) По-евтино и сдава багажа доста по-рано ;) 

Link to comment
Share on other sites

Точно това е, че Фобос 4 се монтира на коли, които не са капризни, не са с адаптивни системи и т.н. Тоест Фобос 4 е най-простият инжекцион. С нищо по различен от Тамона, да кажем. А Тамоната никак не е лоша система. Не знам Янаджиев на какви пари слага Тамона? Иначе сервизът му е на изхода за Асеновград, след Лукойл. Като монтажник и настройчик също е много добър.

Link to comment
Share on other sites

Точно това е, че Фобос 4 се монтира на коли, които не са капризни, не са с адаптивни системи и т.н. Тоест Фобос 4 е най-простият инжекцион. С нищо по различен от Тамона, да кажем. А Тамоната никак не е лоша система. Не знам Янаджиев на какви пари слага Тамона? Иначе сервизът му е на изхода за Асеновград, след Лукойл. Като монтажник и настройчик също е много добър.

Дай мобилния да го питам, да видим, какво ще каже

Link to comment
Share on other sites

Изпратих запитване и чакам оферта.

Благодаря!

Отзиви някакви има ли за тях?

И конкретно име на майстор?

 

 

Отзивите са добри. Синът на собственика ми е познат, работят добре и не бягат от отговорност :)

Link to comment
Share on other sites

930 лв е ГУ+монтаж+паспорт

Точно така , само , че багажника ми е малък и исках бутилка на мястото на резервнат гума , което струва 70 лева и става точно 1000 лева .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...