Jump to content
BulForum.com

Mockingbird

Members
  • Posts

    7041
  • Joined

  • Last visited

About Mockingbird

  • Birthday 05/15/1982

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

4180 profile views

Mockingbird's Achievements

Шеф на Водопад

Шеф на Водопад (8/9)

  1. Аз нямам. Търкалям го вече втора година. Чат-пат дистанционното “замръзва”, ама не е нещо кой знае какво.
  2. Ехааа, Пеше…красив екземпляр! Много безаварийни километри! Със здраве!
  3. И този си го пречукаха… https://www.vesti.bg/sviat/aleksej-navalni-pochina-v-zatvora-6191544
  4. Нее, става сложно. Намерих си по-евтини варианти с групаж от бг логистични фирми. Само уточнявам детайлите сега…
  5. Проверих го, но е много скъпо в моя случай. И от Германия до България, и от Испания до България. Франция към другите не е страшно. Имам един двама познати в спедиторски фирми, чакам си офертите...
  6. Някой доставя ли си стока (онлайн покупки) от Франция? Нещо от сорта на Габиели... Намерих една фирма, но цените са като за доставка със Спейс Екс през Луната до България....
  7. Едва ли е проблем в това че си на село. Аз също съм на село, с редовни проблеми в локалния траф и проблеми с прекъсвания. По-скоро в някакъв момент имате по-дълго време включени големи мощности и термичната защита на предпазителя не издържа. Т. е. вероятно не достигаш или не преминаваш лимита на тези 12 kW, а самия предпазител не може да ги понесе. Не е лоша идея да си направиш измерване колко и как консумираш, за да се изясни повече картинката и да намерим начин да се избегнат тези blackout-ти. Освен това нека имаме предвид, че дори и автоматичен предпазител, след 8-10 изключвания е по-безопасно и необходимо да се подмени. Това за хубавите марки. За китайци и друга сган, след 2-3 изключвания. Даже бих го заменил веднага след като установя, че е боклук. На електромера обаче, където само ЕВН пипа, трябва да имаш познат на терен, който да се навие да подмени техния боклук с хубав такъв.
  8. Коефициент на едновременност. Определя колко мощност ще включиш по едно и също време. Обикновено за домашните абонати е около 0,5 - 0,6. Т. е. 12kW x 0,5 = 6 kW.
  9. Хъм…значи КЕ-то ви е много висок. Моя е 50А и както казах не е падал никога.
  10. Галински, за чудене е… но така си е решил, така да бъде… При мен е следното: Два бойлера Два климатика Три фурни Два готварски четиризонови плота Два електрически отоплителни конвектора Три хладилника Една сушилня с термопомпа Две перални Без да броя останалите глупости.. Никога не е падал предпазител…. И никой не се е чудил кое и кога да включи. Бойлерите (1,5kW + 2,5kW) са нон стоп включени, както и климатиците плюс единия конвектор (2kW). Другото е както се наложи…. Колко ти е главния?
  11. Няма шанс по принцип… освен ако не гледа тревица… Но човека явно мисли за зарядна станция за ел. автомобил в гаража… та за това тези киловати долу… Ама пък 24 kW трифазно си е половин фабрика, даже цяла. Аз примерно захранвам две къщи, да къщи, с монофазна партида от 12kW… Временния максимум, който е постиган е 9,9 kW. Та тия трифазни 24… не знам…
  12. Т’ва не е Мерцедес… Не е ли наследник на онова недоразумение Ванео? От CLA, B и А класа ги махнаха Рено двигателите. Новината е от октомври 2020 г. Компактните модели на Mercedes-Benz A-, B- и CLA-Klasse повече няма да се оборудват с 1.5-литровия турбодизел Renault dCi, обявиха от немската марка. След 20 октомври френският двигател ще отстъпи място на дефорсиран вариант на 2.0-литровия мотор Daimler OM 654, съобщава L`Argus. Досега агрегатът на Renault се монтираше на модификациите 200d (150 к.с.) и 220d (190 к.с.). След замяната с Daimler OM 654 мощността на дизеловите A-, B- и CLA-Klasse ще спадне на безалтернативните 116 коня и 280 Нм, а нафтовите версии най-вероятно ще получат индекс 180d. Любопитното е, че отказът от френските дизели не е обусловен от екологични съображения. 2.0-литровият мотор на Daimler изхвърля между 10% и 12% въглероден двуокис повече от 1.5-литровия Renault dCi.
  13. Аз не казвам друго… Всяка марка си има болежките. Но някои марки ги имат в много… Имам опит с талянки, френски и немски… навсякъде си има едно-друго като проблеми… особено за стари гробници, които съживяваме в България…там е чудо… а на вторичния пазар рядко се попада на читав екземпляр в средния и ниския ценови клас.
  14. Които вече не се ползват в Мерцедес…мисля от 21-ва…щото.. нали… Рено има чудесна печка 1,5 л и една дърта бензинова двулитровка… То не че другите са цвете за мирисане де… А да, и франсетата не могат да правят хубави кроасани и шоколад…
  15. Моето в момента е във властта… явно не става.. чакаме следващото…
×
×
  • Create New...