Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

КОлкото и да НЕ понсям Хамилтън и Мкл...най-голямата му глупост ще бъде да иде в РБР. Да смениш кон за кокошка не е много готино, а точно това ще направи Луис ако се реши на тоя ход.

 

Да не дава господ тоя циганин да се появява в Ред Бул! Само това ми липсва - да му гледам наглата мутра по подиумите. Да си стои при сивите пАОшоци. Или да се маха от спорта въобще - това би било най-добре. Иначе много обичам, когато някой "умник" разъждава на глас по подбни теми. Стефчо, ти пак разхвърляш разни приказки под шипковия храст... Ще видим дали пък И тая година кокошката няма да смачка коня, хубава серия се е подкарала вече. laughing.gif

Link to comment
Share on other sites

Никой не те кара да вдигаш ръце, просто не говори глупости без покритие. Такива може да ги говориш за Върджин и Испания Рейсинг, примерно.

Link to comment
Share on other sites

Това е ТВОЕТО мнение. А последните години показват други неща. Ти продължавай като латерна да повтаряш стария рефрен, няма лошо.tounge.gif

 

Уилямс пък каква китка са.... Да ги ожали човек....

Link to comment
Share on other sites

Това е ТВОЕТО мнение. А последните години показват други неща. Ти продължавай като латерна да повтаряш стария рефрен, няма лошо.tounge.gif

 

Уилямс пък каква китка са.... Да ги ожали човек....

 

Дори в това състояние значат много повече за Ф1 от ноунейм питбулчета и всьо сволоч :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Дооообре! Все така да са, а Фетел все да е отпред, па ще го преживея и да не е Ред Бул. Ти си пей за 1963-та... laughing.giflaughing.giflaughing.gif

 

Пича кара...и то много. Изчистил е и бая от глупавите грешки, които допусна през 2010....сега вече идва време да помисли за бъдещето си.

Link to comment
Share on other sites

http://blog.autoinjected.com/2011/12/19/photos-of-the-day-jackie-stewart-vs-the-nurburgring/

 

Има и клипче. В днешно време състезанието щеше да е отменено. Тааа г-н фелдмаршал Раптор, на откриването на сезона преди да си пийна :D :D ще ви кажа още туй онуй :D :D

Link to comment
Share on other sites

Почти всички анализатори са убедени, че новото Ферари за F1 663, което ще бъде показано на 3 февруари ще има система на задно окачнате пулрод, като Ред Бул (при което амортисьорите са натоварени на опъване от щангата, която пренася усилието от главината до долния им край на пода). Итресенто е обаче, че след 11 година пауза Ферари ще използва подобна система и на предните колела.

Възможността за подобна схема е дошла от предписаните в новите правила параметри на носовете.

 

Миналата година единствено Ферари от топ тимовете заложиха на "пушрод"

Link to comment
Share on other sites

за F1 663, което ще бъде показано на 3 февруари ще има система на задно окачнате пулрод, като Ред Бул

Цял ден ми иде и на мен да го бъзна по тоя повод Стефчо! laughing.gif

 

Мислех да му го спестя, но няма да е ... tounge.gif

Link to comment
Share on other sites

Мда. Чудно що ли миналата година цЕл сезон не искаха да сменят едно окачване? И чудно що ли при НОВИТЕ правила(това не знам дали сте го прочели, щото не го знаете със сигурност), пробват с пулрода. Няма проблем обче. Все още взимам по 5 юро на лекция :D

 

РБР ще бъде еталон във Ф1 когато стана монарх на Шри Ланка и кмет на Тегусегалпа(едновременно) ;)

 

И така цирк ФИА: Системата на Лотус - легална

БАН на с-мата на Лотус

С-мата може и да мине. Тва са новини от последната седмица

 

Виж колко хубава новина. Пак всички копират от Ред Бул. Дори самите Ферари вече се сравняват спрямо тях като еталон ;).

 

Къци пасти да яде :D

 

Suspension (front) Independent suspension, pushrod activated torsion springs

Suspension (rear) As front

 

Tова е от бая сезони, ВКЛЮЧИТЕЛНО въздесъщия 2004. Ама трябваше някой newborn fan да "похвали" РБР.

 

А да...и преди да вирнете носове - РБР НЕ са измислили пулрода и някой да го копира.

 

Тоя рунд ви замина в калта, опитайте пак - другия път :D

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Ако бях заолжил 10-на евра по-рано относно отговора на Стефчо, сега щях да съм спечелил! laughing.giflaughing.giflaughing.gif

 

Еми така си е. Има си няколко концепции(активното окачване е с БАН), дизайнера плюнчи молива, слага + и - на един кантар и решава според коя да се прави колата. В хода на сезона се разбира дали пакета е печеливш или не.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Системата на Лотус все пак може и да мине 24.01.2012 , Й. Севов, снимка: Л. Асенов | 0 коментара

Въпреки че ФИА официално оповести мнението за забрана на специалната спирачна система на Лотус Рено, която е свързана с предното окачване, все още имало надежда, че системата може и да бъде използвана.

 

Крайното решение щяло да бъде взето от състезателните комисари преди началото на първия състезателен уикенд в Австралия. След становището на на ФИА от преди седмица обаче е малко вероятно разработката да мине, но все пак...

 

Това стана ясно по време на първите тестове на Кими Райконен с тима на пистата Рикардо Тормо до Валенсия. Кими кара болид от преди две години, но темата за специалното предно окачване, бе повдигната отново, защото екипът бе получил разрешение за нея преди година.

 

В тимът се чувстват ограбени, защото това е поредната им разработка, в която се инвестира доста, а тя става жертва на промени в правилата. Миналия сезон екипът бе развил иновативна система за позициониране на ауспусите, пред кутиите за радиаторите. Действието й обаче бе силно ограничено от промените в правилата. От Валенсия бе забранено променянето на картите за управление на двигателя между квалификацията и състезанието.

 

На Силвърстоун пък бе забранено за кратко изобщо обдухването с изгорели газове при отнемане на газта и отборът реши да не развива повече ауспусите, а да се насочи към системата, на така нареченото реактивно окачване на предната ос, което пречеше на „потъването" на колата при спиране и функционира хидравлично. ФИА одобри системата и след тестовете за млади пилоти в Абу Даби в края на 2011 г. и останалите тимове започнаха да я развиват.

 

Но след това позицията се промени на 180 градуса. Според ФИА станала ясна връзката с аеродинамиката, което противоречи на правилата.Запазването на клиренса при спиране води до отличен аеродинамичен ефект, който противоречи на точка 3.15 от техническия регламент, в която се забраняват подвижните аеродинамични елементи. Точката касаеща самата системите на окачването също била под въпрос. Тя е 10.2.1 и в нея се казва, че не може да има промяна в системата на окачването, когато колата е в движение.

 

В Енстън все пак се надяват, че комисарите може и още веднъж да имат ново разбиране на тези пунктове

 

Подвижното задно крило е НЕподвижен аеродинамичен елемент :D :D :D

 

Що не закрият спорта? Инжерния екип на Лотус предполагам, че с удоволствие бих изтрепали техническите лица във ФИА

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

F2012, Катерам-а, Сахара-та и Мака ги видяхме. Най-красив е Мака ама и с по-консервативен подход. Първите три са с еднакви предници. Задницата и предния спойлер на Ферарито най ми харесва. Естествено няма снимки към дифузьорите. За третите тестове и за първия старт Маранелци обещават ъпдейти. :blush: Да видим.

 

vGqaw.jpg

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...