Jump to content
BulForum.com

Formula 1 - Обща дискусия


Recommended Posts

Това за повечето по света не е спорт, а начин за прижевяване... така че моля не бъркай нещата. Спорт е нещо, в което има надпревара.

 

И това го прави по-малко спорт? Ловът ако се използва като начин на препитание също не е спорт, така ли? Ските, които са най-древният начин за предвижване също не са спорт? Значи ако и футболът ако изпълняваше същите функции като лова и риболова пак нямаше да е спорт?

В лова и риболова има много повече надпревара отколкото във футбола.

 

Както каза вече Евил, много по-трудно е да излъчиш едно състезание отколкото футболен мач. Ф1 е един сравнително лесен за излъчване моторен спорт ( и все пак е адски трудно да направиш наистина стойностно излъчване ), по-трудни за излъчване са единствено рали Дакар и ралитата от Световния Рали Шампионат, които в близките години едва ли ще можем да гледаме на живо. Да не говорим, че тези предавания щяха да са по цял ден и просто щеше да се хвърли един тон пари.

И все пак не омаловажавам футбола като спорт, но аз също бих предпочел Ф1 пред какъвто и да е друг спорт.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Да четох. Шитни много. Щом си мислиш че Реал са по-богати от Тойота, МакЛарън... Оки. Така и не даде точен линк за тези пари на Мадрид.

2. Ако в businessf1.com пишат само дзяпачи като мен... мерси, лъскаеш ме.

3. Знам много неща, но просто не смятам да отделям време за онази тъпня наречена футбол...

4. Може и да не крещиш. Това показва само колко дребнава душица си, и че неможе да водиш нормален разговор.

5. Всеки който каже "football" в САЩ има впредвид американския футбол - някаква разновидност на ръгбито, но понежи "онези" са "мъже" играят с протектори.

6. Какво трябва да значи? - Горе ти го написах, не пречи да ти повторя. Това, че моторния спорт се гледа по-малко е главно заради проблемите със прякото излъчване на събитията. Кое е по-лесно:

Да сложиш на един зелен терен 22-ма глупаци да гонят едно кожено кълбо и да ги снима, или да покриеш 800 км. площ...

7. Ами говорим за Футбол... Футбола не е само в Англия... Та моторния спорт не е само Ф1 ако не схванеш пак ще ти го нарисувам.

8. Ами какво те интересували снобите... еми щом присъстват на ГП, а не на Арсенал - Ман. Юнайтед - значи са избрали по-стойностното.

Надал и Хуан Карлос са си фенове на Реал. Нормално е... Той (последния) често го виждам и във випзоната на Каталуня... Алонсист. :)

 

Дюна... незнам кой го почна, но щом ще си мерим пишките...

 

И за да не остана в нечии очи като някакъв футболомразец, ще кажа, че от световни и европейски (от 94-та насам) не съм изпускал мач. Но за мен Ф1 е най-великия спорт и състезание няма да изпусна.

1. ОК... всеки има свое мнение. Мойто е, че твоето са шитове.

Иначе в бързината си съм допуснал една малка, но "съществена" грешка, която естествено ще си призная. Става въпрос за това - че не 2, а 20 отбора правят 3,7 милиарда. Реал и Юнайтед правят по 350 хилядарки всеки. Това разбира се не променя основата на тезата ми. Защото съпоставени като пари - отбори... единствено ферари е над футболните отбори. Грешката си я признавам, но продължавам да твърдя, че не парите правят интересен даден спорт. А за инфото... ами Дан Джоунс, партньор в "Спортс бизнес груп" на "Делойт".

2. "Формула мъни" пък е мястото, от което 100% правилно съм видял цифрите за ф1 отборите. Най-големият оборот, които някога някой отбор е правил както посочих е ферари през сезона 2001-2002. Като в тези 1,3 миаларда се включва и продаването на серийните автомобили.

3. Показваш тесногръдие като обявяваш нещо за тъпо, макар отлично да знаеш, че то се харесва на много хора. Никъде не съм казал, че Ф1 е тъпа. Просто ми се вижда несериозно да заставаш зад твоето мнение и да го заставяш пред всички... като гордо казваш, че единият спорт бил над другият.

4. Не крещя... набивах ти го в очите. понеже явно не го беше прочел първият път. За каква душица съм.. могат да говорят приятелите ми, но не и разни хорица, които дори не знаят как се казвам.

5. Което не значи, че сокъра не е най-проспериращият спорт там (което не значи, че е най-харесван, а че печели най-много фенове всяка година).

6. Аз не говоря за моторният спорт. Говоря за твоето изказване, че "Eдно ГП неможе да го сравняваш с един мач..." /не коментирам, че "неможе" се пише разделено/

7. Ти май изобщо не си разбрал заради какво спорим. Нищо чудно, че говориш за какво ли не. То така де, не е важно да се знае за какво говорят хората, важното и аз да говоря... а какво казвам, няма значение.

8. Това, че за тях примерно е по-стойностно, не значи, че за милиони хора по света това също е така. Дай като за тях е по-стойностно да се тъпчат с наркотици (примерно) да почна да го правя и аз, а? Говориш глупости... опитваш се да насадиш чужд вкус на човек като потъпкваш правото му за собстено мнение.

 

И това го прави по-малко спорт? Ловът ако се използва като начин на препитание също не е спорт, така ли? Ските, които са най-древният начин за предвижване също не са спорт? Значи ако и футболът ако изпълняваше същите функции като лова и риболова пак нямаше да е спорт?

В лова и риболова има много повече надпревара отколкото във футбола.

Не случайно има като понятие спортен лов / риболов. Мисля, че с това вече ти изясних разликите.

А това, че ти примерно харесваш повече Ф1 е ОК. Нямам нищо против това... въпроса е да не почнеш като горният г-н да се опитваш да насаждаш своето мнение на другите. И да разправях как чуждото мнение е грешно след като не е като твоето.

Edited by basten
Link to comment
Share on other sites

1. ОК... всеки има свое мнение. Мойто е, че твоето са шитове.

Иначе в бързината си съм допуснал една малка, но "съществена" грешка, която естествено ще си призная. Става въпрос за това - че не 2, а 20 отбора правят 3,7 милиарда. Реал и Юнайтед правят по 350 хилядарки всеки. Това разбира се не променя основата на тезата ми. Защото съпоставени като пари - отбори... единствено ферари е над футболните отбори. Грешката си я признавам, но продължавам да твърдя, че не парите правят интересен даден спорт. А за инфото... ами Дан Джоунс, партньор в "Спортс бизнес груп" на "Делойт".

2. "Формула мъни" пък е мястото, от което 100% правилно съм видял цифрите за ф1 отборите. Най-големият оборот, които някога някой отбор е правил както посочих е ферари през сезона 2001-2002. Като в тези 1,3 миаларда се включва и продаването на серийните автомобили.

3. Показваш тесногръдие като обявяваш нещо за тъпо, макар отлично да знаеш, че то се харесва на много хора. Никъде не съм казал, че Ф1 е тъпа. Просто ми се вижда несериозно да заставаш зад твоето мнение и да го заставяш пред всички... като гордо казваш, че единият спорт бил над другият.

4. Не крещя... набивах ти го в очите. понеже явно не го беше прочел първият път. За каква душица съм.. могат да говорят приятелите ми, но не и разни хорица, които дори не знаят как се казвам.

5. Което не значи, че сокъра не е най-проспериращият спорт там (което не значи, че е най-харесван, а че печели най-много фенове всяка година).

6. Аз не говоря за моторният спорт. Говоря за твоето изказване, че "Eдно ГП неможе да го сравняваш с един мач..." /не коментирам, че "неможе" се пише разделено/

7. Ти май изобщо не си разбрал заради какво спорим. Нищо чудно, че говориш за какво ли не. То така де, не е важно да се знае за какво говорят хората, важното и аз да говоря... а какво казвам, няма значение.

8. Това, че за тях примерно е по-стойностно, не значи, че за милиони хора по света това също е така. Дай като за тях е по-стойностно да се тъпчат с наркотици (примерно) да почна да го правя и аз, а? Говориш глупости... опитваш се да насадиш чужд вкус на човек като потъпкваш правото му за собстено мнение.

1. След като са такива защо ми отговаряш? Май не са шитове... Я пак се замисли. И щом Ман. и Реал правят 350 ХИЛЯДАРКИ... ОК. Ти си знаеш повече.

Да вметна че Тойота и МакЛарън бяха с най-големите бюджети поне до миналата година, не Ферари. Ферари са с рекордни приходи.

2. А дали "Формула мъни" са най-достоверния източник? Понеже и Кай от РТЛ обяви бизнесф1 за най-надежния сайт за финансите вложени във Ф1. Факт е че и РТЛ правят справки от тяхното списание...

3. Ми тъпо е бе човек. Поне за мен. Не ангажирам никой с моето мнение, но съм сядал пред тв-то да гледам съответното дерби от сорта на Барса - Реал, Арсенал - Манчестър Ю., Милан - Юве, и когато за 90 минути не падне нито един гол, а футболистите играят като скопени катъри, щото се пазили за шампионската лига... Тъпо е. Все едно на някой болид да му сложат двигател от запорожец на квалификацията и да казват: "ми той се пази за състезанието". Ти сядаш пред ТВ-то и чакаш някакво супер дерби с голове, положения и прочие, а оставаш с пръст в уста от тъпотия.

4. Набиваш го в очите като някой търговец на средновековен пазар... РИБА, РИБА, ПРЯСНА РИБА! и те праска по лицето. Няма смисъл да се запознаваме... Даже няма смисъл да пишеш в този раздел. Има си раздел за футбол - използвай го. Даже и за БГ футбол може да пишеш там... за онези дето лежат по терена.

5. Доста проспериращ ще е... да знаеш. Сестрата на баба ми се върна от Ню Йорк в края на миналата година... беше останала потресена, че незнаят кво е това европейски футбол... и все пак да не бъркаш Ю. Америка със С. Америка.

6. Че ние не спорим... одавна стана ясно, че Ф1 е повече от сокъра.

А това което се пишело отделно или не мисля че не е много важно, но когато нямаш доводи и правописните грешки на опонента са в полза - типично за слабите многознайковци.

7. Едно ГП е по-стойностно от един мач - само ще ти кажа че в сезона средно има 16 ГП-та във футболния сезон са 30+ кръга. Едно ГП се състои от 3 дена (даже 4) за цените да не говорим... Сега ясно ли ти е? Не се намирам на приказка... и спри да правиш изводи за хората, съдейки по себе си.

8. Да, нормално е... Те известните са бати безвкусните, тъпи и гадни копелета... гроздето е кисело.

 

 

Не случайно има като понятие спортен лов / риболов. Мисля, че с това вече ти изясних разликите.

А това, че ти примерно харесваш повече Ф1 е ОК. Нямам нищо против това... въпроса е да не почнеш като горният г-н да се опитваш да насаждаш своето мнение на другите. И да разправях как чуждото мнение е грешно след като не е като твоето.

Гледам вече се приземяваш на земята - това е добре. Къде казах: "не, сакън, моето мнение трябва да го приемеш" - просто ти казвам Ф1 е повече от футбола защото:

1. ...

2. ...

3. ...

и т.н.

 

Ти казваш, не, не е така защото... и почваш с квалификациите и търсенето на правописни грешки в постовете на опонента... Ми успех дарлинг.

Edited by evil_smith
Link to comment
Share on other sites

...

1. Защото не ме кефи как отговори на човек. В случая - Сашо. Това че имат голям буджет не значи, че той им стига след като накрая са на минус. А за да губят значи някои сметки се дънят... като например продажбата на Мерцедес МкЛарън. Примера не е случаен.

2. Дали са най-надежният не знам. Факт е, че не се занимават от вчера с това.

3. Как ще неангажираш никой след като му казваш директно в лицето, че нищо не разбира щом гледа футбол. Че разбираш ли Ф1 била спорта носещ повече приходи (неверно) и събира повече зрители (неверно). И започналата полемика е не само срещу теб ами и срещу другият ферарист, който си позволи да направи същото.

4. Ето, ти пак се опитваш да казваш на другият какво да прави. Не може така бе пич... ти не си ми никакъв, че да ми казваш какво да правя. Ще пиша където и каквото искам, щом е по правилата даже ще го четеш. Ако не ти изнася има много начини да се справиш това.

5. Това че сестрата на баба ти или не знам си какво е попаднала на хора които не са наясно не значи, че всички са така. А и ако им е казала "европейски футбол знаете ли кво е" нищо чудно да са и казали не. И аз имам роднини в щатите, които там си живеят не от вчера и това, което казвам не си го измислям. И нищо не бъркам.

6. Да, ама само за теб. Не вярвам да си успял да убедиш някой друг в това.

7. Това не го правя аз, а ти. Приеми, че един нормален човек сяда да гледа телевизия с цел релакс. Без значение дали е мач или Ф1. Телевизията е за това по дефиниция. Аз изхождам от базиса, докато ти изхождаш от личните ти потребности. И пак не разбрах... кое му е по-интересното на ГП-то. Цената на билетите ли?

8. Ти не разбра ли, че мен ме интересува масата, а не малцинството. Няма как да тръгнеш да обобщаваш нещо базирайки се на малцинство, а ти точно това се опитваш да направиш. Липсват ти много неща, за да проведеш един нормален спор.

 

Аз не съм летял и не съм мръднал и сантиметър от позицията си. Просто отговарям на човек според това, което той е написал.

Ама кой си ти, че да обобщаваш това. Как така ти ще ми кажеш, че Ф1 била повече от футбола. Може да е повече за теб, но това не значи, че е такава и за другите. Ако ти се опитваш да ми кажеш, че ти по такъв начин излагаш личната си позиция и само нея. Ами да ти кажа по много грешен начин го правиш.

Наблегнал съм ти само на 1 грешка и то защото е хубаво да я поправиш. Не съм го направил с цел заяждане. А за квалификациите... едно място ми покажи където съм ти лепнал някаквя квалификация.

 

ПС: ако не си разбрал до момента, аз се опитвам да ти кажа да си държиш твоето мнение за тебе си. В момента, в който го направиш... претенциите ми спират и ще продължа просто да си чета раздела както съм си правил винаги.

Edited by basten
Link to comment
Share on other sites

1. Защото не ме кефи как отговори на човек. В случая - Сашо. Това че имат голям буджет не значи, че той им стига след като накрая са на минус. А за да губят значи някои сметки се дънят... като например продажбата на Мерцедес МкЛарън. Примера не е случаен.

2. Дали са най-надежният не знам. Факт е, че не се занимават от вчера с това.

3. Как ще неангажираш никой след като му казваш директно в лицето, че нищо не разбира щом гледа футбол. Че разбираш ли Ф1 била спорта носещ повече приходи (неверно) и събира повече зрители (неверно). И започналата полемика е не само срещу теб ами и срещу другият ферарист, който си позволи да направи същото.

4. Ето, ти пак се опитваш да казваш на другият какво да прави. Не може така бе пич... ти не си ми никакъв, че да ми казваш какво да правя. Ще пиша където и каквото искам, щом е по правилата даже ще го четеш. Ако не ти изнася има много начини да се справиш това.

5. Това че сестрата на баба ти или не знам си какво е попаднала на хора които не са наясно не значи, че всички са така. А и ако им е казала "европейски футбол знаете ли кво е" нищо чудно да са и казали не. И аз имам роднини в щатите, които там си живеят не от вчера и това, което казвам не си го измислям. И нищо не бъркам.

6. Да, ама само за теб. Не вярвам да си успял да убедиш някой друг в това.

7. И пак не разбрах... кое му е по-интересното на ГП-то. Цената на билетите ли?

8. Ти не разбра ли, че мен ме интересува масата, а не малцинството. Няма как да тръгнеш да обобщаваш нещо базирайки се на малцинство, а ти точно това се опитваш да направиш. Липсват ти много неща, за да проведеш един нормален спор.

 

Аз не съм летял и не съм мръднал и сантиметър от позицията си. Просто отговарям на човек според това, което той е написал.

Ама кой си ти, че да обобщаваш това. Как така ти ще ми кажеш, че Ф1 била повече от футбола. Може да е повече за теб, но това не значи, че е такава и за другите. Ако ти се опитваш да ми кажеш, че ти по такъв начин излагаш личната си позиция и само нея. Ами да ти кажа по много грешен начин го правиш.

Наблегнал съм ти само на 1 грешка и то защото е хубаво да я поправиш. Не съм го направил с цел заяждане. А за квалификациите... едно място ми покажи където съм ти лепнал някаквя квалификация.

 

ПС: ако не си разбрал до момента, аз се опитвам да ти кажа да си държиш твоето мнение за тебе си. В момента, в който го направиш... претенциите ми спират и ще продължа просто да си чета раздела както съм си правил винаги.

1. Мен МакЛарън не ме греят... Имаха голям бюджет изразходиха го... и накрая и глобата. Боли ме за тях...

2. ... Да кажем че съм съгласен, но стане ли дума за бизнес във Ф1 винаги сверявам с бизнесФ1.

3. Оки... Би ли бил така добър да ми кажеш къде "казваш директно в лицето, че нищо не разбира щом гледа футбол". Сашо съм го цитирал само веднъж и не съм писал нищо такова. Ясно е че се опитваш да спориш, но не говори небивалици....

4. О... разбира се... Аз дошъл ли съм във вашия раздел да говоря за Ф1. Пиши където искаш, но не и тук. Тва си е жив офтопик, и от моя, и от твоя страна.

5. Ами незнам твоите познати колко са живяли там, но тя е от 98-ма... Точно за световното... За тва пък въобще не ми се спори щото няма никакъв смисъл. Приемам че теб в USA сокър-а е най-гледания спорт. ОК.

6. Ми пусни една анкета ако искаш... Не споря да убедя еди-кой-си... Споря щото говориш глупости. Както споменах по-горе - ДА, футбола е най-гледания спорт... казах ти защо (по-лесното излъчване).

7. Тук проблема не е да седнеш пред ТВ-то... Елементарно... ако си учил поне нищожно малко икономика ще разбереш, че цената се образува според направените разходи, та щом цената на билета за ГП е по-висока от тази на билета за един мач, начи са направени по-големи разходи за организиране на събитието и за зрелището... Като казах зрелище - това че Ферари доминираха 5 години доста намали интереса към Ф1.

8. Ми масата са пълни капути ходещи с обици по ушите и фешън ЕМО прически... Ти от масата ли си?

 

Говориш ми да си задържа мнението за себе си... че аз си го държа. Излагам факти с които показвам, че едно ГП е по-стойностно от един мач, тва че ти не си съгласен с мен е друг въпрос... иначе винаги ще си има пичове които гледат Ф1 и такива които ще се радват на гейчета като К. Роналдо.

Точка по въпроса.

 

 

Така... Нещо по темата:

 

Силвърстоун се готви да стане най-модернизираната писта в света:

Ето снимки от плана:

93029.jpg

 

93030.jpg

 

 

The British Racing Drivers' Club (BRDC) has today released the first computer generated images of the proposals to redevelop the Pit and Paddock complex at Silverstone. The complex is the vital first stage in reconfirming Silverstone's position at the pinnacle of the motorsport industry and as the home of motor racing.

 

 

 

Under current proposals the Pit and Paddock complex would be moved from its current location between Woodcote and Copse to a new location between Club and Abbey. Included in the complex are new garages, a race control building, media centre, hospitality and VIP spectator zones and a primary paddock.

 

The proposals also involve creating a new pit straight, with reorganised entry and exit points, a reconfiguration of Club Corner and a new Abbey section. Designed by award winning sport architects HOK, the new complex will ensure that teams and sponsors are provided with world-class facilities to reinstate Silverstone's position as a premier racing destination.

 

This pioneering development will act as a catalyst for further investment across the site and set a high architectural standard for any future developments. It also provides the first stage in making Silverstone more sustainable, with facilities provided in the new building to enable it to plug into a combined heat and power system that is currently being considered for the whole site. The Pit and Paddock complex is the first proposal in a 10-year programme that will see a new manufacturer test centre, business park, extreme sport and leisure complex, two hotels, a new university campus, a 'Welcome Centre' and some new homes near the circuit.

 

Taken together, the redevelopment will deliver a world-class venue for motorsport, education and high technology development that will ensure the UK remains at the forefront of the motorsport industry and maintains its position as a major regional and national employer.

 

Damon Hill, President of the BRDC said: "Silverstone is a great track with a great history. These images are the vision of the future for Silverstone, and one we fervently hope will be realised, in order to provide a venue where all forms of motor sport can be celebrated in style, for the benefit of the competitor and spectator alike. This new facility, and the redevelopment at large, will help attract more business to Northamptonshire and create more jobs for local communities.

 

"The British Grand Prix alone contributes over £30 million a year to the local area and it is vital that we do everything we can to maintain this income as well as the UK's world class expertise in high tech engineering and R&D. Also, it should go without saying by now, that in order to retain the British Grand Prix we need a venue of this kind of stature, and the Grand Prix is a key element in the whole project."

Link to comment
Share on other sites

БРИАТОРЕ ИСКА ПРОМЕНИ ВЪВ ФОРМУЛА 1

4 март 2008 21:42

 

Бриаторе иска промени във Формула 1 Принтирай Бриаторе иска промени във Формула 1 Изпрати

Босът на Рено Флавио Бриаторе обяви днес радикална идея как да се върне интригата в световния шампионат на Формула 1.

 

Бриаторе смята, че състезанията във Формула 1 са доста предвидими и траят прекалено дълго.

 

"Състезанията са прекалено дълги и предсказуеми. Нещата щяха да бъдат много по-интересни, ако най-бързият пилот трябваше да започне като последен в стартовата решетка”, сподели Бриаторе пред телевизия „RAI”.

 

”Тогава, щеше да започне една поредица от изпреварвания и от това щяха да спечелят най-много зрителите", добави шефът на Рено

 

http://gong.bg/view_article.php?article_id=38477

 

Еми то наглостта няма граници.Време му е човека да се махне от Ф1 и да си намери др. занимание( да си гледа децата може би? ).

 

Уточнение - Оня абзац ще го изтрия като ми мине след малко.

Edited by host
Link to comment
Share on other sites

Ще се готви щото има слухове, че ще си заминава. :)

Срам ще е Великобритания да остане без писта. Пълен срам.

 

БРИАТОРЕ ИСКА ПРОМЕНИ ВЪВ ФОРМУЛА 1

4 март 2008 21:42

 

Бриаторе иска промени във Формула 1 Принтирай Бриаторе иска промени във Формула 1 Изпрати

Босът на Рено Флавио Бриаторе обяви днес радикална идея как да се върне интригата в световния шампионат на Формула 1.

 

Бриаторе смята, че състезанията във Формула 1 са доста предвидими и траят прекалено дълго.

 

"Състезанията са прекалено дълги и предсказуеми. Нещата щяха да бъдат много по-интересни, ако най-бързият пилот трябваше да започне като последен в стартовата решетка”, сподели Бриаторе пред телевизия „RAI”.

 

"Тогава, щеше да започне една поредица от изпреварвания и от това щяха да спечелят най-много зрителите", добави шефът на Рено

 

http://gong.bg/view_article.php?article_id=38477

 

Еми то наглостта няма граници.Време му е човека да се махне от Ф1 и да си намери др. занимание( да си гледа децата може би? ).

Незнам как ще стане... Тогава няма да гледаме състезание: "кой е най-бърз", а подобно на квалификацията на Силвъра през 2003 - кой е най-бавен.

Link to comment
Share on other sites

1. Мен МакЛарън не ме греят... Имаха голям бюджет изразходиха го... и накрая и глобата. Боли ме за тях...

2. ... Да кажем че съм съгласен, но стане ли дума за бизнес във Ф1 винаги сверявам с бизнесФ1.

3. Оки... Би ли бил така добър да ми кажеш къде "казваш директно в лицето, че нищо не разбира щом гледа футбол". Сашо съм го цитирал само веднъж и не съм писал нищо такова. Ясно е че се опитваш да спориш, но не говори небивалици....

4. О... разбира се... Аз дошъл ли съм във вашия раздел да говоря за Ф1. Пиши където искаш, но не и тук. Тва си е жив офтопик, и от моя, и от твоя страна.

5. Ами незнам твоите познати колко са живяли там, но тя е от 98-ма... Точно за световното... За тва пък въобще не ми се спори щото няма никакъв смисъл. Приемам че теб в USA сокър-а е най-гледания спорт. ОК.

6. Ми пусни една анкета ако искаш... Не споря да убедя еди-кой-си... Споря щото говориш глупости. Както споменах по-горе - ДА, футбола е най-гледания спорт... казах ти защо (по-лесното излъчване).

7. Тук проблема не е да седнеш пред ТВ-то... Елементарно... ако си учил поне нищожно малко икономика ще разбереш, че цената се образува според направените разходи, та щом цената на билета за ГП е по-висока от тази на билета за един мач, начи са направени по-големи разходи за организиране на събитието и за зрелището... Като казах зрелище - това че Ферари доминираха 5 години доста намали интереса към Ф1.

8. Ми масата са пълни капути ходещи с обици по ушите и фешън ЕМО прически... Ти от масата ли си?

 

Говориш ми да си задържа мнението за себе си... че аз си го държа. Излагам факти с които показвам, че едно ГП е по-стойностно от един мач, тва че ти не си съгласен с мен е друг въпрос... иначе винаги ще си има пичове които гледат Ф1 и такива които ще се радват на гейчета като К. Роналдо.

Точка по въпроса.

 

1. Но ги даваше за пример на не едно и 2 места

2. ОК, сверявай с който искаш сайт, мен това не ме засяга.

3. Цитата ти е точно това, което казвам. Друг въпрос е, че ти не осъзнаваш какво казваш. Или по-точно казано, тежестта на думите ти.

4. Аз нямам раздел... този раздел го следя от създаването му. Това, че не пиша колкото теб не значи, че не го следя. А ако искаш пипи, не съм тръгнал да те спирам. Като не искаш оффтопик спри да намесваш други спортове в този таздел и проблема ще бъде решен.

5. Първо... не са ми познати, а роднини. И 2ро ако профила ти е верен... не си бил роден, когато те са акостирали в САЩ.

6. Нямам какво да коментирам по тази точка.

7. Грешка! Цената се определя според търсенето и възможността за предлагане от други страни. Тъй като билетите за присъствие по трибуните на Ф1 са в пъти по-малко от тези на 1 стадион, то е нормално цената да им е по-висока... след като все пак интереса към тях е значително висок. Не се опитвай да ми преподаваш икономика, защото си нямаш идея как ще загазиш.

8. Не съм емо и т.н. Що се отнася до това дали масата народ е такава... такава е в България (и сходните държави... като Италия (по-южните райони)), но не и по света.

 

Хич не правиш това, ти се опитваш да ме убедиш, че това е истина, а не казвашм че това е истина за теб. Разбираш ли, разликата е огромна... и за протокола Кристиано Роналдо ми е антипатичен като играч.

Както казах, ако цялата ти тирада до този момент е целяла да ми покаже, че това е твое лично мнение и с него не се опитваш да натоварваш никой друг... ами имаш проблем с изразяването. Единствено си прав за оффтопика. Ако имаш нещо да добавиш към въпроса... направи го на лично. И моля не намесвай повече други спортове в този раздел. Без значение дали това е футбола, голф, баскетбол или др.

Link to comment
Share on other sites

Жоре с теб си спомням се разбрахме че ще точим от машината и ще се кефим. Няма да падаш от никъде, не говори глупости. Помниш че бях в джаза, джозо, хахахах. Каквото и да е - пускай където и да е - искам те на старта. Чефо ми пада в очите тука с тия приказки ама той си избира - дали течаща бира и фенове ИЛИ кукувица - той си знае. Гледам и Сашко мое се джойнне. Смит като се прибере и той ще дойде...

 

В онази паметна вечер с теб си говорихме нещо относно Ферари и аз предвидих какво ще стане. Не знам до колко помниш, но тогава не ми повярва, обаче напоследък много познавам, какво ще стане. Тая година май ще е годината на афро-американците: президент на америка и шампион във Формула1!

Link to comment
Share on other sites

Ферари доказват класата си тоя сезон Шумахер не показва нищо интересно Рос Браун му измисля тактиката и пича я спазва .... този сезон МШ няма НИТО ЕДНО ИЗПРЕВАРВАНЕ е това световен шампион ли е верно че когато е с малко гориво прави страхотни обиколки и трупа време пред другите но все пак така ли трябва да кара Великият Михаел Шумахер ? А някой задава ли си въпроса защо така кара с тактика ? Защото поне този сезон само така може да бие и да става сяко ГП първи ...

 

Да не се обиждат фераристите но мен изобщо не ми е приятно това

 

Макларън рулира :evil

 

Какво намерих от първа страница...... Ми като си първи освен да изпреварваш с обиколка, кво друго ти остава :lol:

Link to comment
Share on other sites

В онази паметна вечер с теб си говорихме нещо относно Ферари и аз предвидих какво ще стане. Не знам до колко помниш, но тогава не ми повярва, обаче напоследък много познавам, какво ще стане. Тая година май ще е годината на афро-американците: президент на америка и шампион във Формула1!

 

Ще видим, много е рано да се приказва и за двете. А за мен от двете само Ф1 има значение :devil

 

Припомням на групата че остават по-малко от 7 дни до старта в четвъртък. Искам да знам какво са решили Чефо и Смит до края на седмицата относно присъствието им при нас, за да знам как да дооформя групата. Жорето е ясно че ще е тук :punk

Link to comment
Share on other sites

Ми имаш ЛС. Аз няма да пия цяла нощ и за тва ти искам координати :):). :P

 

Бастен, ето едно нещичко. Във футбола не е много по лесно, но все пак:

 

Сена и Шумахер превърнаха фитнеса в религия!

През 1976 Хънт празнувал с бира и цигари, Хамилтън и компания спазват строги диети

 

 

 

Всяка снимка си има история. В кадъра, на който е увековечен Джеймс Хънт минути след като печели световната титла през 1976 г., той е с бира в едната ръка, фас в другата и красива блондинка в скута. Макар че не го споделяха открито, през онези години пилотите във Формула 1 живееха с ясната мисъл, че всеки един ден могат да изгубят живота си. Затова му се наслаждаваха без никакви ограничения. Когато преди 2 години запитаха Кеке Розберг как се е готвил за състезание, шампионът от 1982 отговори: "С много пушене, пиене и секс."

 

 

Времената обаче се менят и с навлизането на телевизионните права и големите спонсори Формула 1 се превърна от автомобилен спорт в глобален пазар, където рекламата и добрият външен вид взеха връх над всичко останало. Състезанията вече не са опасни, а днешните пилоти са пълна противоположност на Джеймс Хънт и неговите съвременници. Бирата бе сменена с енергийни напитки, фасовете със строги диети, а красивите жени с подвижни фитнес салони, където Люис Хамилтън и компания тренират ежедневно с часове.

Първите наченки на стриктен режим се появиха в началото на 80-те, когато се зароди и култът към здравословния живот и изваяното тяло. Пионер в тази област бе една австрийска клиника на 60 км северно от Виена, където работеше д-р Вили Дунгъл. Той се прочу при съвместната си работа с легендата в спускането Франц Кламер и австрийската сензация в тениса Томас Мустер.

Първият му клиент от Формула 1 бе Ники Лауда, който се възстановяваше от тежката катастрофа на Нюрнбургринг през 1976 г. Двукратният тогава световен шампион бе извън пистите от 3 години, но искаше да се завърне във Формула 1. Именно през 4-те години на Лауда в Макларън (1982/85) Рон Денис осъзнава колко ценна е добрата физическа подготовка за представянето на един пилот. Когато през 1988 г. Денис събра в Макларън Ален Прост и Аертон Сена, той привлече от клиниката д-р Йозеф Леберер, който да поеме изцяло тяхната подготовка.

По онова време Сена вече бе изпъкнал с огромното си самочувствие, а вярата в собствените сили му проправяше път към върховете на Формула 1. На бразилеца обаче му липсваше физика и точно там намесата на д-р Леберер превърна Сена не просто в шампион, а в пълен господар на пистата и еталон за бъдещето.

- Когато се запознах с двамата, веднага разбрах, че със Сена можем да постигнемм голям напредък - припомня си Леберер, който днес работи в тима на БМВ.

- Прост вече бе завършен пилот и знаеше, че след като състезанието продължава час и половина, той трябва да е готов да кара час и половина. Сена бе по-здрав психически, но умората бе изписана на лицето му всеки път когато излизаше от болида. Талантът му си личеше с бързите обиколки в квалификациите, но състезанията за него бяха истинско мъчение и точно това трябваше да променя.

По природа Сена е слабоват и няма нищо общо с Прост, който е роден спортист. Д-р Либерер се наема да подобри неговата сила и издръжливост, за да свали сърдечния му ритъм, което ще позволи на бразилеца да поддържа по-дълго добрата си скорост.

- Сена беше всеотдаен ученик и изпълняваше дословно цялата програмата, която му изготвих. В нея имаше много плуване, тичане и колоездене. Спазваше режим дори когато бе във ваканция в Сао Пауло - припомня си Леберер.

Хуан Пабло Монтоя веднъж заяви, че ако не се подготви правилно преди старт, след състезание се чувства сякаш главата му е смазана.

Изследвания разкриват, че нормален човек може да издържи на натоварванията във Формула 1 не повече от 10-15 минути. При скорост над 200 км/ч кокпитът се превръща в нещо като центрофуга, която лашка пилотите в продължение на час и половина. Модерните писти пък имат по няколко завоя, на които натоварването върху тялото надвишава 5 пъти собственото тегло на пилота.Компютърните симулатори помагат за опознаването на трудните места по трасетата, но не могат да пресъздадат физическото натоварване. Затова повечето пилоти тренират на специални уреди, които развиват мускулатурата на врата, раменете, гръдния кош и гръбнака. Вратът е най-важен от всички, защото трябва да понесе тежестта не само на главата, но и на каската. Легендарни истории се носят за Дейвид Култард и неговия навик като малък да гледа състезанията по телевизията с каска на главата, за да свиква отрано.

Освен центробежните сили пилотите трябва да се справят и с жегата в болида, която често надвишава 50 градуса. Подобни температури буквално стопяват физическите сили и в комбинация с потенето за едно състезание се губят между 3 и 5 кг от собственото тегло. Подобни натоварвания създават огромен риск от неволна грешка или фатална загуба на концентрация.

Михаел Шумахер наследи Сена в култа към физическата подготовка и разкриването на нови хоризонти във възможностите на един пилот. Германецът вдига летвата още по-високо и въвежда модата на мобилните фитнес салони и индивидуалните инструктори. Това, което Лауда, Прост и Сена използваха като нововъведение, Шумахер превърна в практика за всички. Днес всеки уважаващ себе си пилот от Формула 1 се доверява единствено на личния си треньор.

Дали Джеймс Хънт би пробил в днешната Формула 1? Едва ли. Дали би искал? Със сигурност не, въпреки че е участвал, и то с успех в състезания по колоездене и скуош. Формула 1, както и повечето спортове, претърпя големи промени с навлизането на телевизиите и новите изисквания на спонсорите и милионите зрители. Пилотите вече не са малцина смелчаци, готови да жертват живота си в името на славата, а модели на подражание и рекламни звезди, от които се очаква винаги да бъдат във форма.

 

 

 

 

 

 

 

 

Програмата

 

в състезателен ден

7,30 Закуска - мляко или кисело мляко, мюсли, пресни плодове

8,00 Масаж за събуждане на мускулите

9,30 Първа сутрешна тренировка

10,00 Техническа среща с отбора и време за рекламни ангажименти

11,30 Лек обяд - спагети, зеленчукова супа

12,00 Почивка и следобеден сън

12,40 30-минутен масаж на мускулите

13,15 Подготовка за състезанието и последни настройки на колата

14,00 старт

 

През деня пилотите пият течности, богати на въглехидрати, които се задържат най-дълго в организма. Това задържа енергията, без да натоварва храносмилането.

 

Идеалният обяд трябва да бъде 4 часа преди състезание, но в деня на старта това е невъзможно, затова пилотите залагат на по-лека храна.

 

След финала следват масажи и обилна закуска, богата на протеини и витамини.

Edited by DON_CHEFO
Link to comment
Share on other sites

Никой не е казал, че живота им е лесен. За да станеш нещо в каквото и да било поприще се иска освен талант и много тренировки. Макар че това, което е вършил Кеке Росберг също е помогнало на света - сега гледаме неговият наследник Нико... за който пък имам големи очаквания. В смисъл, очаквам един ден да стане един от топ пилотите. Интересно ми е и Нелсинъо Пикет как ще се справи.

Link to comment
Share on other sites

Какво намерих от първа страница...... Ми като си първи освен да изпреварваш с обиколка, кво друго ти остава :lol:

Ем тоя човек едва ли е гледал Сан Марино, Франция, Канада, Монако през 2004?

Link to comment
Share on other sites

Никой не е казал, че живота им е лесен. За да станеш нещо в каквото и да било поприще се иска освен талант и много тренировки. Макар че това, което е вършил Кеке Росберг също е помогнало на света - сега гледаме неговият наследник Нико... за който пък имам големи очаквания. В смисъл, очаквам един ден да стане един от топ пилотите. Интересно ми е и Нелсинъо Пикет как ще се справи.

 

Малкия Пикет може и да ми стане фаворит. Нико не ме впечатлява много. Но до сега той нямаше кола.......

Link to comment
Share on other sites

Сега не мога да се сетя на кое гранд при беше... май в белгия, но Нико и Кубица направиха страшно състезание. Дърпаха се и се ядоха до последната обиколка. И 2та са талантливи, но Кубица кара по-улегнало докато другият е повече склонен на хазартни ходове. Както сам знаеш... славата спохожда смелите. Дори и да не стане шампион ако човек кара агресивно и запленително ще остане в сърцата на феновете, което не може да се каже за всички световни шампиони.

Link to comment
Share on other sites

Сега не мога да се сетя на кое гранд при беше... май в белгия, но Нико и Кубица направиха страшно състезание. Дърпаха се и се ядоха до последната обиколка. И 2та са талантливи, но Кубица кара по-улегнало докато другият е повече склонен на хазартни ходове. Както сам знаеш... славата спохожда смелите. Дори и да не стане шампион ако човек кара агресивно и запленително ще остане в сърцата на феновете, което не може да се каже за всички световни шампиони.

 

Ми ако не се лъжа в Бразилия си направиха стабилна гонка. За Спа....там май повече следяха двете Ферарита и двата МКЛ. Нямам спомен в интерес на истинита :) :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Припомням на групата че остават по-малко от 7 дни до старта в четвъртък. Искам да знам какво са решили Чефо и Смит до края на седмицата относно присъствието им при нас, за да знам как да дооформя групата. Жорето е ясно че ще е тук :punk

В Свищов съм. Няма как да дойда. Вероятно около Великден ще се върна. Съжалявам.

Link to comment
Share on other sites

Значи очаквам Жорето и Чефо. За Чефо разбирам че ще дойде директно преди старта. С него ще се уточня на ЛС, че е нов и не знае къде съм. Жоре ти спокойно може да дойдеш по-рано в съботната вечер. Поемам ангажимента да взема нов кег с бира.

Link to comment
Share on other sites

Кога е това по-рано в събота вечер? :D То не че не съм на една плюнка от вас ама да знам все пак кога се открива купонЯ :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Така значи... Кег ТУБОРГ вече е налице. Утре ще поясня кога се събираме вечерта. Който иска може да дойде директно за старта в 5.30 сутринта. Това ще е май само Чефо, който вече ми има телефона. Останалите - в картинг темата ще дам подробности.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...